Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 27 januari 2011, 08:22
Onderwerp: Knuffelhoekje...
|
|
|
ik geef et op..............
mijn snappertje is onvoldoende toegerust voor dit nivo.........
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 26 januari 2011, 20:55
|
|
|
willem, je bent nog niet lang op cm vertel je; maar ook zorgvuldig met mensen omgaan kan handig zijn op een site als deze. met onjuiste info worden soms mensen gekwetst.die ervaring komt dan soms zeer regelmatig voor, en dan gaan mensen wel eens reageren, dat er anders met medemensen omgegaan kan worden, begrijp je?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 26 januari 2011, 18:26
Onderwerp: waar knap jij op af bij een man of vrouw ?
|
|
|
ANGELIQUE327 schreef: | geen dames slaan Gibby, das niet netjes he |
ik hoor maar één dame slaan (met woorden,) en die dame zou jij wel eens kunnen zijn, angelique; hoeveel beledigingen heb je gepost vandaag op het forum?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 26 januari 2011, 15:07
|
|
|
WILLEM591 schreef: | Ben er van overtuigt, als er een frisse wind over het forum zal waaien, je de Geest soms ook kunt voelen waaien. Deze site verandert dan in een plaats waar je graag wilt komen. Elkaar bemoedigen kan je ook met een knuffel. Voor alle ruim 2100 CMers een dikke vette knuffel van mij!! |
hoeveel pallats knuffels heb je nog op voorraad, willlem?
Laatst aangepast door
|
HANNAH810
|
op woensdag 26 januari 2011, 15:32
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 26 januari 2011, 15:05
|
|
|
ANGELIQUE327 schreef: | IK GA NIET TROUWEN, ik hoop dat het gezever daarmee de wereld uit is...zo...ik heb gezegd! |
PATS
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 26 januari 2011, 15:04
|
|
|
ANGELIQUE327 schreef: | he doe nie so eng....je praat tegen me..... |
PATS
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 26 januari 2011, 13:18
|
|
|
een heeeeeeeeeeeeeeeeel zuinig voorzichtig knufje terug........
.
Laatst aangepast door
|
HANNAH810
|
op woensdag 26 januari 2011, 13:24
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 26 januari 2011, 13:05
|
|
|
ANGELIQUE327 schreef: | t is gek he...maar soms weet de buitenwereld meer dan ikzelf..... |
en mijn korte termijngeheugen laat me soms in de steek, zeker? gisteravond, om twaalluf uur................ehhhh........ iets met een gedicht........?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 26 januari 2011, 13:00
|
|
|
volgens mij moeten er knuffels uitgedeeld worden in het ziekenhoekje irene........ helaas, jij houd niet van klef, ik hoef en geef geen knuffels, dus laten we eens zien of er nog een knuffelig typje langs komt waaien in dit hoekje, voor een frisse wind......
(waar komen al die spanningen toch vandaan, zou je je afvragen he?)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 26 januari 2011, 10:53
Onderwerp: secret ambition
|
|
|
[quote=LORETTA033]EN WAT DOET HET GEVOEL MET JE....... KAN OOK GEVAARLIJK ZIJN DENK MAAR EENS AAN HET HERHALEN VAN HET ZINGEN VAN LIEDEREN
vind jij psalm 136 dan ook gevaarlijk, loretta? om de andere regel zing je dan; "want des HEEREN goedertierenheid is in der eeuwigheid"
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 26 januari 2011, 09:12
Onderwerp: Het slechtste moment van vandaag
|
|
|
ik niet; ik heb gelegen in een heerlijk bed mariska ik heb een lekker bakkie koffie voor me en een lege dag om te vullen met "slingers en balonnen"; etc etc etc
mijn vriendin heeft een tegeltje hangen in huis; kijk naar wat je hebt; niet naar wat je mist;moet je eens proberen vandaag; voor alles waar je van kunt balen drie dingen verzinnen waar je dankbaar voor kunt zijn; het werkt echt! misschien krijg je vandaag wel zin om te verzinnen voor wie je iets doen kunt om diegene blij en gelukkig te maken; een eenzame buurvrouw verrassen met een bakkie, of de vuilnisbak buitenzetten voor de over over overbuurman? das de kracht van positief denken.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 26 januari 2011, 09:05
Onderwerp: Mooie uitspraken/teksten!
|
|
|
CROSSROAD317 schreef: | Iemand schreef hier een heel topic vol mee, maar ik weet het nu helemaal zeker IK BEN OK !!!! |
en, cross; is het een opluchting voor U???
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 26 januari 2011, 08:53
|
|
|
MAR907 schreef: | Hannah ik bedoel niet het lied van (een nieuw Halleluja) wel van de topic....
|
kun je dan heel concreet aangeven over welke songtekst je het wel hebt, liefst zelfs nog met een linkje erbij naar you-tube? want ik zou werkelijk niet kunnen verzinnen waar de tekst niet klopt. (afijn; ik ben dan ook meer gewend aan der psalteren Davids, dan aan der drummen michaels..........maar dat even terzijde)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 25 januari 2011, 22:00
|
|
|
http://www.youtube.com/watch?v=lZWhGmQL-Ec
mar; jij schrijft;
Dat is niet wat Michael zingt.......(zing een nieuw hallelujah)
Een nieuw halleluja voor deze wereld, met als overste, de regeerder van deze wereld...Opw 633 (agnus dei)... regeerd onze God nu dan over deze wereld??? En wie is de overste....van deze wereld....???
Als men het omdraaid klopt het lied....
het enige dat ik terug heb kunnen vinden is; let the world sing a new hallelujah........
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 25 januari 2011, 21:49
|
|
|
mar, wil je heel concreet zijn, want zo kan ik het persoonlijk niet volgen;
jij schrijft;
Dat is niet wat Michael zingt.......(zing een nieuw hallelujah)
Een nieuw halleluja voor deze wereld, met als overste, de regeerder van deze wereld...Opw 633 (agnus dei)... regeerd onze God nu dan over deze wereld??? En wie is de overste....van deze wereld....???
Als men het omdraaid klopt het lied....
Laatst aangepast door MAR907 op dinsdag 25 januari 2011, 20:58
wat zingt hij dan precies wel volgens jou, en waarom ben je het daarmee oneens?" nogmaals; voor mijn beperkte hersenpan; wil je proberen concreet te zijn?
ik heb deze link geluisterd, met engelse ondertiteling, en ik kan geen woord verkeerd ontdekken als ik goed gelezen en vertaald heb;
http://www.youtube.com/watch?v=lZWhGmQL-Ec
Laatst aangepast door
|
HANNAH810
|
op dinsdag 25 januari 2011, 21:56
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 25 januari 2011, 20:21
|
|
|
ik denk dat je me niet goed begrijpt, misschien moet ik wat uitgebreider zijn in de uitleg van wat ik bedoel; ik zie wel een bijbelse lijn in het "nieuwe hallelujah" wanneer je dat intepreteerd als "een nieuw lied om de HEERE te loven"
hallelujah, uit het hebreeuws vertaald betekend namelijk; hallel=loflied jah =jaweh, (of zoals jij zou schrijven JHWH, de joodse vorm van aangeven, zodat je Zijn naam niet ijdel gebruiken kunt) hallelujah betekend dus; loflied voor JHWH, en wat ik michael w smith hoor zeggen; een nieuw hallelujah=een nieuw loflied voor de HEERE.
om wat bijbelteksten te noemen; psalm 33 vers 3 Zingt Hem een nieuw lied; speelt wel met vrolijk geschal.
psalm 40 vers 4 En Hij heeft een nieuw lied in mijn mond gegeven, een lofzang onzen Gode
psalm 96 vers 1 Zingt den HEERE een nieuw lied; zingt den HEERE, gij ganse aarde!
psalm 98 vers 1; Zingt den HEERE een nieuw lied; want Hij heeft wonderen gedaan
psalm 144 vers 9 O God! ik zal U een nieuw lied zingen; met de luit en het tiensnarig instrument zal ik U psalmzingen.
psalm149 vers 1 Hallelujah! Zingt den HEERE een nieuw lied; Zijn lof zij in de Gemeente Zijner gunstgenoten.
jesaja 42 vers 10 Zingt den HEERE een nieuw lied, Zijn lof van het einde der aarde; gij, die ter zee vaart, en al wat daarin is, gij eilanden en hun inwoners.
openbaringen 5 vers 9 En zij zongen een nieuw lied, zeggende: Gij zijt waardig dat boek te nemen, en zijn zegelen te openen; want Gij zijt geslacht, en hebt ons Gode gekocht met Uw bloed, uit alle geslacht, en taal, en volk, en natie;
volg je me nog, of wordt ik nu te omslachtig, misschien?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 25 januari 2011, 20:01
Onderwerp: Het Uiterlijk
|
|
|
waar geen begin is, is er ook geen eind aan, gert..........
nadenkertje......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 25 januari 2011, 19:59
|
|
|
ik zie het een beetje in de vorm van; zingt de HEERE een nieuw lied zou dat onterecht zijn dan, mar?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 25 januari 2011, 19:54
|
|
|
ANGELIQUE327 schreef: | hihi...ik lach maar een heel klein beetje..... |
ja niet te hard uitlachen hoor angelique................
en als ik nu voor één keer zou kunnen zwijgen, LIJK ik dan slim, of WORDT ik dan slim???
ehhh of ben ik dan al slim; t gaat me ver boven mijn pet; te HOOG gegrepen ben ik bang, voor een "nederig" meisje........zucht
.
Laatst aangepast door
|
HANNAH810
|
op dinsdag 25 januari 2011, 19:55
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 25 januari 2011, 19:43
|
|
|
GERT856 schreef: | Tja zeg jij het maar |
oke dan; als antwoord; NERGENS BEGINNEN.
Laatst aangepast door
|
HANNAH810
|
op dinsdag 25 januari 2011, 19:45
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 25 januari 2011, 19:41
|
|
|
HERMANDV978 schreef: | 2 seonden zoeken op google en je hebt een ander beeld van hem ik durf niet te zeggen dat het allemaal waar is ...... maar je zou wel eens gelijk kunnen hebben MAR iets klopt er niet en daar zit je dan met zn hele collectie cd's |
ik vind het geweldig mooie muziek, herman; dus ehhh......... als je ze niet meer luisteren wilt............. laat maar weten!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 25 januari 2011, 19:32
|
|
|
waar wilde je dan mee beginnen, gert?
Laatst aangepast door
|
HANNAH810
|
op dinsdag 25 januari 2011, 19:44
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 25 januari 2011, 19:18
Onderwerp: Zat 5 febr Uit in Leeuwarden
|
|
|
haha, tja, we hebben dat op een feestje al ontdekt, toch, mar? siem de galanterik, die niet weggaat voor ALLES schoon in de kast staat. (net als jij en marcowaal)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 25 januari 2011, 19:14
Onderwerp: Zat 5 febr Uit in Leeuwarden
|
|
|
SIEM720 schreef: | Sabine, ik kan je eventueel meenemen door via Gasselte/N34 ri. Leeuwarden te rijden. En hoe we weer uit dat Fryske darp komen dat weet Jasmyn dan weer! |
kijk; da's siem!! is ie galant of niet?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 25 januari 2011, 17:12
|
|
|
CROSSROAD317 schreef: | Maar ik heb niet de intentie om "slim" te willen worden ..... |
tracht niet naar het hogere, maar voegt u bij het nederige, cross.....
(doe ik ook, sprak kwebbeltje)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 25 januari 2011, 17:04
Onderwerp: strandwandeling voorjaar 2011
|
|
|
CROSSROAD317 schreef: | 2 Opties:
1) Ga naar Hans Anders voor een (lees)bril op juiste sterkte ..... 2) Daarna kwestie van de duidelijke afspraken GOED LEZEN!!!
Verzamelen tussen 13.00 en 13.30 uur op parkeerplaats "palace plein". Zie ook de link hieronder. Vanaf hier overleggen we wat we gaan doen. http://www.noordwijk.nl/Docs/folder-fullcolor-parkeerservice-noordwijk-aprl2010.pdf Voor degene die de link niet kunnen openen, parkeerplaats palace plein, hoek koningin Wilhelmina boulevard en de Grent 2202ER (t.o. Intertoys) |
Tja, hoeveel aanwijzingen wou je hebben ..... [/quote]
crosssssss spaar die arme kerel nou, joh............... hij heb-ut al zo moeilijk.........haha
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|