Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 10 februari 2012, 11:36
Onderwerp: Elfstedentocht
|
|
|
Het ging mij even over het verschil in belangrijkheid:200 doden worden in een item van een minuut afgehandeld, een schaatstocht krijgt een kwartier.......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 10 februari 2012, 10:22
Onderwerp: Elfstedentocht
|
|
|
Nu zijn friezen meestal nuchter behalve als het over de elfstedentocht gaat....... Waar ik me deze week over verbaasde: over de Elfstedentocht wordt in het journaal een kwartier gepraat.....hot news.... Dan komen nog even de andere wetenswaardigheden snel langs in items van maximaal een minuut..... Twee honderd doden in Syrie, Nederlands meisje dood gevonden in een hostel in Laos.....en ga zo maar door.....en niet te geloven toch? Of is dit nu de nuchtere blik van een Veluwse........
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 8 februari 2012, 21:53
Onderwerp: Homoseksualiteit
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Ach Pien, in het verleden hebben we het hier uitgebreid over gehad, en ik heb nu eenmaal geen zin om alles te herhalen. Mijn standpunt is hier bekend. Datgene wat mij hier tegenstaat, is de manier waarop mensen neergezet worden als ze een principieel standpunt hebben tegen homoseksualiteit. In het verleden heb ik erop gewezen, dat je als gemeente dan twee verschillende normen zou moeten hanteren en dat ik dat in onze gemeente absoluut niet zag zitten. In jouw ogen is er een groot verschil tussen homoseksualiteit en pedoseksualiteit. In mijn ogen liggen ze in elkaars verlengde. En ik denk dat als we het ene accepteren, we uiteindelijk het andere ook zullen accepteren. De leefregels van de Heer staan onder druk in deze tijd. En ik denk dat het niet goed is, ze zomaar aan de kant te zetten. |
Chatuliem, ik mag je graag dat vooropgesteld.....maar vind je nu echt niet dat je zo'n meisje als Jasmijn ontzettend tekort doet? Zij zoekt ook de liefde alleen de liefde van een vrouw, jij bent daar op tegen dat is bekend maar moet je er nu allemaal van dat soort verlengdes bij halen? Dat is bijna zondig in mijn ogen.....Het gaat bij haar om liefde voor een vrouw en zoals ik het lees welgemeend en niets vulgairs erbij..... Dat probeer jij nu een beetje te verkrachten met je kritieken.....Probeer er eens met wat meer liefde en begrip naar te kijken en vooral......laat de ander heel....... Homofilie is iets wat -gelukkig- in Nederland kan, je kan zelfs trouwen in stadhuis en in de kerk....en dan kom jij met jouw soort vergelijkingen die kant noch wal raken en zelfs erg kwetsend zijn...... Je kan er op tegen zijn prima.....maar doe dan niet dit soort kwetsende uitspraken.....die zijn echt grensoverschrijdend.....
Laatst aangepast door
|
WILLEMIJN232
|
op woensdag 8 februari 2012, 21:55
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 8 februari 2012, 18:17
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Ik vraag me af hoe men zou reageren als hier een man bekende dat hij voorkeur voor kinderen heeft.... Ik vraag me af hoe men zou reageren als een vrouw vertelde dat ze een relatie heeft met twee mannen..... Ik vraag me af hoe men zou reageren als een lerares hier zou bekennen dat ze een relatie heeft met een leerling.
Ik vind de verontwaardiging over onze mening wat betreft homoseksualiteit zeer selectief. We mogen overal op tegen zijn, maar we moeten een oogje dichtknijpen wat betreft deze zonde. Wat is een kerk zonder mening? Wat is een kerk, die niet meer durft te zeggen wat het evangelie waard is? Het is een kerk waar ik niet meer bij zou willen horen. |
dat zijn toch heel andere zaken.....Misschien moet je daar een speciaal topic voor openen? Nu gaat het over homosexualiteit, heel wat anders dus....... Denk dat het handiger is dat we bij dit onderwerp blijven.......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 7 februari 2012, 19:42
|
|
|
MAR907 schreef: | 14 Dan zullen we niet langer onmondige kinderen zijn die als golven op en neer deinen en heen en weer bewogen worden door elke wind, dat wil zeggen: door elke leer waarmee sluwe mensen met hun valse wijsheden ons op dwaalwegen brengen. 15 Door ons aan de waarheid te houden zullen we in liefde volledig toegroeien naar hem die het hoofd is: Christus. 16 Aan hem ontleent het hele lichaam zijn samenhang en onderling verband. Het groeit door de juiste werkzaamheid van ieder lichaamsdeel en het bouwt zichzelf op door de liefde. | precies.... Vers vijftien noemt iets bijzonders. "Door ons aan de waarheid te houden"....
De waarheid, is hetgeen dat Hij leert/zegt over "onnatuurlijke omgang".... Niet mijn mening, wel zegt de Heer er iets over. Zoals Hannah zegt de veroordeling is bij de Heer en dat is onderhand al ca. 2000 jaar beschreven voor ons.[/quote]
Iedereen vult zijn/haar waarheid weer anders in he? dat is nu net het probleem.......of niet, net hoe je het ziet....ik veroordeel een ander niet zo gauw als hij een andere waarheid heeft......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 6 februari 2012, 23:09
Onderwerp: Strandwandeling met eventuele overnachting.
|
|
|
VISSER278 schreef: | tuurlijk wel. Gewoon komen W. ik zal het echt niet tegen frank zeggen hoor. |
Ik heb jou wel door Visser........
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 6 februari 2012, 22:53
|
|
|
VISSER278 schreef: | Yes....... Hannah, zet ze maar op de lijst erbij. |
Nee Visser, je vond het niet leuk dat ik kwam.......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 6 februari 2012, 22:13
|
|
|
VISSER278 schreef: | Nou , ikke niet hoor , ze loopt me toch altijd maar te pesten
Is maar een grapje hoor , W-tje |
Kijk maar uit Visser.....straks kom ik nog......met vriendin.......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 6 februari 2012, 22:12
|
|
|
HANNAH810 schreef: | willemijn is denk ik al haar vriendinnen nog op aan het trommelen, toch willetjuh??? wel met twee of vier op een kamer, he?
ik zou het wel erg leuk vinden overigens als je kwam, maar dat weet je vast wel zonder dat ik dat hier schijf, dus doe ik dat maar niet. |
Wat bedoel je Hannah met twee of vier.....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 6 februari 2012, 22:01
|
|
|
VISSER278 schreef: | Snurk en anti-snurk-kamers ...... is misschien ook nog een optie , Hannah? |
Jij hebt wel veel eisen Visser.....een extra lang bed of zelfs twee......nu ook nog een snurkloze kamer???? s
Misschien mag je wel samen met Frank op een kamer.....
Laatst aangepast door
|
WILLEMIJN232
|
op maandag 6 februari 2012, 22:02
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 6 februari 2012, 19:18
|
|
|
LIEKE000 schreef: | . Ik las dit topic... en de eerste woorden die bij mij opkwamen, waren
......GOD HUILT!!!!....
Waarover........dat mag jezelf invullen.
Sorry mensen, ik moest dit even kwijt. |
Wat bedoel je nu te zeggen? God huilt? Maar waarom??? Omdat iemand vind dat God haar bij de hand neemt? Is toch mooi?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 5 februari 2012, 22:52
|
|
|
HANNAH810 schreef: | wie gaat er mee strandwandelen op vrijdag 10 februari ???
om 18:00 uur hopen we te verzamelen bij de brandweer kazerne van Oostkapelle.
de adresgegevens; (even noteren voor je in de auto stapt, voor alle zekerheid )
Brandweer Oostkapelle. Domburgseweg 68d 4356 NB Oostkapelle
voor we gaan wandelen hopen we daar om 20:00 uur ook weer de laatkomers op te pikken die na het werk aan willen sluiten, voor we gaan wandelen.
We hebben een lokatie waarvan we gebruik mogen maken, waar ieder een eigen (twee-persoons-)kamer tot zijn/haar/hun beschikking heeft, en willen de kosten van E 25 per persoon all in, dan wel graag delen.
Vanaf 18:00 uur kunnen we terecht in de accomodatie waar we eten slapen enz. We gaan s avonds een strandwandeling maken en hopen na afloop nog iets te drinken. er is een mogelijkheid om te overnachten voor degenen die willen blijven tot de zaterdag. we hopen dan rond 9 uur gezellig te ontbijten, en om 13 uur te lunchen, waarna ieder weer richting huis gaat. (of kiest voor een nachtje bijboeken met kosten rond de 10 á 12 euro houd er bij het extra nachtje dan wel rekening mee dat het avondeten uit een frietje-mét zal bestaan, om het allemaal zo low-budget mogelijk te houden.)
heb je interesse, wil je dan je naam invullen op onderstaand lijstje?
voorlopig hopen mee te gaan;
simsim368, 50 jaar, regio 0118, MET overnachting bert364, 42 jaar, regio 0321, MET overnachting en zoon van 10 jaar visser278, 44 jaar, regio 0113, MET overnachting peter717, 48 jaar, regio 0341, evt met overnachting bert168, 44 jaar, regio 0599 MET overnachting willem618, 43 jaar, regio 0344, MET overnachting barman007 , 49 jaar, regio 0118, MET overnachting nathan510, 53 jaar, regio 0164, MET overnachting sambal648, 38 jaar, regio 0111, ZONDER overnachting bleueyes120, 46 jaar, regio078, MET overnachting Henkeman399, 38 jaar, regio 0596, MET overnachting pjvdg690, 36 jaar, regio ehhm?, MET overnachting frank727, 47 jaar, regio 076, ZONDER overnachting ov johan130, 46 jaar, regio belgie, MET overnachting
tjoklat313, 51 jaar, regio 078 MET overnachting susannah475, 46 jaar, regio 0318 MET overnachting hannah810, 39 jaar, regio 073 MET overnachting en pleegdochter 6 jaar nathanya830, 34 jaar, regio 0251 MET overnachting en drie kids van (10,9 en 7 jaar) momo697, 45 jaar, regio 0592, MET overnachting Cootje711, 35 jaar, regio 0180, MET overnachting xabia, 48 jaar, regio belgie, MET overnachting ineke155, leeftijd 55-, regio 0183, MET overnachting pien621, 35 jaar, regio 010, MET overnachting leonie042, 38 jaar, regio 0166, evt met overnachting, ov van oppas hond mama519, 45 jaar, regio 0166, MET overnachting, onder voorbehoud
super, mensen, t wordt al een gezellig koppeltje!! wie doet er mee met poolen!! (ik ga niet sjoelen, daar ben ik niet goed in, en trampoline springen in het speeltuintje doe ik alleen als er niemand kijkt!!)
er zijn nog veel mensen achter de schermen die er over denken mee te gaan, maar nog geen naam willen invullen en eerst eens kijken wie er nog meer aan gaan melden. wat zou er gebeuren als ze gewoon even een gezellig berichtje achter laten op dit topic, zonder dat dit het gevoel van verplichting schept? wieweet meld de ander zich dan wel het eerst aan; ik denk dat er dan velen meer komen!!
han, krijgt er meer en meer zin an |
Heb je al een lang bed voor Visser Hannah?????
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 5 februari 2012, 17:30
Onderwerp: Het slechtste moment van vandaag
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Ik denk niet dat ik W-tje alleen naar jullie kan laten komen...ik zal haar wel brengen en ook haar ruggetje wassen... |
Helaas pindakaas, ik ga ook niet alleen......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 5 februari 2012, 17:11
Onderwerp: Het slechtste moment van vandaag
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Pestkop...als ze nu weer weken in de chatroom over een badkamer raaskaalt dan dan dan dan...nou ja... |
Oh Frank, ik krijg ook een nieuwe badkamer, ze zijn deze week vooral bezig geweest met het slopen van mijn oude badkamer en toilet en deze week is de opbouwfase.....nu ben ik ook badkamerloos en ik vervuil.... Ga graag her en der op bezoek om me te douchen....... Maar mooi dat het gaat worden.......zal er eens in de chatroom over vertellen ok?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 5 februari 2012, 12:37
|
|
|
JASMIJN197 schreef: | Mijn gevoelens blijven, deze zijn zuiver, gevoelens heb je niet onder controle. Maar ik interpreteer de bijbel op de manier waar ik het in wil lezen. Mijn ervaringen tot nu toe zijn dat de meeste mensen vinden dat homoseksualiteit en christen zijn niet samen kan gaan omdat dat in de bijbel staat... Maar ik lees het niet in de bijbel, ik wil met jullie terug gaan naar het woord, waar uit welke teksten halen jullie dat dan, ik wil vertellen wat ik er uit haal, om op die manier hier samen naar te kijken. Tot nu toe ben ik er nog steeds van overtuigt dat de bijbel een homoseksuele relatie niet tegen spreekt, dus God ook niet.
Mijn seksuele geaardheid is blijvend, ik heb mijzelf geaccepteerd, maar de manier hoe ik er invulling aan wil geven in een christelijk leven, daar kan ik mijn mening natuurlijk over bijstellen, wanneer ik ervaar dat ik aan het kortste eind trek.
Ja, ik heb gedate met jongens, ik heb gedacht dat ik misschien door juist meer met jongens om te gaan, mijn gevoelens voor meiden te vergeten. Maar juist hoe meer toenadering ik tot jongens zocht, hoe meer verwijdering ik voelde van mijn eigen indentiteit. ik heb nog nooit een seksuele relatie gehad, niet met mannen maar ook niet met vrouwen. Ik wil leven op dezelfde manier hoe God een relatie tussen man/vrouw bedoelt heeft. Ik wil wachten op de ware voor mij. Ik zie zelf ook in dat een christelijke levenswijze, zeer zelden voorkomt binnen de homoseksuele wereld, maar dat is ook niet de wereld waar ik mij in wil omgeven. Ik ben christen, God heeft mij uitgekozen, God heeft mijn hand gepakt en zal deze nooit loslaten. Ik heb helemal geen behoefte om mij in die wereld te omgeven. Ik zie mijn toekomst als christen en hopelijk met een lieve vrouw rooskleurig te gemoed. |
Is het niet prettiger en rustiger om het hier bij te houden? Je vind in je hele leven voor en tegenstanders van homosexualiteit, praktizerend of niet... Als jij voelt datGod jou uitgekozen heeft en jouw hand vast houdt bij alles wat je doet is dat toch goed? Probeer dat vast te houden zou ik zeggen...en iedereen heeft weer een andere interpretatie over Bijbelteksten dus een antwoord vind je ook op CM niet....... Ik geloof trouwens niet dat een christelijke levenswijze zelden voorkomt in de homowereld, integendeel gelukkig wordt ook in de kerken er juist wel aandacht aan besteedt en dat was hard nodig ook..... Er zijn natuurlijk ook kerken die het veroordelen maar het is met kerken net als met mensen.....nooit alle neuzen staan dezelfde kant op........ Dat is dan niet de kerk voor jou moet je maar denken..... Ik vergelijk het dan maar even met het feit dat er kerken zijn waar geen vrouwen in het ambt mogen.....ik zou nooit lid van zo'n kerk kunnen zijn.....dus is het geen kerk voor mij......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 4 februari 2012, 23:48
|
|
|
Het gaat nu niet om de mening van Chatuliem denk ik.....het gaat over homosexualiteit........ En dat Chatuliem daar een uitgesproken mening over heeft is wel bekend denk ik...... Volgens mij is het dus wat handiger om het een beetje centraal te houden.....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 4 februari 2012, 21:01
|
|
|
an kan het natuurlijk ook zo zijn, dat iedereen ook een eigen mening heeft, en dat is met alles zo, je hebt voor en tegenstanders, en er tussen in
Wat is nu de meerwaarde van deze opmerking????? Natuurlijk is het zo maar dat weet toch iedereen mag ik hopen?????
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 4 februari 2012, 20:59
Onderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Ze hebben ooit mijn meterstand te hoog ingeschat,sigaar uit eigen doos dus........ |
Ik had mijn meterstand ingevuld en ik kreeg een brief terug dat ik vast de verkeerde meter had gebruikt want de getallen konden absoluut niet waar zijn.......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 4 februari 2012, 15:49
Onderwerp: Het weer
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Het was hier vannacht -18 graden ach valt mee Had bijna binnen een ijsbaan gehad wel een luxe positie Verwarmde ijsbaan maar ja dan had ik mn huis kunnen ontruimen! Dus lekker de vrieskou buiten en ik lekker binnen de bomen hadden vanmorgen schitterend witte rijp en alles was mooi wit Maar kkkkoooouuuuddddddddddd is het wel! |
Ik hoorde Erika, dat zelfs morgen veel kerkdiensten korter gaan duren..........dit omdat die gebouwen niet te verwarmen zijn.......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 4 februari 2012, 15:42
Onderwerp: 25+ conferentie
|
|
|
MARIANNE682 schreef: | Hallo allemaal. Pak je agenda er maar eens even bij, want het is bijna weer zo ver. Tijd voor een leuke, gezellige en opbouwende 25+ conferentie vol goede ontmoetingen! De eerstvolgende activiteit is van 30 maart tot 1 april 2012 in Zelhem. Het thema is: Remember Me. Sprekers zijn o.a. Henk Binnendijk en Martin Tensen. Tot ziens?!!!! Meer informatie, zie: http://www.25-plus.nl/ |
Henk Binnendijk is toch ondertussen wel 70 plus??????? Past hij dan nog wel in een 25+ ontmoeting?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 4 februari 2012, 13:27
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Chatuliem bedoel je zeker. Het gaat om het principe in hoeverre keuren we andere liefde goed dan tussen een man en een vrouw... |
Ik vind het juist erg onchristelijk om dat niet te doen.... en dan heb ik het over homosexualiteit he? Niet over overspelige mensen of pedofielen..... En je maakt mij niet wijs dat God een oprechte liefde tussen twee mannen of vrouwen niet goedkeurt.......Je doet de mensen ook tekort die zo'n relatie aangaan......en daar misschien al veel moeite mee hadden om te accepteren dat ze zo zijn.......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 4 februari 2012, 13:24
|
|
|
GERRIT084 schreef: | Dat is dan geheel wederzijds, die laatste zin dan, en dan nog dit, ook jij hoeft niet te bepalen wat anderen denken, bedoelen of zeggen. |
Je reageert er anders aardig op Gerrit..... Niet doen, zonde van je tijd.....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 4 februari 2012, 13:19
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Wat denk je dan van liefde tussen stiefvader en dochter. De volgende stap is dat we dat dan ook maar tolereren. Of wat denk je van een overspelige relatie? Kan ook sprake zijn van liefde...of van onderwijzer met kind? Als we onze grenzen maar niet meer durven te stellen komen we in een glijdende schaal terecht. Gister was een programma van P en W voor, waarin een man vertelde hoe hij als jongen begeerd wed door een man, en dat hij dat als heel fijn ervaren had...... |
Het gaat nu over homosexualiteit, niet over allerlei andere zaken...dus je bent off topic Chatuliem....
Laatst aangepast door
|
WILLEMIJN232
|
op zaterdag 4 februari 2012, 13:20
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 4 februari 2012, 13:17
|
|
|
GERRIT084 schreef: | Hoezo geen respect voor Jasmijn? Zit er een veroordeling in mijn antwoord, beslist niet. In jou antwoord zie ik wel een hoop vooroordelen, en dan niet aan het adres van Jasmijn, om over veroordelen maar te zwijgen. En als Jasmijn met een vrouw gelukkig wil zijn/worden, wie ben ik dan om daarop tegen te zijn, en soms kan je beter leuk proberen te zijn, Dan elkaar te bekogelen met Bijbelteksten, die vaak wel kwetsend kunnen overkomen. Dus mijn persoonlijke antwoord op Jasmijn als jij gelukkig wil zijn met een vrouw, mijn zegen heb je, mijn keuze zou het ook zijn. En aan Willemijn, heb je toch weer verlengd dan |
Ik vond je antwoord absoluut niet op zijn plaats..... Je kan niet alles verantwoorden met een zgn lollige opmerking....en wat jij er verder van denkt of doet vind ik eigenlijk niet zo boeiend......
En probeer niet altijd lollig te zijn......heeft vaak geen meerwaarde.....
Laatst aangepast door
|
WILLEMIJN232
|
op zaterdag 4 februari 2012, 13:19
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 4 februari 2012, 12:57
Onderwerp: Wat heb je gedaan vandaag?
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Die bij mij in huis zeker vannacht Dus wat heb ik gedaan vandaag? Middernacht mn broer en zwager uit bed getimmerd en hierheen gehaald om hun arme zusje bij te staan met een gesprongen leiding Dus dweilen en dweilen nee niet met de kraan open die had ik ondertussen dicht En toen toch nog maar even geslapen! Nu mn hele huis weer opgeruimd was een bende, er wachten nog pakweg drie wassen met allemaal natte handdoeken en weet ik wat we allemaal gebruikt hebben! MAar goed mn huis is weer aan kant en ik ben het pap zat |
Je hebt in ieder geval al meer gedaan dan ik vandaag...... dan hoeft er niet veel te gebeuren trouwens want ik heb nog niets gedaan...... Maar wat een ellende en dan als je lekker ligt te slapen........
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 4 februari 2012, 12:24
|
|
|
MARISKA601 schreef: | Ik heb het over het praktiseren van een relatie. Niet over de geaardheid.
Waarom zou God een homorelatie 4000 jaar geleden hebben afgekeurd en nu ineens nu zal goedkeuren? Dan kunnen we alle regeltjes wel overboord gooien. |
Mariska, het zou toch niet goed zijn als we nu nog net zo leefden als 4000 jaar geleden? Dat doe jij ook toch niet? Dus natuurlijk zijn die regeltjes anders.....Jij loopt toch ook niet in een berenvel rond????
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 4 februari 2012, 12:18
|
|
|
BERT168 schreef: | dat gerrit er zon leuk antwoord op geeft wil toch helemaal niet zeggen,dat gerrit geen respect heeft jasmijn haar geaardheid? het is goed om af en toe even in zon topic als dit even een grapje te maken,maar dan moet het niet denigrerend overkomen,en dat is hier niet het geval vind ik.
ik ben het dus ook roerend met gerrit eens! goeie timing gerrit! |
Ik vind het voornamelijk een ontzettend flauw antwoord waarin weinig respect getoond wordt voor Jasmijn....erger nog...ze wordt gewoon een beetje voor schut gezet......Zij heeft een serieuze vraag.....en sommige mensen willen ieder topic leuk maken door hun opmerkingen..... Die opmerkingen hebben ook absoluut geen meerwaarde.....lijkt wel of sommige mensen moeite hebben een serieuze discussie te voeren en alles met hun flauwe humor willen "verpesten." ....Zegt wat over diegene moet je maar denken.....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 4 februari 2012, 11:05
|
|
|
JASMIJN197 schreef: | Héé!!
Ik zal maar meteen met de deur in huis vallen, ik val op vrouwen. Ikzelf kan dit aan God verantwoorden, sterker nog, ik denk dat God mij homoseksueel geschapen heeft. Ik denk dat het geen zonde is om met een vrouw een relatie aan te gaan. Ik denk dat wanneer ik iemand wordt die ik niet ben, dat God daar juist verdrietig van wordt! Homoseksualiteit is geen keuze, het is een geaardheid, gebasseerd op gevoelens, gevoelens heb je niet onder controle, het overkomt je. Natuurlijk is het jouw eigen keus, op die gevoelens in te gaan of niet. Maar wat houdt je tegen; Wanneer jij een gelijkwaardige relatie opbouwt, gebasseert op liefde en trouw en samen in deze relatie en met deze relatie God wil dienen? Dat is tcoh prachtig! Gods liefde is zo groot, wij kunnen deze niet in een kader plaatsen!
Ben benieuwd hoe jullie hierover denken?
Liefs, Jullie zuster in de HEER! Jasmijn |
Jasmijn, negeer alsjeblieft de reacties van mensen die denken dat ze leuk zijn.... Ik vind het knap van je dat je er zo open voor uit komt en daar is toch ook niets mis mee? Of je nu op een man of vrouw valt, het is belangrijker dat je kan zijn wie je bent......En God zag dat het goed was.....een prachtige Bijbeltekst en ik denk vast dat Hij dat ook bij jou denkt.......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 4 februari 2012, 07:01
Onderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
|
|
|
COOTJE711 schreef: | Ja inderdaad Vandaag hoorde ik dat ik als eerste op 't lijstje staat dus voel me hoog vereerd Maar mag et niet verder vertellen dus mondje dicht.. |
My lips are sealed......
|
|
Naar boven |
|
|
|
|
|
|
|
|