Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 3 augustus 2012, 18:03
Onderwerp: Het slechtste moment van vandaag
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Vreselijke rottige dingetjes.... AUW....portemoneepijn...
Maar ja...hoe komen we anders van A...naar B... |
Ik ga van N-V naar P of N....... hangt ervan af of ik de trein heb of de auto (plus benzine) van mijn lief
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 3 augustus 2012, 17:59
Onderwerp: Bakstenen
|
|
|
ANNA415 schreef: | Nee vliegenvanger. Zie ander topic. (huishoudelijk) |
Doe je dan wel even je huishoudhandschoenen (wat een heerlijk feut- woord) aan???? Anders plak je zo vast aan die vliegenvanger
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 2 augustus 2012, 23:17
Onderwerp: Wat heb je gedaan vandaag?
|
|
|
SWEETLADY943 schreef: | ! wel Zeeland, vroeger haalde ze de mosterd bij de Zaanse Schans, en nu bij de AH, die daar ook een mooie replica kruideniers winkeltje heeft staan.
* De uitdrukking ‘Weten waar Abraham de mosterd haalt’ betekend ‘Hij is op de hoogte, weet er alles van’. Want Abraham wist waar hij de takkenbossen moest halen om zijn zoon te offeren…
De oorsprong van de uitdrukking “Weten waar Abraham de mosterd haalt” ligt volgens meerdere wetenschappers en taalkundigen in het Oude Testament, Genesis 22-6, waar wordt verteld dat Abraham zijn zoon zou offeren op een vuur. Hij verzamelde mutsaards en “legde het hout op de schouders zijns zoons”. Mutsaard betekent ‘takkenbos’. Het woord zou vervormd zijn tot 'mustaard' en later tot 'mostaard'. Uiteindelijk is het
|
Daar bij die molen....die mooie molen!!!!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 2 augustus 2012, 23:13
Onderwerp: Huishoudelijke vragen mogen toch ook?
|
|
|
VISSER278 schreef: | Als je nu al gelijk begint met zulke praat , dan vraag ik Frank oftie ook weer terug komt op cm. |
Is dit een huishoudelijke vraag??????
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 2 augustus 2012, 13:26
Onderwerp: Bakstenen
|
|
|
ANNA415 schreef: | |
Conclusie; altijd je scheerapparaat mee!!!!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 1 augustus 2012, 09:46
Onderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
|
|
|
Straks met een cm vriendin mijn geboortplaats onveilig maken..... Misschien nog even langs nhet strand en dan thuis komen waar mijn lief gekookt heeft....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 31 juli 2012, 08:45
Onderwerp: Alleen voor vrouwen......(anders zeuren de mannen weer)
|
|
|
BART347 schreef: |
van mij hoeft ze niet on-gesteld te worden,
als ze maar wel op mij gesteld is....
(ze moet wel tussen 20 en 35 zijn, mocht een verkeerd beeld geschept worden....) |
Mag ze ook "welgesteld"zijn??????
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 30 juli 2012, 11:06
|
|
|
VISSER278 schreef: | Jaja , zeg er nog even bij dat het mooie vogels zijn. Maar ik dacht dat ik de oplossing had...... visdraad erover spannen. Heb dat gedaan en jaren geen reiger gezien. Nu , na controle , bleek het visdraad op sommige plaatsen niet meer strak te staan. Dus verholpen met als resultaat dat er nog steeds maar één vis foetsie is en dat ik de reiger sindsdien ook niet meer gezien heb. |
Mijn lief heeft ook een vijver. Hij heeft visdraadlijnen gespannen vanaf de zolder tot de schutting. Als er nu een reiger aan komt moet hij eerst ergens gaan zitten (schuutrje of zo) Een reiger is traag dus voor hij bedacht heeft hoe hij bij de vijver komt is der over het algemeen wel een kat langs geweest.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 28 juli 2012, 20:51
|
|
|
VISSER278 schreef: | Wouw, echt geweldig ...... telefoneren , cm-meren en barbequen tegelijk. |
Multitasken noemen ze dat Iets waar vrouwen stukken behendiger zijn dan mannen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 28 juli 2012, 20:49
Onderwerp: Alleen voor de MANNEN!!
|
|
|
VISSER278 schreef: | Bij ons vragen ze alleen of je de tuinman een keer wil helpen . En als dank krijg je dan een uitnodiging voor de ouderen - en alleenstaandenmiddag/avond |
Stuur die tuinman dan even door naar Erika en onze grijze .
Dan zijn hun heggen ook eens klaar
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 28 juli 2012, 20:40
|
|
|
JOSINA022 schreef: | O help Ben demonstratrice geweest...ooit, straks moet ik nog met die 2 op pad... |
Haha,in de Donald Duck noemen ze het flupperware
Maarre Heide, je kunt heel vaak "tuppertjes"vinden in de kringloop winkels.. Ik ben ermee gekapt omdat je werkelijk voor elk potje een ander dekseltje nodig hebt
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 28 juli 2012, 20:35
Onderwerp: gezond verstand of achterdocht
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Ik vind het heel vreemd info bij de ex weghalen. Het is toch niet voor niks de ex. En nog vreemder om bij een nieuwe relatie van je ex, de nieuwe vlam in te lichten. Dan heb je volgens mij een steekje los. Het is een teken dat je het verleden nog niet verwerkt hebt. Je bent nog niet los van de ex. |
De nieuwe vlam van mijn ex (inmiddels ook weer een ex van hem) had het, achteraf gezien fijn gevonden als ik een gesprek met haar had gehad. In hoeverre ze er in die verliefde tijd voor open stond is natuurlijk altijd de hamvraag. Persoonlijk ga ik ervan uit dat als je een nieuwe relatie begint je je vorige leven verwerkt hebt EN ook met liefde en plezier kunt terugkijken op je leven met je voormalig partner. Je bent niet voor niks ooit met hem/haar getrouwd geweest en eventueel kinderen gekregen.
Maar, net zoals je kijkt hoe het contact is met je nieuwe lief zijn/haar kinderen, familie,vrienden,werk etc. mag je ook best het verhaal aanhoren over de ander zijn/haar herinneringen. Trouwens, als je nieuwe lief dat perse niet zou willen is er denk ik al "stront aan de knikker".
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 27 juli 2012, 12:31
Onderwerp: Wist u datjes
|
|
|
[quote=ERIKA129]Wisten jullie dat er 2 cemmers zijn die bloed fantiek aan het wordfeuten zijn??????
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 27 juli 2012, 12:23
Onderwerp: ga je mee picknicken/BBQ zaterdag 4 aug in ede op de heide?
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Ken die ook op de BBQ Wordt een stille boel daar dan
Wordt het met recht op de grote stille Heide |
Maar liep wel een leuke herder rond
Dus dames, opletten bij schapenkeutels......daar is de herder in de buurt
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 25 juli 2012, 10:26
Onderwerp: Hoe verder na scheiding of beeïndiging relatie?
|
|
|
TALLGUY817 schreef: | Jij bent respectloos naar mij toe! ik heb dolgraag kinderen gewild maar ben steriel waar ik NIKS aan kan doen... en dan loop jij te emmeren dat ik respectloos ben? Heb je het voor je eigen ogen ooit zien gebeuren? Ik heb een vrouw voor ogen gezien hoe of zij uiteen gereten werd voor de trein, en haar lange haar met een deel van het schedeldak lag in mijn nabijheid, door haar dikke jas die ze aanhad is haar torso deels intact gebleven, maar haar onderlichaam, benen en het gezicht waren niet meer als zodanig te herkennen. Zal ik nog even doorgaan? Wil je de trauma's beleven die daarmee gepaard gaan. Wil je de continue stroom van nachtmerries beleven waar ik in het heden soms nog last van heb?
Ik heb ooit een waarzegster getoetst die mijn hand las, en met recht kan ik zeggen dat ze "waarzegster" was, want ze zei dat ik heel veel met de dood te maken zou krijgen. En mijn God, het leek wel alsof ik er een abonnement op had. Dat zijn mensen in verpleegtehuizen ook, maar die weten dat wanneer ze daar gaan werken dat het 't eindstation is van die mensen, maar toen ik vrachtwagenchauffeur werd heb ik nooit geweten dat ik zoveel over mijn netvlies zou krijgen, want dan had ik kok geworden, dan zie je ook uiteen gereten vlees... oeps, nu beledig ik alle uitbeners van Nederland en daarbuiten, maar dat is voor consumptie, maar als je op het uitvaagsel van een kind staat wat je een paar minuten daarvoor hebt zien veranderen in een levend wezen tot in wat het straatbeeld van hem weergaf...dan kan ik concluderen dat je alleen gefocust bent om de ander hoe dan ook een wet op te leggen, waar ik nou juist van ben verlost, en wat je maakt tot een religieus mensch waar ik zo een enorme afkeer van heb dat ik die mensen hun bloed wel kan drinken. Vandaar dat de Here Jezus Christus tegen dat soort mensen zegt:"Rev_3:16 Zo dan, omdat gij lauw zijt, en noch koud noch heet, Ik zal u uit KOTSEN!!" |
Misschien zijn gesprekken met een trauma psychiater een tip voor je?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 23 juli 2012, 23:53
Onderwerp: Wat heb je gedaan vandaag?
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Das nu altijd mijn idee....fototoestel mee.... Moet een prachtig gezicht zijn geweest... Ooit was eens het grootste containerschip te zien... Ben daar bewust heen gegaan met kennissen... Zag er zwart van de mensen...het mooiste beeld schijn je dan in Rilland te hebben...(komt dan het dichtste en meest duidelijk te zien langs) Ik zag het in Vlissingen.... Kan daar trouwens uren zitten en bootjes kijken...GEWELDIG!!! |
Ja wat is de boulevard leuk he!!!! Mijn zus woont in Vlissingen dus ik ken het daar wel
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 23 juli 2012, 18:27
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Zelfs met dit weer Geef mij maar een lekkere ligstoel in de tuin of op het strand In mijn geval dus de tuin En vanavond heerlijk in mn koele kamer onder mn lekkere dekbedje kruipen |
Als je een koele kamer hebt is een heerlijk dekbedje onontbeerlijk....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 23 juli 2012, 18:12
Onderwerp: Hoe verder na scheiding of beeïndiging relatie?
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Denk dat dit voor ieder persoonlijk is. Jij kan het niet aan dat je je ex bleef zien en je kwam niet aan verwerken toe dan is het lijkt mij idd beter hem niet meer te zien en definitief te breken.
Maar je hoort idd vaak zat dat men wel goed met elkaar overweg blijven kunnen. Maar is dit ook zo na een scheiding?? Denk dat het dan over het algemeen anders ligt want je hebt vaak jaren lief en leed gedeelt, maar ik heb misschien makkelijk praten heb er geen ervaring mee. Het is van mij uit een denken/meedenken gissen tja hoe men het ook wil noemen... |
Het is denk ik bij ieder "koppel" anders. Voor mij was het letterlijk en figuurlijk de deur op slot houden. Met mijn kinderen is er de afspraak dat ze met mij niet over hun vader spreken en met hem niet over hun moeder. De pijn blijft er evengoed wel zitten. Als er een afstudeerfeest of bruiloft is is het een feest van de kinderen en vind ik dat je je als ouder hebt te gedragen zodat het voor het kind een goeden herinnering wordt. Mijn lief heeft wel contact met zijn voormalig vrouw over de zoon waar ze co-ouderschap over hebben maar verjaardagen blijven moeilijk. Het is natuurlijk nooit de bedoeling geweest om te trouwen en dan te scheiden.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 23 juli 2012, 16:11
|
|
|
HANNAH810 schreef: | in een grijs (getrouwd) verleden heeft "hij" ooit twee duurdere dekbedhoezen gekocht, van 200 gulden stuk, en vier onderlakens met aloe-vera-weefsels (wat dat dan ook mag zijn, het schijnt zo zacht aan te voelen.....) van 80 euro stuk; die zijn nog als nieuw, en ik ben ze nog steeds niet zat, al zijn ze al rond de tien jaar oud.
soms brengt iets bij langdurig gebruik zijn geld wel op, mits de kwaliteit goed is. zelf vond ik het "een bak geld" toendertijd, en zelf zou ik ze dan ook niet snel hebben gekocht. (640,00 aan textiel; voel eens aan je hoofd!! ) |
Er is (bijna) niets lekkerder dan onder een cinderella hoeslaken te liggen... Dikke, maar zachte, diep ademende katoen..... Na jaaaaaaaaaren nog kleurig en met hele slopen....
Inge, zou zo weer terug in bed kruipen....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 23 juli 2012, 16:04
Onderwerp: gezond verstand of achterdocht
|
|
|
BLUEEYES500 schreef: | Als je de behoefte voelt om meer achtergrond informatie over iemand in te winnen zijn er, naar mijn inziens, misschien twee dingen aan de hand:
1. je kunt niet goed met elkaar praten/ hebt nog niet gepraat (aan de manier van antwoorden, de woordkeuze en toon, kun je vaak ook veel aflezen) 2. je voelt aan je intuïtie al dat het niet helemaal goed zit, soms moet je die rode vlaggen (en je gevoel!) ook serieus nemen! En niet langer eerst bewijs zoeken, onderbuik gevoel is soms goud waard!
En bidden kan zeker geen kwaad! |
Je onderbuikgevoel is soms heel verraderlijk. En als je er al eens naar geluisterd hebt en zo keihard met de waarheid geconfronteerd werd is het, volgens mij dan, niet vreemd dat je extra op gaat letten, juist als alles zo perfect voelt. En ach, als het echt niet goed zit kom je daar naar een paar maanden vanzelf achter.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 21 juli 2012, 11:16
Onderwerp: kreet van de week
|
|
|
Sommige problemen los je op door er helemaal geen probleem van te maken.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 21 juli 2012, 11:04
|
|
|
PETRA944 schreef: | soms staat de klok effe stil frank,krijg je slecht nieuws en denk je aan de woorden;
zet alle klokken stil weg met de zon en de maan want mijn geliefde kind moest naar de dokter gaan
en ja frank dat doet pijn in je hart,als jezelf ziek word, oke,maar je kind en helemaal niet leuk op de dag dat ze precies 2 jaar geleden haar kindje verloor. dat maakt het al een moeilijke dag. enfin dacht hier wel een stukje herkenning te vinden,maar dus niet warom schrijf ik hier ook |
Lieve Petra, wat een moeilijke dag moet dat voor je geweest zijn... Maar wat ontzettend fijn dat JIJ er voor je dochter bent... en dat je zo sterk bent dat je je leven al meteen oppakt en geniet van de buurkinderen. En geen wonder dat je hoofd even niet naar kerels staat. Geef het tijd om te verwerken. Bij mij blijft het als een heel teer vlindertje in mijn hart en raak ik het nooit kwijt maar mijn leven is wel weer door gegaan.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|