Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 17 mei 2013, 23:07
Onderwerp: Wanneer een date?...
|
|
|
HEIDE936 schreef: | Ja,doe jij er maar luchtig over Mamaloetje Jij ben gewoon een heel zeker persoon denk ik dan
kijk ik ben ook niet preuts uitgevallen,als je dat zo zegt? Maar,je zit wel met ze 2 bij elkaar opeens..misschien maar 1 meter er tussen --------  |
Ja en wat kan er gebeuren met 1 meter ertussen? Ben je bang dat je opgegeten word?
Nee dit heeft niks met zekerheid te maken van mij maar een stukje nuchterheid, het simpel zien en houden, hoe vaak drink je met een vreemde wel niet een kopje koffie? Gewoon bakje koffie en wat kletsen....
Het kan zoo simpel zijn
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 17 mei 2013, 22:53
Onderwerp: De jarige van vandaag...
|
|
|
SHANITA130 schreef: | Gefeliciteerd, voor iedereen waarvan ik niet wist dat ze jarig waren, omdat ik dat niet in de gaten hield
 |
Mooi veldboeket!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 17 mei 2013, 22:51
|
|
|
HEIDE936 schreef: | Ja het hele woord date is zenuwslopend..dat zie ik nu ook pas..nu jij dat zo ziet.. |
Allemensen wat een ingewikkeld gedoe over een eerste date Het is ook een gewoon mens en je eet elkaar toch niet op ofzo? Zie het simpel en bekijk het als een gezellig kopje koffie drinken met iemand en alles wat er meer uit kan groeien is meegenomen en zoniet nou dan niet, dan was het niet de persoon die God voor je in gedachten had..........
Het kan zo simpel zijn als je het zelf maar simpel bekijkt
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 17 mei 2013, 09:30
Onderwerp: gek van plinkjes en plonkjes op de pc
|
|
|
HEIDE936 schreef: | Vreemd Pieter?.. Bij een mailtje krijgen op CM,gaat er soort zwaailicht knipperen die toch best we opvalt? Maar bedankt voor de tip,want plinkjes en plonkjes zou ik echt niet willen hier... |
Huh, bij mij knippert er niks als er een mailtje binnenkomt en hoor ook geen plinkjes en plonkjes
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 17 mei 2013, 07:27
Onderwerp: Wat heb je aan vandaag
|
|
|
HEIDE936 schreef: | Ik kreeg een trainingsjasje van iemand..merk Adidas..goudkleurige strepen en Adidas teken op een geheel zwart jasje..best blij mee.. |
Leukkk!! Ik heb zelf ook zo'n adidas trainingspak met goudkleurig logo achter op het jack en goudkleurige streep op de broek.
Lief van diegene die jou dat gaf!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 17 mei 2013, 07:25
|
|
|
SHANITA130 schreef: | Vandaag gewoon oud shirt, oude broek, ja, had een thuis blijf dagje, ik had last van 'depressie door slecht weer' zeer ernstig, dus ja afgebeld.
Morgen daarentegen, ja, ga ik op tijd op, en dus wel pleitte. Ik haal mijn 'zelfdiscipline deel' en 'doe eindelijk es een keer wat deel' uit de kast. En ja, niet alleen morgen, maar voorlopig, slapen mag 's nachts en niet overdag.
Een uitzondering kan, maar ja het is nu andersom, tis een uitzondering als ik wat doe, ja terwijl het tien dagen geleden ongeveer wel weer enige dagen goed ging.
Ja, hoeft maar iets tussen te komen en ik ben weer van slag. Weer wat geleerd, dat ik me zo laat beïnvloeden gebeurd niet meer !!! |
Goedzo Shanita You go Girl!!
Lekker toch zo'n thuisblijf daagje en ja het weer werkt ook niet echt mee op ons gestel he bllllllll al die regen!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 16 mei 2013, 11:55
Onderwerp: Wat heb je gedaan vandaag?
|
|
|
PETRA373 schreef: | me winterjas van de zolder gehaald maar weer  |
Hahaha die hangt bij mij nog aan de kapstok
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 16 mei 2013, 10:41
Onderwerp: Het Nieuwsch hoekje
|
|
|
Ik heb het gelezen, maar begrijp het allemaal niet zo goed
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 16 mei 2013, 10:40
Onderwerp: kreet van de week
|
|
|
Hee we zijn weer in de lucht, bravo!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 16 mei 2013, 10:39
|
|
|
Vandaag een veelkleurige blouse met allerlei fel gekleurde printen en een zwarte legging met zwart rokje
Haar is nog nat van douchen, maar hier ook snuf snuf op en wel van eternity van calvin klein
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 16 mei 2013, 09:36
|
|
|
HEIDE936 schreef: | Mamaloe..Als ik ook even een antwoordt mag geven... Dan zie ik ..dat wij na het paradijs..ons zelf aan de duivel hebben overgegeven.. Alles was oke in die mooie hof..toch?
Na het paradijs..de mens als aanhanger van de duivel geworden.
Zo zijn wij gelijk aan elkaar geworden.
Wanneer ik tot gruwelijke daden overgaat..dat kan vele oorzaken hebben. O.a. wanneer ik met opzet mij laat voeden door gruwelijke films. Ook wat ik al eerder las..kan de jeugd of familie sfeer in alles leiden tot het..toch..over willen gaan tot geweld.
Vaak zit het zo diep..dat wanneer je het onder de loep bekijkt... misschien meer mensen op straat lopen,die wel degelijk hulp zouden moeten accepteren..dan het in zich zelf gaan blijven zoeken naar de oplossing.
Gods evangelie komt gelukkig tot alle mensen..zo is er dus voor een ieder genezing naar het lichaam en redding voor de ziel gelukkig mogelijk.
Wil het hierbij laten voor nu... |
Duidelijk antwoord!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 16 mei 2013, 09:14
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Volkomen gelijk....
Immers...ik ben (van nature) geneigd...zelfs God en mijn naaste te haten... |
Ja haten dat begrijp ik, maar nog een aantal treden verder, dan kan je dus spreken dat deze mensen overgegeven worden aan de duivel als je tot zulke daden in staat bent? Of zie ik dat verkeerd?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 15 mei 2013, 23:49
|
|
|
LANFY127 schreef: | Haha! Maar alles is mijn werk kloffie, mijn verjaardags kloffie en mijn uitgaans kloffie en alles wat daar tussen zit! Ik heb geen smerig werk! Zelfs mijn auto rijd ik door de wasstraat!  |
Dat is ook wel weer lekker, ben je altijd netjes!
Ja ik rij mijn auto ook door de wasstraat hoor!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 15 mei 2013, 23:49
|
|
|
LANFY127 schreef: | Haha! Maar alles is mijn werk kloffie, mijn verjaardags kloffie en mijn uitgaans kloffie en alles wat daar tussen zit! Ik heb geen smerig werk! Zelfs mijn auto rijd ik door de wasstraat!  |
Dat is ook wel weer lekker, ben je altijd netjes!
Ja ik rij mijn auto ook door de wasstraat hoor!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 15 mei 2013, 23:25
|
|
|
Maar een man zo in zijn werk kloffie vind ik ook altijd wel "wat" hebben
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 15 mei 2013, 23:24
|
|
|
LANFY127 schreef: | Altijd casual! Spijkerbroek en shirts of overhemden met wat prints. Maakt eigenlijk niet uit waar ik heenga bedenk ik me nu pas! Ik pak elke ochtend gewoon wat uit de kast en voel me lekker! Maar dat voel ik me al als ik uit bed stap! |
Vind ik ook altijd erg leuk bij een man een gebleekte spijkerbroek met een mooi net overhemd, of donkere spijkerbroek met een wat stoerder overhemd en van die mooie camel kleurige puntschoenen eronder, helemaal leuk
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 15 mei 2013, 23:22
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Mijn baas is een .............. vrouw (en was vandaag ziek thuis ) |
Hihihi ok een vrouw, maar misschien is deze vrouw hier toch wel vatbaar voor wie zal het zeggen
Dus je hebt je voor niks zo opgetut en opgedoft
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 15 mei 2013, 19:31
Onderwerp: Liefde..dus waarom die vraag nog?......
|
|
|
HEIDE936 schreef: | Ja, Liefde..dus waarom die vraag nog?
Zelf loop ik best wel met een vraag.. Wij zijn zo jullie ook als mij kunnen zien mensen die geloven..oke?..
Nu stuit ik wel is op de vraag; Wat nu als je samen met een nieuw vriendje een weg zoekt..buiten de liefde die wel degelijk aanwezig kan zijn..wat betreft het geloven in God en het willen gaan op de weg,om Hem ook daarop samen telkens te willen zoeken en vinden?...
Anders nog gevraagd: Hoe kan je samen als christen..met een geheel andere achtergrond(opvoedingswijze moet je lezen) beide toch de juiste weg vinden..om met vrijmoedigheid naar elkaar te belijden hoe je zelf in het geloof staat?
Voorbeeld: Mijn vader kwam uit papua nieuw Guinea en mijn moeder is uit Scheveningen..Ja, de afstand was groot,,maar een date hadden ze er voor over:) Nu was mijn moeder geheel anders groot gebracht dan mijn vader, En daar hebben ze gek genoeg ook na hun trouwen zelfs nog veel om gelachen..
Ze hebben me nooit verteld waarover,maar vroeger vroeg je als ik niet zoveel;)..je dacht des te meer.................
Goed,na verloop van tijd,haakte mijn vader toch meer naar de kant van mijn moeder..en dat is altijd goed gegaan.. behalve dat ik van mijn vader wel met p....skoker mocht lopen, en van mijn moeder niet...tja het is ook echt een mannen ding zegmaar;)
Om even terug te gaan naar ja,liefde..dus waarom die vraag nog?
Hoe vindt je samen een weg,om toch samen God te kunnen bedoelen, Wanneer de liefde er is,maar we alle 2 het geloven in God toch anders beide anders ervaren..mede door onze opvoeding..''of eigen keuze''...
Ik weet dat bij God alles mogelijk is,maar zegt ook, Wie vraagt.krijgt antwoordt...op welke manier en...in welke weg ook..
Gr heide |
Als je allebei gelooft in dezelfde God en met de beste bedoelingen dan kan het toch niet zo moeilijk zijn of je vind beiden een weg hierin binnen een relatie?
Ik begrijp je vraagstelling niet zo goed eerlijk gezegd.
Of bedoel je als 1 van beiden niet gelooft?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 15 mei 2013, 18:42
|
|
|
SHANITA130 schreef: | Ik draag meestal een jurkje, en daaronder een legging, en daarboven een heerlijk vest daar voel ik me veilig in :)
Zoiets
Of zoiets
Llekker warm behaagelijk, kan er lekker in wegkruipen, woon bijna in mijn vesten. |
Leuk, en praktisch!
Begrijp je van dat veilig voelen in dit soort kleding, heb ik soms ook....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 15 mei 2013, 17:49
|
|
|
JOL252 schreef: | Verliezen hoeft niet alleen door fouten te komen die er zijn gemaakt maar bij voorbeeld ook gewoon door "het leven" waardoor plannen en idealen sneuvelen of waardoor er je iets kan overkomen... en ook daar leer je weer van. |
Dat is ook zo ja..
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 15 mei 2013, 17:48
|
|
|
PETRA373 schreef: | toch verliezen, de grootste helden, waren mensen die leerden van hun verslagen dingen, overeind krabbelden en toen werden ze sterker daardoor weer. Waarom? Ze hadden geleerd van hun fouten. |
Zo zie ik het ook Petra....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 15 mei 2013, 17:12
|
|
|
Ja heb ik zojuist gezien dankje, maar nu begrijp ik dat ik die afbeelding moet opslaan in mijn fotoalbum, maar ik zie in dit forum als je reageert niet hoe ik iets uit mijn fotoalbum hierin kan plakken, pftttt atechnisch als ik ook ben hè
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 15 mei 2013, 16:54
|
|
|
JOL252 schreef: | Omdat kreet van de week zo des CM is open ik een nieuwe.
Om het startschot te geven:

Vertaling: "Het woord van God is niet een woord om in ons leven te voegen als een nog na te komen afspraak. Het is een woord om ons in het hier en nu te helen door en in ons luisteren." |
Mooie foto!! En mooie tekst natuurlijk!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 15 mei 2013, 16:52
|
|
|
SHANITA130 schreef: | Het is vaak dat je uitglijd, en als je dunne hakken hebt, dat je tussen de randjes van de tegels komt. Ja, je kan ze eigenlijk alleen aan als je weet dat je daar en daar heengaat en verder nauwelijks loopt. Volkomen gelijk.
Maar ja.

Ja, spijkerbroek shirt, dat draag ik ook vaak, relaxed 
Ja, en vanavond ga ik bankhangen, nou, ik heb echt geen zin om me haar te föhnen.
Gewoon broek, shirt, met dit weer vest erover, laarzen met niet zo hoge hakken, jackie. |
Leuk die foto's!! Het lukt mij nog steeds niet met de ipad, ik ben nog druk aan het oefenen....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 15 mei 2013, 16:36
|
|
|
JOL252 schreef: | Wijnrood shirt, en Jols is gewoon een beetje asymmetrisch, lekker losjes. Jaïpur is inderdaad parfum. |
Leuk!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 15 mei 2013, 15:33
|
|
|
JOL252 schreef: | Gewoon een jolshirt met bijpassend sjaaltje, een spijkerbroek, korte laarsjes met geen breek-je-nek-hak. O ja en ik "draag" een lippenstiffie en "Jaipur" van Boucheron), dat voelt wel af. |
Wat is Jaipur van Boucheron Jol? Parfum? Kga ff Googlen
En een Jolshirtje is? Groen blauw rood? Ghihihi ben nu wel nieuwschieruggg
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 15 mei 2013, 14:44
|
|
|
HEIDE936 schreef: | Zelf heb ik niet van die HOGE laarzen dacht ik. Maar,mag toch wel mee doen hier??
Ik heb bijna iedere dag,een broek met verf erop aan En een..ja hoe noem je zo iets?
in iedergeval,iets wat de rest bedekt:)
leuke topic dacht ik zelf?...... |
Iedereen mag meedoen die kleren aanheeft En dan natuurlijk ook verteld Wat hij aanheeft
Of dat nu een huispak is of schilderspak in jou geval of een power woman mantelpakje ala Leanne is, kortom voor Iedereen hier die wilt vertellen wat hij aanheeft
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 15 mei 2013, 13:10
|
|
|
HEIDE936 schreef: | Oh. moet ik jou zin zo lezen..dat zeg je toch nie?  |
Waarom zeg ik dat nie?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 15 mei 2013, 12:56
|
|
|
Pfttt lukt niet, ik werk met de ipad en die heeft geen rechter muistoets en al dat soort gedoe
|
|
Naar boven |
|
|