Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 18 juli 2010, 16:52
Onderwerp: onaardig gedoe in chat en forum deel 3
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Weet je wat zo vreemd is Carin. Mannen vinden het niet erg als je ze een beetje kleineert. Want elke aandacht wordt als positief ervaren. Dus lucht maar je hart en je zult merken dat de mannen aan je voeten zullen vallen!!! |
Naaaaaaaaaaaaaah dus niet mijn charmes maar mijn grote mond doet de knietjes van de heren knikken.........weer wat geleerd Ik zal voortaan onaardig doen(and we're back on topic! )
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 18 juli 2010, 16:46
Onderwerp: Het off-topic topic
|
|
|
CARIN303 schreef: | Was die zoen voor Imre ,nou zal al die mailtjes naar mn CM vrienden terug moeten roepen dus, dacht dat die voor ons allemaal waren Die Imre is maar een bofkont, ik vind dat tie nu maar weer CMer moet gaan worden! |
Baal maar niet,het was er eentje zonder passie maar op vriendschappelijke basis,op die andere moet ik zuinig zijn
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 18 juli 2010, 16:44
Onderwerp: GEDACHTE
|
|
|
Leg zelf eens uit wat je hiermee bedoelt Margreet.Ik zie veel smileys,de lachende begrijp ik wel maar de slapende???Wat zie je daar voor positiviteit in?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 18 juli 2010, 13:38
|
|
|
CARIN303 schreef: | Nee dat weer niet......maar gelukkig sta ik hier voor nieuwe vrienden en dat lukt heel erg goed kan ik je verklappen! En ja, ik beken schuld....ik kijk eerst naar de foto en dan pas naar het profiel, maar ja, wie niet?? TOCH?? |
Euh.......ik heb pas sinds kort foto's maar voorheen lazen ze mijn profiel ook zelden hoor, ik hoef gelukkig niet met iedereen vriendjes te worden
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 18 juli 2010, 13:30
|
|
|
CARIN303 schreef: | Ja, helemaal voor, heerlijk is dat! Maar weet je Leanne....als je een poosje off topic bent geweest gebeurt het ook weleens dat je daarna dat probleem veel objectiever kunt bekijken. Ik wens je wijsheid, geduld en vooral rust toe! |
Ik heb mijn berichtje al gewijzigd,alleen die zoen was voor Imre
Ik kan alles wat je me toewenst gebruiken,dank je!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 18 juli 2010, 13:26
|
|
|
CARIN303 schreef: | Gelukkig zijn er altijd uitzonderingen |
Vertel,ik luister Die meneer met die wazige foto was knapper en liever dan je dacht?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 18 juli 2010, 13:23
|
|
|
Ik bedacht net hoe heerlijk het zou zijn als je in het echte leven ook eens lekker offtopic kon gaan........maar dan dient zich het volgende probleem/onderwerp al snel weer aan
trekt u zich maar niets van mijn stemming aan,mijn tijd in het stille bos zit er op,mijn taken wachten thuis op mij
voor Imre(die vast wel nog wel eens meeleest)
Laatst aangepast door
|
LEANNE226
|
op zondag 18 juli 2010, 13:27
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 18 juli 2010, 13:17
|
|
|
MARIEKE897 schreef: | Ik denk dat iedereen prima beseft dat als ze : -een oude/wazige foto plaatsen, of -zich anders voordoen dan ze zijn,
ze het risico lopen vreselijk hun neus te stoten bij een irl kennismaking...
of overschat ik nu de cm-gangers |
Helaas wel Marieke..........
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 18 juli 2010, 10:55
|
|
|
CARIN303 schreef: | Ik weet dat ik het vaak oneens met je ben maar dat is toch ook prima? Natuurlijk heb ik gelijk maar weet je ,juist als je het niet met elkaar eens bent is het ook goed om daar over te hebben. En als iemand vind dat het een beetje te zwart/wit wordt gesteld of het komt gewoon erg fout over, dan wordt degene er toch gewoon op aangesproken? Heel normaal toch? |
Het zou zo lekker kunnen zijn,jezelf laten zien zonder op de man te spelen.Dat mis ik hier wel eens,een beetje felheid is vaak uit den boze omdat men zichzelf wil profileren als lief en aardig omdat men op zoek is naar de ideale partner...........maar juist de verschillen tussen partners zijn zooooo leuk,het is de slagroom op de relatie! Maar om die kant van jezelf te kunnen laten zien moet je eigenwaarde behoorlijk groot zijn.
Sooooooorry,ik ga weer offtopic
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 17 juli 2010, 14:44
Onderwerp: waarden en normen
|
|
|
JONATHAN890 schreef: | eerlijk gezegd denk ik daar ook weleens aan hoor en ik voel me er niet schuldig over.
maar aan andere kant denk ik ook over andere dingen van het leven na.
en tja....de reclame wereld zoekt een manier om hun producten onder de aandacht te brengen. en blijkbaar worden wij mensen erg geprikkeld door onderwerpen als aantrekkelijke mannen en vrouwen. Een saaie reclame over een wasmachine wordt opeens heel leuk als er een mooie vrouw op gaat zitten. |
Vrouwen zijn ook niet onschuldig hoor ,zouden er op dat punt echt verschillen tussen de sekses zijn?Of is dat ons aangepraat?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 17 juli 2010, 12:52
Onderwerp: ze kwam zag en ging weer !!!
|
|
|
TALIET435 schreef: | Hallo lieve mensen ik had 3 dagen gratis dus mocht weer even onder jullie zijn. Het was gezellig maar ik ga weer !!!! Wie op de hoogte wil blijven van mijn doen en laten moeten mij maar toevoegen op hyves haha zoek maar op talithakumi en dan hyves dan een punt en dan nl . dan vind je me wel en anders ben ik vaak te vinden in het aqua van funkyfish. Ik wens jullie allemaal Gods zegen en heel veel geluk in de liefde want ja jullie verdienen allemaal een lieve wederhelft , dikke kus en knufff en ben er tot kwart over 6 vanavond dan lopen me 3 dagen af. veel liefs van talitha alias kumi |
Het ga je goed Taliet!We "zien" je vast snel weer
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 17 juli 2010, 11:51
Onderwerp: Wat is er 'mis' met homofilie ??
|
|
|
Wat word ik hier verdrietig van zeg.......kunnen we alsjeblieft mensen met een afwijkende mening(dan die van onszelf) ook in hun waarde laten?Suggestieve en vernederende opmerkingen kunnen erg kwetsen,laten we dat alsjeblieft niet meer doen!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 16 juli 2010, 19:09
Onderwerp: Ik ga op reis naar....
|
|
|
TESSYBEAR731 schreef: | Tom die kennen we niet, maar we hebben tot nog toe weing verwachtingen gehad en meer gekregen dan we ooit hadden durven dromen...dus zelfs zonder Tom komen we der wel |
Kheb meelij met de Belgen,duo Snip&Snap komt er aan Veel plezier dames!!!!
Laatst aangepast door
|
LEANNE226
|
op vrijdag 16 juli 2010, 19:10
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 16 juli 2010, 09:48
Onderwerp: Picknicken bij het henschotermeer
|
|
|
HANNAH810 schreef: | grut, mariek, dat zal dan wel een hele klus voor je worden zeker?? |
Dat valt mee hoor,ze kan er makkelijk bij want ze groeien al door dr bovenlip.......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 15 juli 2010, 21:33
|
|
|
TESSYBEAR731 schreef: | Tess a.k.a TopTess hè... Ze noemen me ook wel es SuperBear...en in enkele gevallen ben ik wel eens verward met een bepaalde blonde hollywood-actrice!
wel ff bijblijven hoor... |
Die ene van The golden girls? wow............
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 15 juli 2010, 21:18
|
|
|
JONATHAN890 schreef: | hmmm...zie je daar ligt het aan..... veel schrijven op t forum ....is meer belangstelling op je profiel. |
Nee hoor,de chatbox does the trick,ik heb net gekeken,6000 bezoekers in een kleine 10 maanden
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 15 juli 2010, 19:15
Onderwerp: Picknicken bij het henschotermeer
|
|
|
CARIN303 schreef: | Hebben je collega`s zo`n hekel aan je dat ze niet willen ruilen dan? Je hebt nog een maand de tijd........je tijd gaat nu in |
Het komt door die baard Carin............zullen we een dealtje sluiten Grif??Als jij hem afscheert doe ik het ook!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 15 juli 2010, 16:55
|
|
|
CARIN303 schreef: | Geen zorgen , zo kom je ook helemaal op me over hoor |
Ach,als de mannen er maar intrappen he.......
Ik ga nu braaf mijn huishoudelijke taken op mij nemen en de kinderen een heerlijke doch voedzame maaltijd voorzetten......onder het nuttigen van deze lekkernijen zullen wij ons onderhouden over de zin des levens en na afloop gezamelijk de afwaskwast ter hand nemen.....
Genoeg onzin,ik ga mijn pubers uit elkaar rukken zolang er geen gewonden zijn gevallen(ze schreeuwen allebei nog dus het valt mee) en stuur de auto richting mc donalds.......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 15 juli 2010, 16:46
|
|
|
TESSYBEAR731 schreef: |
Hij mag dan om op te vreten zijn, maar das enkel figuurlijk hoor! |
Vandaar dat hij zo graag wil barbequeen......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 15 juli 2010, 16:41
|
|
|
TESSYBEAR731 schreef: | misschien moet ik em een weekje bij Chat brengen |
Die is dol op kinderen!(zo gebruikt men aardige opmerkingen in de chat ook nog tegen je ) Begin maar met het oppompen van de luchtbedden Chat!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 15 juli 2010, 16:40
|
|
|
CARIN303 schreef: | Rustig.......ik koppel jou niet aan Cross, zo`n jonge frisse meid |
Dan is het goed,ik wil graag jong en onbedorven blijven.......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 15 juli 2010, 16:37
|
|
|
TESSYBEAR731 schreef: | En de kids? Die zitten met hun monden dichtgetaped op een stoel vastgebonden!...mama is tenslotte vakantie aan het vieren |
Die gaan toch uit logeren bij al die nieuwe lieve vriendinnen die je op de picknicks ontmoet hebt?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 15 juli 2010, 16:36
|
|
|
CARIN303 schreef: | Herstel.....dubbeldate? |
Oeps,ik vergeet die andere Drent........neem ik die ook mee
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 15 juli 2010, 16:33
|
|
|
CARIN303 schreef: | Hè wat jammer Cross.....zag een leuk setje in gedachten! Misschien je idealen bijstellen? Hoe was het ook alweer met die fiets |
Wie is die ouwe fiets dan Carin?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 15 juli 2010, 16:32
Onderwerp: BBQ- en in het midden van Nederland
|
|
|
TESSYBEAR731 schreef: | Jottum!
Ik was al bang dat er daadwerkelijk een topic ontstaan was waar iedereen het met elkaar eens zou zijn |
Ik ben het helemaal met jullie eens! (waar gaat het eigenlijk over?)
Laatst aangepast door
|
LEANNE226
|
op donderdag 15 juli 2010, 16:32
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 15 juli 2010, 16:31
Onderwerp: gezocht
|
|
|
ANGELIQUE327 schreef: | Helaas ben ik ook te oud...bovendien ben ik een ongeschikte kandidaat: wie kan er nou in vredesnaam in één enkele avond : koffie met gebak, hapjes en drankjes, en daarna ook nog een 5 gangen menu aan???? |
En dan ook nog dansen met Braz??? Ik val 200 km buiten de doelgroep
Dus........ik woon te ver weg voor Braz,ben te klein voor Cross,heb kinderen in huis dus Chat valt af.........wie is er nou te kieskeurig?nou???*
*ikke
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 15 juli 2010, 16:04
|
|
|
CROSSROAD317 schreef: | FF tussen neus en lippen door, voor de Oprah fans .......
Oprah Winfrey - Talk show host, actrice, uitgever, CEO Harpo Productions - Geboren: 1954 VS Jaar: € 190886000 Maand: € 15907167 Week: € 3817720 Dag: € 763544 |
Kopietje van je bankrekening?Daten Cross?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 15 juli 2010, 16:02
|
|
|
CARIN303 schreef: | [
Ik voel een koppelpoging opkomen, negeren of er iets mee doen? |
Altijd iets mee doen!!!(zolang je mij niet bedoelde.......)
|
|
Naar boven |
|
|