ChristianMatch

Forum

Berichten van SHANITA130
Ga naar pagina Vorige 1 ... 73 74 75 76 77 78 79 ... 235 Volgende
ChristianMatch forum index » Berichten van SHANITA130
Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: maandag 6 mei 2013, 14:44
BerichtOnderwerp: waar word jij nou blij van?

Hai Mamaloe,

Gaaf je haar.... Knipoog smiley , ik herkende je niet eens Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: maandag 6 mei 2013, 13:42
BerichtOnderwerp: Wat zijn 'we' van plan te gaan 'doen' vandaag, behalve...

PETRA373 schreef:
effe uitrusten, heb me kapot gewerkt, zweet stroomde gewoon over me rug.
water drinken en dan maar weer verder Twijfelende smiley

Weet je wat je dan kan doen, béétje siroop erin, lekker Kwijlende smiley

Deze is het lekkerst en niet zo duur.

Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: maandag 6 mei 2013, 10:45
BerichtOnderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?

Natuurlijk, maar toch leuk!

Amsterdam, what else?

XXX

Laatst aangepast door
SHANITA130
op maandag 6 mei 2013, 14:50
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: maandag 6 mei 2013, 08:54
BerichtOnderwerp: Humor

Dank van Willy

Heel veel dank
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: maandag 6 mei 2013, 08:42

Boodschappen doen, bakkie koffie, opknappen, deur uit werken, weer terug, kijken waar ik vandaag es wat ga eten en in de tuin, dan films kijken.

Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: maandag 6 mei 2013, 01:10
BerichtOnderwerp: Ik wil gewoon even wat kwijt:)...

HEIDE936 schreef:
In het land waar mijn vader vandaan kwam Papua Nieuw Guinea

Kreeg een stam,het nieuwe testament in hun eigen taal..

God gaat door met ZIJN werk.

Ik heb daar weleens foto's van gezien, ja ook een van jou weleens, maar ook andere foto's.

Ik dacht echt, heel serieus, dat dat 2 of 3 generaties terug was...

Maar één generatie, jou vader?
Wat leuk!
En mooi...

Laatst aangepast door
SHANITA130
op maandag 6 mei 2013, 01:58
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: zondag 5 mei 2013, 19:29
BerichtOnderwerp: Ik voel me nog;).........

PETRA373 schreef:
sereius, jij bent een man, vertel leeftijd en uiterlijk en hoe denkt een man zelf over zijn uiterlijk op een bepaalde leeftijd als mogelijk date geval???
Staan jullie dan ook voor de spiegel en denken eh.... oke met die trui heb ik minder blub en etc....
en wat verwacht een vrouw? dat ik er nog uitzie als 20 Smiley die vol vragen zit

En sorry zal het aan mannen verder overlaten... interessant....

Ik heb niet het idee dat Heide zo is...

Maar ja je moet ze de kost geven, ja, je mag wel 40+ zijn, als je er maar wel stukken jonger uitziet. Ook gevoed door de media propaganda.
Overal, reclames, programma's, etc. Hoeveel programma's gaan er niet over, over er jonger uitzien? Ja, zelfs verstopt in gewone praatprogramma's. Ik kijk niet veel tv, dus dan valt het op.
Er was eens in een of ander praatprogramma een vrouw, die betekend iets toen ze jonger was, ze was nu wat ouder, de verslaggever vroeg of ze nog wel tevreden is met zichzelf....

Wat ik belangrijk vind is dat ík gelukkig ben en dat zie ik aan me ogen hoe die staan.
En ja, tuurlijk, ik moet nog naar de kapper ff laten bijpunten enzo.
En tuurlijk, ik draag wat ik denk dat kan en waar ik me ook relaxed in voel.

Maar ja, ik heb niet veel kleding, maar ja, de kleding die ik heb, ja, daar voel ik me goed in. Dat is belangrijk, je moet je goed voelen op je gemak, en niet steeds te hoeven denken als er een jonger iemand voorbij komt van ik ben niet meer zo jong, en je daar dan ook nog slecht over voelen.

Elke leeftijd heeft zijn charme. En zijn voordeel, en ik ben blij met mij leeftijd, en als ik gelukkig en vrolijk ben, ja. Ja, en ik weet uit ervaring er zijn veel mannen die iemand zoeken de helft zo oud als hun zelf zijn.
Trouwens het is logisch, als je 40+ bent ja, dan zie je er ook uit als 40+, hehe.
Je eigen goed verzorgen ja dat is evident, maar er jonger uit moeten zien, nee.

S. Is 41, voelt zich 41 en ziet er uit als 41, wordt weleens geschat op 35, en dat is dan leuk, maar meer niet, ben het wel....wordt ook sinds 2 á 3 jaren 'mevrouw' genoemd ipv 'dat meisje' ja, nou en?

Laatst aangepast door
SHANITA130
op maandag 6 mei 2013, 00:46
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: zondag 5 mei 2013, 19:03

JOL252 schreef:
Stop maar met denken Knipoog smiley Het is zowaar niemand van CM maar via een hele andere verrassende weg.

Wat heerlijk voor jou!! Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: zondag 5 mei 2013, 18:39
BerichtOnderwerp: Als ogen zien........

Mooooooooooiiiii!!!!!!!!!! Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: zondag 5 mei 2013, 18:38

JOL252 schreef:
Zon, tijd, vrije tijd en even geen werk maar uitpuffen.
Gisteren door een feestende en zonnige stad zwerven samen met Verliefde smiley

Ja, nou ben ik wel benieuwd, ga ik de hele tijd zitten denken, zou die het zijn, of die... Twijfelende smiley

Maar wel erg leuk voor jou en je Verliefde smiley !
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: zondag 5 mei 2013, 18:34

HEIDE936 schreef:
Haha..

Er vindt sorry..een kleine wijziging plaats.

Het wordt waarschijnlijk toch een tandem tocht die ik op prikbord wil gaan plaatsen:)
De rede is; dat er voldoende rekening wordt gehouden met elkaar kwijt te kunnen raken.

Nee, ff serieus, ja ik keek nooit op dat prikbord, wist niet eens wat dat was.

Het lijkt mij wel leuk, om met een paar mensen zo minimaal 4, lekker einden te fietsen, in de mooie natuur, zeker met het oog op de aankomende lente en zomer en nazomer en herfst.

En dan cameraatjes mee, hebben we meteen wat profielfoto's en dan gezellig babbelen, serieus praten kan ook, en dan in de mooie natuur.

Rugzakkie mee, met gezonde dingen en lekker, en drinken.

Ik wil daar wel voor in de trein heel vroeg hoor.

Knipoog smiley

S. Gaat alvast naar een mooi fietsje kijken, je weet maar nooit, en anders, hier kan je ook fietsen ;)

Laatst aangepast door
SHANITA130
op zondag 5 mei 2013, 18:59
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: zondag 5 mei 2013, 18:16

Ja, net wat je zegt Petra...

Ik zag laatst, op me statpagina msn, waar ook me mail zit, een reportage van bekende mensen die er goed uitzien in bikini...ja, komen er allemaal best mooie foto's voorbij, waarvan ik van de meeste wel dacht, ja, hehe, op die leeftijd zag ík er nog veel beter uit in bikini....

Kijk, dat bedoel ik, ik dacht weleens toen ik 20 was, en iemand anders was 40, van jeetje, das 2x zo oud als ik ben....

Ja, en nu ben ik zelf 40 plus, ja, hehe, logisch dat je er niet meer zo uitziet als de helft jonger van je leven.....

Maar ja, dat wordt ons door de strot geduwd, jong en dus mooi, dan ben je wat...de leugen, want over 10/20 jaar zijn hun ook 40+, en door bepaalde mannen bedacht...

Graag of niet, en dan ook heel graag, anders date ik niet.
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: zondag 5 mei 2013, 15:03

HEIDE936 schreef:
Oh nee he..niet weer:))....

Hier proberen we te gaan spreken ..wie wilt.. over leeftijden..en wanneer je ''liever kiest'' voor een jonger persoon.of juist een wat ouder iemand?...
Of uiteraard voor.. lekker.. je eigen leeftijd..of heeldichtindebuurt van je eigen leeftijd........

Zelf focus ik mij niet zozeer op hoe oud iemand is.
Als je allebei van spruitjes houdt.. ben je al een heel eind..

Nee,even geen grappen erover op dit moment,
Ben best benieuwd ,hoe dit leeft hier..

Er is een topic geweest over dit onderwerp in het verleden,
Maar..wou graag even een nieuwe start maken.

(hopelijk valt dit ook in goede aarde,het is tenslotte zondag)

Heide

Nou, wat ik al een paar keer tegenkwam op datingsites, was dat oudere mannen zelfs boven de 60 een meisjesachtige vrouw wouden.....

Dan moet ik meteen denken aan het tv programma 'hotter than my daughter'....met Gordon. Hartstikke leuk, komisch en ook leerzaam, en zeker voor betrokkenen, programma, nou mag ik Gordon ook erg graag hoor.
Knipoog smiley

Maar ja, dát ga je dan dus krijgen, oa.... Twijfelende smiley

Ik ben sowieso al heel bang en allergisch voor het woord 'relatie'.

Bij mij gewoon vrienden, en ja, zoals met alle vrienden ja, je weet nooit.
Maar als er al vanuit moet worden gegaan dat het eventueel iets zou moeten kunnen worden, ja, dan kan ík mezelf al meteen bij voorbaat al niet meer zijn.

Zo was ik een keer jaren jaar of vier bevriend, met iemand en dat werd iets, nou ja, tis zijn eigen schuld dat het nu uit is, ik zie 'm nog, ja zat wel ff een tijdje tussen natuurlijk, en nu is het gewoon weer vrienden, net als eerst, alsof er niets was.

Maar als ik een date zou hebben, met als doel kijken of 'het 'iets is voor een relatie, ja dan bén ik al zó zenuwachtig, net alsof ik voor een examen ofzo op moet komen waar alles vanaf hangt.
Of, net alsof ik net, met veel moeite VWO kan halen en men verwacht van mij dat ik medicijnen ga studeren, de zwaarste studie, zoiets...

Nee, alvorens 'het' een relatie wordt moet er mi tijd overheen gaan.
Je moet elkaar toch eerst leren kennen, je op een bepaalde hoogte veilig moeten kunnen voelen?
Naar mekaar toe moeten kunnen groeien, en blijft het vrienden, fijn, wordt het iets, ja, meegenomen dan. Of heel fijn dan.

Ja, ik ken mensen die kennen mekaar al een dag, trekt de een bij de ander in, meteen, en na 2 maanden is het helemaal over en uit.

Leeftijd, ja, rond de mijnes, zo tussen 40-50.

Laatst aangepast door
SHANITA130
op zondag 5 mei 2013, 15:22
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: zondag 5 mei 2013, 14:23
BerichtOnderwerp: Gehoorzaamheid en respect aan hoogeplaatsten en koningen.

PIETER619 schreef:
Wij hebben een fantastisch koningshuis en ik zie in Willem en Maxima waardige opvolgers van Beatrix. Wat Rutte en ook Samson betreft, die hebben niet veel op met christelijke maaatstaven en zullen dan ook meer toestaan dan God wil gelijk abortus ja. Natuurlijk is het wel moeders keuze omdat te doen, maar mogen wij het leven dat God geeft zelf ten einde brengen dmv abortus, het is de staat die het geleagiseerd en wettig gemaakt heeft.

Ik weet nog van 25 jaar geleden dat abortus al kon...toen werd het als volgt gebracht: de embryo is een klompje cellen....nog helemaal geen mens.

Ja nu weet ik beter, bij natuurkunde lokaal stond een potje met een embryo van drie weken dacht ik, heel klein, maar je zag al alles, handjes, voetjes, gezichtje, geslacht, was een jongetje, ja ik keek daar vaak gefascineerd naar, van hoe oud zou die nu zijn als die door kon leven etc.

Ja verschrikkelijk, maar ja er zijn gelukkig ook veel organisaties hier die die meisjes en vrouwen bijpraten zeg maar om het niet te doen, en hun ook helpen. VBOK bijvoorbeeld.

Ja en Rutte, ja hoe weet je nu of hij christelijk is, ja Samson ken ik al helemaal niet, maar ja lijkt me wel een christelijke naam....
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: zaterdag 4 mei 2013, 23:42
BerichtOnderwerp: Dit vraag ik me af vandaag..

Wel of geen eindtijd?

Ik weet het niet meer, wat is wel zo, wat niet?
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: zaterdag 4 mei 2013, 23:21

HEIDE936 schreef:
Dank Shanita..

Nou ja, als mijn post voor eentje van Thomas werd aangezien, ja, dan stijg ik weer een paar punten ;)
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: zaterdag 4 mei 2013, 23:18

HEIDE936 schreef:
Ik wil binnenkort even iets met het prikbord gaan doen Kwijlende smiley

Alleen weet ik van de vorige keer,dat je op passen moet met invullen
Niet dat mensen je dan niet begrijpen,maar toch... Verlegen lachende smiley

De vorige keer stond er zo iets van mij op prikbord;
Ik ben op zoek naar iemand om te gaan fietsen met mij in de omgeving van 06-4655781...... Verraste, verbaasde smiley

Knipoog smiley fijne avond!

Is 06 5176085 in de buurt?

Ik wil wel fietsen, eerst me fiets even naar de fietsenmaker....;)
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: zaterdag 4 mei 2013, 23:13
BerichtOnderwerp: Wisten jullie dat......?

Griekenland heeft ergste gehad
14:46 4-5-2013

ATHENE (AFN) - De Griekse minister van Financiën, Ioannis Stournaras, denkt dat zijn land wat betreft de crisis het ergste achter de rug heeft. In een gesprek met de Duitse krant Frankfurter Allgemeine Zeitung toont hij zich optimistisch over de vooruitzichten voor Griekenland.

Griekenland heeft ergste gehad Volgens de bewindsman was het lange tijd niet zo rustig in het parlement en ook voor de deur op het Syntagmaplein, dat eerder het toneel was voor heftige demonstraties. ,,We hebben het ergste achter de rug,'' aldus Stournaras. ,,Maar we hebben nog een lange weg te gaan. We hebben de afgelopen zes, zeven maanden een belangrijke wending kunnen maken. We hebben de sanering van onze financiële huishouding op het juiste pad gekregen.''

De bewindsman verwacht dat de eurogroep op 13 mei zal instemmen met nieuwe hulpkredieten van 6 miljard euro.

Vorige week namen de rentes op de Griekse staatsleningen 5 dagen op rij af. Volgens marktkenners is dat een signaal dat de spanning op de financiële markten over Griekenland aan het afnemen is. De rente op de tienjarige staatslening, een belangrijke indicator, daalde voor het eerst sinds oktober 2010 tot onder de 10 procent.

Bron: yahoo news
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: zaterdag 4 mei 2013, 22:59
BerichtOnderwerp: mijn kinderen...

Heel mooi!

Ja, me moeder, daar heb ik veel goede liefdevolle herinneringen aan Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: zaterdag 4 mei 2013, 22:45

Ja, nu pas redelijk recent ben ik idd geschiedenis met hele andere ogen gaan bekijken, ook wb oude films, hoe ze toen leefden, of films waarin gespeeld is dat het rond het jaar 1890 was.
:)
Vroeger als kind op de middelbare school, ja toen zag ik het nut niet; het was toch al gebeurd ;)

Ja, natuurlijk zaten die lafaards in alle partijen, ik schreef ook SGP...
Juist omdat de christelijk zijn, schokt me dat ff.
Ja, en juist de meest wrede kunnen het meest laf zijn.

Ja, nu vind ik geschiedenis ook erg belangrijk en het interesseert me nu weer wel, als er een programma, of een documentaire oid over is, of een oude klassieke film....Maar ja, echt veel kennis heb ik, ondanks hoge cijfers vroeger niet ;)

Ja, natuurlijk, dat is ook zo, er kan geleerd worden van geschiedenis, ja daarom ook het gezegde; 'de geschiedenis herhaald zich...'.

Ik vond trouwens de herdenking van de oorlogslachtoffers op de Dam erg mooi :)

Ja, ik heb gewoon een goed gevoel bij Maxima, Willen Alexander en Rutte :)

Vandaar.

Laatst aangepast door
SHANITA130
op zaterdag 4 mei 2013, 23:27
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: zaterdag 4 mei 2013, 18:33

THOMAS968 schreef:
Je kunt natuurlijk de tekst lezen zo het er staat maar dan is het toch wel uitkijken hoor. Tijdens de Tweede Wereldoorlog worstelden nogal wat mensen met deze tekst. Was de Nazi-bezetting dan ook door God gegeven? Als je de tekst letterlijk neemt wel natuurlijk. Gelukkig maar dat velen dat niet deden en wel Joden in huis namen of zich anderszins verzetten. Ds. Kersten, een belangrijke voorman van de Gereformeerde gemeenten en kamerlid voor de SGP, stelde dat men de Duitsers als overheid moest erkennen op grond van deze tekst. Ik denk als hij zich anders had opgesteld dat er meer Joden en verzetsstrijders binnen zijn kring gered hadden kunnen worden. Gelukkig waren er ook leden van de Gergem die hem negeerden op dit punt en die hielpen de mensen die dat nodig hadden wel. De Gereformeerde Kerken die nu zijn opgegaan in de PKN konden door hun goede structuur en onderling vertrouwen tot een factor in het verzet uitgroeien.
Ds. Kersten mocht na de Tweede Wereldoorlog niet terugkomen als kamerlid vanwege zijn stellingname in de oorlog. Fascisme en Christendom zijn elkaars tegengestelden, dat had hij met zijn grote intelligentie moeten zien. Lafheid hoor je niet te verdedigen met bijbelteksten. Kijk dus een beetje uit met het letterlijk nemen van deze woorden. En de Nederlandse overheid bestaat bij de gratie van de burgers, en zo hoort dat ook in een democratie. Het is goed bij een discussie wel te kijken wat er in het verleden al eens over gezegd is, anders ben je gedoemd steeds dezelfde fouten te maken.

Thomas.

Ja, ik ken niet zoveel geschiedenis, had er ook een hekel aan, net als aardrijkskunde. Wat maakte het mij nu uit wat er wás gebeurd, en waar iets ligt ofzo. Ik leerde voor de cijfers en vergat het meteen.

Ja, natuurlijk heb ik wel een algemene basiskennis. Ja, ik wist wel dat wij landverraders hadden, en dat die ook werden vervolgd.
Maar ik wist dus niet dat dat ook uit de SGP kwamen...
Ja, lafheid dan, want ja als de regering niet volgens Gods wil handelt liggen de zaken anders.

Later op verder(winkels sluiten zo ;), fijne avond!
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: zaterdag 4 mei 2013, 14:52

HEIDE936 schreef:
Klopt Shanita..en zeker waar.

Maar Daniel bad wel vanuit de leeuwenkuil voor de koning...

Even opgezocht:

Daniël in de leeuwenkuil

Koning Darius, de Meder, had zo'n groot rijk dat hij van oost naar west en van zuid naar noord honderdtwintig stadhouders nodig had om zijn zaken te regelen. Boven hen stelde hij drie rijksbestuurders aan. Een van hen was Daniël, een balling uit Judea, die zo schrander en rechtvaardig was dat Darius hem over het gehele koninkrijk wilde aanstellen. Dit nu zinde de andere rijksbestuurders en de stadhouders niet. Afgunst rees in hen op en zij spanden samen tegen Daniël. De mannen zochten naar een reden om hem aan te klagen maar zij vonden er geen, want Daniël was de koning trouw. Toen zeiden zij tegen elkaar: "Wij zullen tegen deze Daniël geen enkele grond voor een aanklacht vinden, tenzij wij iets tegen hem vinden in de dienst van zijn God."

En zij verzonnen een list, en zij zeiden tegen hun koning: "Alle rijksbestuurders van het koninkrijk, alle oversten, stadhouders, raadsheren en landvoogden hebben zich beraden en vinden dat er een koninklijk besluit moet worden uitgevaardigd en een verbod vastgesteld, dat ieder die binnen dertig dagen een verzoek richt tot enige God of enig mens behalve tot u, o koning, in de leeuwenkuil zal worden geworpen. Vaardig dan nu, o koning, dat verbod uit en schrijf een bevelschrift, dat onveranderlijk is naar de wet der Meden en Perzen, die niet kan worden herroepen." En koning Darius deed wat zij hem vroegen.

Daniël wist dat het bevelschrift geschreven was maar trok zich net als elke andere dag terug in zijn vertrekken en loofde zijn God. Daar vonden de rijksbestuurders en stadhouders hem. Zij sleurden hem naar koning Darius en zeiden: "Daniël, een van de ballingen uit Judea, heeft geen acht geslagen op u, o koning. Heeft gij niet een verbod uitgevaardigd dat ieder mens die binnen dertig dagen een verzoek richt tot enige God of enig mens behalve tot u, o koning, in de leeuwenkuil zal worden geworpen?" De koning, die zeer gesteld was op Daniël, zon op middelen om hem te bevrijden. Tot zonsondergang gaf hij zich de moeite hem te redden. Maar de mannen drongen bij Darius aan en zeiden: "Weet, o koning, dat het een wet van Meden en Perzen is, dat geen enkel verbod of besluit dat de koning heeft uitgevaardigd, veranderd kan worden."

Daarop sprak koning Darius tot Daniël: "Uw God, die gij zo volhardend dient, die bevrijde u!" Hij liet Daniël in de leeuwenkuil werpen en hij liet de leeuwenkuil afsluiten met een zware steen, en hij ging terug naar zijn paleis en vreesde het ergste. Maar toen de wilde dieren Daniël zagen, verwelkomden zij hem als honden die zich verheugen over de thuiskomst van hun baas, zij likten zijn handen en kwispelden met hun staart en hem werd geen haar gekrenkt. Terwijl dit gebeurde, verscheen in Judea een engel aan de profeet Habakkuk en zei: "Breng voedsel naar Daniël, die in de leeuwenkuil zit." En de engel greep Habakkuk bij diens haar en zette hem in de leeuwenkuil, waar hij en Daniël samen de avondmaaltijd genoten. Daarna bracht de engel Habakkuk terug naar Judea.

De volgende morgen, bij het krieken van de dag, ging de koning, die de nacht vastend had doorgebracht, naar de leeuwenkuil om te zien wat er van Daniël geworden was. Zijn vreugde was groot toen hij ongedeerd bleek te zijn. "Mijn God heeft zijn engel gezonden en de muilen der leeuwen gesloten," zei Daniël, "en zij hebben mij geen kwaad gedaan, omdat ik voor Hem onschuldig ben bevonden; maar ook tegen u, o koning, heb ik geen misdaad begaan."

Toen gaf koning Darius het bevel om de vijanden van Daniël te halen. Zij zeiden dat de leeuwen geen honger hadden gehad, en dat Daniël om die reden ongeschonden was. Daarop nam de koning de proef op de som. Hij liet alle honderdtweeëntwintig vijanden van Daniël in de leeuwenkuil werpen, samen met hun vrouwen en kinderen, tweehonderdvierenveertig in getal, en de leeuwen hadden honger: allen werden in stukken gescheurd. Zelfs hun beenderen werden vermorzeld. En Daniël stond hoog in aanzien onder het koningschap van Darius en onder het koningschap van Kores, de Pers.

* * * EINDE * * *

De volgende morgen, bij het krieken van de dag, ging de koning, die de nacht vastend had doorgebracht, naar de leeuwenkuil om te zien wat er van Daniël geworden was. Zijn vreugde was groot toen hij ongedeerd bleek te zijn.

Dusz...dat was dan niet een echte slechte koning, want anders was niet zijn vreugde groot....

Maar ja, hij werd beïnvloed door andere onder hem hooggeplaatsten om slechte dingen te doen..

Ja...Laten wij bidden dat dat zover nooit zal komen in Nederland!
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: zaterdag 4 mei 2013, 14:31

ZEELAND736 schreef:
De douche is net schoon...
De strijkbout wil nog even strijken...(ik niet maar luister wel naar hem)

Vanavond met iemand uit eten..die jarig is...en dat niet wilde ""vieren""
Misschien door samen te zijn...er wel een fijne avond van te maken....
We gaan wokken....ik kijk er erg naar uit!!!

Zo wat ben jij actief geweest al! compliment hoor! Knipoog smiley

Leuk dat je vanavond lekker weg gaat!!!! Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: zaterdag 4 mei 2013, 14:17

Ja, maar nu noem je wel eventjes wat op.

Ja, naar dictators zoals Hitler hoef je natuurlijk, moet je zelfs niet naar luisteren.
Dan is burgerlijke ongehoorzaamheid wel op zijn plaats, zoals Joden in huis nemen, etc.

Maar ja, ik bedoel nu, als ik zo eens naar Willem Alexander, Maxima, Rutte kijk, ja, dan heb ik toch wel het gevoel dat ik hun sympathiek vind. en dat ze doen wat ik hun vermogen ligt, ja dat idee krijg ik.
(Nou volg ik nauwelijks politiek, heb er ook geen verstand van ook).
Maar ja, ik heb wel het idee, dat wij hier veilig en rustig leven.

Knipoog smiley

Fftjes, ik lees het nu pas....Babymoorden? Smiley die vol vragen zit
Jij doelt op abortus, ja, dat is toch wel zeker de beslissing van de moeder, en is hier helemaal niet verplicht, ik krijg zelfs de indruk dat de algemene opvattingen zijn dat men vindt dat je geen abortus moet doen..

Laatst aangepast door
SHANITA130
op zaterdag 4 mei 2013, 14:28
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: zaterdag 4 mei 2013, 13:38

Even buurten bij de buren aan de overkant Knipoog smiley

Ja, dát heb je met dorpjes Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: zaterdag 4 mei 2013, 13:36
BerichtOnderwerp: Waar was mijn hoop......

ZEELAND736 schreef:
Zo ik niet had geloofd, dat in dit leven
Mijn ziel Gods gunst en hulp genieten zou,
Mijn God, waar was mijn hoop, mijn moed, gebleven?
Ik was vergaan in al mijn smart en rouw.
Wacht op den HEER', godvruchte schaar, houd moed!
Hij is getrouw, de bron van alle goed.
Zo daalt Zijn kracht op u in zwakheid neer.
Wacht dan, ja wacht, verlaat u op den HEER'.

Ha Zeeland,

Ja, dít bedoel ik oa, en dan met name deze zinnen: Zo ik niet had geloofd, dat in dit leven
Mijn ziel Gods gunst en hulp genieten zou,
Mijn God, waar was mijn hoop, mijn moed, gebleven?
Ik was vergaan in al mijn smart en rouw.

Ja, zo voel ik dat ook. Ik schreef pas nog als ik niet zou geloven zou ik het niet hebben gered. Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: zaterdag 4 mei 2013, 13:03
BerichtOnderwerp: Waar was mijn hoop......

Ooooh wat mooi Heide!

Ja, ik hou eigenlijk van psalmen ook als die in de kerk worden gezongen, ja, die kan je namelijk meezingen,, in wat voor stemming je ook bent.

Maar wat goed dat jij ze zo zelf kan schrijven. Ja, en ik herken er ook zoveel in...en anderen dus ook denk ik dan...

En dat vind ik knap :)
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: zaterdag 4 mei 2013, 00:41
BerichtOnderwerp: gebed gevraagd ivm weer een poging te gaan werken

PETRA373 schreef:
misschien, had je dat herhalen effe nodig om wat dingen van je afteschrijven, kan ook

Ja, dat kan...

Toch zou ik het een 2de keer niet doen en naar specifiek sites en live groepen gaan...

Een keertje ff iets zeggen is iets anders.

Trusten Slapende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: zaterdag 4 mei 2013, 00:24
BerichtOnderwerp: Wat heb je gedaan vandaag?

Vanavond Laurel en Hardy bekeken, ja een van mijn favorieten, je lacht je eigen echt te barsten.
Natuurlijk net de tijd dat er gesproken film was, wel zwart wit in het begin, maar dat maakt niets, daar merk je na enkele seconden niets van.
Dit is de dvd. De film is uit 1943!!!
The dancing masters.(gaat erover dat ze een dansschool hadden oa.

Scene uit de film:

Clown smiley

Echte aanrader als je vrolijk wilt worden en blijven ;)

Je moet wel opletten dat je gesproken versies koopt, ja, toen dat nog niet mogelijk was met audio, ja dan hoor je niets, da's minder leuk.

Linkje van de site voor nog andere super klassiekers van hun ;)

Laatst aangepast door
SHANITA130
op zaterdag 4 mei 2013, 00:29
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: vrijdag 3 mei 2013, 23:31
BerichtOnderwerp: gebed gevraagd ivm weer een poging te gaan werken

Idd, balans is belangrijk, eigenlijk met alles.

Ook met informatie :)

Je kan ook aanvoelen, tussen regels lezen....

Ja, of één keer het eea loslaten, en niet zoals ik een tijdje had; herhalen, herhalen en herhalen....

Dat was voor mezelf niet goed, ook niet voor anderen....

Ja, wijsheid die iemand me duidelijk maakte.
Naar boven

ChristianMatch forum index » Berichten van SHANITA130
Ga naar pagina Vorige 1 ... 73 74 75 76 77 78 79 ... 235 Volgende
Pagina 76 van 235