Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 22 juli 2012, 17:13
Onderwerp: Alleen voor vrouwen......(anders zeuren de mannen weer)
|
|
|
SHANITA130 schreef: | CANADIAN303 schreef: Is dit ook te zeggen van de SGP die nu teruggefloten zijn dat hun standpunt over vrouwen niet kan in Europa? En wie gaat de TS hier terugfluiten vanwege overtreding van de Europese jurispredentie? |
excuses geaccepteerd klaar ermee
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 22 juli 2012, 16:49
Onderwerp: PC-problemen
|
|
|
LEONARD480 schreef: | Nieuwe HD Chat en een externe behuizing voor een HD kopen om je gegevens in te lezen.
Vraag me trouwens wel af of je HD inderdaad kapot is ...als het nu nog werkt.. blijkbaar is het niet mechanisch maar een aantal clusters die niet meer werken ...(Low Format is dan de beste optie) |
Pfffe ben blij dat het mijn computer niet is want snap hier geen laars van
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 22 juli 2012, 16:48
Onderwerp: Humor
|
|
|
BART347 schreef: | hoeveel Huzaren gaan er in een huzarensalade? hoeveel Joden in een jodenkoek?, blanken in blanke vla? ,zoenen van een neger per negerzoen?
en levert een lange hand ook echt vijf lange vingers? gezien de duim en de pink?
wat is bij zalmsnippers de verhouding? 50% zalm, 50% snippers?
voor de topicschrijvers met 1000 berichten of meer de waarschuwing voor het maken van kletskoppen... |
Hoe kom je erop
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 22 juli 2012, 13:36
Onderwerp: Dit vraag ik me af vandaag..
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Op m'n beginpagina staat een rode balk, mijn vraag is wat ik daar mee aan moet |
verloopt je abonnement soms??? Verder heb ik nog nooit een rode balk gezien daar!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 22 juli 2012, 10:39
Onderwerp: Genezings...diensten?
|
|
|
Het was geen verwijt hoor!!! en zo lijk jij het op te pikken!! "Het was eerder een hint!!
Laatst aangepast door
|
ERIKA129
|
op zondag 22 juli 2012, 17:05
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 21 juli 2012, 22:21
Onderwerp: bbq belgie
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Vanaf nu lust ik veel van de BBQ... Die 2 dagen na elkaar is echt geen probleem hoor... Ik wil dit offer met waardigheid volbrengen... |
Niks zo veranderlijk als een belg
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 21 juli 2012, 22:20
Onderwerp: Wat heb je gedaan vandaag?
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Nou niet zieker??? Ik merkte vandaag weer dat het hoog tijd wordt dat ik naar de dokter ga...echt goed gaat het niet... |
Nee maar je word nog verstandig
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 21 juli 2012, 22:07
|
|
|
SHANITA130 schreef: | Ja Bart, Erika ís pas 37, da's maar 6 jaartjes ouder dan jij?
Niets voor jou, om je aan op te warmen?
Erika heeft wel zin om je op te warmen, gezien het knipoogje... |
Ben helemaal van de kluts
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 21 juli 2012, 22:05
Onderwerp: Wist u datjes
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Ik ben net terug... |
Ja ben er al achter
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 21 juli 2012, 22:05
|
|
|
MARIANNE338 schreef: | Oooo? Ik dacht dat jij vandaag ook al had......? Lus je dat wel...2 dagen achter elkaar? En...misschien lust je mijn vlees wel niet je lustte niet alles, dacht ik |
Frank en zelfs twee keer achter elkaar BBQ en nee maar de wonderen zijn de wereld nog niet uit
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 21 juli 2012, 22:04
Onderwerp: Wat heb je gedaan vandaag?
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Naar de BBQ geweest...was erg gezellig, mooi weer, ik ben bijna niet verkeerd gereden, veel en lekker eten, goed gezelschap...voor mij was het een erg geslaagde dag
PS.: Gelukkig smaakte de pastasalade van Jol niet naar tandpasta...waar de verloren tube tandpasta is blijft nog een raadsel... |
Kijk aan dus dat kan ze in iedergeval en je bent niet zieker geworden??? Maar je bent wel vroeg thuis
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 21 juli 2012, 19:14
Onderwerp: Genezings...diensten?
|
|
|
SHANITA130 schreef: | Ik zal maar vast even beginnen.
Waar heeft de bijbel het over 'Genezingsdiensten'?, is de vraag die mij oa bezighoudt?
|
Volgens mij Shanita zoek maar eens maar hebben niet zolang geleden hier een heel topic over gehad! Misschien in die dan verder gaan??
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 21 juli 2012, 19:13
Onderwerp: Huishoudelijke vragen mogen toch ook?
|
|
|
ROELANDE345 schreef: | ik kocht er laatst een voor 4,95 bij de Ikea
Roelande die 24eu echt veel te veel vind voor een dekbedhoes |
Ja die van 24 was idd al een duurdere maar ik heb hem niet gekocht ik koop ze altijd in de aanbieding scheelt ook een jas
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 21 juli 2012, 16:42
|
|
|
FRANKT627 schreef: | A) ik word gedwongen... B) ik ben geen man en eet niet alles C) ik ben niet echt lekker, deze ochtend kon ik haast niet praten maar ik hoest al wel veel beter...
|
NAh klinkt goed Maar goed blijkbaar ben je wel gegaan want het is verdacht stil op cm
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 21 juli 2012, 16:37
Onderwerp: Huishoudelijke vragen mogen toch ook?
|
|
|
VISSER278 schreef: | Ja , weer een vraag................. Vandaag een nieuw dekbedovertrek gekocht. Moet ik die eerst uitwassen of niet?
Mammamia , wat kosten die krengen veel zeg. |
Zou ik zeker wel doen effe dat pappie eruit anders lig je onder zo'n stijf stug en niet lekker ruikend dekbed Tja je kan het zelf zo duur maken als je wilt he bij de Ikea koop je ze voor 24 euri
Erika die liever onder fris beddengoed slaapt
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 21 juli 2012, 16:34
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Hm, aansteken vind ik nogal wreed en bovendien doet ie dat zelf al, nee...laat mij maar lekker blussen met heeeeeeeeeel veeeeeeeeeeel water en dan natuurlijk heerlijk koel uit de tuinslang vandaan |
Geen ijswater??? Misschien gaat tie dan een poosje zn klep houden hier
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 21 juli 2012, 16:32
|
|
|
VISSER278 schreef: | Iedereen een hele gezellige bbq toegewenst . |
T'is wel verdacht stil hier op de site Allemaal naar Tielen toe en ik zit hier
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 21 juli 2012, 12:40
Onderwerp: Salaris
|
|
|
DIANA556 schreef: | krox |
haha
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 21 juli 2012, 12:39
Onderwerp: Het weer
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Hier niet...werd wakker met regen..gelukkig niet zo veel... Ook aan de frisse kant, maar dat weerhoud me er niet van in mijn hoekje buiten te gaan zitten...stapel kranten en koffie... Inmiddels droog en denk ik toch de zon nog wel te zien vandaag... Volgende week zon??? Graag...........donderdag begint mijn vakantie... Voor iedereen...een fijne vakantie....hopelijk nog een beetje zon...en voor hen die weer...(of nog) moeten werken...ook veel WERK-plezier!!! |
DE zon probeert zijn best te doen maar ik vind het maar koud Maar goed van de week wordt het weer 30 graden dan vinden we het weer te warm Tis ook nooit goed of het deugd niet he Geef mij dan toch maar de 30 eventjes
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 21 juli 2012, 12:37
Onderwerp: Het off-topic topic
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Zeg eens, een keertje onvervelen mag toch wel eens zeker |
Ja hoor het zei uwes gegunt enne wees lief bij Lientje en voor de anderen he
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 21 juli 2012, 10:14
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Ik verveel me vandaag niet... |
Tjonge zijn de wonderen de wereld toch nog niet uit
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 21 juli 2012, 10:13
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Jol heeft gisteren tandpasta gekocht...en die vind ze plots niet meer...het ergste is dat ze pastasalade heeft gemaakt, ik vrees dus het ergste...wat nog veel erger is ...ik moet van die pastasalade eten... |
A) Jij moet niks B) je bent een man en die eet toch alles C) dacht dat jij ziek was ga je daar nu de hele boel ziek maken
Nah veel plezier dan maar en eet smakelijk
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 20 juli 2012, 22:50
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Aan Erika die taak overlaten zou...euh tot ongelukken lijken...en aan Willemien nog iets vragen durf ik niet meer...ze heeft zo'n ding waarmee ze te graag klopt... |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 20 juli 2012, 22:48
Onderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
|
|
|
MARIANNE338 schreef: | Das mooi.....kun jij tenminste mooi bobben de komende tijd |
Euh wie wat waar en wanneer???
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 20 juli 2012, 22:47
Onderwerp: Het slechtste moment van vandaag
|
|
|
PETRA944 schreef: | een dochter die te horen heeft gekregen dat ze een ziekte heeft en volgens de dokter moet ze haar hele leven medicijnen daarvoor slikken. vandaag was de definitieve uitslag, ging allemaal heel snel en het dringt niet echt door en cristianmatch, eh de hele interesse is ineens weg,nieuwe mensen ontmoeten op de p.n., of een leuke date met leuke man. ineens stond de klok effe stil ,voelje je tien jaar ouder en ben je terug bij de kern in het leven,wat is het belangrijkste,je kinderen,de rest bijzaak. enzoek ikme rust, warom god? ik geef het allemaal aan god en blijf vertrouwen dat god beter en meer weet als ik, ook al begrijpen we zelf soms niet warom? Zoishet leven soms zo mooi en soms ineens effe moeilijk, ende zonscheen vandaag, in mevoortuin zat de bank volmetkleine lieve kindjes uit de buurt, ze waren aan het zingen en spelen.inde zon, terwijl ikde voortuin deed,merust zoekende. eentje zong,mijn kleutertje,jezus zal je helpen als jij in hem gelooft. ach ja petra die vandaag effe tien jaar ouder werd. haha |
Sterkte meid!! Maar zoals je zelf al zegt hoe moeilijk soms ook en heb je je waaroms je weet dat HIJ er altijd voor je is!
|
|
Naar boven |
|
|