Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 17 augustus 2010, 12:58
Onderwerp: Werken een baan
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | De zaken die jij beschrijft zijn prima maar wel alleen te realiseren als je niet werkt! Weet je wel hoeveel tijd het kost om zo te leven? |
Laten we zeggen...
24 uur per dag???
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 17 augustus 2010, 12:55
Onderwerp: Dagje "strand" ...
|
|
|
PEACEDOVE820 schreef: | Hey,
Zie uit naar de hopelijk volgende keer dan en dan hopen we uiteraard op meer animo! Miss moeten we der dan wel effe reclame voor maken in de lobby of zo Komt vast goed
Greets, Peacedove |
Dit uitje is... GESTRAND ! ! er was toch al geen zon... Kan je de mensen niet kwalijk nemen...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 17 augustus 2010, 11:30
Onderwerp: reageer toch alstjeblieft eens niet zo allergisch!!!
|
|
|
ANNETTE050 schreef: | hmmmm....voor deze oplossing heb je één klein appelpuntje verdiend... ....maar ja, hoop voor je dat ik niet per ongeluk de zout en suikerpot verwissel.... |
ELKE KEER ALS IK DE VOLGENDE KEER ZO'N PIEPKLEIN PUNTJE . VAN JE ZIE...
DAN ZAL IK JE HERINNEREN AAN DEZE BELOFTE!
Het stopteken?
Heel mijn mond volproppen met jouw appeltaart tot ik nooit, nee nooit, echt nooooooooooooiiitt meer wat kan zeggen...
Laatst aangepast door
|
BEHAPPY332
|
op dinsdag 17 augustus 2010, 11:34
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 17 augustus 2010, 11:26
|
|
|
[quote=MARISKA601] als je niets te melden heb, please be silent...
Zij
.
wilde graag een 'wit voetje' bij me halen. .
ZO ALS ER NU GEEN LETTERS VERSCHIJNEN, DAN WEET IK HET NIET MEEEEEEEEEEEER!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 17 augustus 2010, 11:23
|
|
|
[quote=ANNETTE050]
Ik vermoed dat je wil zeggen;
de appeltaart wordt geserveerd op wit porcelein, er is voldoende slagroom om heel de appeltaart onzichtbaar te maken, daarnaast heb je wat gemorst met de poedersuiker,
* lees op tafel, op de stoelen en op de grond...
en last but not least
... omdat IK ...
ben je helemaal in de wolken !
... zelfs al draag ik witte sokken, zelfs dan...
Laatst aangepast door
|
BEHAPPY332
|
op dinsdag 17 augustus 2010, 11:27
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 17 augustus 2010, 04:23
Onderwerp: Kinderkamp
|
|
|
MARIEKE897 schreef: | ik denk dat niemand dat dacht Chat! |
Op elke regel bestaat een uitzondering?! // ikke...
Verder hoor je nu niet te denken, je hoort nu te slapen! *voor het goede voorbeeld zie foto 1
// EN IKKE NU OOK! (na nachtdienst)
en als je dat nu niet in je bed doet... * dan volgt vanzelf voorbeeld foto 2
Laatst aangepast door
|
BEHAPPY332
|
op dinsdag 17 augustus 2010, 04:23
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 17 augustus 2010, 03:55
Onderwerp: mooi, leuk of bijzonder lied
|
|
|
http://www.youtube.com/watch?v=dZM1mmcis-s&feature=related
Ha Crossie, heb 'm ff beluisterd in andere versie, hier met beeld. Wat mij opvalt:
Adam, komt van Adamah = rode aarde. Te info. aarde met een klein beetje ijzer kleurt al rood.
Hij zingt de nadruk op where ARE you, dus op het ZIJN
Bij Adam denken wij aan: 'stof zijt gij en tot stof zult gij wederkeren' Maar hier wordt zo veel nadruk gelegd op: Adam, Adam, where ARE you?
Zodat hier de link gelegd wordt naar God, 'DE IK BEN, DIE IK BEN' C.Q. 'DE IK ZAL ZIJN, DIE IK ZIJN ZAL', 'IK ZAL ZIJN, ZOALS IK MIJ ZAL BETONEN TE ZIJN'
In de vraag: 'Adam, waar BEN je?' Klonk voor mij altijd vooral de zonde door, de val, het stout zijn en DAAROM gezocht worden, omdat je stout bent geweest. Met dus de nadruk op zonde, straf, dood, stof zijt gij, tot stof zult gij wederkeren...
Maar hier, door God de nadruk legt op het werkwoord ZIJN, klinkt die vraag een stuk dieper, het stof kan dan wel tot stof vergaan, maar dan nog geldt:
WAAR BEN JIJ?
En het antwoord ligt er dan in, dat je als mens nog steeds in 'gedachten aanwezig bent', in de geest is een mens nog steeds levend
en in de ziel,
ADAM, WHERE ARE YOU?
Klinkt ineens hééél anders, als de vraag, waar 'bén' je, verbonden wordt, met Degene Die de vraag stelt:
Degene die de vraag stelt, is De Ik zal Zijn, die ik Zijn zal, Als Adam in zonde valt, is hij nog steeds deel, van Hij Die Zal Zijn!
Dus, ik dacht altijd, dat God Adam ging zoeken, om hem te straffen en dood te maken...
MAAR HET IS ANDERSOM!
Reeds daar, ligt in de vraag het antwoord besloten, dat Adam niet alleen maar, uit stof is geboren en tot stof zal wederkeren er ligt nog iets diepers, 'het zijn' van Adam gaat verder
DE GOD VAN HET 'ZIJN' GING ADAM ZOEKEN, GÁÁT ADAM ZOEKEN OM ADAM NIEUW LEVEN IN TE BLAZEN, ZODAT ADAM ALTIJD ZAL 'ZIJN' !
Men zegt wel eens, er zijn twee Scheppingsverhalen en die zijn omgekeerd, dus klopt het niet... dus is het 'ongeloofwaardig'
Ha! Twéé? Dat is niet zo Bijbels, het zijn er altijd drie! Het zoeken van God náár Adam, was een vooraankondiging van het derde scheppingsverhaal, in Christus zijn wij een nieuw leven.
DRIE Scheppingsverhalen, is wel Bijbels. Of moet ik zeggen VIER, met tot slot het Hemels Jeruzalem erbij?! Of moet ik zeggen, toch Drie, omdat Genesis uiteindelijk toch telt als Eén?
P.S. In Oud-Beijerland wordt een nieuwe kerk geopend, vlak bij het park 'Het Paradijs' De nieuwe kerk heet 'de Open Hof' en de kleur van de stenen is rood, zoals de adamah.
... alleen de mensen snappen het niet, waarom die stenen rood zijn... zelfs de zanger / tekenaar van dit lied, kleurt de naam Adam in groen, in plaats van rood.
EN ALLE MENSEN VINDEN DIE KLEUR ROOD LELIJK... ! terwijl het toch de enige toepasselijke kleur is...
Adam / adamah ? = rode aarde, en als je van dat rode drinkt, (dat rode daar) dan krijg je een hernieuwd eerst geboorte recht...
Crossie, Dank voor je lied
en ik zal ze maar eens attent maken, op dit lied met paradijselijke kleuren!
Misschien, kan het lied dan nog mee, bij de opening... !
Laatst aangepast door
|
BEHAPPY332
|
op dinsdag 17 augustus 2010, 11:56
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 16 augustus 2010, 16:02
Onderwerp: Retraite
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | gênant |
complimenten voor het dakje op de e. he, kinderkamper *zie topic :
... ik was er nog een vergeten:
Hij kent ons alvoor ons wormloos bestaan...
Hij kent zelfs JOU Chatuliem !
Je mag er zelf even de juiste tekst bij zoeken en mij corrigeren. Weet niet waar de V van Victory zit op dit toetsenbord...
Laatst aangepast door
|
BEHAPPY332
|
op maandag 16 augustus 2010, 16:02
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 16 augustus 2010, 15:53
Onderwerp: Retraite
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Ken je God Mieke? |
Retraite:
Was het Huub Oosterhuis? Uit het liedboek der kerken, die het volgende lied schreef en componeerde:
GIJ DIE GROTER ZIJT... In aard en hemel zijt... groter dan dit heelal,
...
GIJ DIE MENS GEWORDEN ZIJT en zo toch in ons midden zijt...
GIJ DIE ONS KENT zoals geen ander ons kent...
het is, dat wij Hem kennen omdat Hij ons gekend heeft
en niet omgekeerd, maar juist 'dankzij!' is het wederkerig en is het dus geoorloofd om de vraag te stellen:
Kent gij Kent gij...
Dit laatste is al weer een Evangelisch lied en dan zie je direct al weer de omkering
in kennen en gekend worden
terwijl geloven wij beiden hetzelfde wensen uit te drukken
en zo hebben we dat waarschijnlijk ook allemaal zo gehoord en geleerd
Kent gij...
In sommige kerken, wordt dit lied wekelijks of maandelijks gezongen...
Die NAAM nog niet...
Het Evangelische komt hier toch weer bij het Joodse, door 'de naam' niet uit te spreken
Dat geeft onuitsprekelijk geluk: De mazzel!
P.S. DIT IS EEN RETRAITE IN EEN KLOOSTER:
ALLEEN FLUISTEREN !
EN STILTE !!!! !!!!!!!!!
Laatst aangepast door
|
BEHAPPY332
|
op maandag 16 augustus 2010, 15:56
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 16 augustus 2010, 15:24
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Ik denk eerder dat de leiding hier veranwoordelijk voor was, maar hoe kan je nu het beste een worm uitbeelden????
Uploaded with ImageShack.us |
PREEK OP MAANDAG:
De aarde nu werd vervloekt en zou haar maximale opbrengst niet meer geven...
VRAAGJE: welk dier is het eerste gelukgevend onder alle dieren?
Antw. De worm, omdat hij de aarde weer vruchtbaar maakt.
De worm zal niet sterven...
VRAAGJE: welk dier kent niet de tweede dood?
Antw. De worm, die zal immers zelfs de tweede dood niet sterven!
Wie zich vernedert, om Christus wil, die zal verhoogd worden.
VRAAGJE: En wat is nu de 3e gelukzaligheid die men bij het uitbeelden van een worm ervaart?
Antw. De vernedering kan niet groter zijn...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 16 augustus 2010, 14:57
Onderwerp: partner met beperking of toch liever niet.......
|
|
|
[quote=KABEE354] Raar en vreemd, niet normaal..., hiuverig en afstandelijk zijn mensen dan al snel. [quote]
... ben taxi-chauffeur. Op een gegeven moment, gaan alle mensen wel eens een keer naar het ziekenhuis, of revalidatie...
Niets is vanzelfsprekend in dit leven!
Laatst aangepast door
|
BEHAPPY332
|
op maandag 16 augustus 2010, 14:58
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 16 augustus 2010, 14:31
|
|
|
HANNAH810 schreef: | BEHAPPY332 schreef: 1 wat 2 fijn 3 dat 4 je 5 nu 6 je 7 mond | NIET 8 dicht 10 houdt
Conclusie: moet te doen zijn!
Vanochtend gelezen, het Nederlands woordenboek is het dikste van de wereld... zeggen ze, met 45.000 woorden. Dacht dat het Engelse het dikste was...
En toch maak je er weer een nieuwe bij: 'Prairie nieuwsdienst' een creatieve vondst! Creativiteit ontspant, het maakt de wereld elke dag weer verfrissend nieuw.
conclusie: HOUD JE MOND NIET DICHT !
Laatst aangepast door
|
BEHAPPY332
|
op maandag 16 augustus 2010, 14:32
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 16 augustus 2010, 14:17
|
|
|
HANNAH810 schreef: | BEHAPPY332 schreef:
soms wil ik nog wel eens allergisch reageren op drie lapjes A4 en mn allergie-pilletjes zijn op.
. |
Het is goed, als mensen mij c.q. 'elkaar' wel eens een beetje afremmen. Ik bijvoorbeeld kan soms erg doordraven. Als je dat bij paarden doet en je houdt ze goed aan de teugel, dan gaan ze het mooiste lopen.
Dus toch weer 'schouderklopje' voor jou.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 14 augustus 2010, 22:50
Onderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
|
|
|
MIEKE364 schreef: | goed opgelet he, nooit te beroerd om van een ander te leren....
|
Vuurwerk!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 14 augustus 2010, 22:24
|
|
|
MIEKE364 schreef: | Nu is een goed moment.....gezellig meisjescadeautjes ingepakt met roosjes en strikjes voor mijn schoondochter, de bloemen in de goede kleur kunnen vinden (hoop ik), de tuin weer een beetje toonbaar en drie weken vakantie voor de boeg.....yep....'t leven is goed .....
ok ok ok met partner.....eh lekker achterover in de comfortable bank....met wat lekkers nog even napraten...
.....of.....nu ruggelings in het warme zand van Scheveningen samen naar het vuurwerk kijken (internationale wedstrijden zijn weer begonnen), ook met wat lekkers, ja en daarna nog even warmer worden bij een open haardje met een goed glas en nog wat lekkers.....mijn partner eehh...een hapje |
De internationale wedstrijden zijn weer begonnen:
Mieke twelf points. Mique doeze pwaa.
Oordeel van de jury: this is a 100% foel ent ol reit respons toe the kwestion ! Give hur ee bik applausssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 14 augustus 2010, 22:12
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Voor jullie is het morgen een rustdag, voor mij niet zozeer. |
Alle goeds, zegen, geluk toegewenst
voor de dag van morgen die vandaag snel nadert en overmorgen al weer van gisteren is,
MAAR!
die als zij goed wordt ingewijd de mens de kracht geeft
om een week op te teren en van na te genieten,
met voorpret voor de eeuwigheid
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 14 augustus 2010, 21:57
|
|
|
MARISKA601 schreef: | het mooiste moment is eigenlijk nu. tuin fatsoenlijk en de huiskamer fatsoenlijk. en kan ik straks met een voldaan gevoel gaan slapen. |
... je vergeet deel II. En hoe zou je dat willen delen met je partner ?
P.S. mijn mooiste moment is eigenlijk nu, je tuint er weer fatsoenlijk in...
zo kan ik straks met een voldaan gevoel gaan slapen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 14 augustus 2010, 21:53
|
|
|
VANDAM845 schreef: | hallo,behappy, inderdaad,bedankt voor,de aan vulling,inderdaad jonieandfriends,heb het opgezocht,en het bestaat nog steeds. bedankt,vriendelijke groet, vandam |
http://www.stenoomen.com/blogs/us/ontmoeting-met-marc-de-hond
Hier een link naar een verslag van een actueel radioprogramma.
Hier is te lezen dat ook 'Superman' van zijn paard viel en verlamd raakte. Het kan raar lopen. Je speelt de hoofdrol in de film 'superman' en je raakt tijdens de opnamen verlamd voor de rest van je leven...
De wijze waarop Joni Eareckson Tada na haar fatale duik in het water, waar ze haar nek brak, weer opgeklommen is uit het dal: ze leerde schilderen met haar mond, ook zingen enz. is nog steeds inspirerend voor veel mensen.
Verder lukt het me nog steeds niet om schilderijen van haar te vinden. Ja, eentje...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 14 augustus 2010, 21:16
|
|
|
PEACEDOVE820 schreef: | en 1 is al genoeg he Komt vast wel goed je bent volgens mij een prachtmens!
Lieve Groet, Peacedove |
Zal het je sterker vertellen
Man en vrouw zijn SAMEN ÉÉN. Dus, aan een HALVE heb je al genoeg.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 14 augustus 2010, 21:14
|
|
|
VANDAM845 schreef: | hallo,behappy, inderdaad,bedankt voor,de aan vulling,inderdaad jonieandfriends,heb het opgezocht,en het bestaat nog steeds. bedankt,vriendelijke groet, vandam |
Hi Vandam,
Dank voor je bedankje. Ja, die ene website was makkelijk gevonden.
De voornaam Joni, noemde jij. De achternaam, Erickson, kwam spontaan in herinnering.
Maar nu zoeken op google voor echte praktische informatie... Dat valt niet mee.
Via Wikipedia, is te zien, dat ze 35 boeken heeft geschreven NA HAAR VERLAMMING LEERDE ZIJ TE SCHILDEREN MET HAAR MOND.
Ja, dat weten vele jongeren nu misschien niet... Maar het is me nog niet gelukt, om een schilderij van haar 'mond' te vooorschijn te googelen...
Wie kan dat wel???
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 14 augustus 2010, 20:32
|
|
|
SUSANNAH475 schreef: | partner ?
En de dag is nog lang niet om, maar na 2 bakken koffie ontdekken dat mijn migraine wegging vond ik toch wel een erg fijn moment ! |
Neem er de volgende keer 3 dan komt het nooit meer terug !
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 14 augustus 2010, 20:01
|
|
|
CROSSROAD317 schreef: | Ik heb de indruk dat je die posting hebt verwijderd ..... |
... en toch begin ik nu een beetje de kriebel te krijgen dat ik PIETER TOCH ECHT GELIJK GA GEVEN !! !!
Hoop dat ANNETTE voor haar appeltaart nog steeds verse ingredienten gaat gebruiken en niet over de datum... na deze woedende, boze, gefrustreerde uitval van mij...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 14 augustus 2010, 19:58
|
|
|
MARIO216 schreef: | Het valt mij reuze mee op kinderkampen, Kinderen zijn reuze lief en aardig. Als ze er echt een zooitje van maken wordt er wel gecorrigeerd. Soms als ze niet luisteren, moet er wel wat drang achter gezet worden. Als het maar binnen de 'algemene norm' blijft wat aanvaardbaar is. Als bijv hun tent en puinhoop is moeten ze dit halverwege de week leeg maken en opnieuw inrichten. Dit gebeurt toch zo en zo, maar je hebt er altid bij wat extra aandacht voornodig. Dan maar wat strenger zijn. Ook bijv. naar bed gaan. Het eerste half uur mogen ze praten en lezen. Als dat niet meer het geval is worden na heel veel waarschuwingen de zaklantaarns afgepakt of worden ze buiten de tent gezet voor bijv. een half uurtje. Ik heb zelf wel eens als straf in een tent alle (5) de zaklantaarns afgepakt, jammer dan. |
Even nadenken: - als ze er echt een zooitje van maken... - als bijv. hun tent een puinhoop is... - als ze na een half uur op bed nog praten en lezen...
Ja, eh, dat zijn dus 3 strafpunten... 3 x negatieve opmerking... dan moet je er dus - volgens de berekening - 3 x 7 positieve opmerkingen plaatsen...
Oei, oei, oei!
Als we volgens die berekening ons leven gaan inrichten, dan mag je ter voorbereiding wel een heleboel positieve opmerkingen uit je hoofd leren en je moet goed de tel bijhouden...
Stel je voor, dat je een biertje op hebt en je begint vergeetachtig te worden en je maakt 20 positieve opmerkingen in plaats van 21...
MOET JE TOCH NIET AAN DENKEN!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 14 augustus 2010, 19:50
|
|
|
ANNETTE050 schreef: | ja, Tessybear heeft hiermee gelijk....met kritisch bedoel echt negatief...en daarmee bedoel ik niemand in het bijzonder hoor...Behappy... ...en...heeft iemand al de oplossing voor de 9 te verbinden punten... ....reward:......HOME MADE APPLE PIE..... |
Oh eh...
hoop dat die appeltaart iets langer voor mijn neus staat dan de door jouw aangedragen....
en als IK hem heb opgegeten, dan geef ik gewoon JOU de schuld; Jij haalt immers ALTIJD alles voor onze neus weg. Dat gelooft dus IEDEREEN.
Zo, dat betekent dus ontelbare stukken appeltaart voor mij, want die oplossing die ken ik natuurlijk wel...
Ik zal hier even de oplossing geven:
.
* voor de zekerheid weggehaald voor het geval dat iemand anders ook appeltaart lust.
en eh, ANNETTE, ben blij dat je ondanks deze APPELTAART KAPING bij voorbaat niet al te kritisch over mij bent.
beloning:
Ik zal uw appeltaart loven tot in eeuwigheid en alle positieve opmerkingen daaromtrent nooit weghalen. Dit is een openbaar topic, dus beloofd is beloofd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Hmmmm ! Lekker! Heerlijk vooruitzicht
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 14 augustus 2010, 19:42
|
|
|
Ha Pieter,
ik zie, laat ik het voor alle zekerheid enigszins voorzichtig uitdrukken, dat je ondanks alles er toch
moeite
mee
hebt
om
er
een
punt
aan te breien.
Het zij je vergeven. Je bent man he! Die moeten breien nog leren !
Ter verklaring van het feit: waarom hebben vrouwen slechts een regel nodig om '.' te scoren en waarom hebben mannen daar een halve pagina voor nodig.
Help! Scoor ik nu een doelpunt in eigen goal, nu ik de dames op voorsprong help?
Ach ja, ik moet toch één keer loskomen van het eigen geslacht...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 14 augustus 2010, 01:43
Onderwerp: Liefdes illusie
|
|
|
RENATA526 schreef: | Aangezien ik intussen weet, dat sprookjes niet bestaan, ga ik maar even tot de orde vd dag; ik vraag gebed voor mijn gehandicapte ouders, mijn moeder ligt op een ziekenhuisbed in de kamer met een gebroken rugwervel en een zenuw die klem zit, ze viel toen ze haar krukken wou pakken verloor ze haar evenwicht en viel mijn vader heeft suikerziekte en als gevolg daarvan, neuropathie dwz dat zijn spieren en zenuwen zijn aangetast. mijn moeder, maakt geen beenmerg meer aan, dus haar twee knieen zijn na een operatie niet hersteld. Mijn pa is ook nog hart patient. Ik ben minder uren gaan werken om hen te verzorgen. het was dus hun idee dat ik op CM een man moest gaan zoeken, ik had eerlijk gezegd gedacht, dat ik een foto aan kon klikken en dat ik deze man dan in een doos met een mooie strik er om heen thuis gestuurd kreeg, zodat er dan misschien toch nog iets leuk was. ondanks alle ellende maar niets is minder waar. Dus bidt aub voor mijn ouders. We hebben een jongen aan de deur gehad van 15 jaar, die ik wil een vrouwtje met ervaring dat lijkt me nou eens fijn tegen mijn pa zei, met een grijns op zijn gezicht, waarop mijn pa begon te schreeuwen dat lijkt mij anders helemaal niet zo fijn. Ja maar meneer, mag ik met haar gaan, ja waarheen dan jongen, waarheen dan toch?! Waarop hij tegen mij zei waar vind je ze kind? Ja maar pa, wat kan ik er nou aan doen dat iedereen gek is? Zoek dan een jongen op een christelijke datingsite, dit kan zo toch niet meer Ik zeg maar niks meer |
Ha Renate, je hebt je tekst aangepast. dus ook nieuwe reactie:
Je profiel is op en top vrolijk, zoals jij bent maar, elk mens kent ook zijn of haar verdriet.
mooi, aaaaa is dan aaaaaaaaaaaaa wat je bij jou ziet:
het is van liefde geven, dat je geniet!
Die tegenstelling is in elk leven wel ergens:
temidden van aardse rijkdom op de cruiseboot heb je gezongen en gedanst over hemelse rijkdom: Jij laat jezelf niet in de boot nemen!
en wat betreft die doos en die strik; jij weet vast wel andere manieren om een dansende partner te strikken!
Nou, struikel a.u.b. niet over al die strikken, want, wens jou en je pa en ma alle goeds
Laatst aangepast door
|
BEHAPPY332
|
op zaterdag 14 augustus 2010, 01:58
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 14 augustus 2010, 01:23
Onderwerp: ga je mee picknicken in ede op de hei?
|
|
|
THOMAS968 schreef: | Een correcte spelling is bij alle onderwerpen waarbij geschreven tekst aan te pas komt, altijd on-topic. Rare gedachte, Willemijn!
En dan nu weer Ten Picknick! |
be happy goes on to pick nick en verklaart onder Ede, dat hij graag kindertjes ziet spelen met vlinders, vogels en bloemen.
P.S. met libelles moet je echt uitkijken, hebben schoolmeesters mij geleerd die kunnen bijten, dat is geen kinderspel. Gelukkig waken volwassenen ervoor, dat het zo ver niet komt... !
dit wat betreft: het 999e bericht.
Laatst aangepast door
|
BEHAPPY332
|
op zaterdag 14 augustus 2010, 01:25
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 14 augustus 2010, 01:13
|
|
|
BEHAPPY332 schreef: | MARIJAN072 (40)
Mag ik u er op attent maken, dat u zojuist uw 999e bericht heeft verzonden? Wellicht, is dat een hint...
P.S. ik verklaar onder Ede, dit is een echte kopie... zal er ff een printscreen van maken... |
Je was me voor, je zat al op 1.000 !!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 14 augustus 2010, 01:10
|
|
|
MARIJAN072 schreef: | Wat bedoelt hij toch, Willemijn |
MARIJAN072 (40)
Mag ik u er op attent maken, dat u zojuist uw 999e bericht heeft verzonden? Wellicht, is dat een hint...
P.S. ik verklaar onder Ede, dit is een echte kopie... zal er ff een printscreen van maken...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 14 augustus 2010, 01:04
|
|
|
THOMAS968 schreef: | GedachteNloos, Willemijn. maar ach als vrouw moet dat geen probleem zijn, he, vrouwen hebben kennelijk als ik je zo lees maar één gedachte....
Thomas, gaat nog niet aan het werk. |
Heeeeeeel scherp gevonden Thomas! Hartelijk Dank!
P.S. voor de vorm zal ik jullie toch nog even bestraffend toespreken: Foei! er zijn kleine kinderen bij! Dat weet je toch!
|
|
Naar boven |
|
|
|
|
|
|
|
|
|