Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 9 juli 2012, 20:34
Onderwerp: Niet verlengen
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Tuurlijk verleng jij wel Wat moet Frank nu zonder Jans |
Janske is veel liever dan sommige vrouwen hier...
En Willemien is ook lief...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 9 juli 2012, 20:25
Onderwerp: Niet verlengen
|
|
|
JANS221 schreef: | over 7 dagen verloopt mijn abbo......verlengen? of niet? |
Verleng maar Janske...na de pn kan je dan desnoods niet meer verlengen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 9 juli 2012, 19:42
Onderwerp: Huishoudelijke vragen mogen toch ook?
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Zijn er nog mensen die graag afwassen dan graag melden bij mijnes |
...en dat gaat dan maar om een bord en een kopje, een mengijzer en een schepijzer (een snij- en steekijzer zal ze niet hebben want dat is te gevaarlijk)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 9 juli 2012, 19:36
Onderwerp: ga je mee picknicken/BBQ zaterdag 4 aug in ede op de heide?
|
|
|
we willen dus op zaterdag 4 augustus voor de twaalfde keer met elkaar gaan picknicken; weer verzamelen rond twaalf uur. bij de schaapskooi tegenover restaurant "juffrouw Tok" (verlengde arnhemse weg 101 te ede) rijd je langs de schaapskooi het zandpad op richting heide; hetzelfde plekje naast het zandpad;
je rijd dus bij de schaapskooi over de parkeerplaats, neemt de S-bocht om het schuurtje heen en rijd door tot de tweede groep bomen aan je linker hand; daar zie je een parkeerplaats, waar we in het gras zitten (en sommigen op stoelen).
mocht je nog andere plannen hebben op die dag, dan kun je dus gerust iets later komen of iets eerder weggaan. om een indruk te geven hoelang de picknick duurt; de vorige keren waren de eersten er rond 11 uur, en gingen de laatsten weg rond 9 uur.
ieder neemt weer eigen eten/BBQ-vlees en drinken mee en we houden hetzelfde schema aan, alleen de datum is anders.....
willen degenen die meegaan een prikbordberichtje op hun profiel plaatsen, en ook anderen uitnodigen waarmee zij contact hebben? hoe meer zielen, hoe meer vreugd!!
mocht je ook plannen hebben om mee te gaan, dan zou ik je reactie liever via t forum lezen dan via de mail (ik heb het te druk nl. om iedereen keurig terug te mailen, en dan heb ik alle info bij elkaar; dat werkt een stuk handiger!!)
een tip; mocht je abonnement aflopen, dan schijnt het mogelijk te zijn, om het forum te volgen, zonder lid te zijn!! je zoekt op google gewoon op google "christianmatch picknicken ede", en dan kom je op dit bericht uit.
even voor alle duidelijkheid een herhaling van de afspraken die we onderling hebben gemaakt; - er kunnen foto's worden gemaakt, maar deze worden niet op christianmatch geplaatst zonder nadrukkelijke toestemming van iedereen die (op de achtergrond van) de foto te zien is. - van alcoholische dranken wordt na de picknick thuis weer genoten. - uiteraard kun je je kinderen en huisdieren ook gewoon meenemen.
ik hoop op een stapel aanmeldingen, en hoop jullie die zaterdag weer gezellig te zien; tot dan..........
voorlopig hopen mee te gaan;
hannah810 met pleegdochter qsjes546, 44 jaar, regio 035 mieke962, 41 jaar, regio 0181 sonja008, 36 jaar regio 0341 willemien943, 45 jaar, regio 010 jans221, 51 jaar, regio 0180 Tjoklat313, 52 jaar, regio 078 flower776 51 jaar, regio 0180 Erika129, 37 jaar, regio 0318 (alleen als ze naast Yes mag zitten)
harald940, 37 jaar, regio 038 Leonard480, regio0180 Frankt627, 48 jaar, regio 076 Jozua472, 55 jaar, regio 0113 siroka573, 33 jaar Willem618, 43 jaar, regio 344 OV (met 4 kinderen) Bram548, 48 jaar, regio0113 vindmij053, 55 jaar, regio 0344 Yes356, 46 jaar, regio 0314 (OV) ......
bij regen wordt een feest-tent meegenomen door; Leo in samenwerking met Leonard ..... ..... .....
BBQ wordt meegenomen door; ..... ..... .....
houtskool wordt meegenomen door; - harald940 ..... ..... .....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 9 juli 2012, 19:34
Onderwerp: animo voor strand - zon - zee - lucht ?
|
|
|
VISSER278 schreef: | strand.....altijd gaaf zon.........Spanje? zee.........van den Helder tot Cadzand lucht........Vandaag afwisseling van zon en regen.
Vorig jaar is er in nov. dacht ik een keer een uitje georganiseerd in Scheveningen. Was toen wel geslaagd alleen degene die het organiseerde bakte er niks van omdat ie daar helemaal niet bekend was. vissertje, nooit meer doen dus
He Heide , volgens mij ben jij daar goed bekend , organiseer jij ff een dagje Scheveningen? en als ik het goed begrijp was dit een beetje je bedoeling? |
Dat was vorig jaar op 19 november. Op een zaterdag. Het was mooi weer...(ik was toen met iemand in Kijkduin).
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 9 juli 2012, 19:27
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Jokkebrok dat was Imke die mijn voeten deed je was gewoon jaloers!! Maarre je maakt dat we off- topic zijn |
Gelukkig maar dat Imke het deed, anders was ik het slachtoffer geweest...
Maar goed we moeten terug on-topic want Jans en Willemien willen er nog een leuke man bij. Waarom weet ik niet want ik sta al op de lijst...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 9 juli 2012, 19:24
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Zijn er nog mensen die graag afwassen dan graag melden bij mijnes |
Heb je geen Vaatima...die doet het wel...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 9 juli 2012, 19:23
Onderwerp: Dit vraag ik me af vandaag..
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Tsssssss heb ik daarvoor een hele ode aan jou gewijd op slechtste moment van de dag gezet |
...het feit al dat je mijn ode op 'het slechtste moment van de dag' zette zegt al veel. Verdien ik niet meer lofwaardigheid?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 9 juli 2012, 18:41
|
|
|
PETRA944 schreef: | frank toch nou moet ik straks nog daaraan denken als ik eten ga maken en eet nog wel braadworsten weer me eetlust bedorven , soep is ook geen optie meer. sereius vlees bakken, eeehhhh kipfile bv of rundvlees, eerst ben je een tijd bezig enge vetjes eraf te snijden eenmaal uit de pan is het lekker,maar jemoet er niet te veel bij nadenken, braadworst bv, eeh dat is toch een darm van een varken of koe? wat dat betreft lang leve de gehaktballen,dan denk je het is gehakt,klaar verder niet over nadenken of een lekker fricandelletje, eh gemalen afval vlees,zoals koeien ogen,nog enger word het met kroketten... dan eet je lekker, zie je wat in de kroket en denk je weg honger... het word tijd voor een ander onderwerp over huishouden, geen rekeningen... iets leuks zoals stofzuigen of washandjes strijken. vraag me af, krijgt heide nu al zijn washandjes mooi gestreken?? |
..wat lees ik hier toch weer allemaal...ik kan niet meer...ik moet weg uit Nederland...ik word missionaris in Afrika...hopeloos is het...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 9 juli 2012, 18:39
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Begrijp opeens waarom jullie op deze site staan tis hopeloos met jullie |
Inderdaad, dit is de hopeloze-gevallen-site...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 9 juli 2012, 18:17
|
|
|
YES356 schreef: | Wat ik me af vraag zijn er ook lieve volgzame vrouwen van 37 op cm? |
Zijn er eigenlijk wel lieve volgzame vrouwen? That's the question...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 9 juli 2012, 15:43
Onderwerp: Het slechtste moment van vandaag
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Ode aan een mopperpot,
Misschien kent u hem wel, en anders dan komt dat nog wel. Zijn naam is Frank de mopperpot van cm, ach u heeft wellicht eens gehoord zijn stem. Vrouwen zijn vaak onlief, tja ik zet het maar even cursief Want wat bedoeld die man daar toch steeds mee, nou heeft u nog een uurtje of twee?? Dan zal ik het u uitleggen, maar het is niet in twee woorden te zeggen. De vrouwen op cm hij plaagt ze maar al te graag, en tja dat is voor ons natuurlijk een plaag. Dus wat krijg je dan, wij zijn vrouwen dus vlam in de pan. Wij reageren natuurlijk op hem, want doen we dat niet dan verheft hij zijn stem. En tja we nemen hem dan ook graag in de maling, dat zorgt weer voor de goede stemming. Maar helaas dan worden wij onlief genoemd, en worden wij vrouwen dank zei hem beroemd! Want hij noemt ons gewoon bij de naam, of geeft er een rare draai aan. En dan heb je meerdere mannen die zich ermee bemoeien, nou en dan begint het ons pas echt te boeien. Hoe meer zielen hoe meer vreugd, Dat doet ons zeker deugd. En tja dan zijn we weer onlief, Maar ach hij is ook wel lief. T’is gewoon een plaaggeest t’is echt waar, Want die ene smiley ligt standaard klaar. Dan komt dat boze koppie weer tevoorschijn, En ach dat vinden we alleen maar fijn. Dan kunnen we daar weer op verder borduren, Tot diep in de nachtelijke uren. Ik zal nu maar stoppen gaan, Anders komen er wel heeeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeeeel boze smiley’s te staan!!
|
...een ode aan mij...en zo kan men nog uren doorgaan met het bezingen van mijn goddelijke kwaliteiten. Of begreep ik het verkeerd?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 9 juli 2012, 14:21
Onderwerp: Het slechtste moment van vandaag
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Hebbie er wel liefde in gedaan? |
Sinds hij op CM is weet hij niet meer wat liefde is... ...en ik ook niet.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 9 juli 2012, 14:20
Onderwerp: Wat heb je gedaan vandaag?
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Goed zeg! Heel veel suc6! En mocht je vragen hebben...ik heb deze opleiding ook gedaan, dan weet je mij te vinden hè! |
Erika wilt alvast de examenvragen weten...kan ze jou die ook vragen?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 9 juli 2012, 10:58
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Gehaktballetjes ja die mogen niet ontbreken |
..gehaktballetjes waar het 'kwaad' is ingeschoten?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 9 juli 2012, 10:57
|
|
|
YES356 schreef: |
Mensen die het dit vraag ik me af vandaag topic hebben gevolgd weten wel hoe de vork in de steel zit!! En wie er voor wat beschermd moet worden!
Als je net zulke lekkere dingen bij je hebt als in 2010 ga ik het misschien nog leuk vinden naast je te zitten |
Had Erika lekker dingen bij??? Heb ik niets van gemerkt. Het zal wel weer voor een select gezelschap zijn geweest.
Wat ik wel eens kreeg van Erika waren haar voeten...om gemasseerd te worden...lekker niet dus...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 9 juli 2012, 09:40
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Nah ik maak liever zelf soep maar zonder mannen erin maar wel met balletjes
Doe je het bij mij ook effe Petra |
...dus soep met bepaalde 'onderdelen'???
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 9 juli 2012, 07:56
|
|
|
PETRA944 schreef: | hier in nederland hebben we ook soep in blik, is wat makkelijker ... belgen |
En vast veeeel lekkerder...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 9 juli 2012, 07:54
Onderwerp: Wist u datjes
|
|
|
ANNA415 schreef: | Bacterie nog wel.
Wist je dat bacterien zich heel snel kunnen vermenigvuldigen..! |
...ohnee, dan heb je dat weer...De Heilige Drieplaag-Eenheid, Anna, Erika en Petra is meer dan genoeg hoor...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 9 juli 2012, 06:29
|
|
|
ANNA415 schreef: | Ik snap er niets meer van doet hij ratten en vrouwen in de soep |
... je hebt, groent-, vis-, vlees-, tuinkruidenbouillion. En die kan je in verschillende recepten gebruiken. Er is sinds enkele maanden ook een rattenbouillion (een creatie van een zekere Cootje) en sinds gisteren is er ook een vrouwenbouillion om Lastge-vrouwen-soep mee te maken.
Volgens mij hebben sommige hier een grote culinaire achterstand...
Mijn missioneringswerk als Belg in Nederland krijgt een steeds grotere omvang...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 9 juli 2012, 06:22
|
|
|
ERIKA129 schreef: | dan ga ik wel naast Yes zitten |
Oké, je staat op de lijst...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 9 juli 2012, 06:21
|
|
|
we willen dus op zaterdag 4 augustus voor de twaalfde keer met elkaar gaan picknicken; weer verzamelen rond twaalf uur. bij de schaapskooi tegenover restaurant "juffrouw Tok" (verlengde arnhemse weg 101 te ede) rijd je langs de schaapskooi het zandpad op richting heide; hetzelfde plekje naast het zandpad;
je rijd dus bij de schaapskooi over de parkeerplaats, neemt de S-bocht om het schuurtje heen en rijd door tot de tweede groep bomen aan je linker hand; daar zie je een parkeerplaats, waar we in het gras zitten (en sommigen op stoelen).
mocht je nog andere plannen hebben op die dag, dan kun je dus gerust iets later komen of iets eerder weggaan. om een indruk te geven hoelang de picknick duurt; de vorige keren waren de eersten er rond 11 uur, en gingen de laatsten weg rond 9 uur.
ieder neemt weer eigen eten/BBQ-vlees en drinken mee en we houden hetzelfde schema aan, alleen de datum is anders.....
willen degenen die meegaan een prikbordberichtje op hun profiel plaatsen, en ook anderen uitnodigen waarmee zij contact hebben? hoe meer zielen, hoe meer vreugd!!
mocht je ook plannen hebben om mee te gaan, dan zou ik je reactie liever via t forum lezen dan via de mail (ik heb het te druk nl. om iedereen keurig terug te mailen, en dan heb ik alle info bij elkaar; dat werkt een stuk handiger!!)
een tip; mocht je abonnement aflopen, dan schijnt het mogelijk te zijn, om het forum te volgen, zonder lid te zijn!! je zoekt op google gewoon op google "christianmatch picknicken ede", en dan kom je op dit bericht uit.
even voor alle duidelijkheid een herhaling van de afspraken die we onderling hebben gemaakt; - er kunnen foto's worden gemaakt, maar deze worden niet op christianmatch geplaatst zonder nadrukkelijke toestemming van iedereen die (op de achtergrond van) de foto te zien is. - van alcoholische dranken wordt na de picknick thuis weer genoten. - uiteraard kun je je kinderen en huisdieren ook gewoon meenemen.
ik hoop op een stapel aanmeldingen, en hoop jullie die zaterdag weer gezellig te zien; tot dan..........
voorlopig hopen mee te gaan;
hannah810 met pleegdochter qsjes546, 44 jaar, regio 035 mieke962, 41 jaar, regio 0181 sonja008, 36 jaar regio 0341 willemien943, 45 jaar, regio 010 jans221, 51 jaar, regio 0180 Tjoklat313, 52 jaar, regio 078 flower776 51 jaar, regio 0180 Erika129, 37 jaar, regio 0318 (alleen als ze naast Yes mag zitten)
harald940, 37 jaar, regio 038 Leonard480, regio0180 Frankt627, 48 jaar, regio 076 Jozua472, 55 jaar, regio 0113 siroka573, 33 jaar Willem618, 43 jaar, regio 344 OV (met 4 kinderen) Bram548, 48 jaar, regio0113 vindmij053, 55 jaar, regio 0344 Yes356, 46 jaar, regio 0314 (OV) ......
bij regen wordt een feest-tent meegenomen door; Leo in samenwerking met Leonard ..... ..... .....
BBQ wordt meegenomen door; ..... ..... .....
houtskool wordt meegenomen door; - harald940 ..... ..... .....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 8 juli 2012, 22:13
|
|
|
VISSER278 schreef: | O nee hoor , Frank heeft nog wel een recept van een hele speciale bouillon .
Had toch iets met ratten te maken, Frank? |
ja, maar dan wel met Zeeuwse ratten
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 8 juli 2012, 22:12
|
|
|
TINK100 schreef: | en het wokken dan???
en ik wildfe bobben.... gaat dan ook niet meer |
Ik zal wel alleen met jou gaan wokken, Tink...en Bobben mag je nog steeds
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 8 juli 2012, 22:03
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Nee da's waar, je bent én Belg én dom, da's dubbelop |
...tegen jou tik ik niet meer...en die scheiding kan je lekker vergeten
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 8 juli 2012, 22:01
Onderwerp: Wist u datjes
|
|
|
VISSER278 schreef: | Ik hoop dat W-tje niet van radijsjes houdt. Ik hoop dat W-tje niet van komkommer houdt. Ik hoop dat W-tje geen zin heeft om iedere dag naar de AH te gaan om te proeven . Ik hoop dat W-tje een hekel aan katten heeft.
|
...stoute visser...gun je ons dan echt niets...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 8 juli 2012, 21:46
|
|
|
ANNA415 schreef: | Yes, die begon over ossehaarsoep.... |
...ik krijg nog een soep-fobie van dat geleuter...pfffff, kunnen we niet gewoon ruzie maken ipv over soep te tikken...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 8 juli 2012, 21:38
|
|
|
ANNA415 schreef: | Dan kijk jij toch eerst de romantsiche en daarna de horror (en onder die film maak je dan soep ) |
welke zeeschuimer is er eigenlijk over die soep begonnen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 8 juli 2012, 21:37
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Scheelt ik wil je ook niet maar wel effe te pakken nemen ja |
Zeg, als jullie zo blijven kibbelen mogen jullie op de pn niet meer naast elkaar zitten zoals in september 2010
|
|
Naar boven |
|
|