Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 26 april 2013, 21:52
Onderwerp: kreet van de week
|
|
|
Reactie verwijderd. Redactie CM
Laatst aangepast door
|
CHRISTIANMATCH
|
op zaterdag 27 april 2013, 20:44
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 26 april 2013, 20:12
|
|
|
MAMALOE463 schreef: | Waarom sorry Heide? Dit is jou mening hoe jij erover denkt, en die kan en mag je kwijt op een forum |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 26 april 2013, 17:07
|
|
|
Wanneer ik of jij boontjes gaat eten,krijgen we altijd de zelfde les mee.
Soms als pijnlijke,soms als helende.
Laatst aangepast door
|
HEIDE936
|
op vrijdag 26 april 2013, 17:34
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 26 april 2013, 15:08
Onderwerp: Aandacht voor single-zijn in kerk...
|
|
|
BIANCABB146 schreef: | Tip voor een boek: Single in de kerk |
Dankje..zeer nuttig Kan je niet vaker wat zeggen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 26 april 2013, 09:13
Onderwerp: Wat zijn 'we' van plan te gaan 'doen' vandaag, behalve...
|
|
|
Vandaag aan een portret olieverf beginnen..
T'punt is alleen; De mensen hebben maar een wazige foto van die persoon Verder helemaal niets! De foto lijkt op een verrekijker,die voor mijn ogen niet goed staat ingezoemd.
Ik zeg..goed als je dat toch wil laten schilderen? ik maak wel wat ik zie, Gelukkig had de persoon een redelijk SNOR.. Waardoor je toch kan zien,dat moet hem zijn.
Nou,ik begin maar gewoon...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 26 april 2013, 08:55
Onderwerp: Huishoudelijke vragen mogen toch ook?
|
|
|
ROELANDE345 schreef: | mijn nieuwe doet dat ook soms houd ik gewoon het kopje vast |
Volgens mij horen er gewoon 2 kopjes op te staan:);)....
Goeie morge,zonder zorgen(hoop ik)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 25 april 2013, 23:14
Onderwerp: Uw Handen
|
|
|
JOANNIE702 schreef: | Al mijn zorgen leg ik neer bij U o Heer, van nu tot verleden!
Uw Handen hou ik vast, Uw hand die mij beschermt, Uw liefde is zo groot, Uw liefde zit zoveel kracht!
Al mijn dagen zijn bij U o Heer, van nu tot in heden
Vader ik dank U Dank U voor alles wat U voor mij doet U bent het die mij redt!
anoniem |
Raakt me diep...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 25 april 2013, 22:16
Onderwerp: Dit vraag ik me af vandaag..
|
|
|
JOANNIE702 schreef: | ja dat kan Heide, als je heel diep zit kan je veel uitschakelen in jezelf |
Bijzonder waar antwoordt vindt ik, Om over na te denken Joannie
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 25 april 2013, 22:07
Onderwerp: Dit vraag ik me af vandaag..
|
|
|
Dat je wel is denkt; Zou iemand nu gewoon de ene helft van haar hersens kunnen uitschakelen?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 25 april 2013, 22:04
Onderwerp: Het weer
|
|
|
Het was heerlijk vandaag Liep gewoon in mn spijkerjasje naar buiten En nog te warm..
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 25 april 2013, 22:03
Onderwerp: waar word jij nou blij van?
|
|
|
PETRA373 schreef: | Blij om de bloeduitslag van een kind van me. het is pfeiffer, komt goed |
Sterkte ermee,en beterschap toegewenst..
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 25 april 2013, 22:00
|
|
|
JOANNIE702 schreef: | Leuk, we gaan deze weekend moeder en dochter weekend houden, dus limburgers op gepast ik zit weer achter het stuur........... |
Geniet ervan.. Lijkt me erg gezellig zo samen;;
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 25 april 2013, 18:57
|
|
|
Leuk dat bij jullie alles goed gaat op huishoudelijk terrein Nou hier ook hoor,alles loopt op rolletjes
Alleen,was zo gek vorige week.. Ze kwamen de gasmeter vervangen Alles gaat om verzekeringen,garanties..noem maar op.
Tot mijn verbazing zag ik dat enkele leidingen vanuit mijn gasmeter naar de buren gingen.
Ik schok wel even... Kijk ik wil best vrienden zijn met de buren Maar hun gas betalen?!... Dat heeft niks met gierig zijn te maken.:)
Nou ja,ik weet nu,dat het allemaal zo hoorde, En iedereen betaald gewoon zijn eigen gas hier in de straat
He'..wat een fijn idee..heerlijk!
Laatst aangepast door
|
HEIDE936
|
op donderdag 25 april 2013, 19:33
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 25 april 2013, 17:55
Onderwerp: waar word jij nou blij van?
|
|
|
uH.. Ik wordt blij als er een 2e kassa opengaat
Ik wordt blij als ik een uur lang mijn bonuskaart bij de gamma kan geven aan klanten voor mij
Ik wordt blij,als mn afrokam gewoon ligt,waar die lag
Ik wordt blij,als 1 iemand uitstapt uit de tram,zodat ik toch mee kan
En ik wordt blij,wanneer iemand 1 foto plaatst uit 2013;)........
Laatst aangepast door
|
HEIDE936
|
op donderdag 25 april 2013, 18:36
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 25 april 2013, 17:47
Onderwerp: Ik wil gewoon even wat kwijt:)...
|
|
|
Ja,lachen jullie maar hoor
Voorlopig durf ik nu met een koffer vol met plakspullen op me fiets over straat..zoh!
En desnoods plak ik een bord op me fiets,
met; Ik plak alleen banden die lek zijn,dat durf ik
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 25 april 2013, 17:28
|
|
|
PETRA373 schreef: | de zwervers zijn al ontwaakt , in het riet meeste mensen zien ze niet na een lange winter vol kou begint de dag wat beter nou
vlakbij wonen velen in hun veilig huis zien de gebrokenen niet zonder huis kijken ze aan , wat ben jij vies en vuil de gebrokenen, waar god om mee huil
fietsen langs het water , met het riet na de stad, die alleen de opruiming ziet kopen onbenulligge dingen niemand die hun hart hoort zingen
wanneer je iets kleins en liefs voor ze doet dat houd ze overeind, geeft ze moed.
Dacht zal hem effe voor je afmaken, petra die bij het water en riet woont, waar ja soms mensen slapen. |
Mooi Petra!..
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 25 april 2013, 15:07
Onderwerp: Veroordelen....
|
|
|
ROBBEDOES873 schreef: | Voordat jij een oordeel over mij en mijn leven velt: Trek mijn schoenen aan en loop mijn weg. Loop door de straten,over de bergen en door de dalen. Voel het verdriet ,beleef de diepste pijn. En voel de vreugde. Doorloop de jaren die ik ging. Struikel over elke steen waar ikover gestruikeld ben. Maar sta altijd weer op. En ga precies op dezelfde weg verder. Precies zoals ik het gedaan heb.
En eerst dan
Kun JIJ over MIJ
OORDELEN!!!! |
........
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 25 april 2013, 15:03
Onderwerp: Cm voor wie?....
|
|
|
PELLE852 schreef: | Ik heb tegenwoordig vaak op 'Christelijke' sites (niet alleen op CM), het idee dat mensen gewoon niet meer willen reageren op elkaar. Jaja oke je krijgt wel eens een (leuke) reactie. Het enige waar we tegenwoordig goed (althans goed ?) in zijn, is eindeloze discussies voeren. De forums staan er vol mee. Maar goed we blijven hopen op better times, en dat de reacties b.w.v. bij iedereen weer binnen mogen stromen. Misschien een goed voornemen voor 2013
<<no comment>> |
.......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 25 april 2013, 09:52
Onderwerp: Wat heb je gedaan vandaag?
|
|
|
MAMALOE463 schreef: | Mooi Heide,
Vooral de laatste regels, Hij deed ons nimmer om doen komen, In duren tijd en hongersnood, zo ist!
Ik voor mezelf heb de instelling, Kijk naar de zon die voor je ligt, dan zie je de schaduw achter je niet..... Met andere woorden, je kan in je verdriet je verzwelgen, maar je kan ook kijken naar de mooie dingen nog ongetwijfelt nog op je pad zullen komen, en daar dan ook in mogen vertrouwen! |
Ja,en dit; Een mens moet en mag veel vaker kijken, Wat de bijbel zegt..en ons leren wil.
Nee,zo apart ben ik niet..leert het woord mij zoekende de wil,en eigen gedachtes.
Hoe het ook is momenteel voor een ieder; God ontvangt met open armen.
Mensen blijven mensen, Wegen worden afgesneden Hoe ook,en waar het ook mis ging.
Ieder mens persoonlijk,ook wij, Hebben met God te maken.
En ik mag gelukkig weten Die tot HEM komt,stoot HIJ niet weg..nee!
Laten mensen almeer mogen wegvallen(en God werkt dit) Zo komt God aan ZIJN eer.
Want waar gaat het ten diepste om op aarde? God en mens,ik.jij.u..weer 1 met HEM te mogen worden. Hier niet altijd die zelfde beleving,nee Die tijd komt!
Dit geeft mij moed hoor, Jou ook?
Laatst aangepast door
|
HEIDE936
|
op donderdag 25 april 2013, 09:55
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 25 april 2013, 09:15
Onderwerp: Wat heb je gedaan vandaag?
|
|
|
Los van alle gevoelens die wel eens worden neergezet door mij op het forum.
Even dit; Ja,dit wil ik aan jullie kwijt vandaag, Heel veel achter de rug. Nee,alles bloot leggen hier,ik zoek liever het positieve..
Natuurlijk,zoals ik al ergens zei, Neem ik het leven serieus,..maar kan soms niet zonder wat lol maken, Het zit in me..en moet het soms natuurlijk ook even kwijt.
Mijn klagen,en verdriet leg ik daar..waar je het het beste kan achterlaten. Moet ik spreken over,wat mijn leven heeft gepasseerd?
Nee,daar maak ik weet ik..geen mensen blij mee Oke,dingen vertellen..zodat de ander kan denken..dit herken ik Kan goed zijn..
Maar mijn ervaring almeer is..zie vooruit Kan ik,jij,u..het niet? Bid erom...God wil de druk verlichten.
En je zetten in ZIJN licht
Dank God,dat HIJ niet heeft gedaan..naar dat ik verdient hebt En misschien herkent iemand deze woorden. God handelt nooit naar onze zonden Hij straft,maar naar onze zonden niet.
God is bij machten,je een nieuw lied in de mond te leggen Zodat er monden ook vandaag nog open gaan,
GIJ deed ons nimmer om doen komen, In dure tijd en hongersnood.
heide
Laatst aangepast door
|
HEIDE936
|
op donderdag 25 april 2013, 09:23
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 25 april 2013, 08:57
Onderwerp: Hij houdt mij vast
|
|
|
LILIAN090 schreef: | ik wordt heen en weer geslingerd er wordt aan twee kanten aan me getrokken ik weet welke de goede is
soms heb ik de neiging Hem wat los te laten maar gelukkig houdt Hij mij altijd stevig vast
en al raakten alleen onze vingertoppen nog elkaar en heb ik de ander mijn arm al gegeven
altijd, altijd houdt Hij vast en altijd mag ik terugkomen bij Hem, mijn trouwe, Hemelse Vader |
Amen, Hoelang ook geleden..het blijft waarheid.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 25 april 2013, 01:01
|
|
|
PETRA373 schreef: | Als je maar niet dan weer gaat dichten, daar word iedereen zo zwemerig van |
De zon komt door het raam naar binnen, De stralen raken net de grond, De nieuwe dag kan weer beginnen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 25 april 2013, 00:36
|
|
|
PETRA373 schreef: | Zoals ik jou kan, kan je anders serieuze mooie stukken schrijven, en romantische gedichten en humor, wat ik niet begrijp waar die vaste verkering blijft bij jou, die komt wel.
Maar mocht je geflipt zijn op me onzin momenten, soms toch een beetje, met je ik vind je aardig... eh sarcastisch bedoeld? Wel sorry en geef dat dan aan, dan kan ik het verwijderen en voor de dames, ook ik maak me wel es op hoor |
Nee,ik bedoel niks verkeerd naar jou Het is mijn uiting,dingen zo te zeggen..
pff,met jou wil ik nooit woorden hebben!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 25 april 2013, 00:25
|
|
|
PETRA373 schreef: | eh goudvis?????? en warom ben je gestopt, jee moet het op het huishoudtopic ook al serieus worden |
Nee;blijf lekker je zelf ik heb even een moment,geen time out ingelast Ik moet wat meer serieus doen,van me zelf
We komen hier niet voor de lol En wil ik ooit vaste verkering,dan moet ik wel laten zien dat ik niet alleen lol maakt
Begrijp je..?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 25 april 2013, 00:12
|
|
|
PETRA373 schreef: | En ik maar denken dat die blauwe lamp was , voor de sfeer als je boer zoekt vrouw wil kijken en de boer een blauwe overal aan heeft |
Petra, Ik vindt je zo aardig Maar bedoel je als die goudvis uit die nooit aan kwam zo hoog niet kon zingen?
k lach niet daar ben ik voorlopig mee gestopt.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|