Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 25 juli 2010, 21:58
Onderwerp: Het off-topic topic
|
|
|
GRIFFIN748 schreef: | je geduld wordt overdadig beloond, schat.
(althans dat hoop ik voor je... ) en krijg geen hoofdpijn! |
3mm overdadig?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 25 juli 2010, 18:00
|
|
|
CARIN303 schreef: | Mijn favo nummer van Paul de Leeuw |
Yeaaaaaah wat een heerlijk nummer!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 25 juli 2010, 17:58
Onderwerp: deel iets leuks met anderen
|
|
|
Renske.......maar breng dr niet op een idee want ik ben uitgenodigd
Nog vergeten:ik vind het er geweldig uit zien!!!!Dansend richting het altaar,wow
Laatst aangepast door
|
LEANNE226
|
op zondag 25 juli 2010, 17:58
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 25 juli 2010, 17:36
|
|
|
Vlieg met me mee naar de regenboog-rainbow, ik denk alleen aan jou, Vlieg met me mee naar de regenboog-rainbow, ik hou alleen van jou. Vlieg met me mee naar de regenboog-rainbow, ik denk alleen aan jou, vlieg met me mee naar de regenboog-rainbow, ik hou alleen van jou, hou alleen van joooooooooooooooooou
sorry,moest er even uit.....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 25 juli 2010, 17:31
|
|
|
CARIN303 schreef: | Haha, een kater in huis? Maar dan ben ik niet meer de baas in huis |
Das braaf Carin,heeeeeeeel braaf,keurig,ik ben trots op je!!!
(de rest slik in,ik wil mijn geweeeeeeeeldige reputatie hoog houden )
Laatst aangepast door
|
LEANNE226
|
op zondag 25 juli 2010, 17:31
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 25 juli 2010, 17:26
|
|
|
GRIFFIN748 schreef: | eh...Leanne....we hebben het hier wel over het wel of niet in huis halen van een kat, he....dat dat ook effe duidelijk is jou enigszins kennende... |
Ik oefen vast voor als er een "kater" op haar weg komt (doen Carin,doen!!! )
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 25 juli 2010, 17:23
Onderwerp: vakantie gedicht
|
|
|
MARIANNE338 schreef: | ik zeg niks!!!!
hoeveel dichters is cm rijk? |
Ik kan dr geen klap van,maar ik kan vast andere dingen...(zoals heel hard vals zingen )
Ik geniet wel van jullie rijmsels!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 25 juli 2010, 17:20
|
|
|
CARIN303 schreef: | Zal ik het doen??
( Eh...zullen wij het doen,bedoel ik?)
|
Moest het zo zijn??Als je het ziet zitten....doen!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 25 juli 2010, 14:15
Onderwerp: begrafenis of crematie?
|
|
|
DANIEL777 schreef: | Wel een erge botte uitspraak leanne van wie dan leeft die dan zorgt Bij mij uit de omgeving is er namelijk een aan het begin van het jaar verongelukt en die was pas 28 en net goed en wel 6 weken getrouwd. Dus hij stond nog in dat opzicht nog volop in het leven. |
Hoezo bot Daan?Wie staat er niet volop in het leven? Vreselijk,zo'n jonge vent,maar ik heb genoeg meegemaakt op dat vlak,het komt toch altijd anders dan je denkt.........ik heb 5 jaar voor mijn(gehandicapte) man gezorgd,hij had een niet dodelijke ziekte,kon er oud mee worden maar hij is verongelukt........tja,wrang he?Je kunt proberen alles in je leven te regelen maar er is maar Eentje die er over beslist,zo bedoel ik het. (Ik ben trouwens niet zielig hoor,alsjeblieft niet! )
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 25 juli 2010, 11:41
Onderwerp: begrafenis of crematie?
|
|
|
LEPELTJE037 schreef: | Laat ik zelf 's het spit afbijten...
Om eerlijk te zijn, zal het me niks uitmaken wat ze met m'n lichaam doen. Zoals er al in Genesis 3:19b staat: "... want stof zijt gij en tot stof zult gij wederkeren." Tot het stof zal ik hoe dan ook weer terug keren... Hoe dat gebeurd, zal me echt niks uitmaken. Ok, op veel bijbelplaatsen zie je dat de lichamen begraven worden, maar er staat nergens dat je perse begraven moet worden.
Met hetgeen Jezus zelf zegt tegen iemand in Matteüs 8:22 > ... "Volg Mij en laat de doden hun doden begraven." Lijkt het er op dat Jezus er zelf ook weinig waarde aan hecht.
Wat dat betreft laat ik het aan m'n nabestaanden over hoe zij het willen. Wat mij betreft hoeft er geen heel circus aan mensen te komen... ... Ik heb ook geen verzekering ervoor afgesloten. Wat ik na laat mogen ze verdelen, zoals het hun goed dunkt...
Een kistje of een potje... Het is mij om het even. |
Het zal mij,eerlijk gezegd,worst zijn wat ze met mijn lichaam doen Een lichaam zonder ziel heeft voor mij geen tot weinig waarde........ Mijn vader en mijn man zijn kort na elkaar overleden,de eerste is gecremeerd omdat het de enige mogelijkheid was om dicht bij mijn overleden broer te zijn,de tweede is begraven omdat hij dat gewild zou hebben. Ik heb weinig geregeld,ik weet dat het altijd goed komt(zeker in slechte tijden voel je de hand van God heel duidelijk),mijn plekkie op het kerkhof is klaar maar dat is ook maar een tijdelijke plek voor mijn lichaam.Het enige dat ik geregeld heb is dat de kinderen elk een flink bedrag krijgen als ik ook wegval,zodat ze in ieder geval met goede moed aan hun toekomst kunnen beginnen(ja dat is maar geld maar dat geeft ze wel rust) Wie dan leeft,wie dan zorgt........ik ben trouwens van plan 103 te worden
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 25 juli 2010, 11:23
|
|
|
LEPELTJE037 schreef: | Net heb ik een erg grappig filmpje van m'n dochter geupload... Volgens mij een familietrekje
Dit filmpje wilde ik jullie niet onthouden.
Alles op een rijtje bij de IKEA... |
Wat een heerlijk kind Lepel!!! Kreeg je niet de neiging mee te gaan doen?Voor je het weet heeft ze de leeftijd van "nee mam,niet doooooooen,ik schaam me rot!"(heeft trouwens ook wel wat,je pubers voor schut zetten )
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 24 juli 2010, 20:49
|
|
|
MARIANNE338 schreef: | och le....... heel heftig... ook al besef je dat er 5 mensen zijn die door mogen leven........ dat geeft zo"n dubbel gevoel de ene mag wel leven.....krijgt nog een kans.........en de ander niet als je gezond bent..........ben je zoooooooooo rijk!!! Ook van mij een dikke knuffel..... |
Ipv 1 persoon genezing te schenken genas God er 5 Marianne.......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 24 juli 2010, 20:48
|
|
|
ZINGA672 schreef: | Leeeeeetje... eindelijk begrijp ik jouw opmerking van een aantal weken geleden!
Geen woorden, big HUG
GrZing |
Dat kloppende hart he
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 24 juli 2010, 20:47
|
|
|
CARIN303 schreef: | Ik heb alles al klaar in een map, wie moet het anders voor mij doen? Adressen, liederen voor in de kerk, Bijbeltekst en dus o.a..dit lied. Gaf mij een rustig gevoel dat ik dit gedaan had.
Een aantal jaren geleden heb ik, iedereen van wie ik houd, een brief geschreven waarom ik van ze houd en wat ze voor mij betekenden. Afgelopen jaar heb ik , hele dierbaren, een cadeau gegeven. Weet je...niemand weet wanneer het zijn / haar tijd is en dit wilde ik gewoon heel graag doen! Het gaf mij een goed gevoel! |
Wat ontzettend goed van je Carin!!!Ik kan het niet,ik wil het niet........stom he,en dat terwijl ik weet dat het zomaar nodig kan zijn. Prachtig lied heb je uitgekozen.....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 24 juli 2010, 10:41
|
|
|
JONATHAN890 schreef: | Zoek een link bij een gevoel,het is niet moeilijk maar kan wel leuks naar voren brengen onder ons.
Zet je link met je verhaaltje erbij en deel het met iedereen. Kan een gevoelskwestie zijn of gewoon humor hebben.
Daarbij zijn natuurlijk weer reacties welkom om zo de tent draaiende te houden.
Lieve groet aan alle |
Waarschijnlijk niet wat je verwacht maar ik geef deze link: http://www.longtransplantatie.nl/ Mijn man heeft na zijn dood 5 personen kunnen helpen met zijn organen en dat is zo'n goed gevoel,zelfs na je dood nog kunnen geven! Op bovenstaande site kun je de verhalen van de mensen achter de transplantaties lezen,dat doet je meer dan wat statistieken,heftig...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 23 juli 2010, 19:39
|
|
|
ZINGA672 schreef: | Het resultaat is verbluffend! Werd onderweg al achternagezeten. Hellup! Bodyguard gezocht!!
Wel es n kameel met een pony gezien? |
GEEN foto's plaatsen!!!Gun een ander ook een kans.......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 23 juli 2010, 16:26
Onderwerp: Bloot
|
|
|
HENDUK927 schreef: | oeps buurvrouw goed idee zal ze ff brengen ...niet thuis jammer |
Oproepje op het prikbord doen? "Bos bloemen zoekt vrouw"
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 23 juli 2010, 15:01
|
|
|
ZINGA672 schreef: | Ga zo naar de kapper. Bekijk m'n foto dus nog maarres goed...
|
Wellukuh foto??? Wat ga je nemen?Blauw permanentje?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 22 juli 2010, 16:09
Onderwerp: Spaigelploatje
|
|
|
MARGREET933 schreef: | Oke, Carin=C.D wat leuk zeg. komt misschien, niet gezien door de drukte van gisteren was mijn VERJAARDAG en de Hitte. weer een jaartje ouder geworden op 21 Juli=gisteren geweest. Hieper-de-pieper-de piep hoera, in de GLORIA... Fijne dag. Margaretha.E. |
Gefeliciteerd Margaretha! Ik heb een vraagje voor je........eerst gaf je aan gescheiden te zijn nu heb je "weduwe" ingevuld,het is verwarrend,welke van de 2 is het?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 21 juli 2010, 21:21
|
|
|
CARIN303 schreef: | Iets heel anders;
Ik ga morgen met mijn kat naar de dierenarts en misschien is het dan haar laatste dag, heb haar ruim 15 jaar . Ze heeft artrose en een hernia maar krijgt daar wel medicijnen voor. Voor mijn idee heeft ze pijn en wil daarom morgen een eerlijk advies van de arts. Zie er erg tegenop, willen jullie aan mij ( en aan mijn kat ) denken? |
Zeker wil ik dat,sterkte!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 21 juli 2010, 19:29
|
|
|
ZINGA672 schreef: | En nu we het toch over beesten hebben...
Ik ben vanochtend door een bij / wesp in m'n oor gestoken! Het beest zat vast in m'n haar en toen ik em wilde wegslaan begon ie boos te zzoemen en nòg harder te steken! Het deed pijn!! Oor zag eruit alsof ik aan de waslijn gehangen had! |
Aiaiaiaiai!Zeeeeeeer pijnlijk! Mag ik u vriendelijk doch enigszins dwingend om een foto van het aangedane lichaamsdeel verzoeken?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 21 juli 2010, 17:55
Onderwerp: Evangelisatie...
|
|
|
SUSANNAH475 schreef: | Omdat ik na de zomervakantie mijn dagen wil vullen heeft mijn therapeute aangegeven of evangelisatie niet iets voor me was. Folders uitdelen over Jezus en praatje maken (omdat ik blijkbaar dingen weet uit te leggen).
Heeft iemand ervaringen hiermee ? Ik ga er over nadenken, maar daarom zou ik ook graag meer erover weten, wat houdt het in, wat vond je moeilijk ?, want vond je leuk ? Denk je dat het ergens toe heeft geleidt ? Ben benieuwd... |
Oef,weet je,ik probeer die mensen altijd te ontwijken omdat ik niets onaardigs wil zeggen .......hier vragen ze altijd:heb je even tijd voor Jezus?Als je ja zegt ben je een half uur aan het praten("ja dat weet ik al" "ja dat weet ik ook al" pfffff),zeg je nee dan krijg je nog een schuldgevoel ook Houd er rekening mee dat de meeste reacties negatief zullen zijn,kun je dat aan?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 21 juli 2010, 17:52
Onderwerp: Bloot
|
|
|
HENDUK927 schreef: | zeker zelf geplukt lean je zij dat je koppig was maar wel de bloemen aangepakt zijn er toch nog goeie en zachte mannen op cm waar zon contact advertentie al niet goed voor is |
We zijn nu een maand verder maar ik krijg nog steeds bloemen Dukkie Daar kunnen velen een voorbeeld aan nemen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 21 juli 2010, 16:58
|
|
|
TESSYBEAR731 schreef: | Ik ben helemaal voor jouw aanpak, Marieke...en ben dus ook al maanden bezig deze toe te passen, maar het helpt niet! Probleem is dat mijn zoon bepaalde "gedragsproblemen" heeft...(weet enkel nog niet welke, lijkt op een vorm van autisme)...en dit soort dingen dus een enorme angst kunnen veroorzaken waar echt niets tegen gedaan kan worden. Ben er al maanden mee bezig en weet ff geen andere aanpak meer...dit is mijn laatste strohalm zeg maar... |
Oef,tja als hij een vorm van autisme heeft zit er maar 1 ding op ben ik bang......een grote emmer saus kopen.........die angst krijg je er nl.niet zomaar uit. Je kunt nog de "monsterspray" proberen.Men neme een spuitflesje,vult het met water en noemt het het ultieme middel tegen enge dingen.Zelf op zn kamer geven,zonodig even sprayen en alle enge dingen verdwijnen als sneeuw voor de zon......eg woar,ik hoop dat je hem kunt overtuigen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 21 juli 2010, 16:54
Onderwerp: Spaigelploatje
|
|
|
TESSYBEAR731 schreef: | Kuisen = poetsen (schoonmaken) |
Ik ben kuis* dus een goeie schoonmaakster= de ideale huisvrouw........??
*en ik lieg zelden
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 21 juli 2010, 08:47
|
|
|
CARIN303 schreef: | Goedemorgen Leanne,
En...hoe ben je vanochtend opgestaan? Fris en vrolijk? |
Fris en fruitig dusssssss goeiemorgen!
Gisteravond waren er heftige onderwerpen in de chatbox en dan besef ik weer hoeveel ik heb om dankbaar voor te zijn........ Nu geniet ik van een bakje koffie,het uitzicht op mijn oase,de vogels en een lief mailtje van een vriendin......mooi begin van de dag
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 20 juli 2010, 13:35
Onderwerp: ga je mee wat eten/drinken op een terrasje?
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Ja hoor. klopt. Maar slijmen is toch ook af en toe wel toegestaan. Je had ook een opmerking kunnen maken over haar mooie foto, haar vrolijke lach en haar spitsvondigheden..... |
Ga door Chat........je bossie veren is nog lang niet op hoor
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 20 juli 2010, 13:21
|
|
|
TESSYBEAR731 schreef: |
Ik ga alllll......!!
Oh, wacht ff....
*loopt weer terug naar de lap en geeft Griffin een trap onder de kont*
Op die bus jij!
en nu heb k nog tien minuten om me te fatsoeneren en de deur uit te komen...
Jaja, Ik ren al!! |
10 minuten om dr wat van te maken?dat ga je niet redden hoor
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 20 juli 2010, 13:15
|
|
|
TESSYBEAR731 schreef: | Niet vooruit te branden vandaag! |
6 uur:smsje.....ben direkt klaarwakker,pokkehumeur......dr af,koffie.......en nog 3x koffie......helpt niet,dan maar weer op bed......helpt ook niet,heb nu een hoofd vol watten.....pffff en de kinderen vroegen steeds:gaan we nog wat leuks doen........leuks?watisdat?dochter is gevlucht(braaaaaaf kind),zoonlief houdt zich stil achter zn laptop.....eigenlijk zou ik nu naar de buuf of mn moeder moeten gaan en een vriendin wil vanavond een fles opentrekken maar ik wil NIET...... la me met rust......
ja "hij" is met vakantie,is het aan mijn humeur te merken?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 19 juli 2010, 16:15
Onderwerp: vaak of niet vaak online van invloed op een mogelijke relati
|
|
|
PAULUS505 schreef: | Beste CM leden,
ik vraag me af of het uit zou maken of je als je als CM lid veel of niet veel online bent. Zou het al dan niet wel of veel online zijn op CM van invloed kunnen zijn of je mogelijk een relatie krijgt met iemand van CM?
Ik denk zelf dat als de "klik" er is je wellicht vaker online zal zijn.
Maar zou je meer kans kunnen maken op een relatie met iemand van CM die vaak online is?
Om heel eerlijk te zijn denk ik dat wel van toepassing is, alhoewel je natuurlijk niemand gaat forceren.
Groeten van Paulus |
Het is eigenlijk heel simpel Paul,als je online bent kun je contacten leggen dus ja,het is zeker van belang maar staren naar het schermpje in de hoop dat er een berichtje komt werkt weer niet. Als de klik er is ga je elkaar ontmoeten,bellen,smsen,proberen iets op te bouwen,elkaar leren kennen,dan is online zijn niet meer nodig.
Vergeet je leven buiten cm niet,soms kom je daar ook hele leuke mensen tegen
|
|
Naar boven |
|
|