Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 6 oktober 2011, 23:06
Onderwerp: 23 september
|
|
|
MARYAN401 schreef: | Moet ik me daar nu al druk over maken Geen zorgen voor morgen, desnoods vier ik Kerst in mijn uppie.
Al ben ik wel benieuwd naar je tips, Pieter. Als je zo'n vraag stelt, heb je er vast ervaring mee. |
Ik dacht: Hij zal wel weer met een heel STOM antwoord komen , en jawel hoor.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 6 oktober 2011, 23:03
Onderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
|
|
|
MARYAN401 schreef: | Een mooi moment hoop ik, dat je het nu zeker weet. Klopt niet helemaal, dat wij altijd 3 weken eerder vakantie hebben. Afgelopen zomer zaten wij vroeg, het zuiden een week later en het noorden 3 weken later. Maar geeft niet, de Zeeuwen wijken altijd wel iets af. |
Ja dank je. Ik genoot ervan, ik geniet ervan en hoop dat ik er nog heeeel lang van kan blijven genieten. Dit wijkt toch niet af?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 6 oktober 2011, 22:54
Onderwerp: 23 september
|
|
|
PIETER649 schreef: | Vandaag is het 23 september... Nog 3 maanden en het is weer kerst zo ongeveer...
Wat ga jij doen om te zorgen dat je deze kerst niet (weer) zonder lover zit?? |
Pieter, ik heb er nu al 13 dagen over nagedacht. Heb jij goeie tips? Wel GOEIE he!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 6 oktober 2011, 22:41
Onderwerp: Het slechtste moment van vandaag
|
|
|
COOTJE711 schreef: | Klopt dat ben ik met je eens. Vanzelfsprekend ga je ervoor èn doe je je best! Wat ik bedoel zijn een paar patiënten (zal niet gaan discrimineren ) die denken dat ze alleen op de wereld zijn oftewel die denken dat je alleen voor hen in t ziekenhuis bent. Als het super druk is dan lijken deze mensen nòg meer hun best te doen om egocentrisch te zijn. Zal ongetwijfeld niet zo wezen maar je kan minder hebben....
Cootje die daar vandaag niet tegen kon.... |
Nog even en dan is het weer weekend. Mág je dan ook weer werken , Cootje?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 6 oktober 2011, 22:38
Onderwerp: Lichtje
|
|
|
COOTJE711 schreef: | nee hij zit in de wolken hoorde ik..... |
Kan ie dáár ook even meer duidelijkheid over geven. Veel cm-mers die nu vragen hebben over het reilen en zeilen van Frank en zijn beminde.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 6 oktober 2011, 22:18
Onderwerp: Godsdienstwaanzin bestaat helaas ook in Nederland.
|
|
|
GERRIT084 schreef: | Dat bedoel ik min of meer te zeggen, ik zit ook verbonden met de pkn, en ook daar vind ik wel wat, dat tegen alle begrippen indruist. Uiteindelijk zit er misschien wel iemand, ook op cm die in het bovengenoemde gelooft. Wie zijn wij dan, om zoiets als niet Christelijk te bestempelen. Dan alleen, het druist tegen onze beleving in. Welke beleving dan ook. |
Je bedoelt dat filmpje? Het is maar net hóe je er tegenaan kijkt. Je kán het serieus opvatten , je kan het ook lachwekkend vinden.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 6 oktober 2011, 22:14
|
|
|
COOTJE711 schreef: | Frank telde hier toch altijd voor 2 |
't wordt tijd dat dat licht in de duisternis z'n abo even gaat activeren. Kan ie zelf even duidelijkheid geven over DE ontploffing.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 6 oktober 2011, 22:05
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Hum wat zullen we ervan maken dan?? Visser, Frank en zijne liefie??? Of Visser , Laika en Frank Bij wie gaat het lichtje branden??? |
Nee, visser kan niet. Zelf dacht ik aan Laika, Platvis en de derde had Cootje al genoemd: Frank.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 6 oktober 2011, 20:40
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Aha...zijn we weer bijgeschaafd met een stukje geschiedenis vandaag(of was het aardrijkskunde?) |
Nee joh, Pieter kan het gewoon niet hebben dat hij onze provincie nog nooit heeft mogen bezichtigen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 6 oktober 2011, 20:35
Onderwerp: Wonderen bestaan!
|
|
|
PIETER649 schreef: | das waar...
over wonderen gesproken... had ik al verteld dat Annette vanavond, en op tijd ook nog!! gekookt heeft |
Ware het niet dat om 14.38uur alles al klaar was. Volgens mij was het een opgewarmde prak.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 6 oktober 2011, 20:28
Onderwerp: Het slechtste moment van vandaag
|
|
|
ANNETTE792 schreef: | Tuurlijk, mijn man kan dat |
En als extra......een doos bijdehandjes voor himself?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 6 oktober 2011, 20:22
|
|
|
ERIKA129 schreef: | En stond het in het Zeeuws dagblad nog iets?? Plaats het dan ook even he want ja ikke en meerdere met mij zijn geen zeeuwen. |
3 personen aangehouden i.v.m. de grote ontploffing in Ritthem. Helaas....er stonden geen namen bij.
http://www.hvzeeland.nl/Nieuws/Item?nid=17751
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 6 oktober 2011, 19:35
|
|
|
MARYAN401 schreef: | Over een week heb ik eindelijk weer vakantie. Nu weet je het vast helemaal zeker. |
Heeeeeel zeker!. Jullie hadden altijd 3 weken eerder vakantie dan zeeland he?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 6 oktober 2011, 19:33
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Visser is ook wakker geworden Wat een mooi moment |
Moet je nog maar afwachten of dat zo mooi is.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 6 oktober 2011, 19:32
|
|
|
PIETER649 schreef: | Ik hoorde ooit iemand zeggen: als de wereld vergaat, zorg dan dat je in zeeland of drenthe bent, daar gebeurt alles 50 jaar later |
Dat zal dan de reden geweest zijn dat de duitsers in 1945 het eerst zeeland zijn uitgejaagd.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 6 oktober 2011, 19:27
Onderwerp: Het weer
|
|
|
PIETER649 schreef: | ik zal je gepast beantwoorden... er staat geschreven: antwoordt de zot op zijn dwaashei niet...
dus: |
Het is beter te wonen op een hoek van het dak dan met een kijfachtige man ( of was het nou vrouw)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 6 oktober 2011, 19:23
Onderwerp: Godsdienstwaanzin bestaat helaas ook in Nederland.
|
|
|
GERRIT084 schreef: | En ook binnen de muren van de PKN, gebeuren een hoop dingen, wat eigenlijk niet ken. |
Dat zal een niet-pkn-er zo vinden ja. En een pkn-er zal dat weer vinden van een ander kerkgenootschap. Daarom al die verschillende richtingen in het kerkelijke wereldje. Gelukkig maar dat er in de Hemel geen kerkmuren zijn.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 6 oktober 2011, 19:11
Onderwerp: Wonderen bestaan!
|
|
|
HERMAN388 schreef: | De dokteren en onderzoekers weten dat God verkeerd of fout heeft geschapen. Wonderen bestaat gewoon niet. Het is alles in de hand van God. Een mens kan niet omgezet tot robot. zie Artikelen van Nederlandse Geloofbelijdenis
art. 1 Dat er een enig God is Wij geloven allen met het hart en belijden met den mond dat er is een enig en eenvoudig geestelijk Wezen, Hetwelk wij God noemen: eeuwig, onbegrijpelijk, onzienlijk, onveranderlijk, oneindig, almachtig; volkomen wijs, rechtvaardig, goed, en een zeer overvloedige Fontein van alle goed. |
Herman , ik denk dat jij je een beetje verkeerd heb uitgedrukt.
In Genesis 1 , staat over de schepping tot 6 keer toe : En God zag dat het goed was.
En tot besluit: En God zag al wat Hij gemaakt had, en zie, het was ZEER goed.
Dus er is geen één dokter of onderzoeker die kan zeggen dat God iets niet goed geschapen heeft.Ook geen ongelovige dokter.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 6 oktober 2011, 18:54
|
|
|
MARYAN401 schreef: | Een presentje (zelfgemaakte stoofperen in een pot) van een leerling i.v.m. De dag van de leraar. Dat was gisteren, maar toen was ik vrij. Dat doet echt goed!
Jammer, dat de werkgever het dan laat afweten. |
Aha....en nu weet ik wie je bent.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 5 oktober 2011, 23:08
|
|
|
PIETER649 schreef: | ik was WEL aan de beurt zeun |
Ik reageerde wel op háár posting mennnn. Maar die onderdanigheid van de vrouw t.o.v. de man slaat bij je door .
Visser die nú een reactie verwacht van een echtgenote wiens man z'n waffel moet houden.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 5 oktober 2011, 22:39
|
|
|
PIETER649 schreef: | ik ben al blij dat ze geen zomerkast en winterkast heeft te wisselen, die zware krengen!!
hoewel me dat op zich van een reserve-zeeuwin geeneens echt verbaast zou hebben. |
Is dit ook weer typisch duits?....voor je beurt praten?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 5 oktober 2011, 21:54
|
|
|
ANNETTE792 schreef: | Vandaag de kasten maar eens opgeruimd, zomerkleding eruit en winterkleding erin. |
Dat is weer typisch duits. Zomers dus winterkleding dragen en 's winters zomerkleding.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 5 oktober 2011, 21:51
Onderwerp: WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1
|
|
|
PIETER649 schreef: | maar dit topic heet: wat eten we vandaag voor lekker$... ik was er aan toe om die laatste 2 woordjes als eerste te laten vallen... want tja, honger maakt rauwe bonen zoet..
Maar wonderen bestaan... het heeft mijn vrouw in haar goedheid behaagd haar wettige echtgenoot van een euh...shoarmaschotel... te voorzien.
Pieter, beter laat dan nooit |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 5 oktober 2011, 21:47
Onderwerp: Het off-topic topic
|
|
|
MARYAN401 schreef: | Daar ben ik weer even. Rara....wie ben ik
Als je een half jaar niet inlogt op CM, wordt je profiel gewist. Dus vandaar, een andere naam. Even wennen hoor!
Het heeft ook voordelen; 't is 2 weken gratis, de nickname komt iets dichter bij mijn echte naam en ik heb lekker weinig postings. |
Wéér die geheimzinnigheid. Het is maar goed dat Frank hier niet meer is. Die zou zich weer rot ergeren. Visser heeft daar wat minder moeite mee maar áltijd weer die geheimzinnigheid.
Maryan401......wat was ook alweer je échte naam?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 5 oktober 2011, 21:39
Onderwerp: Niet het perfecte plaatje
|
|
|
MARYAN401 schreef: | Maar Thomas, je kunt ook eerst koken én daarna opruimen. Dan hoef je maar 1 ding tegelijk te doen. |
En vergeet dan tussendoor niet om te eten hé
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 5 oktober 2011, 19:17
Onderwerp: WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1
|
|
|
Ik geef geen reactie , want ik kon niet zeggen dat het zo bijzonder lekker was.En mn lunch? Die was hetzelfde als iedere dag. En m'n ontbijt? Ook precies hetzelfde als iedere dag. Dus.........niks bijzonders en geen reactie.
Visser, die een bruin vermoeden heeft dat de frietpan vanavond nog maar eventjes aan moet.
|
|
Naar boven |
|
|