Auteur |
Bericht |
|
ROBBEDOES873
|
|
Geplaatst: vrijdag 29 januari 2010, 21:59
|
|
|
Voordat jij een oordeel over mij en mijn leven velt: Trek mijn schoenen aan en loop mijn weg. Loop door de straten,over de bergen en door de dalen. Voel het verdriet ,beleef de diepste pijn. En voel de vreugde. Doorloop de jaren die ik ging. Struikel over elke steen waar ikover gestruikeld ben. Maar sta altijd weer op. En ga precies op dezelfde weg verder. Precies zoals ik het gedaan heb.
En eerst dan
Kun JIJ over MIJ
OORDELEN!!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JILL658
|
|
Geplaatst: vrijdag 29 januari 2010, 22:15
|
|
|
ROBBEDOES873 schreef: | Voordat jij een oordeel over mij en mijn leven velt: Trek mijn schoenen aan en loop mijn weg. Loop door de straten,over de bergen en door de dalen. Voel het verdriet ,beleef de diepste pijn. En voel de vreugde. Doorloop de jaren die ik ging. Struikel over elke steen waar ikover gestruikeld ben. Maar sta altijd weer op. En ga precies op dezelfde weg verder. Precies zoals ik het gedaan heb.
En eerst dan
Kun JIJ over MIJ
OORDELEN!!!! |
Mooi en o zo waar, doessie. Heb je dit al niet een keer eerder op het forum geplaatst, het komt me zo bekent voor. Maar niettemin voor herhaling vatbaar. Sterkte Jill
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: vrijdag 29 januari 2010, 22:32
|
|
|
ROBBEDOES873 schreef: | Voordat jij een oordeel over mij en mijn leven velt: Trek mijn schoenen aan en loop mijn weg. Loop door de straten,over de bergen en door de dalen. Voel het verdriet ,beleef de diepste pijn. En voel de vreugde. Doorloop de jaren die ik ging. Struikel over elke steen waar ikover gestruikeld ben. Maar sta altijd weer op. En ga precies op dezelfde weg verder. Precies zoals ik het gedaan heb.
En eerst dan
Kun JIJ over MIJ
OORDELEN!!!! |
het rijmt geeneens
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROBBEDOES873
|
|
Geplaatst: vrijdag 29 januari 2010, 23:24
|
|
|
JILL658 schreef: | Mooi en o zo waar, doessie. Heb je dit al niet een keer eerder op het forum geplaatst, het komt me zo bekent voor. Maar niettemin voor herhaling vatbaar. Sterkte Jill |
Het zou zo maar kunnen hoor Jill maar moest er vanavond na een telefoon gesprek even heel sterk aan denken... vandaar.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HENK710
|
|
Geplaatst: vrijdag 29 januari 2010, 23:27
|
|
|
Eerder geplaatst? Ja. Maar dan nog...de boodschap is duidelijk en mag herhaald worden!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JILL658
|
|
Geplaatst: zaterdag 30 januari 2010, 11:55
|
|
|
ROBBEDOES873 schreef: | Het zou zo maar kunnen hoor Jill maar moest er vanavond na een telefoon gesprek even heel sterk aan denken... vandaar. |
Ja doessie, dat proefde ik al. Nogmaals sterkte Jill
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROBBEDOES873
|
|
Geplaatst: zaterdag 30 januari 2010, 17:00
|
|
|
JILL658 schreef: | Ja doessie, dat proefde ik al. Nogmaals sterkte Jill |
Tnx jill
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: zaterdag 30 januari 2010, 21:00
|
|
|
PIETER649 schreef: | het rijmt geeneens |
Schrijf jij dan eens een mooi gedicht
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: zondag 31 januari 2010, 19:41
|
|
|
MARIO216 schreef: | Schrijf jij dan eens een mooi gedicht |
tja, maar als ik dat doe, ga jij weer lopen zeuren dat het smakeloos is enzo. de definitie mooi is heel verschillend bij jou en mij Marco.
op het oude forum stonden er overigens wel een paar van mijn hand
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HEIDE936
|
|
Geplaatst: donderdag 25 april 2013, 15:07
|
|
|
En eerst dan
Kun JIJ over MIJ
OORDELEN!!!! |
........
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|