Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 29 juli 2012, 21:39
Onderwerp: Alleen voor ECHTE MANNEN!
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Nee joh, je bent in de war met de barbier |
teveel snaps op
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 29 juli 2012, 21:39
Onderwerp: Het weer
|
|
|
JOSINA022 schreef: | En ja hoor, hier bulderen de kanonnen... |
En laat me raden jij bent zeker wel zo gul want het begint hier enorm grijs te worden en hoor in de verte rommelen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 29 juli 2012, 21:26
Onderwerp: Dit vraag ik me af vandaag..
|
|
|
ROELANDE345 schreef: | Nou ja zeg!!!!! Als ze haar op hun borst hebben dan vind je ze En als ze geen haar op hun hoofd hebben een kale aap
Wat wil je nu |
Ze ken beter effe een totaal plaatje erneer zetten Hoeven de mannen niet te gissen of ze in aanmerking komen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 29 juli 2012, 21:25
Onderwerp: Huishoudelijke vragen mogen toch ook?
|
|
|
CANADIAN073 schreef: | Jawel met een onweersbuitje voor het stof uit het midden/oosten. |
Nah ook dat mag je houden mot ik weer mn auto wassen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 29 juli 2012, 21:23
|
|
|
ROELANDE345 schreef: | Ach ja ff de grasmaaier erover dan he |
Gij zijt ene barbaar
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 29 juli 2012, 21:06
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Omdat mannen veel meer testosteron produceren dan vrouwen......daardoor worden ze ook kaal en vrouwen niet........eigenlijk zouden vrouwen mannen met baarden,flinke rugbeharing,een dot borsthaar en een kaal hoofd het aantrekkelijkst moeten vinden want die mannen zijn enorm viriel door het vele testosteron......
Dus dames......... |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 29 juli 2012, 21:04
|
|
|
CANADIAN073 schreef: | Ik zal us kieken, by the way de kanonnen klappen lekker . |
Lekker daar houden die canonnen tot op heden gaan ze het midden des lands mooi voorbij maarre hoort dat niet bij het weer
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 29 juli 2012, 21:01
|
|
|
Euh wat is er mis met mannen en borsthaar??? Als het nu een oerwoud is oke maar borsthaar hoort er wel bij hoor
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 29 juli 2012, 20:58
|
|
|
HANNAH810 schreef: | ah joh, erika; dan nodig jij toch de "oerwouden" in je postvak uit? |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 29 juli 2012, 20:56
|
|
|
mannen en vrouwen topics hier bij elkaar door elkaar allemaal over haar chromosomen en weet ik wat Zie door de haren en hormonen het bos nie meer
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 29 juli 2012, 17:03
Onderwerp: Niet verlengen
|
|
|
VISSER278 schreef: | He wát?
Zo'n rode balk die een pad afzet ? Waar je als je langs de dijk fietst de auto's niet verder meer mogen? Wat heeft dat nou te maken met niet verlengen?
Visser die het niet meer snapt |
Daarvoor ben je dan ook Visser
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 29 juli 2012, 17:02
Onderwerp: Wat ik zou willen (wensen en gedachte's)
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Ik heb een bloedhekel aan die icoontjes, het maakt de mensen alleen maar lui.... |
Heeft totaal niks en generlei met luiheid te maken!! Meer met iets te onderstrepen, duidelijk te maken en soms zegt een icoontje meer dan de woorden! Maar ja je moet ze wel willen zien he
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 29 juli 2012, 16:58
|
|
|
HEIDE115 schreef: | EINDELIJK IEMAND DE MIJ ALS WATJE NODIG HEEFT. wOW!! EN MIJ MAAKT HET NIET UIT OF JE LINKS OF RECHTS BENT,MAAR NIE KNIJPE |
Ach een watje of een schatje maakt niet uit toch Alhoewel ik liever het tweede dan het eerste heb Knijpen doe ik nooit
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 29 juli 2012, 10:48
Onderwerp: Het slechtste moment van vandaag
|
|
|
BART347 schreef: | je zag de 'vijfer' niet, mss was t toch een 'zesser' als ie nog niet geplaatst is en hij ligt op zn kop, dan moet je oppassen, dan heb je een 'neger'...
wat een mop, zo lijk ik haast wel een 'tiener'... (heeft gelukkig niets met de 'vijfer' te maken) |
Euh ben je soms toch ook
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 29 juli 2012, 10:47
|
|
|
Gisteravond een uurtje lekker geregent! bloempjes weer blij Erika weer blij (hoefde niet te sproeien) En nu weer een lekker zonnetje Zo hoort de zomer te zijn
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 29 juli 2012, 10:46
|
|
|
JOL252 schreef: | Wat ik me afvraag? .. wat het nut is van muggen grrrrr .... zeker bij de zondeval of de zondvloed verkeerd gemuteerd. Nu maar even hopelijk raak meppen... |
Ben jij effe lekker vroeg gaan slapen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 29 juli 2012, 10:45
|
|
|
VISSER278 schreef: | Ik mocht dat ook een poos totdat ik ze een keer vergeten was. Om een of andere reden ging het vissen niet door , en op een gegeven ogenblik stonk het nogal in de koelkast . Bleek dat er pieren van ruim een week oud nog in de koelkast lagen. Dat was het moment dat mn moeder zei ..... En nu koop je voor je eigen maar een koelkastje.
En nu weer ontopic . Een klein koelkastje , zo een die ik vroeger had , ongeveer dezelfde afmeting als een koelbox ..... waar verkopen ze die?
Visser die zich afvraagt waarom ze bitterballen bitterballen noemen . Zijn toch helemaal niet bitter? Wel lekker om 0.30 uur. |
Kijk eens in een camping winkel? En anders eens navragen bij een zaak voor witgoed
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 29 juli 2012, 10:44
Onderwerp: Mijn schooltijd..
|
|
|
VISSER278 schreef: | De pauze's op de middelbare school , die waren meestal wel leuk. In de aula was er zo'n ventilator in de muur ingebouwd, ( airco kenden ze toen nog niet denk ik) en dan gebeurde het regelmatig dat er per ongeluk expres wat in die ventilator vloog. De ene keer was het een stuk brood , een andere keer soepballen , één keer weet ik nog heel goed.... iemand ( ik zal geen naam noemen) vond het zo leuk om een zachtgekookt ei er in te gooien. Iedereen was altijd graag in de aula , alleen in de buurt van die ventilator, daar zat nooit iemand. |
HEb jij je schooltijd wel op die school mogen afmaken
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 29 juli 2012, 10:42
Onderwerp: Alleen voor de MANNEN!!
|
|
|
INGE721 schreef: | Stuur die tuinman dan even door naar Erika en onze grijze .
Dan zijn hun heggen ook eens klaar |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 28 juli 2012, 21:55
|
|
|
PETRA944 schreef: | mijn ervaring is dat het over die tuperware bakjes gaat, de vrouwen die daarzitten echt niet zelf hun jam maken, maar hele duure bakjes kopen. en daar gaat het de hele avond over ,over die bakjes, als jaren lange huisvrouwe zijnde, kan ik nog steeds enthousiast worden als ik een andere kleur afwasborstel koop of die leuke witte emmer met rose bloemetjes, maar een hele avond over bakjes? en natuurlijk voel je je verplicht omookzo,n bakje te kopen als iedereen dat doet |
Oke het zijn geen goedkope spullen maar moet eerlijk zeggen het is zeker duurzaam! Ik heb er best veel van maar gebruik er ook veel van
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 28 juli 2012, 21:24
|
|
|
HEIDE115 schreef: | ja,eigenlijk vroeg ik me af,wat het nu zo leuk maakte zo'n avondje.. het is sterk spul dat hoorde ik wel.. en misschien de zachte kleuren die hutum ook deden? of had je het in alle kleuren??
kortom vaker ergens van een avondje maken toch..
|
NAh zodra ik ergens een avondje weet zal ik je inseinen hoor!! Maarre dan niet zeggen dat he niet kan he
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 28 juli 2012, 18:12
Onderwerp: Humor
|
|
|
VISSER278 schreef: | Ja , dat was ook humor he. Visser ging naar de Brammetje Dump , daar was het uitverkoop wegens sluiting van de zaak. Toevallig dat ze nog een paar laarzen in de goeie maat hadden en visser had die nou nog net nodig. Komt ie thuis ........ afijn de rest van het verhaal weet je blijkbaar nog.
Maar ....... de winkel was wel geopend. |
En jij kwam met twee dezelfde laarzen thuis ja ja jammer he dat dat nog een keer wordt opgehaald wie koopt er nu laarzen zonder te passen euh staan de begonias er mooi in??
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 28 juli 2012, 18:09
|
|
|
ANNA415 schreef: | Tssss. Hier de zon en een paar wolkjes. Leker opgeklaard na vanochtend |
Hier ook echt geen spatje gevallen lekker weertje
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 28 juli 2012, 18:08
|
|
|
ANNA415 schreef: | 't Is ook nog een family card, dus misschien wat als CM uitje? |
Laat ik er nu 1 keer in de paar maanden met een paar cm-ers doen bekkie koffie, effe shoppen en dan hapje eten erg gezellig hoor
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 28 juli 2012, 16:04
Onderwerp: ga je mee picknicken/BBQ zaterdag 4 aug in ede op de heide?
|
|
|
CARMEN073 schreef: | Die kan toch zijn nieuwesgierigheid niet bedwingen en mist ons teveel om niet te komen | Erika tis hier wel de Veluwe he... roze ondergoed wordt hier op de hei niet gedoogd hoor... [/quote]
moet ik dan gaan verhuizen dacht het mooi niet he scheelt woon ook net niet op de veluwe maar op de utrechtse heuvelrug
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 28 juli 2012, 16:02
|
|
|
HEIDE115 schreef: | wat dachten jullie van reis om de wereld met Gym.
kennen jullie dat ook? al spullen die er waren werden dan uitgestald bijna geen plek meer te zien van de vloer.
en dan 1 iemand die iedreen moest tikken nou die had met sommigen wat moeite om te pakken te krijgen zegmaar;)
zelf vond ik het leuk om dan in de touwen te gaan klimmen en boven aan naar de andere touwen toe..kmoet er nu niet meer aan denken geloof ik
|
Dat heette bij ons apenkooi omdat je als een apie lenig en vlug moest zijn maar dat was mijn lievelingonderdeel bij gym lekker joelen en gek doen! Had een gruwelijke hekel aan voetbal en basketbal om maar niet te spreken over de kast! De rest vond ik wel leuk zoals trampo maar dat deed je natuurlijk dan weer zelden
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 28 juli 2012, 12:10
|
|
|
JOL252 schreef: | Ja ik ook blijkbaar.
Handwerkles... ik had zo de schurft aan dat gepruts dat mijn moeder uiteindelijk mijn rafelige onmogelijke broddelhaakwerk zuchtend tot een poppetje verwerkte ... ze kreeg een mager zesje Achteraf kun je er om lachen maar pfieuw wat een ellende op dat moment. Lezen, mijn liefste bezigheid... in de pauze hinkelbanen over het hele schoolplein.
De eerste school deed niks met pesters, de tweede school maakte al de eerste dag korte metten met een welbekende van de eerste school.... Onder deze school groeven we een ruimte uit waar we na schooltijd met onze bende in de buurt stiekem de eerste shaggies rookten. |
Tsssssss wat een herinneringen hebben jullie de meeste gaan over stiekum roken wat was ik dan een braaf meisje maar ja dat ben ik nog
Ik had juist helemaal geen hekel aan handwerken was mijn lievelingsvak samen met zang dan kregen we een leerkracht uit een andere klas en die kon gitaar spelen en dwarsfluit!! Maar geschiedenis les wat een drama..kon mij het interesseren wie er iets had ontdekt het was er en dat was mooi meegenomen en aardrijkskunde ook zo'n fantastische vak (niet dus) maar we hadden we een gezellige klas waar veel raddraaiers inzaten tja ik was het brave meisje van de klas maar die moeten er ook zijn he, ik kletste alleen vaak te veel snap dat nu nog steeds niet
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 28 juli 2012, 10:36
Onderwerp: kreet van de week
|
|
|
DJES101 schreef: | Wie anderen kent, is wijs. Wie zichzelf kent, is verlicht. Wie anderen overwint, is krachtig. Wie zichzelf overwint is sterk.... |
Wauw!!
|
|
Naar boven |
|
|