Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 28 juli 2012, 10:35
Onderwerp: Het weer
|
|
|
ROELANDE345 schreef: | Het heeft hier zo te zien vannacht heerlijk geregend, heb er niets van gemerkt. Ook niet van eventueel onweer, maar mn tuin is weer heerlijk opgefrist En straks komt weer de zon |
NAh als dit alles is van het slechte weer dat ze voorspelt hadden Gisterenavond om half twaalf nog buienradar en andere radars bekeken ja we zouden echt vanaf een uur of drie vier in de nacht zware buien met regen en onweer krijgen ze vergaten er alleen bij te zetten of dat in 2012 of 2013 zou zijn hier een enkel buitje geweest stoepen zijn allang weer droog aach de bloemen hebben wel wat gehad maar veel is anders
Tja woon blijkbaar weer eens in het goede gedeelte van Nederland
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 28 juli 2012, 10:30
Onderwerp: Wat ik zou willen (wensen en gedachte's)
|
|
|
DJES101 schreef: | Allereerst wil ik zeggen ,wat een mooi topic Erica!!
JA wat zou ik willen wensen ?...
Zou zo graag minder eenzaamheid willen zien en voelen om me heen . Minder pijn en verdriet,minder ruzie ,minder...... Zou zo graag willen dat ik ,wij ja alle mensen beter communiceren met elkaar,want dat is vaak de grootste oorzaak van alle ruzie,s ...pijn en verdriet.... Zou meer liefde willen voelen om me heen ..Meer verdraagzaamheid,meer vergeving onder elkaar..meer onvoorwaardelijke liefde willen zien en voelen.
Gedachtens...ja die zijn er ...
Mijn ervaring is hoe meer je deelt met elkaar wat je bezig houd hoe minder gedachtens er zijn ... Gedachtens blijven natuurlijk altijd ..WAAROM dit WAAOM dat..? Maar heb uit genade mogen leren dat het niet is WAAROM..maar WAARTOE leid dit alles HEERE.. Dat mag een groot stuk rust geven in mijn leven. Nadat in 3 jaar tijd mijn man ,mijn vader ,mijn schoonzoon en mijn oma zijn overleden waren er zeker vele gedachtens en wensen ...!! Maar heb mijn rust mogen vinden in WAT GOD DOET IS GOED..HIJ MAAKT geen vergissing . En het gebed was WAARTOE HEERE.. Mag nu uit genade zien alles heeft een reden niets gebeurt zomaar.....
Dit is een klein stukje over mijn wensen,gedachtens en ervaring |
Wat heftig Djes!! Dank voor je mooie en waardevolle reactie! En idd wij mensen vragen vaak naar het waarom en dat mag ook zeker wel, maar het waartoe is zoveel belangrijker! Ik heb dat ook zelf mogen ervaren al heb ik op het moment weer zeer sterke waaroms in mijn leven en toch weet ik dat ook ik weer een het waartoe ervan mag beleven!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 27 juli 2012, 23:35
Onderwerp: Huishoudelijke vragen mogen toch ook?
|
|
|
HEIDE115 schreef: | Oke dan..nou ik kom logisch niet voor de 2e gratis bakje koffie in Ikea Soms ga ik met mijn moeder die gelukkig nog wel leeft.. die wil aan alles even voelen..ken je die mensen.. we hebben er lol om samen. |
Hebbie zeker geen ikea pasje dan is de koffie namelijk altijd gratis Maar ja dan zit jij daar helemaal dagelijks
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 27 juli 2012, 23:34
|
|
|
ANNA415 schreef: | Nog droog hier |
Het heeft hier net twee keer even gespetterd maar mag de naam regen nog niet echt hebben hoor!! Maar als ik naar de radar kijk hebben we hier midden in de nacht feest met alles erop en eraan
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 27 juli 2012, 22:12
Onderwerp: Wist u datjes
|
|
|
[quote=JOSINA022]
Tja doe dan ook een ander spel
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 27 juli 2012, 22:12
|
|
|
HEIDE115 schreef: | Josien ik wilde jou vragen,heb jij wel is aan een tuperware avond meegedaan? |
Ow grutjes Josina hij wil tupperware Of zou hij party's geven weer eens wat anders een man die dat doet Ken die meenemen wordt er vast veel verkocht
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 27 juli 2012, 21:32
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Haha, de een gaat om te proeven en de ander voor de koffie...jajaja... |
salle se same gaan
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 27 juli 2012, 21:32
|
|
|
HEIDE115 schreef: | int ergste geval ga ik op een bankje in de AH koffie drinken daar zitten toch meestal dezelfde |
Hoor jij nu al bij de bejaarde mannen dan
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 27 juli 2012, 21:19
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Uuuh, er is ook nog zoiets als garantie... |
hoor hem nu denken owwwwwwww ja das waar ook maar daarmee heeft vissertje vanavond geen koffie wel heel veel water en das veel gezonder
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 27 juli 2012, 21:18
|
|
|
VISSER278 schreef: | Ja zeker wel . Des te meer kan er uit lopen ook he. Maar visser is weer stom geweest he. In plaats van dattie die ouwe nou nog een poosje bewaard had , dan hattie de watertank van de ouwe op de nieuwe kunnen zetten. Stom, stom ,stom. Maar ja , dat is achteraf en de kliko waar die ouwe in zat is inmiddels leeggemaakt. |
Ten eerste mag dat soort spul niet in de kliko he Ten tweede altijd hoe zeggen ze dat? het oude niet weg doen voor het nieuwe werkt
Maar ja uwes zeit een man he
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 27 juli 2012, 20:35
Onderwerp: Wat heb je gedaan vandaag?
|
|
|
HEIDE115 schreef: | nee ik zelf eet nooit pizza's Hoewel er wel 1tje(pizzaboer) aan de overkant van mij zit hier. ik zie ze dus heen en weer gaan. 2 heb ik uit de bocht hier zien vliegen.
eentje een keer keek na de val naar zn brommer. en zei,nou tvalt best mee toch;) hij zag alleen denk ik niet dat zn voorwiel half in de pizza koffer zat. |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 27 juli 2012, 20:32
Onderwerp: Dit vraag ik me af vandaag..
|
|
|
VISSER278 schreef: | Oordopjes in. De hagelkanonnen beginnen weer te bulderen.
Wel sielug voor miss Zeeland nu ze moet barbequen. |
Oeps dat wordt echt knoeien denk
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 27 juli 2012, 20:26
Onderwerp: Mijn schooltijd..
|
|
|
PETRA944 schreef: | volgens mij ging je toen ook al liever vissen dan op een stoel zitten in de klas. |
Ai dat is nu de vinger op de pijnlijke plek leggen he Hij is nu betrapt zo oud als tie is
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 27 juli 2012, 20:24
|
|
|
VISSER278 schreef: | Ik ga de verwarming maar eens wat opdraaien. En ik vertik het om de ramen dicht te doen , dan maar ff dweilen. |
Is je vloer ook weer gelijk schoon
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 27 juli 2012, 20:23
|
|
|
CARMEN073 schreef: | Helemaalnie! Ik heb recht op mijn portie onweer! |
Zonnesteek??
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 27 juli 2012, 20:07
|
|
|
HEIDE115 schreef: | Heeft iemand wel eens een pizzabezorger zien rijden, of kwam hij een keertje met zn brommer de huiskamer bij je binnen rijden?
Hier in den haag zijn het snelheids ..maar t'komt wel warm aan..pff |
Te gretig geweest en je tong verbrand?? Tja mot je maar niet zo ongeduldig zijn he
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 27 juli 2012, 20:06
|
|
|
CARMEN073 schreef: | Ik vraag me af waar mijn onweer blijft?!!
|
Sttttttttt hier is ook nog niks!! We sturen alles naar visser die wilde zijn vakantie graag goed beginnen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 27 juli 2012, 19:53
Onderwerp: Tóch maar liever een kind
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Makkelijker gezegd dan gedaan...zijn bijdrages staan hier gewoon nog tussen en de opmerking die hij tov mij gemaakt heeft, heeft er flink ingehakt bij mij, ook al weet ik bij wie het vandaan kwam en ook al weet ik dat het niet waar is wat hij schreef. |
Ben ik met je eens Josina!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 27 juli 2012, 19:49
Onderwerp: Het slechtste moment van vandaag
|
|
|
VISSER278 schreef: | Vakantie is net een uur of 2 geleden begonnen , en we krijgen weer echt hollands weer. |
ach gossie arm vissertje !!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 27 juli 2012, 19:47
|
|
|
VISSER278 schreef: | Het begint in Zeeland , de zonnigste provincie van het land, behooórlijk donker te worden. Het koelt behoooorlijk af , .............. ik denk dat het niet lang duurt voor dat het regent. |
Begint hier wel lekker door te waaien alle ramen open heerlijk die frisse lucht in huis! De eerste bui heb ik langs zien gaan, volgens de radar wordt het hier vannacht feest heb het liever nu als het dan toch moet komen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 27 juli 2012, 18:02
Onderwerp: ga je mee picknicken/BBQ zaterdag 4 aug in ede op de heide?
|
|
|
JANS221 schreef: | (hoop trouwens dat die grijze man (die denk ik het forum als nier lid leest) met zn wel komt!!! Heb ik een appeltje mee te schillen!!! En die 2 appels neem ik wel mee!! 2 maar?? Ja 2 !!!) |
Die grijze man heb ik pas nog gesproken, als je een beetje aardig tegen hem bent, komt hij wel)[/quote]
Die kan toch zijn nieuwesgierigheid niet bedwingen en mist ons teveel om niet te komen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 27 juli 2012, 18:01
|
|
|
HEIDE115 schreef: | ik hoorde laatst iemand die had dr bovengoed samen met vitrages gewassen.. k'heb eigenlijk nooit de andere helft van het verhaal gehoord;)djoke.. |
Persoon heette zeker Heide
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 27 juli 2012, 18:00
|
|
|
CARMEN073 schreef: | Das toch mooi rose ondergoed? De chloorlucht lijkt mij erger... |
Ja daarna wel weer wassen he Tis nu nog een vleugje rose
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 27 juli 2012, 16:02
|
|
|
Ik was al een jaar of 15 wassen met de wasmachine nog nooit verkeerd gegaan tot dus vandaag Wit ondergoed 95 graden gewassen doe wasmachine open en opeens rose ondergoed komt er een rood schoonmaakdoekie uit de wasmachine heb ik dat dus maar een poos in verdunde chloor gelegd en nu weer in de machine ze leken alweer weer wat lichter maar denk dat ik voorlopig rose onder mn bovenste goed heb
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 27 juli 2012, 15:43
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Weet je waar mijn level ligt??? Ook niet zo hoog hoor..en wat denk je van het warme weer??? Speelt nu zeker een rol.. Enne...ik moet het gevoel hebben dat ik vakantie heb... Maar zweten lukt ook hier goed...ach...men neme een ventilator... |
ventilator?? was dah Men neme een koel slaapkamer en een lekker zacht bed, men strekke zich daarop uit, en men doet de oogies toe men ziet dan niet hoe de rest van het uit eruit ziet
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 27 juli 2012, 12:56
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Geef dat nou joh...ook hier zijn geen kabouters...en soms moet je nog werken...ik ga soms wel 3 dagen achter elkaar naar het water...geen probleem...de was draait in mijn SOP-tijd...en de wind en de zon doen de rest!!! |
Omdat mijn energie level bietje laag is en tja dan wil je wel maar lukt niet altijd wat ik wil
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 27 juli 2012, 12:40
Onderwerp: Wist u datjes
|
|
|
[quote=INGE721]
mmmmm tja wel gehoord maar dan mot je internet op je mobiel hebben dus ik mag niet meedoen
|
|
Naar boven |
|
|