ChristianMatch

Forum

Berichten van GERT856
Ga naar pagina Vorige 1 ... 6 7 8 9 10 11 12 Volgende
ChristianMatch forum index » Berichten van GERT856
Auteur Bericht
GERT856 (65)

BerichtGeplaatst: zaterdag 9 oktober 2010, 10:43
BerichtOnderwerp: God straft de mens niet

MARISKA601 schreef:
Naar mijn idee ben ik niet gevangen in zonden.
Ieder mens doet zonde, maar we weten dat er vergeving is.
Alleen God kan ons vergeven.
Wie een schuilplaats zoekt bij God, hoeft niet te vrezen
de tweede dood te sterven.

Er wordt ook wel eens gesproken over hoofdzonden, die niet worden vergeven, nu is mijn vraag welke dat dan zijn?
Het wordt wel eens aangegeven, maar niet echt duidelijk gezegd welke dat zijn.
Dus, het is ook niet echt de bedoeling om in zonde te blijven, volgens mij zijn er echt wel grenzen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GERT856 (65)

BerichtGeplaatst: zaterdag 9 oktober 2010, 10:21
BerichtOnderwerp: Niet verlengen

HENK710 schreef:
Misschien begint het wel bij de eigen overgave Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

am me nooit niet Gefrustreerde smiley en dan een huishoudster zeker Smiley die vol vragen zit
Naar boven

Auteur Bericht
GERT856 (65)

BerichtGeplaatst: zaterdag 9 oktober 2010, 09:26
BerichtOnderwerp: Sex voor het huwelijk

Er staat wel geschreven gaat heen en vermenigvuldig u, en dat kan, door middel van, de liefde bedrijven.
Sex is wat anders, voor nog geen eeuw geleden, kwam het woordje sex alleen voor in de plantenkunde (bomen e.d).
Het kruisen van b.v zaden van, genaamd sexen seksen, of de wel kruisen van verschillende rassen.
En aangezien wij nooit zullen weten of er bij planten ook een bepaalde vorm van genot ontstaat, hou ik het liever bij de liefde bedrijven.
Hoewel ik weldegelijk planten sekst, blijf ik zelf daarin in gebreke, gezien het feit er mij te veel voortplantings ziektes zijn ontstaan.
Is het gewoon beter om het niet te doen totdat we elkander wat bbeter leren kennen.
Op geloofsgebied, ik lees veel in het woord, maar heb nog nergens overtuigend gelezen dat voor je zulke dingen doet, je eerst gehuwd moet zijn.
Wel staat er geschreven over hoererij, en b.v buiten je huwlijk met een ander.........
Maarja wie ben ik Engeltje smiley ik hou het wel bij mijn plantjes Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
GERT856 (65)

BerichtGeplaatst: zaterdag 9 oktober 2010, 00:19

HENK710 schreef:
Juist een goed teken, Gert. Een moslim is naar de letter iemand die zich overgeeft. Je geeft hier de CM-vrouwen dus een enorm compliment door ze veel overgave toe te dichten

Knipoog smiley Lachende smiley

Gaven ze zich maar een keer over Knipoog smiley maar ik denk niet dat ik dat nog mee ga maken Verraste, verbaasde smiley dat duurt heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel lang Slapende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
GERT856 (65)

BerichtGeplaatst: vrijdag 8 oktober 2010, 23:43
BerichtOnderwerp: Ik vind de ISLAM ENG ! Wat zijn jullie reacties?

MARIAN519 schreef:
Ik verdedig de Islam niet.
Zeg alleen dat het een beetje vreemd is om andere godsdiensten "eng" te noemen.
We leven in een multiculturele samenleving en er zijn zoveel mensen die een ander geloof hebben dan wij, ze wonen naast ons of zijn onze collega's.
Het is kwetsend om de ander zijn geloof dan "eng" te noemen.
Net of je het over èèn of ander eng beest hebt.
Dat wilde ik even aangeven.

Tja er zijn er maar weinig he Zieke smiley die gebouwen invliegen, treinen en hotels opblazen, bommen plaatsen in metro,s, maarja daar zitten wij net niet in he, dus tja hoezo eng Smiley die vol vragen zit kom op zeg wordt wakker Slapende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
GERT856 (65)

BerichtGeplaatst: vrijdag 8 oktober 2010, 20:23
BerichtOnderwerp: God straft de mens niet

CHATULIEM619 schreef:
Er zijn idd voorbeelden waarin God optreedt als een straffende God. Het is echter niet de reden waarom we niet zouden moeten zondigen. Want zonde kent haar eigen straf, het heeft gevolgen voor je vrijheid...Je raakt gebonden door schaamte, geheimhouding en vluchtgedrag. Dat is de essentie van het verhaal. En bevrijding van deze zondemacht is alleen door de verlossing van Jezus mogelijk.
Laten we ons best doen met de reacties om deze essentie niet uit het oog te verliezen.

Mooi, helemaal mee eens, voor een groot gedeelte trek je de woorden uit me mond, kort en bondig. en duidelijk
Naar boven

Auteur Bericht
GERT856 (65)

BerichtGeplaatst: vrijdag 8 oktober 2010, 20:06

Ik heb verlengt Woedende smiley en nu al weer spijt Gefrustreerde smiley die v rouwen hier zijn net moslimaas Verlegen lachende smiley zo boos, niet in hokjes Smiley die vol vragen zit cel zeker als je reageert Boze smiley
Naar boven

Auteur Bericht
GERT856 (65)

BerichtGeplaatst: vrijdag 8 oktober 2010, 19:54

SOFIE807 schreef:
Sorry , maar alsjeblief , scheer niet alle islamieten over dezelfde kam zou ik zeggen ...ik ken persoonlijk heel wat mensen die het heel goed hebben in hun gezin en waar de vrouwen , de touwtjes echt wel in handen hebben...
En één van die vrouwen zei me " men wordt echt niet in de Koran opgeroepen tot geweld .. maar vele van de heethoofden kunnen het Arabische niet eens lezen... " en ik ... heb ook niet die kennis dus ik schrijf wat ik hoorde ...
Dit er maar even tussendoor..

Je hebt ook ge emansipeerde moslims, (in Ned) maar is maar een handje vol op de 1000.000, motte ze ook niet achter komen in moskee, worde ze gelijk gestenigd Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
GERT856 (65)

BerichtGeplaatst: vrijdag 8 oktober 2010, 09:18

Eigenlijk best wel onbegrijpelijk, dat veel al vrouwen een verdedigende rol spelen als het om de Islam gaat, terwijl deze zelf niet veel voor heeft met vrouwen.
Ze zijn er voor de voortplanting, de huishoudelijke taak, en een man mag er nog steeds meerdere hebben.
Zijn ze eenmaal uit gehuwlijkt dan moeten ze ingepakt worden, en zwijgen, mogen ze alleen nog met hun ega praten. Verraste, verbaasde smiley
Naar boven

Auteur Bericht
GERT856 (65)

BerichtGeplaatst: woensdag 6 oktober 2010, 23:53

Eigenlijk doen er best wel een hoop mensen er aan mee Geschokte, onthutste smiley op zaterdagavond zegt men maar al te vaak, kijk voor hem maar uit die is lam Verlegen lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
GERT856 (65)

BerichtGeplaatst: woensdag 6 oktober 2010, 23:02
BerichtOnderwerp: CDA werkt samen met PVV, hoe denk jij hierover?

JOOST764 schreef:
Ook de christelijke partijen hebben de afgelopen jaren dingen laten liggen.
En in dat gat is Wilders gesprongen.

Overigens staan er in het verkiezingsprogramma van de PVV een hoop zinnige dingen naast het integratiestandpunt. Jammer dat het geen christelijke partij is.

Dacht ik eerst ook, te meer er geen C voor staat, maar dat heeft de SGP ook niet, en toch Christelijk.
En die er een C voor hebben staan, hebben hem in het verleden misbruikt , of gebruikt om er alleen maar meer stemmen mee te krijgen.
En nu het te laat is beginnen ze met de,, lang beloofde normen en waarden van de C althans hun interpetatie.
Naar boven

Auteur Bericht
GERT856 (65)

BerichtGeplaatst: woensdag 6 oktober 2010, 22:55

HANNAH810 schreef:
wel een antwoord dat ietwat denigrerend overkomt op mij........... Knipoog smiley

Smiley die vol vragen zit Nee hooor, anders wordt het een herhaling Slapende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
GERT856 (65)

BerichtGeplaatst: woensdag 6 oktober 2010, 19:00

HELEEN863 schreef:
Jullie begrijpen mij allemaal verkeerd. Het gaat erom dat Pieter suggereert dat Wilders alle moslims en andere allochtonen laat inburgeren en ze hier dan prima mogen komen leven. En dat Wilders alleen de parasieten weg wil hebben. (Daar ging ik op in!) NEE, Wilders wil, wat Wilma zegt, de hele Islam uit Nederland weg hebben, niet alleen de slechten ook de goeden. Het is niet zo dat ik blij ben dat ons hele land volzit met mensen met hoofddoekjes en een geloof dat mensen KAN aanzetten tot terrorisme. Ik ben ook de moskeeën liever kwijt dan rijk.
Waar het mij nu even omging is dat Pieter mij iets in de schoenen schoof en hij zelf ongelijk heeft!

Ik denk dat jij eens heel goed moet lezen, dan nadenken, dan zwijgen.
P. suggereerde niets'
W benoemt iemand(zonder naam)
en ik geef alleen maar antwoord Boze smiley
Naar boven

Auteur Bericht
GERT856 (65)

BerichtGeplaatst: woensdag 6 oktober 2010, 00:42
BerichtOnderwerp: Waarom??

EVA685 schreef:
De wurm - Annie M.G. Schmidt:

Er zit een wurm in onze juttepeer,
dat weten we nu zoetjesaan wel zeker.
Het ligt misschien, wie weet, wel aan de kweker
of aan de groenteman, of aan het weer.

De ene mens denkt aldoor vol verdriet:
hoe komt die wurm erin. Hij wil het weten.
De and’re mens wil nooit meer peren eten,
maar dat is overdreven, vindt u niet?

Dan is er altijd ook nog wel een man,
zo een, die denkt de wurm eruit te krijgen
door bovenmatig met zijn vuist te dreigen,
maar nebbisj, zeg, daar schrikt die wurm niet van.

Er zijn er ook, die houden zo van fruit,
dat zij de peer met wurm en al verslinden,
en zeggen dat ze ’t overheerlijk vinden,
maar in het donker spugen ze hem uit.

En daar in dat cafeetje zit er een,
die zegt: het is geen peer. Het is een appel.
Ik zeg maar zo, wat maak je je te sappel,
alla, ’n wurm. Ik eet er maar omheen.

Met dit gedicht begon de dominee, vanavond was ik bij een bijeenkomst, waarin gesproken werd over het waarom in ons leven.
De dominee had er geen antwoord op, hij zei laten we het veranderen in waartoe.

We kunnen wel zeggen....hoe staan we erin, als het ons overkomt.
3 dingen:

Woede
Accepteren/berusten
relativeren.

Welke houding kies jij?

Dus nog steeds geen antwoord waarom je dingen overkomen, denk eens
aan vermisste kinderen, dat wachten is toch onmenselijk, wil GOD dan dat wij een wrak worden?

Je zal wel nooit een zinnig antwoord hier op krijgen, ik denk als ik zo vrij mag zijn, dat wat je krijgt waar je niet op zit te wachten, je alleen bij God terecht kan.
En soms krijg je ook daar niet het antwoord op, zoals jij die verwacht, hoe je het ook wend of keerd.
En niet het slechte komt van Hem, het kwaad waart hier ook rond, ik houd maar 1 heel belangrijk gezegde voor ogen, Hij heeft ons geen kalme reis belooft maar wel een behouden thuiskomst.
Ik hoop ook wel dat je onderwerp een voorbeeld is, ik heb ze niet, maar ik kan me er wel iets bij indenken.
Naar boven

Auteur Bericht
GERT856 (65)

BerichtGeplaatst: woensdag 6 oktober 2010, 00:25

HELEEN863 schreef:
Nee dat is inderdaad niet hetzelfde. Maar waarom zou je verbieden om mensen een moskee te laten bouwen, wat helemaal niet tegen de wet is? Nogmaals ik ben niet blij met moskeeën, maar tgaat erom dat Wilders niet alleen de parasieten wel wil hebben, maar eigenlijk heel de Islam!

Even 1 heel belangrijk punt, het is niet , meneer Wilders (voor jou) alleen , maar nog eens 1,5 miljoen stemmers en de nog wat vage medestanders.
+ het feit dat er inmiddels meer dan te veel van die onzin kapellen staan wij er vooral eens van bewust zijn dat we hier een niet Christelijk en barbaars geloof zijn gang maar laten gaan.
Het mag dan niet tegen de wet zijn, maar wel tegen de profeten (de onze) Mozes moest tenslotte ook het goude kalf vernietegen.
Dat ze die ondingen hebben staan hebben ze wel te danken aan de voor ons zijnde ongelovigen.
Trouwens heb ie wel eens dicht bij zo,n kreng gestaan, wat een takke herrie, je zal er maar wonen, maar de meeste die er zo hoog oplopen dat ze gebouwt mogen worden wonen op het platte land, zo kan ik het ook Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
GERT856 (65)

BerichtGeplaatst: woensdag 6 oktober 2010, 00:08

HELEEN863 schreef:
Ik verdiep me wel degelijk in partijprogramma's. Ik weet dat bij alle punten, die in Nederland anders kunnen, die Wilders in zijn programma heeft staan hij de Islam of de moslims betrekt. Ik vind net als Wilders en nog veel meer politici dat de 'parasieten' het land uit moeten. Ik vind ook dat we in Nederland niet zover moeten komen, dat er wijken komen waarin autochtone Nederlanders niet meer welkom zijn. Helaas is dit in sommige wijken al wel het geval!
Alle dingen die ik neerzet als vraag willen niet zeggen dat ik dat vind, maar die vragen stel ik om andere mensen om hun mening te vragen.
Wat ik me afvraag: is het uitzetten van criminelen hetzelfde als het verbieden van de bouw van moskeeën. Voor de duidelijkheid, omdat ik dat anders straks weer over me heen krijg, ik zie ook niet graag moskeeën in ons land. Ons land heeft een Joods-Christelijke achtergrond en dat zou ik graag zou houden!

Rare vraag eigenlijk, natuurlijk is dat niet het zelfde, er is wel degelijk een verschil tussen iets dat nog niet gebouwt is kan niet uitzetten ook...of zoiets Verlegen lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
GERT856 (65)

BerichtGeplaatst: dinsdag 5 oktober 2010, 23:53
BerichtOnderwerp: inhoud

wat is de inhoud hier van Smiley die vol vragen zit is volgens mij de vraag Verlegen lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
GERT856 (65)

BerichtGeplaatst: dinsdag 5 oktober 2010, 23:48

HELEEN863 schreef:
Ja, moslims en andere autochtone criminelen moeten weten wanneer ze de grens zijn overgegaan. En mogen dat prima voelen door uitgezet te worden ofzo. Maar zou het daarnaast ook niet beter zijn ook deze naasten liefde te tonen en ze proberen op het rechte pad te brengen. Bij de één kan dan een strenge hand helpen, bij de ander veel liefde en aandacht. Het komt wel ergens vandaan dat ze op dit pad zijn geraakt en aan de oorzaak moet gewerkt worden.
Ik geloof dat je liefde voor je naaste niet ver genoeg kan gaan. Hebt zelfs je vijanden lief...

Bij deze classe, die willen niet anders, dan heb je het over de zware classe, en je kan nu eenmaal niet alles bedekken onder de mantel der liefde.
Omdat in de moskeen geen Hollands wordt gesproken, is het moeilijk er achter te komen met welk gif ze zijn vergeven.
En hocus pocus werkt bij hen ook niet, net als die van ons, en als ze eenmaal zijn gearresteerd, praten ze alleen maar in dur moerstaal, wat hier niet begrepen wordt. dus tbs heeft ook geen zin, en is in deze tijd ook veel te duur
Dus mogen ze terrug, en als ze het dan beter doen en erg hun best, wie weet als de tijd er rijp voor is, en er is weer voldoende vies werk mogen ze wel weer eens komen kijken, en zelfs weer blijven, maar ja dat maak ik niet meer mee denk ik.
Naar boven

Auteur Bericht
GERT856 (65)

BerichtGeplaatst: dinsdag 5 oktober 2010, 21:19

HELEEN863 schreef:
Hoe zie jij dan de tekst uit de Bijbel: Je naaste liefhebben als jezelf? Ik wil niet zo behandeld worden als Wilders de moslims behandeld!

Ik heb het wel eens vaker gezegt, ik heb mijn naaste lief, maar niet de beleving van elke naaste, er zijn belevingen waar ik de confrontatie niet mee wil aan gaan, en er is geen politieke beweging die me dat toch door de strot zal duwen, nu niet nooit niet.
Voor ons Nederlanders zijn er grenzen, dus ook de zelfde voor ons medelanders, en als ze zich daar niet aan houden!!!
Dan krijgen ze de keus van meneer Wilders, niet gedragen dan terug...
simpel toch, eigenlijk heel gewoon, trouwens wist je eigenlijk, dat er heel veel moslims ja zelfs marokanen, ook op PVV gestemd hebben??
de nette tak zal maar zeggen, ik heb vrienden, jaha zelfs onder hen, mos nie magge Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
GERT856 (65)

BerichtGeplaatst: dinsdag 5 oktober 2010, 12:41

HELEEN863 schreef:
Toch vind ik dat wij ze hebben binnengehaald. Dat was allemaal in het belang van Nederland. Zij zouden hier de vuile klusje op komen knappen en daarna weer vertrekken. Dan Nederland zo stom is geweest om een wet te maken dat ze hun vrouw en kinderen hier naar Nederland mochten halen, is niet hun schuld, zij hebben ervan geprofiteerd. Nederland is te tolerant geweest en nog. In de politiek wordt al jaren de term inburgeren geroepen, maar wat stelt het voor?
En nee, we hebben er inderdaad niets van geleerd. Ook nu komen de Polen met bosjes naar Nederland. Worden samen in een appartementencomplex gezet om daar te kunnen gaan relschoppen.
Ik vind ook dat de C bij de CDA niet veel meer voorsteld, maar toch is alles beter dan niets. Volgens mij zou de winst van de SGP naar de CU gaan wat ook is gebeurd. Ik zou niet op een partij kunnen stemmen, zoals de PVV die een minderheid zo kleineert. Ook ik hoor bij een minderheid. Maar dat er iets moet gebeuren is zeker!

je zegt het goed geprofiteerd, en dat doen ze nog, en als je op het cda gaat wachten tot er iets gebeurd, ben jij oud en grijs en ik al dood en begraven, dus net zo lief als ze toen waren, zo hard moeten we nu ook zijn, op is op
Naar boven

Auteur Bericht
GERT856 (65)

BerichtGeplaatst: dinsdag 5 oktober 2010, 11:27

HELEEN863 schreef:
Je kunt inderdaad zien dat Nederland het anders wil dan dat er nu gebreurd. En vooral de politici steken hun kop in het zand. Maar de manier waarop Wilders iets doet of zegt is niet echt wenselijk. Je moet hem iig vooral niet voor zijn kop stoten, want dan is zijn partij bij de volgende verkiezingen nog groter.
Maar ook de SGP ziet best dat er iets gedaan moet worden en komt hier ook voor uit, alleen dan niet zo heetgebakerd als Wilders. Ik denk dat dat een meer christelijke manier is.
Je moet wel bedenken dat wij de allochtonen naar ons land hebben gehaald. Je kunt gewoon niet zeggen dat ze nu allemaal maar weer moeten vertrekken. Ja, de criminelen moeten worden uitgezet en de inburgering moet veel beter. Maar met de manier van Wilders kom je er niet.

Je hebt wel een beetje gelijk, ik zat ook in tweestrijd, of sgp of pvv het is de laatste geworden, waarom? simpel; op de kieslijst die ik kreeg stond dat bij evt geringe winst de zetel bij cda getrokken zou worden, ivbm de C en daar had ik veel moeite mee om dat ik dit beslist niet wilde.
Veelal wordt de c misbruikt zo ook bij laatst genoemde partij, en zeker met de door hun genoemde opmerking..onze moslim achterban...moslims en christendom gaan nu eenmaal niet door 1 deur, dat willen vooral moslims niet, daarom hebben ze ook een te groot aanpassings probleem.
En de opmerking WIJ hebben ze binnen gehaald vindt ik al helemaal taboe wij heebben niets, ze wilden en ze mochten, maar wel aan een voorwaarde, waar tot op de dag van vandaag nog nooit aan gehouden is, maar dan wel WIJ zitten met de gebakken peren.
En de evt WIJ die er misschien wel debbet aan gehad hebben zijn vooral de werk gevers, en die WIJ hebben nog niets geleerd van het verleden. ze gaan nu weer vrolijk verder met oostblokkers, en de politiek doet vrolijk mee.
Naar boven

Auteur Bericht
GERT856 (65)

BerichtGeplaatst: dinsdag 5 oktober 2010, 10:05

Het is eigenlijk gewoon duidelijk, Nederland is de hele kliek zat, er moet gewoon iets gedaan worden, en de oude garde zoals cda pvda de laatste is nog groot geworden juist door buitenlandse aanhang, en al die kleine partijen.
Nu wordt wel de PVV ter sprake gesteld maar als het zo door gaat, en er komt toch een kabinet, dan valt het binnen afzienbare tijd.
En dan nieuwe verkiezingen, dan wordt de PVV alleen maar groter, omdat het vertrouwe voor de rest al weg is, ook bij kleinere partijtjes.
Dit zijn de dingen die je gewoon hoord op straat.
Dan kan je wel vroom je kop in het zand steken, maar juist die zwijgende kleine man stemd anders als ze zeggen.
Er is de laatste 20 jaar geslapen, en zakken gevuld, de mensen zijn het zat
Naar boven

Auteur Bericht
GERT856 (65)

BerichtGeplaatst: dinsdag 5 oktober 2010, 09:20
BerichtOnderwerp: inhoud

CHATULIEM619 schreef:
Het valt me op dat een aantal personen het forum gebruikt om slappe opmerkingen te maken. Onder het mom van laten we lollig zijn. Eerlijk gezegd is er niets op tegen een geintje te maken, maar sommigen maken alleen maar flauwe opmerkingen. Dat noem ik een vorm van forumvervuiling. Ik zou graag willen dat die mensen ook eens een keer de moeite nemen een zinvolle inhoudelijke bijdrage te willen leveren. Het wordt wel heel erg slap gedoe, en geloof me, vrouwen zoeken mannen met inhoud en niet alleen mannen die geintjes kunnen maken. Eerlijk gezegd wordt het gedoe nog slapper de laatste tijd. Laten we proberen het forum zinvol te gebruiken en niet blijven steken in flauwe humor en onnodig gezwets....

Ik ben het gedeeltelijk met je eens, maar er zijn een hoop dingen hier die kant nog wal raken, en er zijn er ook wel een paar die niet echt duidelijk zijn, en er is er ook 1 die meer dan 60 pagina,s telt waarin jij het zelfde commentaar levert.
Zonder dat jij de tegen argumenten ook maar enigsinds terharte neemt.
En ik heb het een aantal keren serieus beantwoord, en dan wordt je verkeerd begrepen, en heb je met een kort antwoord, onderhand bekant 2 pagina,s nodig voor de uitleg.
En een beetje sarcasme is eigenlijk best wel leuk, het leven is toch al vaak niet om te pruimen, maar oke je raakt best wel een vlak. Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
GERT856 (65)

BerichtGeplaatst: maandag 4 oktober 2010, 21:04
BerichtOnderwerp: Dierendag

TESSYBEAR731 schreef:
Wow! Das inderdaad wat ik gestudeerd heb Gert, hoe zie je dat toch? Lachende smiley

Voor poes heb k toch maar even een lekker stukkie vis gekookt...
blijkbaar doe k dat niet vaak genoeg want op het moment dat k het haar voorschotelde keek ze me wel heeeeeel vreemd aan! Verraste, verbaasde smiley

Wat leuk een echte eeneiege tweeling Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven

Auteur Bericht
GERT856 (65)

BerichtGeplaatst: maandag 4 oktober 2010, 20:58
BerichtOnderwerp: bondskanselier merkel appeleert aan moslims

HAICO485 schreef:
De christendemocratische Duitse bondskanselier Angela Merkel heeft moslims in Duitsland opgeroepen zich volledig te richten op de Duitse kernwaarden en de grondwet.

waarom roept ze hun niet op Jezus als redder aan te nemen
en christen te worden ???????

Alweer een water naar de zee dragen, gebed zonder eind geval, Smiley die vol vragen zit
Naar boven

Auteur Bericht
GERT856 (65)

BerichtGeplaatst: maandag 4 oktober 2010, 20:40

HENK710 schreef:
@Hannah
Fijn dat er ook even op deze manier een vergelijk getrokken wordt. Het is altijd makkelijk om mindere punten bij een ander aan te wijzen. Maar laten we dan ook altijd beseffen dat het ook goed is om zelfonderzoek te doen...als we met 1 vinger naar een ander wijzen, wijzen er tenslotte altijd 3 naar onszelf!

@Adelaar
Er zijn zeker ook positieve dingen te noemen over de islam en ja, dat is ook altijd goed om te benoemen. Naast het feit dat de volgelingen mens zijn (al genoemd door Willie), denk ik in elk geval aan de volgende punten:
moslims zijn veelal zeer toegewijde mensen, geheel in de lijn van wat de term islam betekent: 'overgave';
de islam wil mensen een helder leefkader bieden om binnen te leven.

Zijn jullie ook zo slecht dan Smiley die vol vragen zit hier niet dus Lachende smiley met blinkend witte tanden
Naar boven

Auteur Bericht
GERT856 (65)

BerichtGeplaatst: maandag 4 oktober 2010, 20:32
BerichtOnderwerp: Boef zoekt vrouw

CARIEN982 schreef:
Slapen doen we s nachts Gert Slapende smiley

vrouwen ook Smiley die vol vragen zit
Naar boven

Auteur Bericht
GERT856 (65)

BerichtGeplaatst: maandag 4 oktober 2010, 12:59

Of in het beste geval, worden ze wel, Christen bij voorbeeld Engeltje smiley
Naar boven

Auteur Bericht
GERT856 (65)

BerichtGeplaatst: maandag 4 oktober 2010, 12:33
BerichtOnderwerp: Boef zoekt vrouw

Slapen jullie nog Smiley die vol vragen zit
Naar boven

Auteur Bericht
GERT856 (65)

BerichtGeplaatst: maandag 4 oktober 2010, 12:31
BerichtOnderwerp: kun je een atheist vertrouwen?

HAICO485 schreef:
Wat denken jullie ?

Niemand is te vertrouwen, zelfs IK niet Engeltje smiley
Naar boven

ChristianMatch forum index » Berichten van GERT856
Ga naar pagina Vorige 1 ... 6 7 8 9 10 11 12 Volgende
Pagina 9 van 12