Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 28 juni 2011, 19:51
Onderwerp: Het weer
|
|
|
Het lijkt minder te worden, dus gauw die stekker in het stopcontact
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 28 juni 2011, 19:49
Onderwerp: Verpleegkundige
|
|
|
VISSER278 schreef: | Zo is dat , alleen ik moet haar wel delen met Mario.
Mariooooooo....wil jij de linker of de rechterhelft. |
Omdat ik het als eerste heb gezegd, wil de kant waarmee ze goed schrijft. Daar is ze het handigste in.
Dus W'tje kom op! En waag het opeens met twee linkerhanden te komen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 28 juni 2011, 19:45
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Ik hoorde vanmiddag op de Belgische radio dat er wel hageldinges van 5 cm kunnen vallen. Wie geen ominiumverzekering (of hoe heet dat) heeft kan geen schadevergoeding krijgen... |
Ze zijn heel groot, gelukkig staat mijn auto achter een caravavan die de grootste klappen vangt!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 28 juni 2011, 19:41
|
|
|
Regio 0180 flinke hagelstenen bliksem. en wordt donker.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 27 juni 2011, 23:16
|
|
|
VISSER278 schreef: | Van wanneer tot wanneer? Ik heb er nl. ook nog eentje nodig. |
Dan wordt ze doormidden gehakt
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 27 juni 2011, 21:42
Onderwerp: Frusty
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Ik zou jullie vriendelijk willen verzoeken de rest van deze onzin onder een ander topic te zetten!!!!!!!! |
Leuk toch
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 27 juni 2011, 21:18
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Wie zijn 'ze'? |
Jolan en d'r Lief !
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 27 juni 2011, 21:13
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Het is natuurlijk allemaal ontzettend waar, maar daar twijfel je toch niet aan? |
Dan ben je hier bij aangenomen als mijn assistente.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 27 juni 2011, 21:10
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Dat je het maar even weet Mario..... En toch plaag je me nog steeds |
Maar je hebt nog steeds geen commentaar gegeven
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 27 juni 2011, 20:26
Onderwerp: knuffel of lief woord voor jou !!!
|
|
|
HANNAH810 schreef: | dat klopt mario; met de nadruk op "HADDEN". er zit ook een prachtig slotje op dat topic...... |
Heb knuffer de knuf maar weer eens geuppped.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 27 juni 2011, 20:24
Onderwerp: knuffer de KNUF
|
|
|
Een knuffel voor alle cm'ers in het bijzonder de forumleden.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 27 juni 2011, 20:19
Onderwerp: Het off-topic topic
|
|
|
ANNETTE050 schreef: | Omdat jij persé zon wilde zitten we allemaal nu in de snikhete zinderende hitte..... ...kan het een beetje minder als je weer 'es zon wilt..... |
Duurt maar tot morgen. En dan hagelstenen als eieren
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 27 juni 2011, 20:17
Onderwerp: Wisten jullie dat......?
|
|
|
MARISKA601 schreef: | ...... een blauwe keuken de eetlust afremt.... |
Een gele (huis)kamer de eetlust opwekt. Ik mag wel uitkijken.
shit, nu weten jullie de kleuren van mijn huis.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 27 juni 2011, 20:13
Onderwerp: Het off-topic topic
|
|
|
Pieter, de duitse vrouwen doen het goed he, bij de kampioenschappen in hun eigen land.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 27 juni 2011, 20:11
Onderwerp: Dagelijkse bemoediging.
|
|
|
Al weer bijna een jaar een dagelijkse bemoediging van mij. Ik doe het tot nu toe met veel plezier.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 27 juni 2011, 20:09
|
|
|
Maandag 27 juni, Spreuken 31: 20-21; Schijn bedriegt.
Er zijn jongens die bijna nergens anders over praten dan over vrouwen. En er zijn meisjes, die het altijd weer over jongens hebben. Nu is daar niets tegen, want de bijbel doet dat ook. Het eerste boek begint er al mee. God maakt de mens, Adam en Eva, man en vrouw. Ze wandelen in het paradijs. Naakt zijn ze. En ze schamen zich geen moment. Nee, je kunt van de bijbel zeggen wat je wilt, maar niet dat er over de liefde en de seksualiteit gezwegen wordt. Zeker, er worden geen flauwe grapjes over gemaakt. Maar er wordt heel open over gesproken. Met name in het boek waaruit we morgen een gedeelte zullen lezen, het boek Hooglied. Vaak is het als een soort zonde beschouwd, dat praten over de schoonheid van het menselijke lichaam. Dat een man of vrouw mooi was mocht je misschien nog wel denken, maar zeggen niet. In het boek Spreuken is dat anders. Daar is sprake van bevalligheid en schoonheid. Maar, zo zegt de schrijver van deze Spreuken: verkijk je niet op de buitenkant heel aardig, heel aantrekkelijk, heel mooi uitzien, maar ondertussen vol van zijn gedachten die bepaald niet fraai te noemen zijn. Dat kan. Dat hoeft niet. Maar het gevaar bestaat. Ga niet af op wat je ogen zien. Er zijn belangrijker dingen in het leven dan een mooi gezicht, een aantrekkelijk lichaam. Neem nu zo’n vrouw als die uit het Bijbelgedeelte dat we lazen. Je zult getrouwd hebben! Dan ben je goed af! ‘Want bedrieglijk is de bevalligheid en ijdel de schoonheid, maar een vrouw die de Here vreest, die is te prijzen!’
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 26 juni 2011, 21:20
Onderwerp: Waarom mannen eerst intiatief moeten nemen?
|
|
|
Het gaat hier heel gemanipuleerd aan toe. Ze veranderen hun profiel en klikken dan op jouw profiel als teken dat ze willen mailen. Maar misschien is dat mijn kijk, hoe beginnen de 'oudere dames'. Dat zou ik ook wel eens willen weten.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 26 juni 2011, 20:31
|
|
|
YELNIN491 schreef: | En dat is.............................. |
De mannen moeten de vrouwen aan schrijven. Vrouwen durven zeker niet.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 26 juni 2011, 20:12
|
|
|
JOANNA879 schreef: | Waarom mannen eerst intiatief moeten nemen?
Waar ik nou benieuwd naar word: hoe staan de mannen op deze site hiertegenover? Dus toegespitst op de werkwijze van CM: Heren, hoe komt het op jullie over als één van de dames het eerste mailtje stuurt, of een chat initieert? Zou dat per leeftijdsgroep verschillen? |
Dat vraag ik me ook al een tijdje af. Het werkt schijnbaar zeker net als in het echte leven.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 26 juni 2011, 16:19
|
|
|
PIETER649 schreef: | Wat een vervelende saggerijnige mensen zijn julie toch, bah Jullie lijken het volk Israels wel ten tijde van de tocht naar t beloofde land...
Geniet van de dag die de Heere uw God u gegeven heeft, ondankbaar volk |
Hoe is het weer bij de Assyriers dan ???
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 26 juni 2011, 16:18
Onderwerp: Dit vraag ik me af vandaag..
|
|
|
PIETER649 schreef: | het binnenhof is net een apenrots toch? |
Slangenkuil, leeuwenkuil wat heb je nog meer ???????? berenkuil
Laatst aangepast door
|
MARIO216
|
op zondag 26 juni 2011, 16:21
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 26 juni 2011, 14:38
Onderwerp: Dit vraag ik me af vandaag..
|
|
|
YELNIN491 schreef: | vraag me af hoe het met Frank gegaan is vandaag, hij zou toch op stap gaan |
Na het e.e.a. gelezen te hebben, is er dan een dierentuin in Den Haag. Misschien in Madurodam.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 26 juni 2011, 14:34
|
|
|
Zondag 26 juni, Spreuken 3: 1-8; Liefde en trouw.
Hij heeft iets van een donker-voor-de-ziel, die schrijver van de Spreuken. Zijn boek lijkt wel een receptenboek. Als je dit doet, dan zul je er baat bij hebben; als je dat doet, dan zal het je goed gaan. In onze tijd houden wij niet zo van dat soort recepten. We vinden dat te moralistisch. Je moet je niet zo met een ander bemoeien, wordt er al gauw gezegd. Maar de schrijver van de Spreuken waagt het erop. Hij kent de waarde van de wijsheid. Een goed woord op zijn tijd kan wonderen doen. Luister maar, echt, het helpt! Gods gebod is een medicijn, goed voor geest en lichaam. Twee geneesmiddelen worden met name genoemd: Liefde en trouw. Je moet ze wel samen innemen, want anders word je alleen nog maar zieker. Ze horen eigenlijk bij elkaar, die twee. Sommige mensen hebben geweldig veel liefde. Ze houden van iedereen. Elke dag hebben ze weer een andere liefde. Andere mensen zijn enorm trouw. Ze springen niet als hazen over van de een naar de ander. Ze houden vol, vastberaden, daar kun je van op aan. Maar de liefde is uit hun trouw verdwenen. Het is de liefde van de sleur geworden, een liefde die eigenlijk geen liefde meer is. Dat liefde en trouw u niet verlaten! Zo horen bij elkaar! Bind zo om uw hals, schrijf ze op de tafel van uw hart. Dat is het advies van het Spreukenboek, een goed recept voor een gelukkig leven: liefde en trouw. Probeer het maar!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 25 juni 2011, 22:23
|
|
|
Ben benieuwd naar de reactie van W'tje.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 25 juni 2011, 21:48
|
|
|
Heb dit ergens gelezen:
10 Redenen waarom je een relatie met een verpleegkundigen moet krijgen:
Altijd een deskundig oog in de buurt ‘Lieverd, kun je eens kijken of dit normaal is?’ Je hypochondrische partner hoeft zichzelf nooit meer te onderzoeken op nare kwaaltjes met de symptomenchecker van een of andere obscure ‘medische’ website. Met jou in de buurt is immers altijd een deskundige voorhanden! Verpleegkundigen hebben stalen zenuwen Iedereen kent ze wel, kleine ongelukjes, van je kind dat zichzelf in z’n vinger knipt tot een hersenschudding na een ongelukkige sprong van de duikplank. Met jou in de buurt blijft de rust bewaard: je hebt immers wel engere dingen gezien dan wat bloed en een tand door de lip. Verpleegkundigen zijn intelligent Samen met humor en een verzorgd uiterlijk, is intelligentie een van de populairste eigenschappen voor een potentiële partner. En óf een verpleegkundige slim is, ze heeft tenslotte een behoorlijk pittige opleiding overleefd, weet alles van de anatomie en fysiologie van de mens, van ingewikkelde ziektebeelden, ze is sociaal, kan met lastige situaties omgaan, houdt tijdens haar werk soms tien ballen tegelijk in de lucht en… Hoe zou ze dat kunnen als ze niet slim was? Verpleegkundigen houden rekening met de ander In een relatie kan het voorkomen dat je eigen behoeften soms eventjes ondergeschikt zijn aan die van de ander. En als er iets is wat jij kunt, dan is het het rekening houden met een ander. Een relatie met een verpleegkundige staat meestal garant voor een relatie met een toegewijde partner, die bovendien erg goed kan luisteren. Verpleegkundigen zijn wel wat gewend Iedereen schaamt zich wel eens ergens voor, voor zijn overbeharing, buikje of hamertenen bijvoorbeeld. Zeker in het beginstadium van een relatie zou je dergelijke dingen misschien het liefst verbergen. Alleen: niemand is perfect. En verpleegkundigen weten dat als geen ander, zij zijn wel wat gewend. Niet dat je je als potentiële partner van een verpleegkundige niet hoeft te wassen of te scheren, maar je zal waarschijnlijk echt niet schrikken van een kleine, normale imperfectie als een moedervlek op zijn bil. Verpleegkundigen hebben een afwisselend leven Door het afwisselende rooster heb je natuurlijk wel eens weeekenddiensten, maar heb je ook regelmatig ‘weekend’ doordeweeks. Dan is het soms vrijdag op maandag en zaterdag op woensdag. Handig, want er zijn geen lange rijen bij de bioscoop en altijd ruimte in je favoriete restaurant. Bovendien: niet iedereen wil 24/7 op de bank voor de tv zitten met z’n lief. Dus plant je partner dat weekendje weg met ‘de mannen’ in als jij drie late diensten achter elkaar hebt. Prima toch! Verpleegkundigen zijn populair bij schoonouders Als verpleegkundige ben je vrijwel altijd verzekerd van een baan, zelfs in economisch zwaardere tijden. Zieke mensen zijn er immers altijd. Bovendien heb je als verpleegkundige een dankbare, respectabele baan. Bovendien zou je het werk niet doen als je niet betrouwbaar was. Dus als je zijn ouders eindelijk gaat ontmoeten en vertelt dat je verpleegkundige bent, val je ongetwijfeld in de smaak. Verpleegkundigen zijn goede papa’s en mama’s Misschien denk je er nog niet aan, maar misschien later: compassie, geduld en daadkracht zijn eigenschappen die als verpleegkundige handig zijn, maar ook zeker als je de papa of mama wordt van een kleine dondersteen. Een verpleegkundige geeft een veilig gevoel Verpleegkundigen kennen de fijne kneepjes van het eerstehulpverlenen, kunnen reanimeren en weten over het algemeen hoe ze een wond moeten verzorgen. Mocht je partner ooit in medische nood komen, dan weet jij wat te doen en hoe je kalm blijft gedurende het proces. Je weet wat ze zeggen: het is altijd handig als er een dokter in de buurt is. Nou, eigenlijk geldt hetzelfde voor jou. Verpleegkundigen hebben altijd wat te vertellen Of je nou op de seh werkt, op de kinderafdeling of in de psychiatrie: verpleegkundigen komen in heel wat rare situaties terecht en maken heel wat mee. Jij hebt dus altijd wel een sappig verhaal paraat, tot groot vermaak van jouw vrienden, bekenden én potentiele lovers. En, mocht hij ervan houden, ook een heel vies verhaal vertellen kun jij wel. Maar niet tijdens een romantisch etentje natuurlijk.
Laatst aangepast door
|
MARIO216
|
op zaterdag 25 juni 2011, 21:53
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 25 juni 2011, 15:28
Onderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
|
|
|
VISSER278 schreef: | En vandaag misschien wel weer één |
Maar morgen kan het niet he; ik verveel me
|
|
Naar boven |
|
|