Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 8 september 2011, 18:05
Onderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
|
|
|
ANNETTE792 schreef: | Mn kidsproof vijver is af
Nog plantjes en vissen erin.....en dan tot volgende zomer wachten voor we erbij kunnen gaan zitten.
|
Ziet er niet verkeerd uit!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 8 september 2011, 15:31
Onderwerp: Dit vraag ik me af vandaag..
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Op dit moment vraag ik me even niets af...(dus offtopic..heb ik toestemming??? ff vragen....JA het mag)
Weet je waar ik heel vaak aan denk...
In tegenspoed geduldig??? Als ik heel eerlijk ben...NEE ik kan het niet!!! In voorspoed dankbaar??? Tuurlijk...en wat voor beloften ik allemaal niet doe!!!!! Voor het toekomende vertrouwen??? Mmmmmmm...ff nadenken... Ja maar...mag ik dan even weten wat er komt???
Het geduld van Job dan maar te mogen hebben(Hebben jullie dat??) En de wijsheid van Salomo...
Wetende dat ik ze beiden niet bezit. Maar beiden waren het mensen met een rotsvast vertrouwen in God, en ze zijn er niet bedrogen mee uitgekomen!!!!
zullen we dan maar veel bidden om het geduld van Job en de wijsheid van Salomo???? |
Mooi gezegd, ik kan het alleen maar be-Amen!
Laatst aangepast door
|
JOSINA022
|
op donderdag 8 september 2011, 15:31
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 8 september 2011, 14:28
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Ik begrijp je vraag ook heel goed hoor Jose..... Maar ik ben ook blij met de woorden van Jolan...
Ik kan ook ik een BUI...heel hard denken en voelen...of nog erger...het zeggen. Terwijl ik beter weet... Soms kan ik het ook zo moeilijk onder woorden brengen... En dan ben ik weer blij met de woorden van Jolan... Zie dat dan maar...OOK als een soort antwoord... |
Idd en dat is weer het mooie aan dit forum...altijd wel iemand die je dan helpt relativeren en je zo uit het dalletje helpt!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 8 september 2011, 13:20
Onderwerp: Niet verlengen
|
|
|
SHANITA130 schreef: | Dit topic is elke keer hetzelfde.
En een afknapper voor iemand die pas lid is ofzo en die serieus een discussie over het geloof wil lezen. |
Shanita, dit topic gaat over het wel of niet verlengen van je abonnement hier. Er zijn genoeg andere topics waar serieus over het geloof e.d. gediscusieerd kan worden.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 8 september 2011, 10:32
|
|
|
JOLAN931 schreef: | Ah José, die vraag heb ik me afgelopen jaren al zovaak gesteld. Maar wat zijn goede mensen? Er is er niet een die goed doet zegt de bijbel. Al begrijp ik heel goed wat je bedoeld, daar er zoveel mensen zijn die anderen benadelen, die de wereld op z'n kop zetten, en die toch gelukkig schijnen te zijn, en alles hebben wat hun hartje begeert.
Probeer maar aan Asaf te denken. Ik weet dat het een dooddoener is, maar soms mag het helpen dat je weet dat er niets nieuws onder de zon is. Asaf vroeg zich hetzelfde af als wij, maar hij mocht zien op het einde van die 'slechte'mensen. Hun geluk is maar tijdelijk. Wij hebben soms ellende nodig om ons te vormen tot wie we zijn. Om ons sterker te maken, en om ons ervaringen op te laten doen waar we later anderen weer mee kunnen helpen. Ik weet dat als je ff in de put zit, het moeilijk is om zo te denken, maar als je je gedachten op deze manier om weet te buigen, met behulp van God, dan geeft het enorm veel rust. Op Zijn tijd komt het wel goed!
Sterke! |
Ik weet het verstandelijk best, maar het voelen hè? Het is/lijkt zo vaak zo onrechtvaardig en ik kan daar zo slecht tegen.
Maar bedankt voor je bemoedigende en lieve woorden!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 8 september 2011, 09:45
|
|
|
Ik vraag mij af waarom het met slechte mensen vaak goed gaat, terwijl goede mensen de nodige ellende te verstouwen krijgen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 8 september 2011, 07:47
Onderwerp: Oproep om een christen te redden van de dood !!!!!!!!!!!
|
|
|
MARCOWAAL200 schreef: | Ik zal deze actie net zo lang voort blijven zetten tot ze ... OF een verblijfsvergunning heeft zodat ze niet terugg gestuurd wordt ...OF tot ze wel terug gestuurd wordt maar dan zou het gebeds punt moeten veranderen . Maar ik laat alle mail die ik erover krijg iedergeval hier zien zodat iedereen weet hoe het ermee staat. Want ook al zou ze terug moeten dan is het nog niet over zelfs dan heeft ze onze steun hard nodig.
Het is een lieve vrouw met haar hart op de goede plaats (ik ken haar persoonlijk vanwege dat ze bij ons naar de gemeente kwam). Zelfs nu ze daar in de gevangenis zit is ze aan het evangeliseren.
Gods wegen zijn ondoorgrondelijk. Dus misschien ook wel deze opsluiting dat die een plan was om in de gevangenis mensen tot geloof te brengen.
Ik vind het niet meer als mijn morele plicht om haar op deze manier te helpen en steunen hierin.
Waar 2 of meer mensen iets eenparig begeren en hierom bidden tot Jezus zal HIJ in ons midden zijn en het gebed verhoren. Ook al moeten we niet kijken naar de tijd wanneer het gebed verhoord gaat worden en ook niet kijken op welke manier dat hij verhoord gaat worden.
Gods liefdevolle zegen voor iedereen. |
Fijn dat je ons op de hoogte houdt!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 7 september 2011, 22:58
Onderwerp: kreet van de week
|
|
|
Wij leven niet om te geloven, maar we geloven om te leven.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 7 september 2011, 22:03
Onderwerp: Hoe noem jij je ouders?
|
|
|
Mijn ouders zijn al wat ouder (70 en 74) en ik zeg wel eens "je" en "jij", maar bij hun voornaam, dat zeker niet.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 7 september 2011, 21:46
Onderwerp: operatie
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Denk dat tie alle namen wil weten Laat ik die nu hebben... en laat ik die nu niet met hem delen Ach jong wat zeide gij weer nieuwsgierig. Zou bijna net als een kleind kind zeggen nananananaaaaaaaaaaa |
Je kunt natuurlijk ook zeggen dat er meer mensen waren die geen kaart hebben gestuurd dan dat er mensen waren die wel een kaart hebben gestuurd En gezien het aantal leden dat CM heeft is dat, geloof ik, maar goed ook
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 7 september 2011, 21:12
Onderwerp: 9/11
|
|
|
Het is idd zo'n datum die blijft hangen. Ik weet dan ook nog heel goed waar ik was en wat ik aan het doen was.
Ik zat toen achter de balie bij de huisarts, werkende als doktersassistente, en menig patiënt kwam binnen met dit verschrikkelijke nieuws. Een van de huisartsen heeft toen een draagbaar tv'tje gepakt en we zijn toen gelijk gaan kijken.
Het was hét gesprek van de dag en er waren zelfs patiënten die anders reageerden, die altijd wat te klagen of te mopperen hadden, maar op dat moment ineens niet meer.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 7 september 2011, 20:49
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Natuurlijk was jij de enige Frank!!!!!!!!!!!!!!!! Denk je dat er IEMAND...anders is geweest die deze vriendelijke hartelijke Jose een kaart heeft gestuurd??? |
Dora misschien?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 7 september 2011, 20:29
Onderwerp: Wisten jullie dat......?
|
|
|
GRIFFIN748 schreef: | Over twee weken ben ik er nóg, niet wéér.
Geloof me, ik kom niet weer terug. Na bijna 2 jaar heb ik het hier ècht wel gezien. Bovendien erger ik me rot aan sommige mensen, en dat andersdenkenden bijna afgeslacht worden.
(foute opmerking, ik weet het. Maar die maak ik wel vaker) |
Jammer, Griffin!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 7 september 2011, 20:09
Onderwerp: Wisten jullie dat......?
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Mooi zo dan kan je gewoon blijven
Erika die jou niet kan missen |
Hij kan ons ook niet missen hoor
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 7 september 2011, 19:24
|
|
|
YELNIN491 schreef: | Hij is weer es niet nieuwsgierig |
nee hoor, hij wil gewoon graag horen dat hij de enige lieverik is van heel CM
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 7 september 2011, 18:52
Onderwerp: Het weer
|
|
|
ERIKA129 schreef: | JA zeg waar doe ik het dan nog voor |
Het gaat om de intentie
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 7 september 2011, 18:50
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Heb je nog meer kaarten gekregen? Of was ik de enige lieverik van hééééél CM |
Da's beroepsgeheim
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 7 september 2011, 18:47
Onderwerp: ben jij gelukkig op dit moment ?
|
|
|
KEIGAAF254 schreef: | Vandaag even niet........
... Weer iemand die veelste jong overleden is..... |
Da's heel naar! Gecondoleerd, veel sterkte en Gods nabijheid toegewenst!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 7 september 2011, 18:46
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Ik had de man met de hamer naar Frank gestuurd om hem in slaap te tikken Ondanks het snertweer slaapt die man slecht dacht sal hem effe hellepe Maar ja als jij hem nodig hebt dan moet tie maar naar jou
[size=7][/[size=7]size]Sorry Frank heb het geprobeerd[/size] |
De man met de hamer staat elke avond voor de deur van Frank, maar ja...die zet 'm weer de deur uit voordat ie kan toeslaan
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 7 september 2011, 17:03
|
|
|
YELNIN491 schreef: | tsja zo wordt het natuurlijk niets, geen winterslaap, geen herfst, geen winter en het voorjaar, duurt zeker weer heel lang |
Stil maar, zonnetje is weer weg, ga maar weer lekker slapen Of moet ik de man met de hamer ff sturen?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 7 september 2011, 16:52
|
|
|
YELNIN491 schreef: | ja zo kan ik geen winterslaap houden met die zon. |
Oeps, heb ik je te vroeg geroepen? Sorry dan, maar ik was bang dat je anders het voorjaar zou missen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 7 september 2011, 16:07
Onderwerp: Niet verlengen
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Ik ook hoor chat maar Mariska komt wel weer terug neemt even een pauze Hoop ik |
Ze mist ons vast nu al heeeeeeeel errug
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 7 september 2011, 14:01
|
|
|
GRIFFIN748 schreef: | da's wel het láátste... |
Ja...wat?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 7 september 2011, 13:59
Onderwerp: mooi, leuk of bijzonder lied
|
|
|
Ik ken de musical idd (heb 'm thuis) en daar had ik 'm ook vandaan, maar het is zo enorm waar!
Dank je wel!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 7 september 2011, 13:52
|
|
|
GRIFFIN748 schreef: | gisteravond kwam het hier op sommige plekken door de ronde putdeksels het riool weer uit. soms kon je niet anders dan middenop de wegas rijden, wat ik dan ook maar deed met de bus, want 't was voor de fietsers al beroerd genoeg om door de regen te fietsen, en als je dan ook nog een plens water van een langsrijdende bus over je heen krijgt...word je als fietser niet vrolijker van.
zo ben ik dan ook wel weer |
Wat galant van je, net een echte heer
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 7 september 2011, 13:26
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Tuurlijk mag je daarop blijven rekenen geld niet alleen als je in een ziekenhuis ligt hoor |
Da's fijn om te weten!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 7 september 2011, 13:24
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Ow hebbie dezelfde lucht als ikke?? soms zonnetje maar ook zeer grijze luchten. Alsof het vannacht niet genoeg gestormd en gehoost heeft |
Was wel heerlijk slapen hoor, die gierende wind om de flat heen
|
|
Naar boven |
|
|