Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 5 juli 2012, 17:44
Onderwerp: Huishoudelijke vragen mogen toch ook?
|
|
|
JOL252 schreef: | ehm de blikkies kattevoer? En andere blikkies... |
Ik eet nooit uit blikkies en mijn Floshke af en toe...en Prikkie krijgt gebakken aardappelen, pasta (wel met tomatensaus), aardappelbolletje...veel afval is er dus niet...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 5 juli 2012, 17:42
|
|
|
INGE721 schreef: | Heeft Frank vuilnis dan??? Heeft hij niet alleen restafval en compost |
...wie heeft jou ingelicht???
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 5 juli 2012, 17:41
|
|
|
STEENTJE178 schreef: | Frank vuilnis??? Die eet toch alleen maar bij de supermarkt?? Waar moet ie dan vuil van hebben?? |
...kan je vandaag je abo al niet laten verlopen?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 5 juli 2012, 17:40
|
|
|
[quote=JANS221]pffffffffffff alles scheiden.....ach, k ben zelf ook al gescheiden
Wil je bij het vuilnis of bij het groenafval?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 5 juli 2012, 17:38
|
|
|
PETRA944 schreef: | ach zolang ik jouw vuilnis niet op hoef te halen, zal het best wel leuk werk zijn |
...als jij zo blijft doorgaan met je vuilnis te verstoppen in de groen afval bak of met je vuilnis bij de buren te storten vrees ik dat je nooit in de hemel zal komen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 5 juli 2012, 15:42
Onderwerp: Niet verlengen
|
|
|
STEENTJE178 schreef: | Morgenavond loopt mijn abo af, en ben ik weer een tijdje CM-loos. Ik heb van alles op de agenda staan, en hoop heerlijk te genieten van de zomer.
Ik vrees dat ik de verleiding niet kan weerstaan om daarna weer es terug te komen. ..........
Jullie het allerbeste toegewenst, en graag tot CM's!! |
ja maar, Steen, zo niet hé. Je hebt gisteren ons in de chatroom beloofd dat je nog een nieuwsje had...en neen kom niet af dat jouw vertrek het nieuwsje is...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 5 juli 2012, 15:41
|
|
|
PETRA944 schreef: | ghe ghe,soms komt me oude natuur omhoog,kan ik het niet laten en ik geef toe ik last heb van binnenpretjes als ze de inhoud van de bak meenemen. ben ik mooi van dat vuilnis af,maar ik doe het steeds beter, gooi niet meer stiekemis in het donker zakken bij die vervelende buren in hun bak die vreemd genoeg wel over hebben... maar ja veel kinderen, veel vuilnis. |
Als jij later in de hemel komt kan het goed zijn dat Petrus jou een taak geeft bij de vuilnisophaling en sortering er van...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 5 juli 2012, 14:41
|
|
|
PETRA944 schreef: | nee je kan niet ondergronds afval lozen, wel vuilniszakken huisvuil onder in de groenebak, vervolgens grasmaaien en dat gras er boven op doen, nemen ze het toch mee, ghe ghe ghe, tenzij vuilnis boven op ligt |
...dus je belazert de boel??? Mooi en christelijk is dat...pffff
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 5 juli 2012, 05:18
Onderwerp: Het weer
|
|
|
Het heeft hier helemaal niet gedonderd vannacht, hadden ze nochtans voorspeld. Het heeft wel wat geregend maar dat is de moeite niet...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 4 juli 2012, 23:15
Onderwerp: wandel en pannenkoek single evenement Christian Match
|
|
|
PETRA944 schreef: | zit wel wat in, is gewoon beetje eng om te gaan picknicken met mensen die je niet kan. denk er nog wel over na |
Als je zo blijft redeneren moet je ook niet meer naar de winkel gaan...pffff...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 4 juli 2012, 21:14
|
|
|
JANS221 schreef: | is dat je maag niet......? kan hoor....van radijsjes. |
...mijn maag ligt overhoop van Willemien en jouw geplaag
Laatst aangepast door
|
FRANKT627
|
op donderdag 5 juli 2012, 00:00
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 4 juli 2012, 21:04
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Regen en onweer nu.....20.18uur |
Hier nog geen regen of onweer...ik hoor het in de verte wel rommelen...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 4 juli 2012, 21:03
Onderwerp: Dit vraag ik me af vandaag..
|
|
|
VISSER278 schreef: | Uhm ..... nu je het toch zelf verteld ................vertel gelijk even hoe het zat met Duitsland .......en den Haag. |
...ik ga mijn abo opzeggen...pfffff...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 4 juli 2012, 20:09
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Die hebben ze hier ook alleen maar bij flats en appartementen Willemijn! Verder hebben alle huizen dus de kliko's |
Je bedoelt dus dat alleen de serieuze en deftige mensen zo'n ondergrondse container hebben?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 4 juli 2012, 20:08
Onderwerp: Het slechtste moment van vandaag
|
|
|
YES356 schreef: | Ik ook van jou!!!
hoe kan je dat weten zondr te kijken? |
Ojee, er voelt er zich eentje aangesproken...
Hoe ik dat weet? Wel dat heb ik gezien van horen zeggen...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 4 juli 2012, 19:56
|
|
|
JOL252 schreef: | ..... en stilletjes de kunst af kijken bij de ladies... vandaar dat jullie dagelijks in de gaten houden of we weer iets zinnigs hebben toegevoegd...
|
Ik kijk zelfs niet meer op dat topic...de mannen die kijken zijn mietjes...en die er steeds op kladden is nog een soort erger...kijk maar eens goed...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 4 juli 2012, 19:21
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Praatjes vullen geen gaatjes maar wel wel forums geloof ik..... |
Stel je voor dat we ook al geen onzin meer zouden schrijven, en dan doel ik ook op de homotopic en andere zogenaamde serieuze topics, dan zou het forum maar weinig te lezen geven.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 4 juli 2012, 19:18
|
|
|
[quote=WILLEMIJN232] Over stom land gesproken: ik las vandaag in de krant dat een onderwijzeres in Belgie ontslagen is omdat zij zich niet wil laten dopen en dat dat wel bij de christelijke cultuur hoorde.......
Als zij lest geeft in een christelijke school is dat inderdaad één van de voorwaarden. Het is dan ook niet meer dan normaal dat ze onslagen werd. Dat staat nu eenmaal in het schoolregelement en dat regelement kende ze voor dat ze aan de slag ging.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 4 juli 2012, 19:11
|
|
|
JOL252 schreef: | wat zijn mannen soms ouwe wijven, houden allllles in de gaten |
Wij waken over jullie ...als het slecht is zeggen we het en als het goed is zeggen we het ook...alleen is dat laatste nooit het geval...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 4 juli 2012, 19:08
|
|
|
VISSER278 schreef: | Zal ìk het dan maar vertellen , Frank?
Er was eens een man , met de naam Frank . Een auto , met Belgisch kenteken. Op een voor CM bekende zaterdag was hij op pad geweest in Ede. De heenweg was noooit een probleem maar de terugweg he.............
O , frank .... sorry , ik zal nog even wachten op je toestemming. |
Trouwens, waar ik op doelde was eens een keer dat ik naar iemand in Drenthe reed. Die stomme sprekende wegvinder ging me eens zeggen hoe ik moest rijden. Ja ja, ik stond plots op een paardenmanege in Almere...uren heb ik moeten omrijden...
Ik rij nooit meer in Nederland...stom land
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 4 juli 2012, 19:06
|
|
|
VISSER278 schreef: | Zal ìk het dan maar vertellen , Frank?
Er was eens een man , met de naam Frank . Een auto , met Belgisch kenteken. Op een voor CM bekende zaterdag was hij op pad geweest in Ede. De heenweg was noooit een probleem maar de terugweg he.............
O , frank .... sorry , ik zal nog even wachten op je toestemming. |
Ik was zo goed om achter jou te rijden om je te kunnen wijzen op je snelheid...je leek net wel Visser Shumacher
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 4 juli 2012, 19:04
|
|
|
TINK100 schreef: | nou...de heebweg geen rpobleem??? ik heb es een verslag gelezen...was de heen én terug weg een groot zoek en verdwaal probleem......we hebben hem nooit op de picknick gezien |
...kletskous, ik vertel je niets meer...het is maar goed dat je met de volgende pn in France de mensen aan het lastig vallen bent anders had ik je op de heide in hoogste boom gezwierd...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 4 juli 2012, 16:59
|
|
|
PETRA944 schreef: | tssss,dacht ik kan wel weer lid worden, jij bent misschien inmiddels geen lid meer, maar wie lees ik? ja hoor frank weer |
Sorry hoor voor mijn aanwezigheid...maar jullie hebben toch een vrouwentopic om op te klagen...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 4 juli 2012, 16:39
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Mijn tuin dus niet En hun zooi komt mijn tuin in dus vind ik dat ik daar wat aan mag doen |
het is altijd wat met jou. Zie je me nu ooit eens klagen?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 4 juli 2012, 14:21
|
|
|
ik vraag me af waarom Josina zo onaanwezig is op het forum...anders doet ze niets anders dan plagen of onzin uitkramen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 4 juli 2012, 13:21
|
|
|
WILLEMIEN943 schreef: | Erna helemaal, is het niet van het eten, dan wel van al die liefde waar we je mee volgestopt hebben! |
ga je me volstoppen met liefde??? Nou ja, dan moet ik wel komen...kunnen we die pn volgende zaterdag niet doen???
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 4 juli 2012, 12:58
|
|
|
WILLEMIEN943 schreef: | De liefde van een man gaat door de maag, dus we voeren je wel vol, komt wel goed
|
Ik denk er plots aan dat ik toch niet naar de pn kan...ik ben dan ziek...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 4 juli 2012, 12:47
|
|
|
WILLEMIEN943 schreef: | Je ben niet alleen nieuwsgierig, maar ook verlegen, aha Ik ben ook een hele enge vrouw en Jans helemaal, dus kan me het nu wel voorstellen. We willen je de volgende keer wel helpen om over die angst heen te stappen hoor Frank
|
Ojee, ik mail de redactie wel effe dat ze maar geen CM-uitjes moeten organiseren...
Ik ga wel naar de pn...daar ken ik vele vluchtwegen indien de mensen en vrouwen te lastig gaan doen...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 4 juli 2012, 12:20
|
|
|
YES356 schreef: | Ik vroeg me niets af vandaag . maar kreeg een antwoord op waarom ik ook al weer een tom tom had!!!!
Stap in de auto, mijn tom tom vergeten!! Moest naar een onbekend adres voor mij Ik ff de weg vragen. Dus dat deed ik maar. Aan een niet nader omschreven persoon of “soort” mens , gewoon een mens! Dan de beschrijving krijgen
“ alle rotondes rechtdoor dan op de 1 na laatste rotonde voor je de stad uit rijd de 3e afslag,dus eigenlijk links. Ik zei dank u wel “mens”
O= rotonde -----------------> is rijrichting
O---------->O->O----------->O----------------------------------------------------------------------------------1,5 km O bordje einde bebouwden kom !! <---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------O 1,5 km en toen maar op de 1e O Rechts gegaan !!!
Wist ik ook weer de reden waarom ik die tom tom had aangeschaft!!!!! |
...ik zal maar niet vertellen wat ik eens met een tomtom heb meegemaakt. Zo'n sprekende wegvinder is echt geen wondermiddel hoor...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 4 juli 2012, 12:17
|
|
|
WILLEMIEN943 schreef: | Haha, Frank, jij ken het wel lekker brengen. Ondertussen ben je nog erger als een vrouw! Je hebt het alleen van horen zeggen. Volgende keer zelf gewoon gezellig mee gaan, dan kan je spreken uit eigen ervaring. Ik ga er ook niet heen met het idee ff een man te scoren, maar puur voor de gezelligheid en voor het contact. Ik ben blij dat ik mee heb gedaan ,heb gelachen maar ook dingen geleerd van verhalen van andere deelnemers.
|
Ben ik echt erger dan een vrouw??? Nou mooi is dat...
Ik wilde wel meegaan maar toen ik hoorde dat Jans en jij gingen durfde ik niet meer. Nou ja, jou ken ik niet zo goed, of helemaal niet maar met Jans ben ik eens naar de abdij van Westmalle geweest...je wilt niet weten wat ik met haar heb meegemaakt...
|
|
Naar boven |
|
|