ChristianMatch

Forum

Berichten van FRANKT627
Ga naar pagina Vorige 1 ... 69 70 71 72 73 74 75 ... 241 Volgende
ChristianMatch forum index » Berichten van FRANKT627
Auteur Bericht
FRANKT627 (60)

BerichtGeplaatst: dinsdag 10 juli 2012, 15:41
BerichtOnderwerp: ga je mee picknicken/BBQ zaterdag 4 aug in ede op de heide?

ERIKA129 schreef:
Frankieeeeeeeeeeeeeee Boze smiley

Voor de 100-duizenste keer het is zonder 'ieeeeeeeeeeeeeee' Boze smiley Je lijkt net Steentje wel...

Hierbij wil ik Steentje als de andere oud-cm-leden groeten zoals, Mariska, Chat, Annette, Pieter, Marianne, Mary en die tientallen anderen die van aan de zijlijn dit forum lezen... Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627 (60)

BerichtGeplaatst: dinsdag 10 juli 2012, 15:36
BerichtOnderwerp: Niet verlengen

ROELANDE345 schreef:
Ha,ha jaloers op Yes Frank?

Pfff jaloers op Yes??? Het kan best een goeie en vriendelijke kerel zijn maar ik val niet op mannen. Die leggen naar het schijnt hun onderbroek in de koelkast...ik moet er niet aandenken zo'n broek dat 2 weken werd gedragen tussen mijn radijsjes te vinden... Boze smiley
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627 (60)

BerichtGeplaatst: dinsdag 10 juli 2012, 15:35
BerichtOnderwerp: Huishoudelijke vragen mogen toch ook?

PETRA944 schreef:
nee, ze vinden het zelf ook moeilijk, de eerste keer kwamen ze met hun tweeen want soms worden mensen agressief. verontschuldigen zich zelf ook,dat ze het moeten omdat er ook fraude word gepleegd.maakten de eerste keer wel echt alles open,kasten. je privici gevoel kan je effe kwijtraken, maar de andere kant is weer dat ze je wel helpen. toen ik geen huis kon krijgen nergens ,waren ze zeer boos dat urgentie werd afgewezen voor mij. En ze behandelt me altijd met respect. Lachende smiley maar is offtopic, ontopic is, hoe ziet een mannen huishouding eruit Smiley die vol vragen zit
frank vertel..... Lachende smiley en je lucht je slaapkamer raam toch wel iedere dag Smiley die vol vragen zit en de rest van je huis Smiley die vol vragen zit anders slaat de scheetlucht in de soep Lachende smiley Lachende smiley

Boze smiley ...ik reageer niet meer op een reactie waar het sch...woord in staat. Dat vind ik zoooo vies...bahhhh Kotsende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627 (60)

BerichtGeplaatst: dinsdag 10 juli 2012, 15:33
BerichtOnderwerp: Het weer

TINK100 schreef:
een beetje regen kan geen kwaad....maar het was een beetje teveel van het goeie...waar blijft de mooie zomer????

Boze smiley ...je gaat toch zoals alle rijke mensen naar het zuiden van Frankrijk. Wel daar zal je wel goed weer hebben.

Hier heeft het niet geregend...voila
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627 (60)

BerichtGeplaatst: dinsdag 10 juli 2012, 15:30

ROELANDE345 schreef:
ja en heeft zeker ook een boven en onderkant Lachende smiley

Dus er kunnen heel wat dames bij hem gaan zitten

Boze smiley ...jullie hebben een speciaal vrouwentopic van ons mogen oprichten...kan je daar die nonsens niet gaan vertellen. Dit is wel een serieuze topic...
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627 (60)

BerichtGeplaatst: dinsdag 10 juli 2012, 15:27

TINK100 schreef:
en een voorkant en een achterkant...en wat lastiger, ook een binnenkant.....

Boze smiley ...typisch weer iets voor Tink...pffff, een binnenkant...jij denkt zeker weer aan de binnenkant van jou die moet gevuld worden met eten... Kwijlende smiley ...met een BBQ-kippetje???

Laatst aangepast door
FRANKT627
op dinsdag 10 juli 2012, 15:28
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627 (60)

BerichtGeplaatst: dinsdag 10 juli 2012, 13:40

JANS221 schreef:
heet jij Erika???? Gefrustreerde smiley

Boze smiley ...dat je de laatste dagen een hekel aan me hebt is heel duidelijk...
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627 (60)

BerichtGeplaatst: dinsdag 10 juli 2012, 13:15

we willen dus op zaterdag 4 augustus voor de twaalfde keer met elkaar gaan picknicken; weer verzamelen rond twaalf uur.
bij de schaapskooi tegenover restaurant "juffrouw Tok" (verlengde arnhemse weg 101 te ede) rijd je langs de schaapskooi het zandpad op richting heide; hetzelfde plekje naast het zandpad;

je rijd dus bij de schaapskooi over de parkeerplaats, neemt de S-bocht om het schuurtje heen en rijd door tot de tweede groep bomen aan je linker hand; daar zie je een parkeerplaats, waar we in het gras zitten (en sommigen op stoelen).

mocht je nog andere plannen hebben op die dag, dan kun je dus gerust iets later komen of iets eerder weggaan.
om een indruk te geven hoelang de picknick duurt; de vorige keren waren de eersten er rond 11 uur, en gingen de laatsten weg rond 9 uur.

ieder neemt weer eigen eten/BBQ-vlees en drinken mee en we houden hetzelfde schema aan, alleen de datum is anders.....

willen degenen die meegaan een prikbordberichtje op hun profiel plaatsen, en ook anderen uitnodigen waarmee zij contact hebben? hoe meer zielen, hoe meer vreugd!!

mocht je ook plannen hebben om mee te gaan, dan zou ik je reactie liever via t forum lezen dan via de mail (ik heb het te druk nl. om iedereen keurig terug te mailen, en dan heb ik alle info bij elkaar; dat werkt een stuk handiger!!)

een tip; mocht je abonnement aflopen, dan schijnt het mogelijk te zijn, om het forum te volgen, zonder lid te zijn!! je zoekt op google gewoon op google "christianmatch picknicken ede", en dan kom je op dit bericht uit.

even voor alle duidelijkheid een herhaling van de afspraken die we onderling hebben gemaakt;
- er kunnen foto's worden gemaakt, maar deze worden niet op christianmatch geplaatst zonder nadrukkelijke toestemming van iedereen die (op de achtergrond van) de foto te zien is.
- van alcoholische dranken wordt na de picknick thuis weer genoten.
- uiteraard kun je je kinderen en huisdieren ook gewoon meenemen.

ik hoop op een stapel aanmeldingen, en hoop jullie die zaterdag weer gezellig te zien; tot dan..........

voorlopig hopen mee te gaan;

hannah810 met pleegdochter
qsjes546, 44 jaar, regio 035
mieke962, 41 jaar, regio 0181
sonja008, 36 jaar regio 0341
jans221, 51 jaar, regio 0180 (zittende aan de rechterkant van Yes)

Erika129, 37 jaar, regio 0318 (zittende aan de linkerkant van Yes)

willemien943, 45 jaar, regio 010 (als ze beloofd braaf te zijn mag ze naast mij zitten...)Tjoklat313, 52 jaar, regio 078
flower776 51 jaar, regio 0180
Josina022, 42 jaar, regio 030 (vraagt of iemand een camera meebrengt, ze wilt op de foto en waarschijnlijk nog gratis ook)

harald940, 37 jaar, regio 038
Leonard480, regio0180
Frankt627, 48 jaar, regio 076
Jozua472, 55 jaar, regio 0113
siroka573, 33 jaar
Willem618, 43 jaar, regio 344 OV (met 4 kinderen)
Bram548, 48 jaar, regio0113
vindmij053, 55 jaar, regio 0344
Yes356, 46 jaar, regio 0314 (OV en al gegijzeld door 2 vrouwenmensen)......

bij regen wordt een feest-tent meegenomen door;
Leo in samenwerking met Leonard
.....
.....
.....

BBQ wordt meegenomen door;
.....
.....
.....

houtskool wordt meegenomen door;
- harald940
.....
.....
.....

Laatst aangepast door
FRANKT627
op dinsdag 10 juli 2012, 13:15
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627 (60)

BerichtGeplaatst: dinsdag 10 juli 2012, 13:11

JANS221 schreef:
Als ik kom, mag ik dan ook heel even naast Yes zitten, Erika?

Zoals ieder mens heeft ook Yes 2 zijkanten...zijnde: een linkerkant en een rechterkant...daar kan je dus naast zitten...de voor- en achterkant heb je ook maar dat praat niet zo gemakkelijk... Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627 (60)

BerichtGeplaatst: dinsdag 10 juli 2012, 11:10

PETRA944 schreef:
maar jij bent ook geen man he roelande. mannen mag ik graag plagen Duiveltje smiley

maar huishouden, gisteren liep de sociale dienst effe door me huis,kijken of er nergens geen mannenspullen lagen.of me dochter echt weg is,want nu krijg ik meer,omdat ik geen kids van 21 in huis heb. enfin ze vertrouwen me meer, deze keer keken ze niet of er in me vuile was soms een mannenonderbroek lag.en ook niet in me ijskast voor mannendingen, vraag me nog steeds af hoe je in een ijskast kan zien of je met een man woont? is je inhoud dan anders? flessen bier, veel vlees, mannenonderbroeken Smiley die vol vragen zit in een ijskast? eh kippenbouten, bitterballen. wat zijn nog meer mannensporen in je huis?
een lege wc rol bij de wc,want daar denken ze niet aan effe een nieuwe ophangen.
een slaapkamer met een mannen scheetlucht Smiley die vol vragen zit
in de badkamer; neus scheer ding
en natuurlijk heb je meer rommel in je huis als je met een man leeft Knipoog smiley
beter controleren ze tijdens ek, waar de oranje vlaggetjes enzo hangen wonen stiekemis mannen. Lachende smiley

(met respect geschreven voor de sociale dienst, ben blij ze er zijn en terecht dat ze soms controleren. voor mensen die de boel belazeren.)

Boze smiley ...je schrijft weer enkele zogenaamde mooie eigenschappen over mannen...pfffff, stoute Petra...
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627 (60)

BerichtGeplaatst: dinsdag 10 juli 2012, 10:30

we willen dus op zaterdag 4 augustus voor de twaalfde keer met elkaar gaan picknicken; weer verzamelen rond twaalf uur.
bij de schaapskooi tegenover restaurant "juffrouw Tok" (verlengde arnhemse weg 101 te ede) rijd je langs de schaapskooi het zandpad op richting heide; hetzelfde plekje naast het zandpad;

je rijd dus bij de schaapskooi over de parkeerplaats, neemt de S-bocht om het schuurtje heen en rijd door tot de tweede groep bomen aan je linker hand; daar zie je een parkeerplaats, waar we in het gras zitten (en sommigen op stoelen).

mocht je nog andere plannen hebben op die dag, dan kun je dus gerust iets later komen of iets eerder weggaan.
om een indruk te geven hoelang de picknick duurt; de vorige keren waren de eersten er rond 11 uur, en gingen de laatsten weg rond 9 uur.

ieder neemt weer eigen eten/BBQ-vlees en drinken mee en we houden hetzelfde schema aan, alleen de datum is anders.....

willen degenen die meegaan een prikbordberichtje op hun profiel plaatsen, en ook anderen uitnodigen waarmee zij contact hebben? hoe meer zielen, hoe meer vreugd!!

mocht je ook plannen hebben om mee te gaan, dan zou ik je reactie liever via t forum lezen dan via de mail (ik heb het te druk nl. om iedereen keurig terug te mailen, en dan heb ik alle info bij elkaar; dat werkt een stuk handiger!!)

een tip; mocht je abonnement aflopen, dan schijnt het mogelijk te zijn, om het forum te volgen, zonder lid te zijn!! je zoekt op google gewoon op google "christianmatch picknicken ede", en dan kom je op dit bericht uit.

even voor alle duidelijkheid een herhaling van de afspraken die we onderling hebben gemaakt;
- er kunnen foto's worden gemaakt, maar deze worden niet op christianmatch geplaatst zonder nadrukkelijke toestemming van iedereen die (op de achtergrond van) de foto te zien is.
- van alcoholische dranken wordt na de picknick thuis weer genoten.
- uiteraard kun je je kinderen en huisdieren ook gewoon meenemen.

ik hoop op een stapel aanmeldingen, en hoop jullie die zaterdag weer gezellig te zien; tot dan..........

voorlopig hopen mee te gaan;

hannah810 met pleegdochter
qsjes546, 44 jaar, regio 035
mieke962, 41 jaar, regio 0181
sonja008, 36 jaar regio 0341
willemien943, 45 jaar, regio 010
jans221, 51 jaar, regio 0180
Tjoklat313, 52 jaar, regio 078
flower776 51 jaar, regio 0180
Erika129, 37 jaar, regio 0318 (alleen als ze naast Yes mag zitten)
Josina022, 42 jaar, regio 030 (vraagt of iemand een camera meebrengt, ze wilt op de foto en waarschijnlijk nog gratis ook)

harald940, 37 jaar, regio 038
Leonard480, regio0180
Frankt627, 48 jaar, regio 076
Jozua472, 55 jaar, regio 0113
siroka573, 33 jaar
Willem618, 43 jaar, regio 344 OV (met 4 kinderen)
Bram548, 48 jaar, regio0113
vindmij053, 55 jaar, regio 0344
Yes356, 46 jaar, regio 0314 (OV)
......

bij regen wordt een feest-tent meegenomen door;
Leo in samenwerking met Leonard
.....
.....
.....

BBQ wordt meegenomen door;
.....
.....
.....

houtskool wordt meegenomen door;
- harald940
.....
.....
.....
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627 (60)

BerichtGeplaatst: dinsdag 10 juli 2012, 10:27

JOSINA022 schreef:
Ik denk...nee, ik denk niets en ik hou ook mijn Smiley met dichtgeplakte mond

Maar ik geloof dat ik mij ook maar 's aan ga melden Clown smiley

Neem er iemand een camera mee? Lachende smiley

Boze smiley ...ik zal je maar op de lijst zetten dan...maar dan hoop ik maar dat er ook nog enkele deftige dames meegaan want die staan er nog niet op zie ik...
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627 (60)

BerichtGeplaatst: dinsdag 10 juli 2012, 10:18

JANS221 schreef:
waarom desnoods na de PN niet meer? Smiley die vol vragen zit

Ik heb het een beetje verkeerd getikt. Ik bedoelde, verleng nog een maand want in die maand valt nog de pn. Desnoods kan je dan na de pn even niet verlengen en wat rusten... Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627 (60)

BerichtGeplaatst: dinsdag 10 juli 2012, 07:12
BerichtOnderwerp: Wist u datjes

ANNA415 schreef:
De drie Franketiers Boze smiley Clown smiley

Laat maar zo...gebruik mijn naam niet ijdel...of hoe zeggen ze dat ook alweer... Boze smiley

wat je schreef over die bipsie ben ik het volkomen je eens...deze keer dan... Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627 (60)

BerichtGeplaatst: dinsdag 10 juli 2012, 07:10
BerichtOnderwerp: Wat heb je gedaan vandaag?

ANNA415 schreef:
jakkes, ik moet nog een afspraak maken.. Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen
gelukkig heb ik nergens last van, maar ik vind het geen leuke kerel Woedende smiley

Het is altijd wat met jou...je zou al veel liever vergaan van de tandpijn en bij een leuke tandentrekker gaan...vrouwen...het is me wat Gefrustreerde smiley
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627 (60)

BerichtGeplaatst: dinsdag 10 juli 2012, 06:05

PETRA944 schreef:
ha ha dankje visser, en ja vind het best eng een eerste keer tussen mensen die je niet kent, en sommigge hier lijkt me echt leuk om in het echt te zien, maar vind de stap moeilijk,zo dapper ben ik niet. ondertekent me, eh twijfelende schijterik. ha ha so wie so ben ik de sigaar als ik frank tegen kom denk ik,heb hem nogal geplaagd. ha ha
en bolussen zijn lekkerrrr heb zelf 6 jaar in zeeland gewoond,lekker zeeuwse bolussen Lachende smiley ik denk er over na, zoals ik ook alnadenk over me schrijven hier, soms zou ik willen ik de nuchterheid van een man had, dat mis ik nu van een man, ze kunnen zo fijn nuchter reageren als je als vrouw zit te denken en denken...

Boze smiley ...als ik op de pn elke vrouw moet aanpakken die er plezier in schept om mij dag en nacht te plagen kom ik met die zaterdag niet toe. Ik heb hier een lijstje liggen met plaagvrouwen en dat lijstje is al langer dan de deelnemerslijst van de pn...

En die bolussen zijn maar plakdinges. Eerst plakken je vingers aan elkaar, dan hangt je gezicht vol plaksel waar de vliegen op afkomen (misschien ook wel spinnen) en vervolgens plakken je darmen aan elkaar. Boze smiley

Een pn kan leuk zijn indien ze je met rust laten en je niet dwingen om een kippeboutje van de BBQ te eten. Pffff, heel mijn mond was van binnen verbrand. Komt er nog eens bij dat ze je veters van je schoenen zo vast aanknopen dat je vier octaven hoger gaat spreken en dat je adem tot onder je oksels is afgesneden... Boze smiley

Denk maar eens goed na, Petra, vooraleer je naar een pn gaat...als ik er ben kan je alvast rekenen op 1 normaal CM-lid Engeltje smiley ...nu ik weet dat Erika ook gaat heb ik al mijn twijfels. Jans en Willemien hebben het ook al gemunt op mij...Willemien wilde me onlangs al opwachten met een mattenklopper... Boze smiley

Ik denk dat ik nog liever naar een optreden ga van Frans Bouwmarkt...
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627 (60)

BerichtGeplaatst: maandag 9 juli 2012, 23:28
BerichtOnderwerp: Het slechtste moment van vandaag

VISSER278 schreef:

Frank even een vraagje tussendoor..... Wanneer ga je aan die homocursus beginnen? Lachende smiley

Gefrustreerde smiley ...dat is verleden tijd, Visser...komt vooral door dat ene topic hier op het forum. Ik durf niet meer...ik blijf maar gewoon hetero...
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627 (60)

BerichtGeplaatst: maandag 9 juli 2012, 23:06
BerichtOnderwerp: Pesten...

PETRA944 schreef:
ha ha , jij begrijpt ze ook wel,(denk ik) en kan waanzinnig goed terug plagen, eerlijk gezegd maakt het me heel erg aan het lachen om met jou zo te communiceren, Je reageert zo leuk terug. toch maak ik me er zorgen over of het op anderen misschien wel minder overkwam,op een forum is het moeilijk,je ziet een ander niet, en na vandaag weer een communicatie te hebben gehad die me met vraagtekens achterlaat,zet het me tot denken...
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627 (60)

BerichtGeplaatst: maandag 9 juli 2012, 22:59

HOPEFUL416 schreef:
Bedankt allemaal Lachende smiley

Verraste, verbaasde smiley bedankt??? Voor wat dan?
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627 (60)

BerichtGeplaatst: maandag 9 juli 2012, 22:56
BerichtOnderwerp: Het slechtste moment van vandaag

ANNA415 schreef:
Prachtig. Lachende smiley Ik denk dat Frank een traantje wegpinkt van ontroering Huilende smiley, smiley in tranen
O nee dan kijkt hij zo Boze smiley

Ik kijk haast nooit zo Boze smiley ...een enkel keertje misschien eens maar dat is dan per ongeluk... Engeltje smiley

Hoewel ik veel redenen heb om boos te kijken want het vrouwvolk heeft het wel op mij, lieve Belg, gemunt. Dat is heel duidelijk te merken... Boze smiley
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627 (60)

BerichtGeplaatst: maandag 9 juli 2012, 22:53
BerichtOnderwerp: Pesten...

PETRA944 schreef:
goed stuk shanita,zet me wel tot na denken met het woord plagen, bij pesten vermeld. zelf plaag ik ook nog wel es, meer voor de humor,maar met totaal geen bedoelingen die een pester doet. laat ook altijd wel merken dacht ik dat ik het niet echt meen. En denk dat de ander het ook als humor ziet, vraag me nu af, misschien in de beleving van de ander komt het wel als pesten over Smiley die vol vragen zit

Petra, van al je postings hier op het forum heb ik nog nooit het idee gehad dat je aan het pesten was.

Ik vind je humor en je plaagjes zelfs heel goed. Soms kan het wel eens gebeuren dat een plaagje verkeerd of niet begrepen wordt maar met wat enige uitleg nadien wordt alles weer gladgestreken. Je moet dus geen zorgen maken over je plaagerijtjes. Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627 (60)

BerichtGeplaatst: maandag 9 juli 2012, 21:03

MARIANNE338 schreef:
ai..jakkes....
klinkt niet gezellig Geschokte, onthutste smiley

Blijf maar lekker thuis.....gelukkig hoef je hier niet te praten...
dat scheelt he?

Sterkte hoor

Als ze nu haar vingers ook kon laten behandelen waren we helemaal gerust... Boze smiley
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627 (60)

BerichtGeplaatst: maandag 9 juli 2012, 21:01

JOL252 schreef:
iets
(bij deze)

Boze smiley ...bijdehandje...je had zeker een goed weekend?
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627 (60)

BerichtGeplaatst: maandag 9 juli 2012, 20:57
BerichtOnderwerp: Dit vraag ik me af vandaag..

ROELANDE345 schreef:
Frank daarentegen is altijd sjaggie

Boze smiley Moi??? Sjaggie??? Never !!!!
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627 (60)

BerichtGeplaatst: maandag 9 juli 2012, 20:56

TINK100 schreef:
dat wil ik wel maar dat wil jiij niet....

Ach lieve zus...je bent echt een schatje van een vrouw... Kussende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627 (60)

BerichtGeplaatst: maandag 9 juli 2012, 20:54

ANNA415 schreef:
veel te gevaarlijk als jij komt afwassen, je belandt zo in de soep Huilende smiley, smiley in tranen

dat je een hekel aan me hebt is overduidelijk... Boze smiley
Waarom is er nu eens geen lieve vrouw die iets tegen me tikt Huilende smiley, smiley in tranen
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627 (60)

BerichtGeplaatst: maandag 9 juli 2012, 20:42

JANS221 schreef:
over 7 dagen verloopt mijn abbo......verlengen? of niet? Smiley die vol vragen zit

Als je verlengt mag je mij eens uitnodigen om te wokken... Kwijlende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627 (60)

BerichtGeplaatst: maandag 9 juli 2012, 20:41

ROELANDE345 schreef:
goeie smoes Frank
wij zijn kei lief

jij mag onlief zijn want jij hebt James...
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627 (60)

BerichtGeplaatst: maandag 9 juli 2012, 20:40
BerichtOnderwerp: Dit vraag ik me af vandaag..

MARIANNE338 schreef:
Frank..het is maandag....begin van de week....
Vrijdag is ze liever.......
Wij vrouwen houden nou eenmaal van het weekeind....en dan knapt het humeur op

Tja, en dan is het weekend en dan krijgen ze in de gaten dat ze een hele week op CM zaten om mij te plagen en dat hun huishouden een zooi is en dan zijn ze weer sjaggie... Boze smiley
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627 (60)

BerichtGeplaatst: maandag 9 juli 2012, 20:38

ROELANDE345 schreef:
nee dames James is van mij en van mij alleen
Clown smiley

Boze smiley ...als de dames niet zo onlief moesten zijn zou ik wel komen afwassen...
Naar boven

ChristianMatch forum index » Berichten van FRANKT627
Ga naar pagina Vorige 1 ... 69 70 71 72 73 74 75 ... 241 Volgende
Pagina 72 van 241