Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 20 juni 2012, 17:48
Onderwerp: PC-problemen
|
|
|
BEUN656 schreef: | Precies, jij bent gewoon een uitzonderlijk geval... |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 20 juni 2012, 17:31
Onderwerp: Het slechtste moment van vandaag
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | En dan is natuurlijk de vraag: wat is een goed Evangelie? En waarom meldt je dit op het forum? En wat vind je er zelf van? Het lijkt er nu een beetje op dat je de boodschapper van iemand anders bent...... En steek je geen energie meer in dingen omdat ze je mening niet delen? Ja, dan kan je beter je abbo niet verlengen..... |
Goeie tip Willem, bedankt!En nee, ik ben geen boodschapper van iemand anders, mss ben jij het wel ? Voor mij kwam deze boodschap wel aan en dus correct om in deze topic te plaatsen
Laatst aangepast door
|
HERMAN968
|
op woensdag 20 juni 2012, 17:35
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 20 juni 2012, 13:28
Onderwerp: Prayer for my friends
|
|
|
CARMEN073 schreef: | (2012 door Zingarella) |
Ik hoop dat je nooit hoeft te schreeuwen van angst of van honger of van pijn Ik hoop dat je nooit hoeft te kijken als je dochter bruaal wordt verkracht Ik hoop dat je nooit hoeft te zwijgen omdat je eens zei wat je dacht Ik hoop dat je nooit wordt getreiterd omdat je iets anders gelooft Ik hoop dat je nooit hoeft te huilen als alles is weggeroord Ik hoop dat je nooit hoeft te zien dat het land voor je ogen verbrandt Ik hoop dat je nooit hoeft te smeken om asiel in een veilig land.
Maar stel dat het ooit zou gebeuren dan hoop ik voor jou en voor mij op een land dat ons zal omarmen en zegt : kom maar hier, je bent Vrij !
(Jennie, 1994)
Laatst aangepast door
|
HERMAN968
|
op woensdag 20 juni 2012, 13:29
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 19 juni 2012, 23:33
Onderwerp: kreet van de week
|
|
|
"De voorbijgaande, die zich vertoornt in een twist, die hem niet aangaat, is gelijk een die een hond bij de oren grijpt". Spreuken 26:17
Laatst aangepast door
|
HERMAN968
|
op dinsdag 19 juni 2012, 23:42
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 19 juni 2012, 22:58
Onderwerp: Sex voor het huwelijk
|
|
|
SHANITA130 schreef: | Ja, ook dat
Maar ja, als het niet opzettelijk is maak ik me nooit druk. als een vriend van me per ongeluk iets doet, wat me kwetst, dan ga ik niet boos worden.
Wel kan ik eventueel zeggen en uitleggen dát 't me kwetst en waarom..
Tis iets anders als iemand iets expres doet, en da's niet het geval |
Tot morge Shanita, slaap ze
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 19 juni 2012, 22:47
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Ach Herman, wat de een eenzijdig vindt, vindt een ander weer niet... |
Klopt Josine, maar steeds spijtig dat mensen met goed evangelie afhaken omdat ze geen energie meer willen steken in de goegemeente.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 19 juni 2012, 22:43
|
|
|
HEIDE115 schreef: | Wat een maf ben je toch ook he'..zegge we hier,als schouder klopje;)) |
Taalgevoeligheid speelt ook Heide, kunne we weinig aan doen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 19 juni 2012, 22:39
|
|
|
HEIDE115 schreef: | ik wil je wel beter leren kennen,kom is wat drinken up scheveningen strand..
Geintje Herman..op jou niveau;))mooie kleur! |
Afgesproken Heide, nemen we mee Lekker keuvelen over sexforum.
Laatst aangepast door
|
HERMAN968
|
op dinsdag 19 juni 2012, 22:40
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 19 juni 2012, 22:32
|
|
|
HEIDE115 schreef: | Of het nu aan je letter type ligt,maar ik begrijp jou ook niet altijd;)) |
Leest dit beter ? Wil gerust veranderen . Maar geef de voorkeur aan dit.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 19 juni 2012, 22:29
|
|
|
HEIDE115 schreef: | NOU PETRA IK BEDOEL GEWOON ALLES DAAROM HEEN ALS JE HET NIET ERG VINDT.gewoon de huidige situatie van de meeste hier. |
Goed Heide doel bereikt, jonge. Succes ermee !
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 19 juni 2012, 22:27
|
|
|
PETRA411 schreef: | Wat er over blijft als je geen sex met elkaar heb is echte interesse in elkaar en niet dat het alleen om elkaars lichaam gaat. |
Beste Petra, wat die mannen nooit zullen weten nu is hoe "ik" als christen hiermee omga. Hadden ze nog iets van kunnen opsteken ha ha ha ha Kunnen ze naar fluiten .
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 19 juni 2012, 22:22
|
|
|
HEIDE115 schreef: | haha Yes man.. Het was maar een gedachte die ik in de groep gooide hoor;)) De profielen kunnen wat dat aangaat duidelijk genoeg ingevuld worden en hoeft je nu ook weer niet zo duidelijk te zijn naar elkaar..zie jt voor je Je opent een profiel..en dan kom je bij ideale match..en dan boem..grote letters[GEEN SEX VOOR HET HUWELIJK]..nee doe maar maar niet Yes;))
Trouwens kan jij geen topic maken over:wat blijft er nog over,wanneer je geen sex beleeft..ik denk dat we dan nu dit topic wel kunnen afsluiten. | [color=#0000FF][i] Daarstraks hadden we niveau Heide (voor die lachsalvo ! van Hanna), je zit op het ferkeerd vorum, moet bij technische problemen zijn jo. Je jaagt de christenen met andere mening van dit vorum. Is de bedoeling of wat ? Doorduwen jo, bent goe bezig [/i][/color]
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 19 juni 2012, 22:06
|
|
|
YES356 schreef: | Mijn tong zat niet vast hoor!! Haha lees anders ff een tiental pagina terug
Het valt me wel op dat er (Bijna) elke keer blauwe letters onder mijn postings staan. Het lijkt wel stalken haha. Vind je mij aantrekkelijk? |
Doe ik steeds jo, vindt blauwe letters ettalic esthetisch.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 19 juni 2012, 21:55
|
|
|
Dat een positief christen cm-lid me meldt dat ze het abo niet zal verlengen wegens de eenzijdigheid van cm. Iets om over na te denken. Verarming van het forum, waar wie ben ik ?
Laatst aangepast door
|
HERMAN968
|
op dinsdag 19 juni 2012, 21:56
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 19 juni 2012, 21:48
|
|
|
YES356 schreef: | Haha mooi en eerlijk geschreven. En ik vind het zeker geen gek idee als iemand dat in zijn/haar profiel wil zetten. Meestal naar een paar keer chatten,mailen,(of het forum lezen) afspreken, dan kan je ook wel zien welk soort “ vlees” je in de kuip hebt. |
Mooi, nu komen de tongen los. Het ware gezicht van cm-chirstenen .
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 19 juni 2012, 19:34
|
|
|
YES356 schreef: | Ik denk dat geloof iets anders is dan gevoel. "Het geloof stijgt uit boven het gevoel. Gevoelens die hun bron niet hebben in Gods Geest schieten tekort Maar vind ik meer iets voor een ander topic
Met gevoel maar zonder de liefde Sex hebben lijkt me (bevrediging van) lust. (dit kan ook heel goed binnen een huwelijk)
Met gevoel met liefde “de liefde bedrijven” is het mooie dat ons overgebleven na het paradijs (Dit kan ook heel goed voor het huwelijk)
Ik vraag me wel eens af: Wat zou God er van vinden het ene “erger”dan het ander? Zou Hij verschil maken tussen die bovenstaande twee? Of maken wij er verschil tussen? |
Beste Yes now we are in speaking terms. Als je het Woord loslaat mbt sexualiteit dan ondergraaf je het chirsten zijn. Jij zet poortjes open, die zoekende en twijfelaars in het geloof niet verderhelpen. Vraag is wat is mij offer om Mijn God te eren. En ik weet maar al te goed dat we dit niet kunnen uit eigen kracht. Daar kunnen we het over eens zijn. Maar dat God sex voor buiten het huwelijk bedoeld heeft, is dat is nonsens
Laatst aangepast door
|
HERMAN968
|
op dinsdag 19 juni 2012, 19:35
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 19 juni 2012, 19:07
|
|
|
YES356 schreef: | Kan je zonder gevoel gaan geloven Herman? |
Het gevoel volgen is een zaak voor new age. Heb hier al wat falingen meegemaakt: "Volg je gevoel". Natuurlijk voelen we, gelukkig. De uitspraak is er om te duiden dat gevoel geen goede basis is om naar God te kijken, het is de Bijbel die de weg van God toont. Dit is de smalle weg. En we worden misleid om deze weg te volgen juist door het gevoel, de omgeving en de boze. Vandaar dat het volgens mij belangrijk is om goed evangelie te kennen opdat de Heilige Geest ons kan leiden.
Laatst aangepast door
|
HERMAN968
|
op dinsdag 19 juni 2012, 19:08
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 19 juni 2012, 18:53
|
|
|
HANNAH810 schreef: | zullen we je (voor-)oordelen eens turven, herman?
nicky heeft ook recht op haar eigen overwegingen, zonder gelijk ge-ouweneelde preek toegeschoven te krijgen van je.
I |
Dank je Hanna voor je reactie. Dit is niet bedoeld als een preek, enkel een toevoeging van iets dat leeft in evangelische kringen. 'k Dacht gewoon dat het wetenswaard was. Meer zat er niet achter.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 19 juni 2012, 18:46
|
|
|
[quote=NICKY) Ik zelf geloof niet dat in deze tijd het nog echt mogelijk is om pas sex te hebben in het huwelijk.
ons leven vaak te complex is . En het niet te realiseren is.
Maar als je zover bent dat je de ander liefheb als je zelf ,
en de ander ook je liefheb als zich zelf. dan geloof ik wel dat je samen sex kunt hebben. je bent dan hier ook met gevoelens bezig . en die kun je zomaar niet weg doen.
Nicky : "Weet dat uit gevoel geen geloof komt, maar uit geloof gevoel"
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 19 juni 2012, 15:27
Onderwerp: Calvijn
|
|
|
HANNAH810 schreef: | petrus kreeg van de Heere Jezus ook wel eens een heel scherpe berisping vanwege zijn communicatie stijl, hoor!!
maar goed; we hadden het niet over petrus maar over CALVIJN back on topic!! |
Dank je, Hanna, je hebt 't begrepen. Je moet de geestelijke groei zien in 1 en 2 Petrus van deze eenvoudige. Wat vermaning toch kan bewerkstellingen in een mens, hé
Laatst aangepast door
|
HERMAN968
|
op dinsdag 19 juni 2012, 15:27
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 19 juni 2012, 13:24
Onderwerp: gebed gevraagd...
|
|
|
SHANITA130 schreef: | Ja zeker. Vanmiddag even een dutje doen
Nou, ik ben klaar, mijn hele huis is leeg, iemand van de kerk heeft mijn vloer netjes eruitgehaald, met een speciale mes(dat moet je ook maar weten), en hij deed 't vaker, dat zag je zo.
Heel raar, net of ik in een nieuw huis zit. enkel me pc, en een matras een stoeltje en tafeltje, verder is alles eruit. Helemaal leeg, alleen nog goed stofzuigen voor donderdagochtend.
Dus ik ga letterlijk en figuurlijk overnieuw beginnen. en ik heb ook al vrijwilligerswerk. en iemand die me komt helpen met de administratie.
Dus mijn gebed eigenlijk al verhoord. |
Kunne we voor danken ! , en zullen we ook doen. "Wie God eert, wordt geëerd". Ik zit mometeel in de rommel om het zo te zeggen, schilderwerken. Dus wordt in een hoekje gedrumd. Voel me niet thuis in me eigen huis. Gelukkig pakt een pc niet veel plaats in . Maar gezellig is iets anders. En zal nog wel een weekje aanmodderen . Ik kijkt uit naar het resultaat.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 19 juni 2012, 12:59
|
|
|
JOL252 schreef: | en wat concludeer je daar dan uit Herman? |
Goeie vraag Jo (met een hoofdletter ) Ik concludeer hieruit dat de mannen een grote verantwoordelijkhied hebben ten aanzien van een leven tot eer en glorie van God én van de vrouw, "mannin". En wat ik zie is dat zij -ook veel religeuze christelijke mannen- er weinig van terecht brengen omdat ze niet in de kracht van God leven, maar uit eigen kracht.
Laatst aangepast door
|
HERMAN968
|
op dinsdag 19 juni 2012, 13:01
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 19 juni 2012, 11:24
|
|
|
PETRA411 schreef: | Gelukkig maar,anders laat maar ,dan hoef ik geen man meer,niets zo belangrijk binnen een relatie dat je elkaar vrijlaat in je zijn. Als erbij mij een man komt die zegt dat hij over een vrouw mag heersen volgens god,mag hij meteen doorlopen naar de achterdeur,richting vuilnisbak |
Da's een goeie Petra . Maar is het niet : "de vrouw is deel aan de man, want God nam de rib van de man en schiep haar"
Laatst aangepast door
|
HERMAN968
|
op dinsdag 19 juni 2012, 11:25
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 19 juni 2012, 10:53
|
|
|
SHANITA130 schreef: | En donderdag zit ik hier met een mooi nieuw vloertje en dan ga ik eerst mijn plinten schilderen
|
Goeie move, houden zo
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 19 juni 2012, 09:07
|
|
|
SHANITA130 schreef: | Dank, het gaat alweer een beetje.
Nu en dan behoorlijk in paniek, nee, niet zo erg als eerst, maar toch wel erg. |
Lees Shanita en sta stil bij Psalm 23, hierin zie je het vaderhart van God
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 19 juni 2012, 08:16
|
|
|
SHANITA130 schreef: | Dank Qsjes!
Wou vragen weer voor gebed. Ben ontzttend in de war, haal alles door mekaar. dissocieren wordt dat wel genoemd.
Alvast bedankt! |
Heer dank dat ikvoorbede mag doen wees bij Shanita nu ze ff in de war is omringt haar met Uw liefde draag haar nabij Uw vaderhart geef haar inzicht in hetgeen ze moet doen rust en vrede met Uw Heilige Geest Dank Heer van trouw Amen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 19 juni 2012, 08:00
Onderwerp: gebed gevraagd voor vrijgezel
|
|
|
QSJE546 schreef: | lieve mensen, Graag zou ik jullie om gebed willen vragen voor vrijgezel 390. Hij ligt alweer een tijdje in het ziekenhuis vanwege een gevaarlijke infectie aan zijn been en zijn toestand is kritiek te noemen.
Willen jullie bidden voor genezing van de infectie en voor het weggaan van de vreselijke pijn die hij hierdoor heeft? vriendelijke groetjes van Qske en alvast bedankt!! |
We blijven samen doorbidden voor kracht en genezing QSJE.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 19 juni 2012, 07:45
Onderwerp: kreet van de week
|
|
|
Vandaag is de dag!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 19 juni 2012, 07:44
Onderwerp: Cristenlijke homo´s
|
|
|
[quote=DJES101] MISSCHIEN KUNNEN WE ER BIJ STILSTAAN DAT HET OOK ONZE KINDEREN KAN GEBEUREN ! IS ONZE REACTIE DAN OOK GA MAAR WEG ...SLOTJE EROP????
OF GAAN WE ER GEWOON VANUIT DAT DIT ONZE KINDEREN NIET KAN GEBEUREN?
ZOUDEN WE DAN NIET VOOR DEZE KINDEREN BIDDEN EN HEN MET LIEFDE OMRINGEN?....
ZO...LATEN ONS BIBBEN VOOR DIEGENE DIE MET DEZE DINGEN WORSTELEN!
Wijze woorden Djes
|
|
Naar boven |
|
|