Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 12 juni 2010, 10:26
Onderwerp: zak over je hoofd
|
|
|
GEHOLI202 schreef: | Hallo goedwillende Cmmers,
Als nieuweling hier valt het me op dat er zoveel leden geen foto plaatsen. Natuurlijk is de inhoud belangrijker dan het uiterlijk, maar wel lopen op straat toch ook niet met een vuilniszak op ons hoofd..........
En zeg nou zelf, ogen zijn een spiegel van de ziel, dus de oogopslag zegt heel veel; soms meer dan je in je profiel kunt schrijven.
Dusss... kom op foto-lozen, zoek in je computer een fotootje en upload deze even! |
Je plaatste gisteravond een opmerking in de chatbox waar ik nogal van schrok.........die was misplaatst en er bleek uit dat het je niet om de binnenkant maar om de buitenkant gaat,ieder zn ding he.
Wat zoek je? Een mooi koppie,een lekker ding aan je arm,een pronkstukje?Zo iemand geeft je kriebels,het onderbuikgevoel,lekker maar zeer tijdelijk.
Of iemand die om je geeft,van je houdt,dr arm om je heen slaat,het aanvoelt als je verdriet hebt,waarbij je je op je gemak voelt,jezelf kunt zijn,iemand om mee te praten,iemand om oud mee te worden?Zo iemand geeft je kriebels die veel hoger zitten,in je hart,dat kan een blijvertje worden
Ik heb je ook gezegd dat je mensen om een foto kunt vragen maar dat is teveel moeite? Je bent zelf al 50,hoe zit het met je eigen houdbaarheidsdatum?
Gr.Leanne(die zich slechts verwondert en zich niet geroepen voelt hier een foto te plaatsen,je weet niet wat je mist )
Laatst aangepast door
|
LEANNE226
|
op zaterdag 12 juni 2010, 10:30
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 12 juni 2010, 01:41
Onderwerp: ingekakte cake
|
|
|
JOLAN931 schreef: | leanne, pak je agenda, die date wil ik vast gepland hebben voordat die taart aan bod komt, en geeeen idee hoe snel je dan moet zijn |
32 juni?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 11 juni 2010, 21:27
Onderwerp: Vaderdag.......en dan???
|
|
|
GRACE585 schreef: | zo lean,vewacht je inbrekers,lol |
De deur staat altijd op een kier he
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 11 juni 2010, 20:38
Onderwerp: Het off-topic topic
|
|
|
Ter overname aangeboden: 1 bak rupsen,mooie kwaliteit maar aan verpoppen zijn ze nog niet toe. 2 pallets zoenen,tikkie ouderwets maar nog goed bruikbaar.
Mag ook geruild worden tegen een lekker zonnetje in het weekend
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 11 juni 2010, 20:24
|
|
|
MARIO216 schreef: | ake
Zal eens stiekum gaan kijken of ze echt wel cake aan het bakken zijn |
Ik hoop het wel,ik zou nog met Jolan op-de-rode-motor-int-diepe-donkere-bos-daten,het schiet niet op met die dame
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 11 juni 2010, 20:17
|
|
|
MARIO216 schreef: | Ze kennen alleen tulband bakken, errruuuuug makkelijk |
Ze kunnen toch niet blíjven oefenen?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 11 juni 2010, 20:14
|
|
|
JOLAN931 schreef: | gelukkig han, dat je niet jaloers bent, enne...dat hoeft ook niet hoor. stel je eens voor, dan komtie, met een stapel aan mixen zie ik niet eens of de goeie vent wel achter de stapel zit, het kan net zogoed een andere zijn je snapt wel.... grote twijfel of ik hem binnenlaat of niet. |
Wordt het niet eens tijd voor zo'n taart?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 11 juni 2010, 16:50
Onderwerp: Christenen na de verkiezing: teleurstelling en bezorgdheid
|
|
|
ZINGA672 schreef: | Het is voor mij volslagen nieuw dat leerlingen met een andere achtergrond op christelijke scholen worden geweigerd. Integendeel; ik heb altijd andere geluiden gehoord. Moslimouders die een voorkeur hebben voor christelijk onderwijs vanwege de normen en waarden die er onderwezen worden. En wellicht ook vanwege de godsdienst (mss beter dan atheïstisch). En klachten van seculiere ongelovige ouders die hun kids wel op christelijke scholen doen, maar vervolgens moeite hebben met de christelijke identiteit.
Iemand andere ervaringen hiermee?
GrZing! |
Hier weigert de Christelijke school(overwegend Gereformeerd synodaal)geen kinderen maar verlangt wel van de ouders dat je een papier ondertekent waarin je verklaart het kind Christelijk op te voeden........is ook een manier he? Mijn oudste heeft er 2 jaar op gezeten,toen was ik de hierarchie zat("moedertje zonder mondige man moet naar de meesters luisteren",dacht het niet he? ) Volgens de wet mogen openbare scholen geen kinderen weigeren,het bijzonder onderwijs wel.........ik ben er weer tegenaan gelopen toen ik mijn oudste op het Christelijk voortgezet onderwijs wilde plaatsen,dan heb je helaas toch de stempel "openbaar".
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 11 juni 2010, 13:20
Onderwerp: gekke berichten
|
|
|
HOOGEZAND - Een boze vrouw uit Hoogezand is afgelopen week met de as van haar overleden man naar de huisarts gegaan.
De vrouw is boos omdat zij voor de 2e keer een oproepkaart heeft gekregen voor haar man, die zeven maanden geleden al is overleden. De eerste oproepkaart was voor een griepprik en deze week werd de man uitgenodigd voor een onderzoek naar botontkalking.
"Mijn man kwam alleen in aanmerking voor het onderzoek als hij afgelopen tijd meer dan drie centimeter was gekrompen en minder dan zestig kilo woog. Aangezien hij al maanden in een potje zit, voldeed hij aan alle voorwaarden", aldus de boze weduwe. De verpleegkundige die het botonderzoek uit moest voeren kon de actie van de boze weduwe niet waarderen.
Heerlijk,die macabare humor!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 11 juni 2010, 13:07
|
|
|
Tis al opgelost,we hebben heeeeerlijk gelachen om het kado,het is nl. een beschilderde baksteen met familienaam voor bij de voordeur ....... Dan weet de inbreker direkt bij wie hij de ruit gaat ingooien
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 10 juni 2010, 20:50
|
|
|
MARIJAN072 schreef: | Hoi Leanne,
Dit is iets waar een school heel zorgvuldig mee om moet gaan. Zo hoor je soms vele jaren later van iemand, dat hij/zij - als kind - gedwongen werd iets te maken voor een vader of moeder die niet meer leefde. Ik vind dat onbegrijpelijk en heel pijnlijk. Op de school waar ik werk, als leerkracht, wordt er zeker rekening gehouden met de kinderen die een vader/moeder moeten missen. En hoe je er mee omgaat, hangt ook af van het karakter van het kind. We bespreken dan met de moeder/vader en/of het kind, wat het fijnste is. Zo heeft een meisje in mijn groep, wiens vader kort geleden overleden was, iets voor op het graf gemaakt. In de klas vond niemand dat vreemd, omdat we het open besproken hebben. Zij vond het heel fijn, zo had ze gelijk een gelegenheid om over haar vader te praten. Ook komt het wel voor dat ze een extra cadeautje aan hun moeder geven of aan iemand anders die dichtbij ze staat. Maar het kan soms wel moeilijk zijn, hoe je er het beste mee om moet gaan.
Hoe vind jij dat een school er mee om zou moet gaan? Afschaffen?
Groetjes, Marijan |
Moeilijk he?Mijn kinderen willen niets voor op het graf maken,vinden ze vreemd en eng(helaas).Afschaffen zeker niet maar het hoeft ook niet verzwegen te worden zoals hier gebeurt,ook voor de juf is het niet makkelijk het aan te kaarten maar samen met de kinderen is er vast een oplossing voor te vinden.Mijn dochter heeft oma haar naam er op gezet en mijn zoon zei: ik gooi het toch direkt weg..........niet hoe het hoort maar dat is de manier waarop hij het verwerkt,nutteloos leed eigenlijk.......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 10 juni 2010, 19:46
|
|
|
Hoe gaan de scholen van jullie kinderen om met vaderdag?
Helaas moeten ze hier verplicht wat maken ook al is er geen vader of opa meer,dat schijnt te moeten omdat ze anders buiten de groep vallen(wellekuh groep???de doorsnee-kinderen-met-mama-en-papa-groep???) ......dr is wat voor te zeggen maar pijnlijk is het wel.
Ik ben benieuwd!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 10 juni 2010, 17:24
Onderwerp: ga je mee picknicken in ede op de hei?
|
|
|
Ik wil me nergens mee bemoeien(maar doe het toch ) Roos komt aanwippen op de heenweg naar haar vakantieadres en neemt maar 1 vriendin mee......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 10 juni 2010, 16:35
|
|
|
MARISKA601 schreef: | Het is de natuur van de marter om een kip en konijn aan het spit te rijgen. Jammer dat wij de marter niet aan het spit mogen rijgen. |
Steenmarters mag je niets aandoen he.........maar ja,"braaf" staat niet in mijn woordenboek
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 10 juni 2010, 15:35
|
|
|
Ik ben booooooooooooooooooooooooos De steenmarter is terug......en die lust mijn konijntjes en kippetjes erg graag,ipv vrij rond te lopen zitten de kippen nu opgesloten in een donker hok,de konijnen zijn vogelvrij.........
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 9 juni 2010, 18:29
|
|
|
2699............wie wil de bonus???
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 9 juni 2010, 17:24
Onderwerp: Belijdenis doen, zin of onzin?
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Het verschil tussen jou en mij is, dat ik niet verlicht ben, maar wandel in het Licht. De duisternis van veroordeling is verdwenen niet door zelfonderzoek, maar door bevrijding aan het kruis van Jezus. Hij is de enige weg nl. En meer wegen hoef ik niet...... |
Johannes spreekt over het Licht in combinatie met verbondenheid en verzoening!
Licht en duisternis [5] Dit is wat wij hem hebben horen verkondigen en wat we u verkondigen: God is licht, er is in hem geen spoor van duisternis. [6] Als we zeggen dat we met hem verbonden zijn terwijl we onze weg in het duister gaan, liegen we en leven we niet volgens de waarheid. [7] Maar gaan we onze weg in het licht, zoals hijzelf in het licht is, dan zijn we met elkaar verbonden en reinigt het bloed van Jezus, zijn Zoon, ons van alle zonde.
en
[9] Wie zegt in het licht te zijn maar zijn broeder of zuster haat, bevindt zich nog altijd in de duisternis. [10] Wie de ander liefheeft, blijft in het licht en komt niet ten val, [11] maar wie de ander haat, bevindt zich in de duisternis. Hij gaat zijn weg in het duister, zonder te weten waarheen die weg voert, want de duisternis heeft hem blind gemaakt.
Ken je de term giraf-christen?Ik lees in je tekst nl. wel een vermaning/veroordeling.......sorry,ik kan er niets meer van maken
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 9 juni 2010, 16:26
Onderwerp: relatie is werk ?!
|
|
|
HENK710 schreef: | Aldus een artikel in de Telegraaf vanmorgen. Misschien moeten alle uitkeringsgerechtigde leden van CM maar eens de beleidsstukken opvragen bij de genoemde gemeenten, om dan naar de eigen gemeenteraad/sociale dienst toe te stappen met de vraag of zij dat ook willen gaan doen. Voortaan lid van CM met gemeenschapsgeld...en je krijgt nog een schoonheidsbehandeling ook...Als je vervolgens ook nog eens een relatie krijgt, mag je dat blijkbaar onder werk rekenen als ik wethouder Boorsma zo hoor. |
Ik heb werk...........jammer,ik wil best een beetje botox en een rijke vriend
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 9 juni 2010, 13:18
Onderwerp: God verhoort gebeden ... soms zo bijzonder
|
|
|
MARIEKE897 schreef: | Het is niet krom Lean,het was gevoel op dat moment..... ik voelde het zelf als God die me niet behoed heeft op dat moment voor de ellende..misschien net zo'n serieuze aanklacht, maar wie wil er nu niet gespaard worden voor moeilijke dingen? Jij en ook ik voelden Hem niet in die tijd van nood..maar toch denk ik dat als Hij mij en jou niet gedragen had toen, dat alles nog veel erger was geweest!! Ik zie dat nu (voor de duidelijkheid) en probeer dat dagelijks zo te blijven zien! |
Ja achteraf gezien heeft Hij me in die jaren gevormd om sterk te zijn voor wat er nog ging komen.Door dat besef kan ik nu makkelijker dingen aan Hem overgeven,omdat ik weet dat het goed komt,misschien niet nu maar uiteindelijk wel.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 9 juni 2010, 12:39
|
|
|
SUSANNAH475 schreef: | Enne... mijn twijfels heb ik er als ik eerlijk ben ook wel over... "God die je niets dan ellende geeft" ??? Geeft God ellende dan ? |
Ja krom,ik zie het nu pas.........het is hoe ik het gevoeld heb,laten we het daar maar op houden
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 9 juni 2010, 08:33
|
|
|
Goeiemorrege!!!!!!!!!!
Mijn dag begon met knuffels van de kinderen en een mailtje dat begon met "zonnestraaltje!",mijn dag kan niet meer stuk
"Als iemand houdt van mij zoals ik ben, zal ik eindelijk naar mezelf durven kijken"(Bergman)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 8 juni 2010, 20:00
|
|
|
MARISKA601 schreef: | De volgende prijs voor de bonus is : intetgratiecursus voor niet friezen die naar friesland gaan ? |
En wat heb ík daar aan????
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 8 juni 2010, 17:38
|
|
|
TESSYBEAR731 schreef: | Dat kan zeker alléén in Friesland?
Soms is het best fijn om in de randstad te wonen |
Oh,ik dacht even dat je interesse had
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 8 juni 2010, 15:34
|
|
|
CROSSROAD317 schreef: | Zeg je dat nou tegen Marieke, "we gaan die ouwe kop van jou eens verbouwen (zal je maar als vriendin hebben Marieke ) |
Cross!Wil je een draai om je oren? Mariek heeft geen enkele behandeling nodig en ook geen rijke vent
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 8 juni 2010, 14:59
|
|
|
MARIEKE897 schreef: | Dat is zeker iets om dankbaar voor te zijn Lean! Enne als je maar over het muurtje kan heen kijken...dan ben je al zo'n eind!! |
Dr zit al een deurtje in,je hoeft alleen het sleuteltje maar te zoeken
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 8 juni 2010, 14:58
|
|
|
MARIEKE897 schreef: | moe nie gekker worre!! |
Ik ben benieuwd wat die opknapbeurt inhoudt en of je blij moet zijn als je in aanmerking komt (we gaan die ouwe k*p van jou eens flink verbouwen! )
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|