Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 26 augustus 2010, 22:22
Onderwerp: Het off-topic topic
|
|
|
VISSER278 schreef: | Is dat een land dan? Ik dacht een republiek. |
neuh... HIER is t een republiek... jullie leven nog onder de knoet van oranje-nassau... dus niet alleen met het weer van vandaag, maar ook door het koningshuis, is wel duidelijk dat nederland het verkeerde land is
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 26 augustus 2010, 22:19
Onderwerp: kreet van de week
|
|
|
VISSER278 schreef: | Oh, ik dacht dommelsch en brand |
als een limburger dit las.... vroeg hij aan chris een ban voor jou wegens belediging van t limburgse volk...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 26 augustus 2010, 21:55
|
|
|
GRACE585 schreef: | vonochtend een hele morgen regen maar vanmiddag droog had ik ff bestelt dus droog op de fiets naar de orthodontist met me zoon en daarna naar zijn vriendje terwijl ik letter met de mamie kletste later ook weer droog thuis schijnbaar wonen jullie allemaal in het verkeerde deel van het land  |
sowieso in t verkeerde land!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 26 augustus 2010, 21:48
Onderwerp: wie o wie weet iets van werking voetreflex therapie
|
|
|
CROSSROAD317 schreef: | Dus omdat het daar is gebeurd ......
Waarom ga je er vanuit dat Jan Zijlstra dan ook maar "fout" is ..... Ik denk dat hij wel degelijk de gave van genezing heeft gekregen....... Maar nee, in Amerika is het ooit eens gebeurd dat ..... dus .....
Als je de man niet vertrouwd, ga eens persoonlijk met hem praten, en toets dan zijn woorden aan de bijbel, maar ga niet op voorhand er van uit dat hij "fout" is. En ja dat maatpak zal hij echt wel kopen ...... En die mooie auto zal er ook wel komen...... en dat grote gebouw ook wel ...... Maar er komen ook duizenden mensen af op de boodschap die gesproken wordt, en al zou er maar 1 mens zich daardoor bekeren tot Jezus Christus als zijn verlosser en zaligmaker, wie zijn wij dan om daarover een oordeel te hebben. Als het zaad gezaaid is, op welke manier dan ook, is het niet meer aan ons mensen, maar aan de Heilige Geest die het zal uitwerken ...... De één heeft als roeping om het evangelie te brengen bij de buren en in de straat, de ander heeft de roeping en de mogelijkheden om het evangelie te brengen aan duizenden gelijktijdig. En weer anderen houden zich liever stil en hebben liever niet dat iemand, buiten hun eigen geloofsgemeenschap, ook maar weet dat ze christen zijn ...... 
OOPS, sorry Assanti ga ik weeeeer off-topic
.. |
...Al zou zich maar 1 mens bekeren..... mooi verhaal cross... ik vrees echter dat er veel mensen zijn die na een optreden van circus zijlstra definitief besluiten dat geloof niets voor hen is
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 26 augustus 2010, 07:52
Onderwerp: begrafenis of crematie?
|
|
|
BEHAPPY332 schreef: | De vraag is, begraven of cremeren. Dan komt de forumtekst via via bij het onderwerp Duitsland.
als het gaat om begraven, of cremeren in combinatie met Duitsland, dan moet ik toch altijd denken aan WO II.
én aan de gaskamers, met crematie. én de massa graven van oorlogs soldaten, met begraven.
Echter, wij Nederlanders mogen hierover niet of nauwelijks verwijten maken. Na WO II ging Nederland óók naar Nederlands Indië.
Verder dient Nederland goede handelsrelaties te onderhouden met Duitsland. Het onderwerp is dus te gevoelig, om openlijk te behandelen.
Gelukkig, herdenken we nog, op 4 en 5 mei. Echter, wat is de kwaliteit van die herdenking? Op 6 mei viel destijds al weer een politiek slachtoffer, Fortuin.
Wat wil een mens dan? Begraven of cremeren?
Of een mens in de hemel komt, is mijns inziens niet afhankelijk van de vraagt of men eindigt in de gaskamer, of op het oorlogs massa kerkhof.
Beide zijn in hun einde even gruwelijk. Wel roepen beide locaties nadrukkelijk op, om een zinvol leven te leiden voor die tijd.
Praktisch, is een crematie goedkoper dan een begrafenis. Al zou men het extra 'bespaarde' geld aan de armen geven, dan kan een crematie dus on-bijbels lijken, maar men kan dan toch doen wat de Bijbel in de kern vraagt:
Naastenliefde.
dat is liefde, met in de kern, de kiem van nieuw leven en opstanding zo is de dood toch het begin van het nieuwe leven, eens... |
Maar over het verlies bij de wk voetbal 1974 ben je al wel een beetje heen, hoop ik? Want toen was jij al WEL geboren namelijk
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 25 augustus 2010, 23:16
Onderwerp: Werken een baan
|
|
|
VISSER278 schreef: | ik ben nog maar 43 hoor, kom nog niet in aanmerking voor thuishulp  |
hij bedoeld een betaalde poetsmiep voor halve dagen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 25 augustus 2010, 23:15
|
|
|
MARTIN695 schreef: | Ja ik heb niet zoveel met een steen op mn pan want daar krijg je volgens mij erg veel hoofdpijn van en als jij toch een steen wil dan laat je toch iemand die je niet kent de boel op kuisen en heb je geen hoofdpijn meer. Sjalom. Martin |
Moeten ze wel mn mobieltje meebegraven he (en het abonnement doorbetalen)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 25 augustus 2010, 23:14
|
|
|
ASANTI087 schreef: | Heb jij het idee dat de werking van middeltjes als van dokter vogel en bijv de werking van voetreflex therapie kwakzalverij is? |
nou nee... ik geloof dat in de natuur veel genezingsmiddelen te halen zijn, God heeft die er zelf ingedaan. de mens is helaas teveel op de chemie gaan vertrouwen omdat de kennis van de natuur minder groot en algemeen werd. Aspirine is bijvoorbeeld niets meer dan de chemische variant van wilgenbast.
Zoals ook door anderen aangehaald, is het lichaam een heel complex iets waar veel mogelijkheden in zitten. Masseer je slapen maar eens als je hoofdpijn hebt. Het lichaam bestaat voor 80% uit water, water reageerd op de stand van de maan, dus waarom zou je lichaam er niet op reageren? Het aspirientje haalt n stuk van zn werking uit het glaasje water dat er bij word gedronken, hoeveel nut zou dat water op zichzelf al hebben....? Voetreflex bestaat, punt uit. Of het echter voor jou het gewenste resultaat zal hebben, das vers 2. Als ik met mn handen masseer, haal ik bij dieren en ook bij mensen, de pijn weg... echter alleen het symptoom, niet de oorzaak. De pijn komt dus weer terug helaas.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 25 augustus 2010, 21:54
Onderwerp: CM setjes (de schone lei)
|
|
|
MARIJAN072 schreef: | Jullie kunnen er niet eens eentje onder de duim houden, laat staan een heel harem.  |
Zo eindigt het boek ook... dat ik mn eigen harem uitgegooit word
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 25 augustus 2010, 21:53
|
|
|
BEHAPPY332 schreef: | WAZIG ... mijn eigen domheid: mooie omschrijving, geweldige vondst!
NEE JOH! je bedreigt niet, als hond ben je heel aaibaar.
ja, inderdaad, heb het net nagelezen: ik schrijf: "als je bedreigd wordt..." ik bedoel dat hier niet persoonlijk. Wens ook niet, dat je het zo opvat.
je schrijft zelf wel:
Oke, nu kan ik die tekst op twee manieren lezen.
Ik zou het als een genade en/of zegen kunnen ervaren, als ik in de schaduw zou komen van de 'talenten' van deze 'predikant'.
Als je dat zou bedoelen, als ik het zo zou lezen, dat zou te veel eer zijn.
Bij het lezen van een tekst, moet men opletten op kopteksten, plaatjes etc. pas dan weet men de werkelijke bedoeling van de schrijver.
Jij steekt je tong uit? Laat ik je nu geen woorden in de mond leggen.
Een hond steekt zijn tong uit om zichzelf af te koelen, Een slang steekt zijn tong uit om te ruiken of er aas is.
Waarom plak jij hier bij de naam van een Evangelist, in mijn optiek een Begenadigd Evangelist, uitgerekend dit plaatje?
Als je mij wilt uitdagen, dan is het voor de fun. Prima. Echter wie Het Evangelie in kwaad daglicht stelt, dat is occult.
En als door mijn schuld het Evangelie in kwaad daglicht zou worden gesteld, dan ben ik medeschuldig. Dan moet ik verantwoording afleggen.
Dus... ? Ben ik zo té duidelijk? Of ben ik té vaag? |
Nee, duidelijk... Zal ik OOK ff duidelijk zijn:
Die Zijlstra is in mijn optiek een geldhongerig eng mannetje die mensen valse hoop verkoopt voor n berg geld. Van alle wonderbaarlijke bekeringen is er ooit 1 in de krant gekomen, ene Janneke Vlot, meen ik, en zelfs daar zetten de artsen nog vraagtekens bij. Verder is het allemaal net zo wazig als jouw gemiddelde bijdrage. (En ja, ik ben er live aanwezig geweest)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 25 augustus 2010, 21:46
|
|
|
MARIJAN072 schreef: | Tjonge, wat creatief ben je. Dat zouden jullie wel willen zeg!  |
ja doei... ik heb er 1 gehad... nog nachtmerries van!! wel n mooi boek over geschreven trouwens
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 25 augustus 2010, 18:09
|
|
|
JONATHAN890 schreef: | ach...de bijdragen van BEHAPPY ..... ik lees ze, verwonder me soms om zijn happy-gevoel, en het BEHIPPY gevoel ontgaat ook mij niet. |
een dissonantje op zn tijd moet ook kunnen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 25 augustus 2010, 18:06
|
|
|
JONATHAN890 schreef: | moet de man/vrouw verdeling dan gelijk zijn??? paar leuke gelijke setjes moet kunnen hoor ! |
als de kudde van Chris niet alleen uit witte en zwarte schapen bestaat, maar ook uit roze of paarse... zou dat zomaar mogelijk moeten kunnen zijn.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 25 augustus 2010, 17:50
Onderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
|
|
|
VISSER278 schreef: | Pietertje.......... Annette zal zo wel ff zeggen dat dat karwei vanavond nog, ja deze avond klaar MOET wezen. En als het nie klaar is, morgen geen soesjes bij het avondeten maar die andere ronde dingetjes.... die groene................ssssssssssssp,p,p,p, spruitjes  |
ik ben geen lulletje rozewater hoor hee! ( al sta ik op cm ) als annet iets kookt dat mij niet bekoord, ga ik echt ff naar n restaurantje voor n deugdzame hap
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 25 augustus 2010, 17:37
|
|
|
BEHAPPY332 schreef: | Waarom moet de eer nou weeeeeeeeeer naar die Duitsers gaan? ken jij
* hoe ik dat durf te vragen he?
ken jij
* ja natuurlijk ken ik!
ken jij
* heb ik van ... geleerd...
ken jij
Margraten? en Een brug te ver?
BELEEFD A.U.B. We hebben die Duitsers én Heerlijk Helder... nog nodig voor WERK EN BAAN * (meeeeeeeervoud met een ddddd) dus als u daar ff rekening mee wilt houden.
Gelieve uw antwoord in deze aan te passen, zodat men in Nederland qua WERK EN BAAN niet hoeft te vervallen tot het soort wat door sommigen wordt omschreven als 'linkse hippies'... |
die term "hippie" spookt regelmatig door mn hoofd bij jouw bijdragen aan dit forum.... vaak vooraf gegaan door bijvoeglijke naamwoorden als "idiote" of "maffe"
Hoe ken dat nou he?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 25 augustus 2010, 17:31
Onderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
|
|
|
ANNETTE792 schreef: | Toen de meubels voor de babykamer bezorgd werden. En ik ga vast nog veel blijer worden als mn echtgenoot hem vanavond nog ff in elkaar zet .......misschien had ik soesjes moeten kopen als chantagemiddel... |
tja... en die had ik zelf al gekocht... ze hadden er nog 19 thuis aangekomen zitten er nog 6 in de zak.... eerlijk delen, ieder 3 
en voorlopig duurt dat werpen van jou nog n maand of 2 toch? ...zal begin oktober ff kijken of ik zin heb
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 25 augustus 2010, 08:47
Onderwerp: Kerkelijke verdeeldheid op CM
|
|
|
CARIN303 schreef: | Nog even geduld Eva......ik weet waar wij christenen allemaal wèl in passen en dan ook nog eens voor eeuwig,vooruitzicht hè ? |
Van die plek is door Jezus gezegd: het huis van Mijn Vader heeft veel kamers...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 25 augustus 2010, 08:38
|
|
|
VISSER278 schreef: | Lijkt me meer pure zottigheid. |
Lof der Zotheid by Erasmus
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 24 augustus 2010, 22:55
Onderwerp: Vertier ende jolijt in de chatbox
|
|
|
MARIJAN072 schreef: | Is chanteren je hobby, Pieter  |
ondertussen zelfs een leuke bron van inkomsten
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 24 augustus 2010, 22:52
Onderwerp: Voor de dames die het toch niet kunnen laten!
|
|
|
MARIJAN072 schreef: | Hmm.....ben een beetje bang, dat je iets oprakelt.
Welke vrouw is ooit uitgekletst  |
hypothetische vraag denk ik
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 24 augustus 2010, 22:50
Onderwerp: Voor de dames die het toch niet kunnen laten!
|
|
|
PEACEDOVE820 schreef: | Effe weer omhoog halen ,dames wat zijn we stil...... Toch niet uitgekletst of wel?  |
vergeten topic waarschijnlijk
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 24 augustus 2010, 22:49
Onderwerp: Vertier ende jolijt in de chatbox
|
|
|
CROSSROAD317 schreef: | dat zou misschien het vertier ende jolijt wel verhogen .....  |
vast niet voor jou, want ik zal de meest afgrijselijke veronderstellingen over jou hier op t forum plaatsen... en dan steeds erger totdat jij uit pure ellende zelf het antwoord maar geeft omdat er geen vrouw op cm meer op je mails en knipogen reageerd
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 24 augustus 2010, 22:42
|
|
|
LOES550 schreef: | dank jullie wel voor jullie mee leven. Ik ben lastig gevallen door zijn "vri endin". Op een kinderachtige manier. Ze zegt net dat ze al drie maanden!!!! een "fine" relatie met hem heeft. Wat erg zeg. Wat voel ik me beetgenomen, gebruikt. Gewoon twee vrouwen erop na houden. En ik, de sukkel, heb niets gemerkt. Mooi weer spelen, met de hele familie uit eten geweest enz. enz. En dan ook nog zeggen dat hij God eert! Wat moet ik hier nu mee? Ik wordt gek geloof ik. God help me |
Klinkt nu even hard misschien, mar God heeft je gespaard voor n verder leven met iemand die jou niet waard is. En denk maar zo... als die vriendin er wel vrede mee heeft dat ze 3 maanden een deel-vriendje heeft gehad.... weet ze wat ze in de toekomst wederom kan verwachten... Zij liever dan jij, toch?
koppie op... cm is groot... al veel echte stelletjes gingen je voor hier!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 24 augustus 2010, 22:29
|
|
|
ZINGA672 schreef: | Oké; er is toch iets ergers dan krakende chips-eters in de trein...
Wat moet je doen je als er pal tegenover je een volwassen man uit z'n neus zit te vr.... ?
Spoorwegpolitie was in geen velden of wegen te bekennen |
vragen of het met n bietje peper en zout niet veul lekkerderder is
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 24 augustus 2010, 22:28
Onderwerp: Alleen voor vrouwen
|
|
|
GRIFFIN748 schreef: | bezint eer ge bemint  |
ja dahag!!!!!!!!.. ZIJ zei dat er niks kon gebeuren, dat t veilig was enzo
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 24 augustus 2010, 22:27
|
|
|
THOMAS968 schreef: | Cultuuroverdracht is mijn werk, Pieter, ik werk gewoon, zoals de meeste avonden. 
Thomas. |
ik ga hier niet op in ik ga hier niet op in ik ga hier niet op in ik ga hier niet op in ik ga hier niet op in ik ga hier niet op in ik ga hier niet op in ik ga hier niet op in ik ga hier niet op in ik ga hier niet op in ik ga hier niet op in ik ga hier niet op in ik ga hier niet op in ik ga hier niet op in ik ga hier niet op in ik ga hier niet op in ik ga hier niet op in ik ga hier niet op in ik ga hier niet op in ik ga hier niet op in ik ga hier niet op in ik ga hier niet op in ik ga hier niet op in ik ga hier niet op in ik ga hier niet op in ik ga hier niet op in ik ga hier niet op in ik ga hier niet op in ik ga hier niet op in ik ga hier niet op in ik ga hier niet op in ik ga hier niet op in ik ga hier niet op in ik ga hier niet op in ik ga hier niet op in ik ga hier niet op in ik ga hier niet op in ik ga hier niet op in ik ga hier niet op in ik ga hier niet op in ik ga hier niet op in ik ga hier niet op in ik ga hier niet op in ik ga hier niet op in ik ga hier niet op in ik ga hier niet op in ik ga hier niet op in ik ga hier niet op in ik ga hier niet op in ik ga hier niet op in
dus... kijk... ik kan mij inhouden
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 24 augustus 2010, 21:57
|
|
|
CARIN303 schreef: | Pieter, wat ben je toch zorgzaam , dank je Ik zal aan alle punten denken,beloofd! En als alles geweest is zal ik je laten weten hoe het was!! |
Dank je
Ik zal dan met aandacht lezen hoe andere mensen WEL een leuke avond hebben terwijl ik strontluiers verwissel en met n postnatale depressie in mn huis zit...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 24 augustus 2010, 21:51
|
|
|
Zorg je dat je pc dan wel beeld heeft? Zorg je dat je alle telefoonnummers bij de hand hebt? Zorg je dat je tomtom het deze keer wel weet? Zorg je dat je paracetamol bij je hebt?
Tip: Zorg dat dhr. J. een abo op cm heeft om iedereen op de hoogte te houden?
|
|
Naar boven |
|
|