Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 8 juli 2012, 21:36
Onderwerp: Wist u datjes
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Jullie slaan wat erg op hol geloof ik...... |
Inderdaad, vrouw, er is weer niets met ze aan te vangen...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 8 juli 2012, 21:35
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Salle we hem opa bakkebaard gaan noemen? |
Het is bedtijd voor kleine ondeugende meisjes
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 8 juli 2012, 21:34
|
|
|
ANNA415 schreef: | Wist je dat:
- Opa Frank goed soep kan maken (of die smaakt is wat anders) |
Plaagbacterie dat je bent...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 8 juli 2012, 20:59
Onderwerp: Huishoudelijke vragen mogen toch ook?
|
|
|
PETRA944 schreef: | de kunst is eerst de horrofilm kijken en daarna een romantiche en dan ga je zwemelend na bed |
...een romantische film??? Dat is pas horror...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 8 juli 2012, 20:57
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Tja trouwen met W-tje maakt jou opa van een tweeling |
...oja, was ik al vergeten... ...ik denk er plots aan dat W-tje me enkele dagen geleden een foto stuurde van die 2 schattige meisjes...zou ze daarmee iets bedoelt hebben???
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 8 juli 2012, 20:19
|
|
|
PETRA944 schreef: | ha haja das handig vind het trouwens wel een beetje een horrorachtig topic worden.... |
Nu jouw spinnenverhaal nog en het is helemaal horror
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 8 juli 2012, 20:18
Onderwerp: Dit vraag ik me af vandaag..
|
|
|
YES356 schreef: | Je telefoon? |
Ojee...dat is om problemen vragen...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 8 juli 2012, 19:59
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Ken niet op mijn telefoon die is te simpel |
Spijtig want ik had wel eens graag gezien welke woorden jij zou maken...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 8 juli 2012, 19:58
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Ja daarom zeg ik toch voor je het weet ben je getrouwd Frank dat ik dat nog mee mag maken jij en getrouwd Ben je wel gelijk opa |
...opa??? euh...hoe heb ik dat gepresteerd dan?
Ik doe nooit seks voor het huwelijk...en huwen doe ik zeker niet...dus verklaar je nader...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 8 juli 2012, 19:56
|
|
|
ANNA415 schreef: | Dieren smaken ook lekker in de soep |
Ik denk dat de dieren jou veel liever in hun soep zouden willen hebben...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 8 juli 2012, 19:54
|
|
|
ANNA415 schreef: | Oja, 'k moest ff terugscrollen, maar...
wil je daarmee zeggen dat ik niet lastig ben maar smakelijk |
je bent alvast een taaie...ik zal wel de boeljon (moeilijk woord) van jou maken...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 8 juli 2012, 19:47
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Aaaaaaaaaaaaaaaa das lief he dat jij over onze maandelijkse periode inzit en het nog bijhoud ook scheelt mij weer |
...ik wilde helemaal niet lief zijn en zeker het niet bijhouden...ik krijg al hoofdpijn als ik aan die periode van jullie denk...maar goed dat we het via het forum moeten meemaken en niet live...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 8 juli 2012, 19:35
|
|
|
ANNA415 schreef: | daar zijn er een boel van op CM |
ja ja, maar niet iedereen was in Afrika de dieren aan het pesten...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 8 juli 2012, 19:32
|
|
|
ANNA415 schreef: | Ik kan van het werk wel een gehaktmolen voor je regelen ..... Maar ik zou dan geen lastige vrouw nemen, maar een smakelijke.. |
...ik heb er eentje in het vizier...het is een 36-jarige...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 8 juli 2012, 19:31
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Je weet het he het kan heeeeeeeeeeeel snel verkeren hier |
verkeren gaat snel hier..;en sommige verkeren maar 5 weken en doen dan een huwelijksaanzoek...we leven in een turbo-tijdperk
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 8 juli 2012, 19:29
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Voor ik het weet stap ik ook al in het huwelijksbootje geloof ik..CMmers gaan snel maar zo snel????????? |
Ik was al je 'man' voordat er een dergelijk bootje aan te pas kwam...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 8 juli 2012, 19:27
|
|
|
PETRA944 schreef: | jaaa weet jehoeze dat doen? eerst met zo,n ding in hun neus en daarna in hun oor |
en sommige vrouwen doen eerst hun bikinilijn en dan die charmante haren onder hun neus...en op hun kin
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 8 juli 2012, 19:25
|
|
|
ANNA415 schreef: | Dan heb je hopelijk gecheckt wat er allemaal in ging |
binnenkort maak ik Lastige-vrouwen-soep...met echte stukjes vrouw...ik heb al zo'n idee wie ik er in draai...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 8 juli 2012, 19:23
|
|
|
PETRA944 schreef: | oeff, gelukkig,ja natuurlijk scheelt dat, door het roeren zijn alle dingen die je niet wou eten na beneden gezakt |
Jol had de eer om als eerste hier in de soep te mogen roeren...een eer die jou nooit te beurt zal vallen...plaagstok dat je bent
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 8 juli 2012, 19:20
|
|
|
PETRA944 schreef: | ehhhhhhh gets bedoel je nou ossehaar of okselhaarsoepje
zie je bij mannen moet je geen soep eten blijf het dapper vinden van jol dat ze ooit soep van frank durfde te eten |
...ben eens benieuwd of jij en Erika binnen 2 weken weer zoveel praatjes hebben...het zal dan wel weer een geklaag zijn van migraine en hormonen en gehaktballen waar het kwaad is ingeschoten...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 8 juli 2012, 19:18
|
|
|
ANNA415 schreef: | ben aan 't eten, jakkes |
eten en tegelijk CM-en...je zou van minder beginnen overgeven...en neem dan nog eens die gekke praat van Petra erbij en je bent helemaal om zeep
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 8 juli 2012, 17:52
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Dus Frank, om met Femke Halsema te spreken: jij bent mijn man? |
Goh, mijn dag kan niet meer stuk...ik ben of was dan ook een grote fan van Femke Halsema...zij kon spreken zonder haar mond op te doen...zij sprak buik.
Het leukste nieuws is natuurlijk dat ik de man mag zijn van W-tje
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 8 juli 2012, 17:14
Onderwerp: ga je mee picknicken/BBQ zaterdag 4 aug in ede op de heide?
|
|
|
we willen dus op zaterdag 4 augustus voor de twaalfde keer met elkaar gaan picknicken; weer verzamelen rond twaalf uur. bij de schaapskooi tegenover restaurant "juffrouw Tok" (verlengde arnhemse weg 101 te ede) rijd je langs de schaapskooi het zandpad op richting heide; hetzelfde plekje naast het zandpad;
je rijd dus bij de schaapskooi over de parkeerplaats, neemt de S-bocht om het schuurtje heen en rijd door tot de tweede groep bomen aan je linker hand; daar zie je een parkeerplaats, waar we in het gras zitten (en sommigen op stoelen).
mocht je nog andere plannen hebben op die dag, dan kun je dus gerust iets later komen of iets eerder weggaan. om een indruk te geven hoelang de picknick duurt; de vorige keren waren de eersten er rond 11 uur, en gingen de laatsten weg rond 9 uur.
ieder neemt weer eigen eten/BBQ-vlees en drinken mee en we houden hetzelfde schema aan, alleen de datum is anders.....
willen degenen die meegaan een prikbordberichtje op hun profiel plaatsen, en ook anderen uitnodigen waarmee zij contact hebben? hoe meer zielen, hoe meer vreugd!!
mocht je ook plannen hebben om mee te gaan, dan zou ik je reactie liever via t forum lezen dan via de mail (ik heb het te druk nl. om iedereen keurig terug te mailen, en dan heb ik alle info bij elkaar; dat werkt een stuk handiger!!)
een tip; mocht je abonnement aflopen, dan schijnt het mogelijk te zijn, om het forum te volgen, zonder lid te zijn!! je zoekt op google gewoon op google "christianmatch picknicken ede", en dan kom je op dit bericht uit.
even voor alle duidelijkheid een herhaling van de afspraken die we onderling hebben gemaakt; - er kunnen foto's worden gemaakt, maar deze worden niet op christianmatch geplaatst zonder nadrukkelijke toestemming van iedereen die (op de achtergrond van) de foto te zien is. - van alcoholische dranken wordt na de picknick thuis weer genoten. - uiteraard kun je je kinderen en huisdieren ook gewoon meenemen.
ik hoop op een stapel aanmeldingen, en hoop jullie die zaterdag weer gezellig te zien; tot dan..........
voorlopig hopen mee te gaan;
hannah810 met pleegdochter qsjes546, 44 jaar, regio 035 mieke962, 41 jaar, regio 0181 sonja008, 36 jaar regio 0341 willemien943, 45 jaar, regio 010 jans221, 51 jaar, regio 0180 Tjoklat313, 52 jaar, regio 078 flower776 51 jaar, regio 0180
harald940, 37 jaar, regio 038 Leonard480, regio0180 Frankt627, 48 jaar, regio 076 Jozua472, 55 jaar, regio 0113 siroka573, 33 jaar Willem618, 43 jaar, regio 344 OV (met 4 kinderen) Bram548, 48 jaar, regio0113 vindmij053, 55 jaar, regio 0344 Yes356, 46 jaar, regio 0314 (OV) ......
bij regen wordt een feest-tent meegenomen door; Leo in samenwerking met Leonard ..... ..... .....
BBQ wordt meegenomen door; ..... ..... .....
houtskool wordt meegenomen door; - harald940 ..... ..... .....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 8 juli 2012, 15:05
Onderwerp: ga je mee picknicken/BBQ zaterdag 4 aug in ede op de heide?
|
|
|
we willen dus op zaterdag 4 augustus voor de twaalfde keer met elkaar gaan picknicken; weer verzamelen rond twaalf uur. bij de schaapskooi tegenover restaurant "juffrouw Tok" (verlengde arnhemse weg 101 te ede) rijd je langs de schaapskooi het zandpad op richting heide; hetzelfde plekje naast het zandpad;
je rijd dus bij de schaapskooi over de parkeerplaats, neemt de S-bocht om het schuurtje heen en rijd door tot de tweede groep bomen aan je linker hand; daar zie je een parkeerplaats, waar we in het gras zitten (en sommigen op stoelen).
mocht je nog andere plannen hebben op die dag, dan kun je dus gerust iets later komen of iets eerder weggaan. om een indruk te geven hoelang de picknick duurt; de vorige keren waren de eersten er rond 11 uur, en gingen de laatsten weg rond 9 uur.
ieder neemt weer eigen eten/BBQ-vlees en drinken mee en we houden hetzelfde schema aan, alleen de datum is anders.....
willen degenen die meegaan een prikbordberichtje op hun profiel plaatsen, en ook anderen uitnodigen waarmee zij contact hebben? hoe meer zielen, hoe meer vreugd!!
mocht je ook plannen hebben om mee te gaan, dan zou ik je reactie liever via t forum lezen dan via de mail (ik heb het te druk nl. om iedereen keurig terug te mailen, en dan heb ik alle info bij elkaar; dat werkt een stuk handiger!!)
een tip; mocht je abonnement aflopen, dan schijnt het mogelijk te zijn, om het forum te volgen, zonder lid te zijn!! je zoekt op google gewoon op google "christianmatch picknicken ede", en dan kom je op dit bericht uit.
even voor alle duidelijkheid een herhaling van de afspraken die we onderling hebben gemaakt; - er kunnen foto's worden gemaakt, maar deze worden niet op christianmatch geplaatst zonder nadrukkelijke toestemming van iedereen die (op de achtergrond van) de foto te zien is. - van alcoholische dranken wordt na de picknick thuis weer genoten. - uiteraard kun je je kinderen en huisdieren ook gewoon meenemen.
ik hoop op een stapel aanmeldingen, en hoop jullie die zaterdag weer gezellig te zien; tot dan..........
voorlopig hopen mee te gaan;
hannah810 met pleegdochter qsjes546, 44 jaar, regio 035 mieke962, 41 jaar, regio 0181 sonja008, 36 jaar regio 0341 willemien943, 45 jaar, regio 010 jans221, 51 jaar, regio 0180 Tjoklat313, 52 jaar, regio 078 flower776 51 jaar, regio 0180
harald940, 37 jaar, regio 038 Leonard480, regio0180 Frankt627, 48 jaar, regio 076 Jozua472, 55 jaar, regio 0113 siroka573, 33 jaar Willem618, 43 jaar, regio 344 OV (met 4 kinderen) Bram548, 48 jaar, regio0113 vindmij053, 55 jaar, regio 0344 ......
bij regen wordt een feest-tent meegenomen door; Leo in samenwerking met Leonard ..... ..... .....
BBQ wordt meegenomen door; ..... ..... .....
houtskool wordt meegenomen door; - harald940 ..... ..... .....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 8 juli 2012, 13:16
Onderwerp: De jarige van vandaag...
|
|
|
YES356 schreef: | AAAAAAAAAAAAAAAAAHHH Visser je was gisteren Jarig!!! Helemaal over het hoofd gezien!!
Als nog gefeliciteerd en en heel goed,gezegend nieuwjaar!!! |
Als je over Visser zijn hoofd wilt zien moet je minstens 2 meter lang zijn...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 8 juli 2012, 13:15
Onderwerp: Het slechtste moment van vandaag
|
|
|
HEIDE115 schreef: | Het antwoordt zat al verwoordt in de woorden.. weer niet gelukt. maar bedankt Marianne. |
Hier schijnt toch wel de zon hoor
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 8 juli 2012, 13:13
|
|
|
Ships, zonder dat ik er erg in had heb ik in de vrouwentopic gevraagd of W-tje met me wilt daten omdat ik helemaal voldoe aan de beschrijving van de man die ze zoekt... ...buiten al die eisen die ze stelt kan ik ook de juiste watermeterstand aflezen...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 8 juli 2012, 12:35
Onderwerp: Alleen voor vrouwen......(anders zeuren de mannen weer)
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Ik zoek een man die een kopje koffie voor me inschenkt of een glaasje wijn als ik moe van mijn werk kom.....die mijn lekke band kan plakken als ik die heb......die als ik iets niet weet met de computer dat liefdevol oplost en als ik een ebook wil kopen voor mij ereader en niet weet hoe dat moet even lief zegt: wacht maar schat, doe ik wel even voor je.......
|
W-tje wanneer gaan we eens daten...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 8 juli 2012, 11:32
|
|
|
PETRA944 schreef: | ach das toch veelste moeilijk voor je frank scrabble |
Dank je wel hoor...het is niet omdat ik een Belg ben dat ik ook dom ben...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 8 juli 2012, 11:31
|
|
|
YES356 schreef: | Stemmingswisselingen in de overgang = Vrouwelijk
………….'overschot' aan progesteron door een tekort aan oestrogeen, dus een verstoring in de balans, dan versterkt dit het serotoninetekort nog eens.
Resultaat: Onredelijkheid, prikkelbaarheid, boze buien. Kenmerkend is dat de emotionele reacties geen logisch gevolg zijn van eventuele niet altijd aanwezige oorzaken of triggers……
dan volgen niet onvaak: Agressie, minder geduld, gemopper,pesten, of gekrijs,. Sommige vrouwen zijn vatbaarder voor deze dingen. En de leeftijd kan erg verschillen…………………………. |
...dank je wel voor deze verontrustende berichten...en dat op een dag Des Heren...nou ja het regent toch al uren...dat kan er ook maar bij...
|
|
Naar boven |
|
|