ChristianMatch

Forum

Berichten van WILLEMIJN232
Ga naar pagina Vorige 1 ... 82 83 84 85 86 87 88 ... 180 Volgende
ChristianMatch forum index » Berichten van WILLEMIJN232
Auteur Bericht
WILLEMIJN232 (69)

BerichtGeplaatst: woensdag 30 november 2011, 19:39
BerichtOnderwerp: Dit vraag ik me af vandaag..

MARRY942 schreef:
nou...tikkie pikant wastie wel zonder di e spijkerbroeken he Clown smiley

je maakt nu een indringende goede film-waar veel van te leren valt- wel een beetje goedkoop Marry.....Niet doen, zonde van de film
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILLEMIJN232 (69)

BerichtGeplaatst: woensdag 30 november 2011, 19:37
BerichtOnderwerp: hoe eerlijk is je profiel??

ERIKA129 schreef:
Ehhhhh Chat ik heb nooit goed kunnen leren en grammatica is voor mij niet echt weggelegd sorry Verlegen lachende smiley

Je komt toch wel over als een pittige zuster die heel wat in haar mars heeft hoor.... Knipoog smiley Dus ik zou zeggen: niet te bescheiden over je zelf...... Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232 (69)

BerichtGeplaatst: woensdag 30 november 2011, 19:35

MARRY942 schreef:
Oeiiii... ik bekeek op youtube de trailer effe Verraste, verbaasde smiley Geschokte, onthutste smiley Smiley met dichtgeplakte mond

Ik weet niet wat je er nu oeiii aan vind, het is geen sexfilm hoor Verraste, verbaasde smiley Engeltje smiley
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232 (69)

BerichtGeplaatst: woensdag 30 november 2011, 15:58
BerichtOnderwerp: Het slechtste moment van vandaag

MARRY942 schreef:
Mijn slechtste moment vandaag was toen de pakket-dienst kwam met mijn nieuwe KPN TV-internet-en bellen doos...
Aaaaal die kabeltjes, stekkertjes en apparaatjes...dat moet ik morgen aan gaan sluiten...ik zie door de bomen het bos - eh....door de bos kabels de stekkers nie meer..dat wordt tobbbbeeeee Huilende smiley, smiley in tranen Zieke smiley Verlegen lachende smiley
Had ik nou toch maar voor electricien gestudeerd....

Ik quote: een slimme meid is op haar toekomst voorbereid......... Knipoog smiley
Zie het als een uitdaging Marry en niet als een probleem..... Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232 (69)

BerichtGeplaatst: woensdag 30 november 2011, 15:54

JOSINA022 schreef:
En Bol.com verkoopt ook veel 2e hands.

Ondanks deze links ik steeds weer een mail krijg of een telefoontje dat nu net deze film niet leverbaar is! Boze smiley
Heeft niemand toevallig Secrets and Lies in zijn\haar kast staan?
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232 (69)

BerichtGeplaatst: woensdag 30 november 2011, 12:53
BerichtOnderwerp: knuffel of lief woord voor jou !!!

ERIKA129 schreef:
Ik heb zo'n onderzoek gehad maar dat het nou vreselijk is Smiley die vol vragen zit Neu ken ik niet echt zeggen het leeglopen daarvoor met de medicijnen erbij is geen pretje maar ja welk onderzoek wel?
Maar dat je nerveus bent voor de uitslag ja dat kan ik me volledig indenken sterkte ermee zeeland!

Natuurlijk kan je je zorgen maken over de uitslag, maar dat is een heel ander verhaal toch? Verraste, verbaasde smiley
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232 (69)

BerichtGeplaatst: woensdag 30 november 2011, 11:53

MARRY942 schreef:
Wel eens een darmonderzoek gehad Willemijn??? ik kan je verzekeren dat het geen pretje is hoor! Zieke smiley

Valt reuze mee hoor...niet zo dramatisch doen..... Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232 (69)

BerichtGeplaatst: woensdag 30 november 2011, 11:43

YELNIN491 schreef:
nou zou misschien kunnen helpen, er voor iemand zijn is ook een groot goed, en tuurlijk zijn er altijd ergere dingen, maar pfff daar gaat het toch niet om.
Dat drankje dinken vind ze misschien nog niet zo erg, wat ik begreep is dat ze zich zorgen maakt over de uitslag en dan zijn de voorbereidingen voor zo'n onderzoek ook stressvol.

Dat kan allemaal wel zijn Yelnin, maar je kan ook overdrijven.....en dat is wat hier op het forum vaker gebeurd...iedere verkoudheid of drankje moet flink geevalueerd worden en dan moeten er ook nogeens zovele knuffels volgen......
Dit is toch een volwassen site????? En als er geen ergere dingen in het leven zijn dan een drankje drinken voor een darmonderzoek teken ik er gelijk voor......en nee, ik hoef geen digitale knuffel......brr

Laatst aangepast door
WILLEMIJN232
op woensdag 30 november 2011, 11:45
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232 (69)

BerichtGeplaatst: zaterdag 26 november 2011, 23:38
BerichtOnderwerp: christenmatch is maar heel kleine kans voor vaste relatie

GRACE585 schreef:
ow dus nu mag ik ineens geen mening meer geven Gefrustreerde smiley
heb jij dat alleen recht dan of wordt je nu ineens ook moderator Gefrustreerde smiley

nee hoor, ik ventileerde alleen mijn mening..... Engeltje smiley
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232 (69)

BerichtGeplaatst: zaterdag 26 november 2011, 23:31

GRACE585 schreef:
nee die duitjes besteden we aan hun huwelijkscadeau Lachende smiley

Zit hier dan niet te stoken aub......en reageer gewoon inhoudelijk op bijdrages.....zonder al te veel bla bla bla.....

Laatst aangepast door
WILLEMIJN232
op zaterdag 26 november 2011, 23:32
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232 (69)

BerichtGeplaatst: zaterdag 26 november 2011, 23:27

GRACE585 schreef:
ik duide er enkel mee aan dat er mensen zijn die zich met andermans relaties bemoeien w.en dat is dus geen invulling.
en dus idd is lezen wat er bedoelt wordt idd op cm een hele kunst.
en zoals ik al zei wie de schoen past........

Gelukkig doe jij geen duit in het zakje....... Engeltje smiley
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232 (69)

BerichtGeplaatst: zaterdag 26 november 2011, 23:23

ANNETTE792 schreef:
Misschien is cm niet al te serieus nemen ook een idee, wat intereseert het wat jou wat men van je huwelijk vind?

Klopt Annette, sommige mensen vinden het te belangrijk wat mede cmmers vinden......je hebt helemaal gelijk!
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232 (69)

BerichtGeplaatst: zaterdag 26 november 2011, 23:20

GRACE585 schreef:
ik vul niks in en lk beheer het nederlands voldoende om te kunnen lezen.

je begint gelijk over je eigen huwelijk en wat men daar niet van dacht......en dat was het onderwerp helemaal niet.....volgens mij is dat dan aardig invullen wat je doet.....maar kan het mishebben... Engeltje smiley
En echt lezen wat er bedoeld wordt is -vooral op cm- nog een hele kunst geloof ik.....
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232 (69)

BerichtGeplaatst: zaterdag 26 november 2011, 23:10

GRACE585 schreef:
ligt eraan pieter ik zou eerst de pers dan persoonlijk waarschuwen en als het nodig is de redactie van cm en als dat niet helpt openbaar .
doch nu lijkt het enkel een hetze vanuit jaloezie waar het mee begonnen is.

Je vult aardig in Grace......misschien handig om het bij jezelf te houden en naar de uitleg van Chatuliem te luisteren?
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232 (69)

BerichtGeplaatst: zaterdag 26 november 2011, 22:47
BerichtOnderwerp: Zingen in de kerk.

PIETER649 schreef:
zo hoorde ik ooit wat de ideale maten van een vrouw zijn: 90-60-40 Coole smiley met zonnebril

Droom maar lekker verder heren........ Engeltje smiley
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232 (69)

BerichtGeplaatst: zaterdag 26 november 2011, 22:38

vind het even nergens op slaan dit is een zeer persoonlijke aanval die niet kan

Je hebt wel gelijk Grace.....het is niet netjes om de initialen van iemands ex en een prive vriendschap te gebruiken op het forum om je te verweren tegen iemand die wat kritische kanttekeningen plaatst.......
Helemaal me tje eens......
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232 (69)

BerichtGeplaatst: zaterdag 26 november 2011, 22:31
BerichtOnderwerp: Wat heb je gedaan vandaag?

THOMAS968 schreef:
Gaat het nu al fout? Knipoog smiley

Thomas, houdt van delegeren.

Je hebt toch nog niet gehoord of hij het wel/niet goed gedaan heeft?
Dus hoezo fout??????? Verraste, verbaasde smiley Verraste, verbaasde smiley
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232 (69)

BerichtGeplaatst: zaterdag 26 november 2011, 22:28

PIETER649 schreef:
daar ben je zelf bij Gerrit.... nog ieder jaar worden er mensen WEL rijk... maar meestal niet door effe heel lang wachten... das alleen weggelegd voor de rijkeluiskinders die de jackpot erven.

Hij zoekt een rijke vrouw Pieter, snap dat dan....... Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232 (69)

BerichtGeplaatst: zaterdag 26 november 2011, 17:23
BerichtOnderwerp: Bekering en behoudenis

Geplaatst: zaterdag 26 november 2011, 13:53

"Wie zich niet bekeert, zal verloren gaan"

"Toen Jezus begon met prediken, zei Hij tegen de mensen: "Bekeer u, want het Koninkrijk der hemelen is nabijgekomen". Toen de apostelen begonnen met prediken, zeiden zij tegen de mensen: "Bekeer u en laat u dopen". De laatste jaren heb ik steeds meer gelezen en gehoord van voorgangers in Amerika die zich zorgen maken om de prediking in de evangelische beweging. Klinkt deze duidelijke oproep tot bekering nog wel in onze kerken? Zij spreken over het zogenaamde ‘easy believism’. Dat zouden we kunnen vertalen met ‘het gemakkelijke geloof’." Dat schrijft Oscar Lohuis in het Zoeklicht.

"De Amerikaanse evangelist Paul Washer zegt dat door deze zeer oppervlakkige voorstelling van zaken, van wat het inhoudt om christen te worden, massa’s kerkmensen leven in valse gerustheid en op weg zijn naar de eeuwige verdoemenis, ondanks het feit dat zij regelmatig in de kerk zitten. De reden daarvan is dat mensen dan misschien wel een soort belijdenis van geloof hebben gedaan, maar niet tot bekering zijn gekomen."

Ik vind dit aardig invullerig, met name het stukje een soort van belijdenis doen vind ik eigenlijk een beetje denigrerend.........
Wie ben jij omdat voor een ander in te vulen en te zeggen?
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232 (69)

BerichtGeplaatst: zaterdag 26 november 2011, 16:50

JOSINA022 schreef:
En Bol.com verkoopt ook veel 2e hands.

Bol.com heeft hem ook niet tweedehands....
Maar dank zij Crossroad heb ik hem kunnen bestellen bij het Heerentheater....
Hartelijk dank Crossroad!
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232 (69)

BerichtGeplaatst: zaterdag 26 november 2011, 15:12
BerichtOnderwerp: Bekering en behoudenis

MOMO697 schreef:
"Wie zich niet bekeert, zal verloren gaan"

"Toen Jezus begon met prediken, zei Hij tegen de mensen: "Bekeer u, want het Koninkrijk der hemelen is nabijgekomen". Toen de apostelen begonnen met prediken, zeiden zij tegen de mensen: "Bekeer u en laat u dopen". De laatste jaren heb ik steeds meer gelezen en gehoord van voorgangers in Amerika die zich zorgen maken om de prediking in de evangelische beweging. Klinkt deze duidelijke oproep tot bekering nog wel in onze kerken? Zij spreken over het zogenaamde ‘easy believism’. Dat zouden we kunnen vertalen met ‘het gemakkelijke geloof’." Dat schrijft Oscar Lohuis in het Zoeklicht.

"De Amerikaanse evangelist Paul Washer zegt dat door deze zeer oppervlakkige voorstelling van zaken, van wat het inhoudt om christen te worden, massa’s kerkmensen leven in valse gerustheid en op weg zijn naar de eeuwige verdoemenis, ondanks het feit dat zij regelmatig in de kerk zitten. De reden daarvan is dat mensen dan misschien wel een soort belijdenis van geloof hebben gedaan, maar niet tot bekering zijn gekomen."

Oscar Lohuis: "Ook wij moeten oppassen dat we niet goedkope genade prediken. Jezus heeft duidelijk gezegd dat iedereen van tevoren de kosten moet berekenen. Bekering betekent honderdtachtig graden omdraaien. Terwijl je voorheen voor jezelf leefde, voor je eigen genot en je eigen eer en je eigen dingen, ga je voortaan voor God en voor je naaste leven. Zonder de bekering is er geen sprake van echt geloof. Er moet een verandering in het hart plaatsvinden, waardoor je de zonde gaat haten en een verlangen naar God en een heilig leven krijgt. Als dat niet is gebeurd, kun je het Koninkrijk van God niet binnengaan. En Jezus spreekt ook over breken met het kwaad en niet meer de duisternis liefhebben, maar komen tot het licht en goede werken gaan doen (vers 19-21). Jezus laat daarmee zien dat gaan geloven ook inhoudt dat je je bekeert. Op veel andere plaatsen is de Bijbel duidelijk: wie zich niet bekeert, zal verloren gaan. Alleen maar Jezus ‘Here, Here’ noemen is niet genoeg."

"Daarom moet er een duidelijke en een krachtige oproep tot bekering klinken in de prediking. We mogen niet afzakken tot een vooral therapeutisch gekleurde boodschap, zo van ‘Jezus kwam om jouw pijn te verzachten en je wonden te genezen’. Er was zo duidelijk een werking van Gods Geest waar te nemen. Jonge mensen zitten niet te wachten op een zoetsappige boodschap waardoor zij alleen maar over de bol worden geaaid. Toen dacht ik: 'Klinkt de bekeringsoproep eigenlijk wel in onze eigen kerken en in mijn eigen prediking?' Want alleen als we de boodschap van Jezus en de apostelen brengen, zal het de Heer welwillend zijn om Zijn Geest opnieuw over ons uit te storten," aldus Lohuis.

De goede man vult aardig in voor andere gelovigen zeg....Hoe weet hij nu wat in zijn ogen een makkelijk geloof is of dat ook echt zo is?
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232 (69)

BerichtGeplaatst: zaterdag 26 november 2011, 15:01

Wat ik mij vandaag afvraag is: heeft iemand van CM toevallig een dvd van de film Secrets and Lies? Ik wil deze film graag gebruiken voor een gespreksavond maar hij is nergens meer leverbaar.......heb ik weer Boze smiley
Onkosten worden uiteraard vergoed.....
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232 (69)

BerichtGeplaatst: woensdag 23 november 2011, 20:55
BerichtOnderwerp: beroepskeuze en scheiding

VISSER278 schreef:
Hier is het toch een normale uitdrukking hoor.
Afijn , misschien dat ZEELAND wat verduidelijking kan geven.
Visser is tenslotte ook maar een nepzeeuw

Ik ben ook niet boos......wel verdrietig natuurlijk.... Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232 (69)

BerichtGeplaatst: woensdag 23 november 2011, 20:49

VISSER278 schreef:
OOOOo, is misschien een beetje zeeuws dan.
Het is een lief vrouwtje .... zo beter? Lachende smiley

Ik geloof nu niet direct dat iedereen mij lief vind, hoeft ook helemaal niet.....maar het is stukken beter dan een best mens...... Geschokte, onthutste smiley
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232 (69)

BerichtGeplaatst: woensdag 23 november 2011, 20:42

VISSER278 schreef:
Ja , gelukkig wel. Het is een best mens. Kussende smiley

Visser, het is een best mens..... Boze smiley Dat zeg je toch niet tegen een vrouw Verraste, verbaasde smiley
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232 (69)

BerichtGeplaatst: woensdag 23 november 2011, 20:35
BerichtOnderwerp: mooi, leuk of bijzonder lied

MARISKA601 schreef:
dank je pietje voor dit gweldige liedje Knipoog smiley

en de geweldige tekst..... Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232 (69)

BerichtGeplaatst: woensdag 23 november 2011, 20:15

[quote=ERIKA129]

Verraste, verbaasde smiley nou ja, leuk dat hij weer terugkomt......er moppert nu niemand Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232 (69)

BerichtGeplaatst: woensdag 23 november 2011, 20:14
BerichtOnderwerp: HET LEVEN KAN ZO MOOI ZIJN

MARRY942 schreef:
De schoonheid van het leven ontgaat mij momenteel effe Willemijn....maar ik denk dat ieder van ons hier die momtenten wel kent??? Verlegen lachende smiley

Ik moet je eerlijk zeggen dat ik het leven altijd de moeite waard en ook mooi -en nog gelukkig- heb gevonden.........
Dat je leven niet altijd gaat zoals je het voor ogen had/hebt dat is inderdaad zo....maar er zijn hoe dan ook altijd mooie dingen en altijd waardevolle momenten......
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232 (69)

BerichtGeplaatst: woensdag 23 november 2011, 19:30
BerichtOnderwerp: Wat heb je gedaan vandaag?

VISSER278 schreef:
Nee Erika , Willemijn is niet helderziend, ze vindt me gewoon aardig. Clown smiley Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Bij de dieren die ik leer bij yoga, krokodil, sprinkhaan....zit nog geen vis.......maar wie weet... Knipoog smiley Als ik lig te spartelen tijdens de les zal ik wel een vis nadoen.... Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232 (69)

BerichtGeplaatst: woensdag 23 november 2011, 19:28

MOMO697 schreef:
Helemaal met je eens. Heb gewerkt als gastouder en heb stage gelopen op een kinderdagverblijf. Is absoluut niet te vergelijken. Maar zelfs als gastouder kun je soms teveel de ouder moeten vervangen. Het kleine meisje dat als 3 jaar oude baby gedurende vier volle dagen bij ons kwam, sprak eerder mijn naam uit dan dat ze "mamma" zei.

Ik denk dat je niet per definitie een slechtere opvoeding hoeft te hebben als je naar de dagopvang gaat. misschien krijg je er ook wel heel zelfstandige kinderen door en als je als kind niet beter weet?
Het was vroeger niet mijn keus maar dat is weer een heel ander verhaal........maar om nu te suggeren dat je het als kind niet goed hebt??????
Naar boven

ChristianMatch forum index » Berichten van WILLEMIJN232
Ga naar pagina Vorige 1 ... 82 83 84 85 86 87 88 ... 180 Volgende
Pagina 85 van 180