Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 10 juli 2012, 09:57
Onderwerp: Wat heb je gedaan vandaag?
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Het is altijd wat met jou...je zou al veel liever vergaan van de tandpijn en bij een leuke tandentrekker gaan...vrouwen...het is me wat |
nou die van mij is echt heel leuk en lief maar toch zie ik hem liever niet tenminste niet in de praktijk
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 10 juli 2012, 09:53
Onderwerp: Huishoudelijke vragen mogen toch ook?
|
|
|
PETRA944 schreef: | na een stuk te hebben gelezen van shanita over pesten en plagen,wil ik hier even reageren,omdat ik hier nog wel es plaag, puur als humor en nu na het lezen van het stuk van shanita denk ik ehhhhhh misschien zagen anderen mensen het niet als humor,maar kwam het op hun anders over.dus bij deze me excuses,mocht ik daarmee mensen hebben gekwetst. |
Ach Petra, hoe kan iemand nu gekwetst zijn na jouw bijdrage, blijf gewoon die je bent een humoristische lieve vrouw. Ik lees jouw bijdrage graag en moet er vaak om lachen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 9 juli 2012, 20:56
Onderwerp: Dit vraag ik me af vandaag..
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Ben nooit sjaggie in ben de vrolijkheid zelve |
Frank daarentegen is altijd sjaggie
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 9 juli 2012, 20:40
|
|
|
FRANKT627 schreef: | ...als de dames niet zo onlief moesten zijn zou ik wel komen afwassen... |
goeie smoes Frank wij zijn kei lief
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 9 juli 2012, 20:36
|
|
|
INGE721 schreef: | Overleg met Roelande misschien heeft ze nog een James in de aanbieding |
nee dames James is van mij en van mij alleen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 9 juli 2012, 20:23
|
|
|
ANNA415 schreef: | En hij zegt zeker ook niet zoveel |
nee hij is ook heel rustig en wat ook zo handig is hij heeft een aan en uit knopje
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 9 juli 2012, 20:11
|
|
|
INGE721 schreef: | Dat lijkt me nou DE perfecte man |
Hij is 1 meter hoog en 60 cm breed en heeft een handige klep aan de voorkant. stelt weinig eisen en is heel volgzaam
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 9 juli 2012, 17:49
Onderwerp: 18 augustus dagje Giethoorn - Ga je mee
|
|
|
HEIDE115 schreef: | Logisch niet;).. |
Gelukkig! Ach t valt mij op hoe makkelijk je elkaar verkeerd begrijpt hier op het forum
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 9 juli 2012, 17:48
|
|
|
HOPEFUL416 schreef: | Das balen ja! Ik moet er over 2 weken heen. Heb er bijzonder weinig zin in temeer omdat ik last heb van een kies waarbij ik eerder een wortelkanaalbehandeling heb gehad |
nou alvast sterkte!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 9 juli 2012, 17:14
Onderwerp: Gebed altijd verhoord
|
|
|
In de jaren na dat mijn ex-man en ik uit elkaar zijn gegaan heb ik zoveel gekregen na er simpel weg voor te bidden. Zo was een van mijn kinderen zijn winterjas kwijt geraakt,hij was echt nergens meer te vinden. Een kleine ramp want ik had echt geen geld voor een nieuwe. We gingen er voor bidden mijn zoon was nogal specifiek in het gebed wat voor jas welke kleur bontrandje enz. De volgende middag toen ik uit mn werk kwam lag er een flinke zak in de schuur met daarin precies de jas waarom gebeden was en nog meer goed bruikbare kleding. Soms wordt gebed inderdaad meteen verhoord.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 9 juli 2012, 16:55
|
|
|
net naar de tandarts geweest hij heeft vorige week een wortel verwijdert en daarvoor mn kaak open gezaagd(term van de tandarts)Het is nu ernstig ontstoken. Heb antibiotica gehad. En nu moet ik van hem in de ziektewet.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 9 juli 2012, 16:51
|
|
|
HEIDE115 schreef: | alleen omdat je even iets over een geplaatst uitje zegt,is er opeens zogenaamd wat belangstelling? |
je hebt het toch niet tegen mij hoop ik?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 9 juli 2012, 15:23
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Oke mooi succes met afronden je krijgt een mooi beroep | ik doe het al 2 jaar
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 9 juli 2012, 15:23
Onderwerp: De jarige van vandaag...
|
|
|
HERMAN968 schreef: | Dus je voorkeur is steriele vis ? |
Steriele vis? Wat is dat nu weer voor onzin Herman?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 9 juli 2012, 15:21
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Ik ben verzorgende IG Dus mocht jij vragen hebben haha... Kan het helaas niet meer doen de directe zorg maar in doktersassistente zit voor mij ook veel uitdaging |
Ben aan het allerlaatste stukje bezig dus bijna klaar,alleen nog wat stage opdrachten.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 9 juli 2012, 15:12
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Ik ga voor doktersassistente gezien mijn vooropleiding ( verzorgende) is dit een mooi vervolg erop |
oh leuk! Ik doe nu verzorgende IG via de NHA is heel goed te doen!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 9 juli 2012, 15:00
|
|
|
HEIDE115 schreef: | Ja,leuk idee van vertrouwd..er zou idd meer animo voor moeten zijn Roelande |
nou meld je aan Heide
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 9 juli 2012, 14:51
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Ik zou zeggen: lees mijn profiel.....
Als ik aan de brede weg denk zie ik altijd de kaart van vroeger voor me...daar zag je de bios opstaan, het uitgaan en noem maar op., ik ben niet tegen het homohuwelijk, moeten ze vooral zelf weten....en dat zij nu net dingen waar ik ook van geniet....en zonder zondebesef hoor..... Ik lees de Bijbel ook niet naar de letter maar zie het als verhalen in die tijd die je moet vertalen naar deze tijd.... |
Hoi Willemijn ik heb je profiel gelezen,maar vind het nog niet heel duidelijk wat jij een oprechte christen noemt.
De brede weg waar jij het over hebt is van die poster, die is vast wel achterhaald hoewel er een nieuwe schijnt te zijn. Maar Jezus zegt in Math 7 vers 13 en 14: Ga door de smalle poort het koninkrijk van de hemelen binnen de weg naar de vernietiging is breed en komt uit bij een wijde poort Maar de poort naar het leven is nauw. En de weg erheen smal. Weinig mensen vinden hem. Dus ik blijf toch maar liever op de smalle weg
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 9 juli 2012, 14:40
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Vandaag weer goed gesprek gehad met re-intergratie deskundige volgende stap me aanmelden voor de opleiding Brrr toch wel weer spannen allemaal en dan ook weer leren |
welke opleiding Erika?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 9 juli 2012, 13:23
Onderwerp: Het slechtste moment van vandaag
|
|
|
HEIDE115 schreef: | ik probeerde een cake te bakken,maar t'lukte me weer niet. |
he wat ging er mis Heide. ik ben geen bakker maar misschien kan ik je helpen?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 8 juli 2012, 13:35
Onderwerp: Alleen voor vrouwen......(anders zeuren de mannen weer)
|
|
|
JANS221 schreef: | Dat vroeg ik me ook al af! Maar we kunnen ze het voordeel van de twijfel geven. En aangezien ze hier niet mogen reageren, hou ik mijn mailbox in de gaten. Morgen zal ik je zeggen of ze er zijn!! |
nou ben benieuwd
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 8 juli 2012, 13:31
|
|
|
mn teamleidster heeft het rooster weer verandert en nu ben ik vrij. Zou dus wel kunnen, maar dan moet er wel wat meer animo voor zijn
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 8 juli 2012, 13:25
Onderwerp: Alleen voor vrouwen......(anders zeuren de mannen weer)
|
|
|
JANS221 schreef: | Nee Yes, jij begrijpt het niet!!! ik zoek een man die zelf vraagt of hj iets kan doen, niet 1 aan wie ik wat moet vragen!!!
(b.v. schat, kan ik vandaag nog iets voor je doen? Moet er nog geklust worden? zal ik even helpen strijken?) |
huh bestaan die dan
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 8 juli 2012, 10:30
Onderwerp: Dit vraag ik me af vandaag..
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Als ik het goed begrijp heb je een een Android-toestel nodig... Dat heb ik natuurlijk niet. Ik heb nog zo'n gsm die op kolen werkt...een oud ding dus. |
Nou hoef je je niet meer te vervelen Kun je de rest van de zondag bedenken hoe je aan een android of Iphone komt
|
|
Naar boven |
|
|