Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 2 december 2010, 23:45
Onderwerp: alleen voor jonger dan 35!
|
|
|
MARIJAN072 schreef: | Eh.......bedoel je jezelf? |
bid ik dan om de inzet van mezelf...?
iig lijkt zo een opmerking helaas niet te slaan op jouzelf...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 2 december 2010, 23:41
|
|
|
Zou Bart al slapen? Oh ja, de ouderen blijven vast langer op. lees jij mij even een verhaaltje voor wil je?
moet je wel veel typen!
Laatst aangepast door
|
BART817
|
op donderdag 2 december 2010, 23:43
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 2 december 2010, 23:40
|
|
|
JOLAN931 schreef: | trouwens.... willie is wel op et randje he....
bart, in welke maand zit de leeftijdsgrens? |
welke maand? de seconde dat je 35 wordt. maar om juist haar aan te pakken... dat met al die gefrustreede types hier, mwa
(...) gelijk ook wij anderen hun schuld vergeven. en leidt ons niet in verzoeking, maar verlos ons van de boze (...) (maar bemoedig het forum met de blije )
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 2 december 2010, 22:39
|
|
|
TESSYBEAR731 schreef: | Okay, you just lost me! Waar gaat dit nou over
Ik word écht oud! |
zie vet en onderstreept
(want tevens was mijn eerdere reactie op wat zinga zei)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 2 december 2010, 22:36
Onderwerp: grote positieve CM-logboek
|
|
|
PIETER649 schreef: | heel goed nieuws zelfs!!!
ik heb begrepen dat ondanks de inflatie, de tarieven van cm gelijk blijven
( mocht het niet waar zijn, is het toch n leuk verhaal) |
klinkt mij als: waarschijnlijk geen verlies is voor mij toch ook overwinning
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 2 december 2010, 22:31
|
|
|
TESSYBEAR731 schreef: | Maar...moeten ze dan alleen op het forum verjongd worden, of daarbuiten ook? Bedoel, anders kunnen we ze natuurlijk ook gewoon een maskertje geven! D.w.z. diegenen die er nog geen hebben...
|
even teruglezen hoor, ik zie t al: de strekking was eigenlijk de vraag om opvoeding. maw: ze zijn nog te jong!!!
ZINGA672 schreef: | (...) Maar Bart; bij deze mijn excuses voor het bederven van je topic... Eigenlijk moeten we dankbaar en blij zijn dat er eindelijk iemand is die de moeite neemt om ons op te voeden ente leren sprankelend en euforisch te communiceren.
|
(dus echt niet zelf bedacht.... )
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 2 december 2010, 22:21
|
|
|
ZINGA672 schreef: | Sja Tess; dat was weer 2x dubbel hé... Spránkelend hoor. Maar zo spránkelend als onze Bart dat lukt nog niemand
Maar Bart; bij deze mijn excuses voor het bederven van je topic... Eigenlijk moeten we dankbaar en blij zijn dat er eindelijk iemand is die de moeite neemt om ons op te voeden ente leren sprankelend en euforisch te communiceren. |
helaasss, de topicnaam kan niet worden veranderd, anders was het doorgegaan onder: bart's forum-verjongingskuur voor 35+
Laatst aangepast door
|
BART817
|
op donderdag 2 december 2010, 22:22
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 2 december 2010, 22:12
|
|
|
ZINGA672 schreef: | Actief privé leven... wat doe jij hier dan
Oh ennuh; k heb mn lidmaatschap gewoon betaald hoor; dus heb ik toegang tot ut heeeeeeeeele forum |
dan maak ik gewoon extra tijd
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 2 december 2010, 22:10
|
|
|
JOLAN931 schreef: | Kwenie of jet door hebt, maar nog een paar maanden dan val je zelf in de categorie die hard op weg zijn om een ouwe taart te worden |
en ik moet nog zo lang wachten.... zucht... ik kan ook niet even tussendoor iets anders gaan doen of zo hé?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 2 december 2010, 22:07
|
|
|
TESSYBEAR731 schreef: | Oh...nou in dat geval heb ik hier geloof ik ook niet zo veel te zoeken
Zing...mag k nog terug komen bij de ouwe taarten? |
of wel te zoeken, maar minder te delen. beter dan die ouwe taarten daarvan ga je alleen maar:
Laatst aangepast door
|
BART817
|
op donderdag 2 december 2010, 22:07
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 2 december 2010, 21:56
|
|
|
einnnnnndúhluk een topic zonder 35+....
alleen fijne gesprekken en ervaringen, (dus) wat de jongeren bezighoud. je weet wel dat vrolijke, dat sprankelende! al die verheugde blijde onderwerpen waarover een zekere leeftijdgroep met een wel actief privé leven belevenissen uit euforie graag wel moet delen met gelijkgestemden!
de praktijk is weerbarstig
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 2 december 2010, 21:49
|
|
|
ZINGA672 schreef: | Overloper!!! |
nee... die snap ik niet, zij mag wel, jij niet!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 2 december 2010, 16:36
|
|
|
TESSYBEAR731 schreef: | En bedankt! Doe nog wel zo hard men best
[size=7]Het zou zelfs kunnen dat met de recente vertrekken ik inmiddels de meeste postings heb
|
= iig wel iemand die wil reageren, één schaap is al over de dam...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 2 december 2010, 16:32
|
|
|
ZINGA672 schreef: | Aaah, ik snapput. We moeten hier onze vorderingen op CM bijhouden! |
iemand die het wel begrijpt
dan beginnen we nu echt!
dan is dit dus de eerste reactie... "dit cm topic wordt begrepen"
iemand nog meer goed cm nieuws? : ???
Laatst aangepast door
|
BART817
|
op donderdag 2 december 2010, 22:36
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 30 november 2010, 19:13
|
|
|
mij lijkt het leuk om meer in contact te komen met de jongere cm-mers. helaas lijkt het forum draaiende gehouden te worden door vooral 30+. ik ben benieuwd als er nu wel ruimte voor is er dan ook echt jongeren het forum gaan ontdekken? om zo op een leuke en vriendelijke manier met elkaar dingen kunnen delen met leeftijdgenoten! zonder dat er telkens overal commentaar opgegeven (moet) word(en).
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 30 november 2010, 18:48
|
|
|
TESSYBEAR731 schreef: | Wat ik nou toch meemaakte...
Deed zonet de gordijnen open, was alles wit!
Zoiets? |
die kan mss wel beter bij: 'het mooiste moment van de dag'
dit topic mag over wat je op cm meemaakt, lees eerste bericht. als je de gordijnen opendoet en alles is wit dan is waarschijnlijk je explorer vastgelopen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 30 november 2010, 18:38
Onderwerp: vertel jouw top 3 linc-scores
|
|
|
GRIFFIN748 schreef: | ik sta er versteld van....dat me dàt gelukt is, zeg! |
goed, daar wil ik best op in gaan, en ja kan je van de dames hier niet zeggen. nl:
GRIFFIN748 schreef: | ...dus ik ben benieuwd wat Hij voor me in petto heeft. en dan doet die linc-score niet ter zake. |
(zie ook mijn ideale match)
helaas wil ik algemeen opmerken dat dit topic een heel andere wending heeft gekregen. niemand vertelt (op griffin en mij na) wat voor scores iemand heeft, en hoe die persoon ervaren wordt.
ik krijg mss de indruk dat de dames mogelijk ook geen hoge scores halen. ze zitten zo vaak op het forum dat de cm computer door heeft maar niet te veel waarde aan ze toe te kennen! maw kunnen beter single op het forum blijven kwebbelen ipv een man, die trekt dat anders nooit! wat een slimme meelevende computer.
maar even serieus, als hier alleen maar gezeurd wordt en men niet in staat is dit te delen wil ik cm vragen dit topic te sluiten of op slot te zetten!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 30 november 2010, 13:33
Onderwerp: emoticons
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Hoe lang ben je hier mee bezig geweest |
tot de tranen opwaren
toen ging ik met mn mond verder:
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 30 november 2010, 13:29
|
|
|
GRACE585 schreef: | tja ik zet me leuke dingen gewoon op het topic van fijnste moment van de dag |
eigenlijk is dit topic meer voor de leuke dingen die gebeuren, en meer gericht wat mensen door- en op cm meemaken. daarom staat het ook bij:
"over cm" in de forumindex
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 30 november 2010, 13:25
|
|
|
TESSYBEAR731 schreef: | Als dat het mooiste moment van mijn dag moet worden dan mag je me wegdragen Grif Positief: zekers...maar blijf toch heel hoopvol wachten op nog meer mooie momenten hoor |
wat als het gisteren gebeurde? of nog eerder?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 30 november 2010, 13:23
|
|
|
HANNAH810 schreef: | tja, carien, maar wat schiet ik daar nou mee op, zolang willie511 nog op 1 blijft staan..........?? |
met hoeveel punten? 100? onverslaanbaar
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 30 november 2010, 13:22
|
|
|
HANNAH810 schreef: | bart, verwacht je nu écht dat mensen hier hun lincs neerzetten; nee toch zeker? |
als je ook iets opvalt mag je t hier delen de vrouw van Griffin heeft schijnbaar 56, en vertlet er iig iets zinnigs bij
als mensen alleen commentaar geven op commentaar van anderen kunnen we dit topic gewoon sluiten!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 30 november 2010, 01:05
|
|
|
graag serieuze reacties als je iets opvalt, of als je iets uit eerder genoemd wilt delen zo heeft t geen enkele zin
aub
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 30 november 2010, 00:52
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Tja,vind je het gek Bart? |
in theorie... ja in praktijk nee, dat is juist t punt. t is leuk bedacht, maar het resultaat is niet evenredig.
dus nee
(en nee t is niet de leeftijd.... helaas... )
Laatst aangepast door
|
BART817
|
op dinsdag 30 november 2010, 00:55
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 30 november 2010, 00:50
|
|
|
VISSER278 schreef: | 'k zou zeggen: BART, BEGIN MAAR. |
wat ik nou toch weer meemaak... ik kwam op t idee iets positiefs in te brengen op het forum. nou dat heb ik dus gedaan
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 29 november 2010, 23:58
|
|
|
GRIFFIN748 schreef: | aangezien de linc-score bepaald wordt door een dood ding, zijnde een computer, hecht ik hier geen waarde aan. (...)
zelf denk ik dat mijn partner (ahum) ergens in het midden zit.bij de score van 56 ongeveer.
en ja: de mensch ziet aan wat voor ogen is, maar God ziet het hart aan...dus ik ben benieuwd wat Hij voor me in petto heeft. en dan doet die linc-score niet ter zake. hopelijk wel iemand die het met mij en mijn (onregelmatige) werk uithoudt... |
de leukere types bij mij zitten ook ergens rond de 30-50 als linc-score
Laatst aangepast door
|
BART817
|
op dinsdag 30 november 2010, 00:54
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 29 november 2010, 23:56
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Ik hang helemaal niets op aan de scores. De man met wie ik nu een supercontact en een relatie mee heb , komt niet eens voor in mijn lincscores.
Daarnaast vind ik het niet prettig om mijn lincscores met naam en toenaam hier te noemen. Voor mijn gevoel schend ik daarmee de privacy van betreffende mannen.
José |
dat vertel ik dus ook: de waarde is niet inherent aan..., die tegenstelling viel mij juist op. ook heb ik me per mail bekend gemaakt, en was nog best lol. en ook echt prive is het niet, je kiest er niet voor, en kan het alleen veranderen als je je antwoorden aanpast. en de ander ziet jou met de zelfde waarde. en als je geen linc-score hebt verschillen jullie meer dan 5 jaar, lees de bijsluiter van cm.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 29 november 2010, 23:47
|
|
|
vertel gewoon in het kort als je op deze site iets leuks hebt meegemaakt. geen zware kritische uitlatingen!!!!!!!!!!!! alleen dingen als:
- ik kreeg zo een lief mailtje <3 - volgens mij mag (...) mij wel - zo veel vlinders in mn buik om (...)! - (...) is nieuw, hij/zij lijkt me zo leuk! - ik las elders hier op het forum (...), zo grappig! - (...) en ik zijn nu een stelletje/we hadden een date gisteren - we waren als cm-groep uit geweest, en gezellig! we hebben... - ik heb toch zó leuke vrienden op cm mogen leren kennen... - ... cm-mers hebben me toch gefeliciteerd - ik ben geslaagd voor mijn... zie ook profiel (oid) - ik wil (...) bedanken voor... - ben terug van een time-out - (...) en ik hebben hier op cm zo veel lol, mail ons :) humor! - ik ga afscheid nemen van cm, maar wil de groeten doen/bedanken... - mijn nicht/zus/dochter/vrouw/tante is getrouwd/zwanger/bevallen van een... (mits relevant)
deel nu ook eens de leuke dingen
Laatst aangepast door
|
BART817
|
op dinsdag 30 november 2010, 13:40
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 29 november 2010, 23:21
Onderwerp: emoticons
|
|
|
wat ik nu allemaal hier lees is meer:
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 29 november 2010, 23:17
|
|
|
ZINGA672 schreef: | Ik leg mij neer bij het oordeel van Chris; hij heeft er tenslotte voor gestudeerd. |
welke waarden en waardering komt er bij jou uit, ZINGA?
|
|
Naar boven |
|
|