Auteur |
Bericht |
|
TALIET435
|
|
Geplaatst: zaterdag 17 juli 2010, 11:48
|
|
|
Hallo lieve mensen ik had 3 dagen gratis dus mocht weer even onder jullie zijn. Het was gezellig maar ik ga weer !!!! Wie op de hoogte wil blijven van mijn doen en laten moeten mij maar toevoegen op hyves haha zoek maar op talithakumi en dan hyves dan een punt en dan nl . dan vind je me wel en anders ben ik vaak te vinden in het aqua van funkyfish. Ik wens jullie allemaal Gods zegen en heel veel geluk in de liefde want ja jullie verdienen allemaal een lieve wederhelft , dikke kus en knufff en ben er tot kwart over 6 vanavond dan lopen me 3 dagen af. veel liefs van talitha alias kumi
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: zaterdag 17 juli 2010, 11:53
|
|
|
TALIET435 schreef: | Hallo lieve mensen ik had 3 dagen gratis dus mocht weer even onder jullie zijn. Het was gezellig maar ik ga weer !!!! Wie op de hoogte wil blijven van mijn doen en laten moeten mij maar toevoegen op hyves haha zoek maar op talithakumi en dan hyves dan een punt en dan nl . dan vind je me wel en anders ben ik vaak te vinden in het aqua van funkyfish. Ik wens jullie allemaal Gods zegen en heel veel geluk in de liefde want ja jullie verdienen allemaal een lieve wederhelft , dikke kus en knufff en ben er tot kwart over 6 vanavond dan lopen me 3 dagen af. veel liefs van talitha alias kumi |
he taliet,
Ik kende je maar drie dagen maar vind je een leuke gezellige meid. Jammer dat je hier weggaat. Wens jou en je verloofde all goeds toe en god's zegen. En misschien tot op hyves.
Groetjes Erika.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: zaterdag 17 juli 2010, 12:09
|
|
|
TALIET435 schreef: | Hallo lieve mensen ik had 3 dagen gratis dus mocht weer even onder jullie zijn. Het was gezellig maar ik ga weer !!!! Wie op de hoogte wil blijven van mijn doen en laten moeten mij maar toevoegen op hyves haha zoek maar op talithakumi en dan hyves dan een punt en dan nl . dan vind je me wel en anders ben ik vaak te vinden in het aqua van funkyfish. Ik wens jullie allemaal Gods zegen en heel veel geluk in de liefde want ja jullie verdienen allemaal een lieve wederhelft , dikke kus en knufff en ben er tot kwart over 6 vanavond dan lopen me 3 dagen af. veel liefs van talitha alias kumi |
He Kumi, ga je nu al weer ?? Heb je amper aan kunnen spreken
Ik ga zeker een keer zoeken op hyves
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEPELTJE037
|
|
Geplaatst: zaterdag 17 juli 2010, 12:28
|
|
|
Het ga je goed...
CU
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
TALIET435
|
|
Geplaatst: zaterdag 17 juli 2010, 12:29
|
|
|
CROSSROAD317 schreef: | He Kumi, ga je nu al weer ?? Heb je amper aan kunnen spreken
Ik ga zeker een keer zoeken op hyves |
ha crossy , tja je was er zelf nie haha maar je vind me vast wel op hyves ;)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
TALIET435
|
|
Geplaatst: zaterdag 17 juli 2010, 12:31
|
|
|
ERIKA129 schreef: | he taliet,
Ik kende je maar drie dagen maar vind je een leuke gezellige meid. Jammer dat je hier weggaat. Wens jou en je verloofde all goeds toe en god's zegen. En misschien tot op hyves.
Groetjes Erika. |
dank je wel!!! tot hyves !!! en jij ook Gods zegen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
TALIET435
|
|
Geplaatst: zaterdag 17 juli 2010, 12:32
|
|
|
LEPELTJE037 schreef: | Het ga je goed...
CU |
dank je wel lepel!!! het ga jou ook goed !
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: zaterdag 17 juli 2010, 12:36
|
|
|
Vaya con Dios.
muisje.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: zaterdag 17 juli 2010, 12:52
|
|
|
Het ga je goed Taliet!We "zien" je vast snel weer
|
|
Naar boven |
|
|