ChristianMatch

Forum

Berichten van LEANNE226
Ga naar pagina Vorige 1 ... 69 70 71 72 73 74 75 ... 100 Volgende
ChristianMatch forum index » Berichten van LEANNE226
Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: vrijdag 6 augustus 2010, 18:13
BerichtOnderwerp: Nieuwe relatie en kinderen

MARY052 schreef:
Ik zie om me heen vaak gebeuren dat de scheiding nog maar amper achter de rug is of pa/ma heeft al weer een nieuwe relatie, dit kan ik niet begrijpen.........ik spreek geen goed of fout uit of een veroordeling, maar ik denk dan wel altijd: arme kids!

Dat klinkt toch echt als een veroordeling Mary Knipoog smiley
Scheiden is(denk ik)een heel proces,het begint niet op het moment dat je de deur achter je dichttrekt maar(soms jaren) eerder.......
Ik denk dat er weinig kinderen enthousiast zullen juichen als je met een vriend/vriendin aankomt,het vertrouwen moet groeien,geef ze die tijd.Je kinderen hebben geen diepe gevoelens voor je partner zoals jij,wees duidelijk over wat je voelt,wat je verwacht en of je toekomstplannen hebt.(mijn kinderen zijn jonge pubers,die verlangen duidelijkheid)

En hoeveel tijd er tussen relaties zit daar ga ik niet over oordelen,de een is er na 6 weken aan toe,de ander na 6 jaar.

(Meeeeeen wat klink ik belerend haha)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: vrijdag 6 augustus 2010, 17:41
BerichtOnderwerp: Het off-topic topic

GRIFFIN748 schreef:
en bedankt, he... Twijfelende smiley Clown smiley

zei je wat?
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: vrijdag 6 augustus 2010, 17:38

GRIFFIN748 schreef:
een telefoon is er nog steeds om mee te telefoneren! toch?

of ben ik nou ouderwets? Geschokte, onthutste smiley

ja!
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: vrijdag 6 augustus 2010, 17:24

CARIN303 schreef:
Ben nog steeds zonder pc Boze smiley , nu ff illegaal tijdens mn pauze Knipoog smiley
Hopelijk tot gauw, mis jullie wel hoor Huilende smiley, smiley in tranen

Boze smiley geen internet op je mobiel?

(ik ben helemaal niet verslaafd aan hebbedingetjes hoor,heb maar 1 computer,4 laptops en een mobiel met alle franje die je kunt bedenken Clown smiley )

Voor ik commentaar krijg.......ik heb ze met mijn eigen handen en hoofd verdiend.......

Laatst aangepast door
LEANNE226
op vrijdag 6 augustus 2010, 17:43
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: vrijdag 6 augustus 2010, 14:41
BerichtOnderwerp: mooi, leuk of bijzonder lied

Mijn houten hart.......oef

http://www.youtube.com/watch?v=iuq2uaWDaok
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: vrijdag 6 augustus 2010, 13:41
BerichtOnderwerp: Een nieuw huisje

GRIFFIN748 schreef:
ik luister sowieso niet (meer).

zei je wat? Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: vrijdag 6 augustus 2010, 13:40
BerichtOnderwerp: Wat je mist op CM

MARIEKE897 schreef:
het feit dat iemand je wel 20 keer pv aan kan klikken en daar geen toestemming voor hoeft te vragen..sommigen mensen snappen nl niet wat NEE is!! en blocken gaat me dan te ver!

1.zeggen dat je het niet op prijs stelt
2.blijven ze doorgaan dan gewoon blocken,is niks mis mee
simpel zat Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: vrijdag 6 augustus 2010, 13:30

GRIFFIN748 schreef:
wie zegt dat ik ga meehelpen?

Als een vrouw "je moet" zegt hoef je niet te luisteren Grif Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: vrijdag 6 augustus 2010, 13:28
BerichtOnderwerp: Nieuwe relatie en kinderen

MARY052 schreef:
Herkenbaar Zivaatje, het is voor kinderen heel ingewikkeld en daar hebben wij als ouders toch rekening mee te houden. Meestal hebben de kinderen al zoveel meegemaakt en dan nog de nieuwe vriend of vriendin van paps of mams........heel moeilijk.

Rekening houden met ze is natuurlijk goed maar jezelf belemmeren in je groei is onnatuurlijk.
Ik ben altijd stand-by voor de kinderen maar ik heb ook een prive leven,het zou fijn zijn als ze zouden begrijpen hoe een relatie werkt maar het blijven kinderen,die verwachting zou te hoog zijn.Ze zelfstandigheid leren geeft ze kracht en eigenwaarde.Dat is moeilijk voor een ouder........loslaten Knipoog smiley
Ik ben van mening dat de juiste partner veel goeds kan bijdragen in een gezin en kinderen zullen dat ook herkennen.Het is geen vader/moeder-kind relatie maar afstandelijker en dat is ook goed,ik voed mijn kinderen zelf op maar kan wel eens een luisterend oor en wat steun gebruiken,dat is voor mij genoeg......
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: vrijdag 6 augustus 2010, 13:00
BerichtOnderwerp: Streektaal en dialect

MARIJAN072 schreef:
Leuk om je ervaringen te lezen, Leanne! Voor mij ben je (bijna) een echte Fries hoor! Knipoog smiley

Het ene dialect (taal) zal - vermoed ik - een kleinere woordenschat hebben, dan het andere. Misschien dat dat verklaart, dat een Drent weinig woorden nodig heeft? Of is het meer een stukje karakter/volksaard?

Zo viel mij in Italië op dat, als je ze bijv. vraagt welke kant je op moet om in het centrum van een stad te komen, je een heel lang verhaal te horen krijgt. Naar mijn idee, praten ze daar heel graag. Helaas verstond ik er niks van, maar je vraagt je wel af waar ze al die woorden voor nodig hadden.

Hehe eindelijk word ik voor vol aangezien Clown smiley

Ik denk dat het de aard van het beestje is alhoewel mensen natuurlijk erg verschillen.Als een drent zou zeggen:ik vind je aardig......dan vraag ik:waarom??......een drent zal dan antwoorden:als ik het zeg is het zo mien wichie,kloar! Knipoog smiley Geen poeha.
Nu lijkt het net alsof ik Drenten oppervlakkig vind maar dat is absoluut niet zo,ze lezen heel makkelijk gezichtsuitdrukkingen en reageren onmiddelijk op een hulpvraag.

We gaan het toch niet over Groningers hebben he? Zieke smiley

Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: vrijdag 6 augustus 2010, 12:52

GRACE585 schreef:
PEERTJES?
je bedoelt zeker peeNtjes Knipoog smiley
Smiley met dichtgeplakte mond
Clown smiley

Ahhhhhh dat was het.....een N!Dat andere is ........nou ja,laat maarClown smiley

Laatst aangepast door
LEANNE226
op vrijdag 6 augustus 2010, 12:52
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: vrijdag 6 augustus 2010, 12:14

GRIFFIN748 schreef:
da's nou toch wel het toppunt: off-topic in een off-topic-topic

nog peultjes?
Clown smiley

........met peertjes
Geschokte, onthutste smiley

Smiley met dichtgeplakte mond

Verlegen lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: vrijdag 6 augustus 2010, 12:12

TESSYBEAR731 schreef:
Goed nieuws! Vorige week hebben uk en ik een huisje aangeboden gekregen hier aan de overkant...vandaag heb ik het officieel geaccepteerd.
Als alles volgens plan verloopt krijgen we 3 September de sleutel Lachende smiley

God is goed!!

Geweldig Tess,heel veel woongenot toegewenst!
(je woont toch wel ver weg he?want ik kan schilderen en behangen,tuineren,soppen,sjouwen.......pleeeeeeeeeease woon ver weg! Knipoog smiley )
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: vrijdag 6 augustus 2010, 12:08
BerichtOnderwerp: Streektaal en dialect

MARIJAN072 schreef:
Zomaar een vraag die in me opkomt, bedoeld voor echte Friezen.

Alleen de echte? Boze smiley Knipoog smiley
Ik ben met ABN opgegroeid,omdat mijn vader voor justitie werkte en we soms á la minute moesten verhuizen was dialect bij ons thuis uit den boze.Ik woon nu 24 jaar in Friesland en merk dat ik in een gesprek met een fries veel liever overstap op dat fries,ik heb er ook een hekel aan als ze abn tegen me proberen te spreken,het gesprek verloopt dan veel stroever.
Ik heb ook nog steeds een zwak voor Drents(ik proat groag een woordje met as ik bie een drent int stee bin),de aparte grammatica(die hek,die kind haha)Een Drent heeft weinig woorden nodig om iets te zeggen maar kletst je toch de oren van de kop.
Ik vind de noorderlingen heerlijk ongecompliceerd en recht door zee en dat komt tot uitdrukking in de taal.

Gr.Leanne(geboren Drents gloepertien met Frysk accentje Knipoog smiley )
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: donderdag 5 augustus 2010, 19:29
BerichtOnderwerp: I'm back (+ gebruiksaanwijzing)

Ik vind het een goed stuk,eerlijk gezegd dacht ik;hehe,eindelijk een vent op CM die zn mond open durft te doen en het is er ook nog eentje met een flinke dosis eigenwaarde Knipoog smiley
Een ieder mag eisen wat hij wil en zich laten zien zoals hij wil,is niets mis mee!
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: donderdag 5 augustus 2010, 05:59
BerichtOnderwerp: De jarige van vandaag...

Pieter(649)van harte gefeliciteerd met je verjaardag!!!
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: woensdag 4 augustus 2010, 14:35
BerichtOnderwerp: I'm back (+ gebruiksaanwijzing)

Je ziet het verkeerd David,dit is ideaal voor de vrouwen,even de checklist erbij en binnen 2 minuten weet je of in aanmerking komt......

Leeftijd:oud........veel te oud(mijn geestelijke leeftijd is 13)
Lengte:te klein(schoppen helpt op deze hoge leeftijd niet meer)
Burgerlijke staat:tweedehands
Lichaamsbouw:te weelderige vrouwelijke rondingen Lachende smiley met blinkend witte tanden
Intelligentie: te blondt

Next?
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: woensdag 4 augustus 2010, 13:57
BerichtOnderwerp: Werken een baan

RICHARDRI464 schreef:
Veel mannen vinden het hebben van een baan belangrijk (ik ook). Maar het geloof is natuurlijk het belangrijkste in je leven. Momenteel zoek ik werk voor rond de 24 tot maximaal 32 uur in de week. Ik heb ook een tijdje 40 uur gewerkt maar dat ging niet om medische redenen.

Mijn vraag is heeft de Bijbel ook richtlijnen op het gebied van werken? Zo weet ik dat je 6 dagen zult werken. Maar schrijft de Bijbel ook voor hoeveel uren je dient te werken enzo? Is het wel goed wat ik doe dat ik in deeltijd wil gaan werken bijvoorbeeld?

Ik denk dat het belangrijk is dat je voor jezelf (en je familie)kunt zorgen,neem je verantwoordelijkheid,geldt trouwens ook voor vrouwen.......is goed voor je eigenwaarde Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: dinsdag 3 augustus 2010, 17:23
BerichtOnderwerp: Platte praat in de chatbox

DAVID923 schreef:
ik ben nooit in de chat. zonde van mijn tijd, laag niveau, ook bij funky fish.

maar zo te horen gaat het verder dan slappe praat.

mag ik een ieder herinneren, en misschien moet je deze tekst boven aan de chat plakken:

efeze 5:

3 Maar van hoererij en allerlei onreinheid of hebzucht mag onder u zelfs geen sprake zijn, zoals het heiligen betaamt, 4 en evenmin van onwelvoegelijkheid en zotte of losse taal, die geen pas geven, doch veeleer van dankzegging.

Ohhhhhh lekker he,even schoppen tegen iets waar je geen weet van hebt,maar dat komt vanzelf met het groeien van je EQ........

Laatst aangepast door
LEANNE226
op dinsdag 3 augustus 2010, 17:24
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: dinsdag 3 augustus 2010, 16:27
BerichtOnderwerp: Dagje strand Noordwijk, 28 augustus

CROSSROAD317 schreef:
Ik denk niet dat er iemand is die daar iets op tegen heeft Hannah, maar gezien de eventuele strandwandeling vraag ik me af of het verstandig is. Lachende smiley En ik neem aan dat jij als romanticus bij uitstek toch ook van de ondergaande zon wilt genieten .... Knipoog smiley

..
Ik bemoei me dr even mee(ik kom niet want we zouden kanoen maar ja,die westerlingen he Boze smiley ............. Knipoog smiley )maar was het niet zo dat het uitje naar het Henschotermeer(1 week eerder) bij uitstek geschikt was voor kinderen en dit uitje juist vanwege het volwassen karakter niet?Tenminste,dat dacht ik te vernemen aan de reacties in de chatbox........
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: maandag 2 augustus 2010, 14:47
BerichtOnderwerp: ga je mee picknicken in ede op de hei?

CHATULIEM619 schreef:
Sinds enkele jaren ben ik lid van CM. Wat mij opvalt is, dat het vroeger heel gewoon was dat je in de chatbox met elkaar praatte over alle dingen die je bezighield. Dat kon soms best wel diepgaand zijn, maar ook wel oppervlakkig. Maar je kon elkaar tot op zekere hoogte wel leren kennen. Als je daarbij elkaar ook nog ontmoette kreeg je een redelijk plaa tje van hoe de ander in elkaar stak.
Nu wordt het zo'n beetje beperkt tot goedemorgen, haha en tot ziens. Bij andere vragen word je meteen tot de orde geroepen....
Serieuze gesprekken zijn niet altijd zware gesprekken. Ik vraag ook niet om zware onderwerpen, meer om normale gesprekken. Maar ik schijn een roepende in de woestijn te zijn...Misschien houdt die roep binnenkort op. Een opluchting voor velen.

Wij verschillen van mening,het is wel degelijk mogelijk iemand te leren kennen(vriendjes worden hoeft niet) maar dan moet je de mensen niet blokkeren Boze smiley Blijkbaar heb je daar een reden voor,jouw probleem,het mijne niet.
Maar goed,je leest niet wat ik typ en je hebt helaas je niveau in de chatbox al(flink)verlaagd,wat kan ik er nu nog aan doen?

Jammer genoeg reageer je nu op de manier waar jijzelf zo'n hekel aan hebt,zielig doen......zo was jij een half jaar geleden ook niet Chat.
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: maandag 2 augustus 2010, 11:42
BerichtOnderwerp: ga je mee picknicken in ede op de hei?

CHATULIEM619 schreef:
Mijn eerste doel is om mensen te leren kennen. Maar helaas wordt dit aan alle kanten geblokkeerd. Een normaal gesprek in de chatbox wordt niet meer op prijs gesteld. Mensen kun je alleen maar leren kennen op de pciknick.
Ik denk er maar over mn doel bij te stellen. Leeghoofdigheid is immers hetzelfde als gezellig...dan zal ik me maar net zo leeghoofdig gaan gedragen.
Ede is nu de centrale ontmoetingsplek. Ik weet nog niet of ik me daar onder wil gaan begeven..Maar misschien zou dat dan ook maar eens een keer moeten.
LANG LEVE DE OPPERVLAKKIGHEID. HOERA HOERA HOERA!!!!!

Niet iedereen vindt hier de aansluiting die hij zoekt maar de wereld is groter dan CM.......zoek het eens in je buurt,in je familie,je buren,je vrienden......
Het is en blijft een internetwereldje met oppervlakkige contacten(en vaak dito gesprekken).Wil je meer dan moet je er open voor staan en ook laten zien wie je werkelijk bent Chat,met het verlagen van je niveau(jouw woorden,niet de mijne)bereik je helemaal niets!
CM moet een aanvulling zijn,geen invulling van je dagen.
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: maandag 2 augustus 2010, 11:30
BerichtOnderwerp: Geeft God naar kracht of naar behoefte?

HANNAH810 schreef:
leanne;
als je houd van het bord, neem dan ook wat er op ligt, tenzij je weet dat het giftig is voor je!
het is zaliger te geven dan te ontvangen
en je bent een heel sterke persoonlijkheid, die veel te bieden heeft.
bovendien; lege borden bestaan niet denk ik!
hoeveel kun je betekenen voor iemand, wanneer je voor je bord vol kiest?
en hoeveel waarde heeft het bord voor jou?
leg het voor Hem neer, en laat hem het bord en de inhoud zien,
en kijk dan eens wat Hij met je gevoelens doet....

Dankjewel Hannah........dat is wat ik moest horen en eigenlijk zelf al wist Knipoog smiley
Ik loop nooit ergens voor weg......
Ineens kwam het volgende vers boven:

Wat de toekomst brengen moge

Wat de toekomst brengen moge,
Mij geleidt des Heeren hand;
moedig sla ik dus de oogen
naar het onbekende land.
Leer mij volgen zonder vragen;
Vader, wat Gij doet is goed!
Leer mij slechts het heden dragen
met een rustig kalmen moed!

Heer, ik wil Uw liefde loven,
al begrijpt mijn ziel U niet.
Zalig hij, die durft gelooven,
ook wanneer het oog niet ziet.
Schijnen mij Uw wegen duister,
zie, ik vraag U niet: waarom?
Eenmaal zie ik al Uw luister,
als ik in Uw hemel kom!

Laat mij niet mijn lot beslissen:
zoo ik mocht, ik durfde niet.
Ach, hoe zou ik mij vergissen,
Als Gij mij de keuze liet!
Wil mij als een kind behand'len,
dat alleen den weg niet vindt:
neem mijn hand in Uwe handen
en geleid mij als een kind.

Waar de weg mij brengen moge,
aan des Vaders trouwe hand
loop ik met gesloten oogen
naar het onbekende land.
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: maandag 2 augustus 2010, 10:56

HANNAH810 schreef:
ik snap precies wat je zeggen wilt leanne;
ik denk dat het maar net is welk plan God met je leven heeft.
tuurlijk maak je je eigen keuzes, want als je in het kleine getrouw bent, zul je over veel gesteld worden;
dat impliceert dus dat je keuze hebt; ofwel je neemt je bordje vol voor je
of je schuift het van je af.
maar het is denk ik wel zo, dat wanneer je echt op zoek gaat met Gods wil in je leven, je steeds weer nieuwe dingen tegenkomt, waar je Zijn hulp bij nodig hebt.
en waar je geestelijk dus van kunt groeien.
als je bijvoorbeeld naar de Heere Jezus kijkt, dan was die ook wel eens moe van al die mensen die naar Hem toekwamen, om hulp en genezing.
hij vluchtte dan de berg op, om eens een hele nacht alleen met Zijn Vader te zijn, of ging in een bootje alleen het meer op, en liet de "schare" achter zich.
zo ook elia, als er even 400 baalpriesters een koppie kleiner zijn gemaakt, dan is hij zo (levens-) moe dat hij onder een jeneverstruik neerploft en zegt; Heere God, neem me alstublieft weg uit dit leven; ik ben er allemaal zoooo moe van!
wel mooi, dat de Heere Jezus dan versterkt wordt op de berg, en dat God elia een engel stuurt, niet om hem uit dit leven weg te nemen, maar om hem te versterken, zodat hij zijn taak weer op zich kan nemen.
t is echt waar; met God spring je over een berg (aan problemen en zorgen)

ja Han,vertrouwen blijven houden en uit handen geven maar dat is nou juist het moeilijke omdat je weet dat je soms kiest voor weer een bord vol.......
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: maandag 2 augustus 2010, 09:18

Een vraag die vaak bij me boven komt........ik geloof dat God Zijn kinderen dat geeft wat Hem goed lijkt,maar hoe moeten wij als mensen dat zien?Krijgt een zwakkere persoon een sterke partner of is dat iets wat wij als mensen kiezen?Het is een vaak gebruikte zin:je krijgt nooit meer op je bord dan je aankunt........het klinkt zo mooi maar ik denk dat velen hier weten dat het hard is om een vol bord te krijgen.
Doet God aan beloning?(knap gedaan Mijn kind,hierna zal alles beter worden)of zet God Zijn sterkere kinderen in voor de "volgende klus"?

Mijn gedachtengang is waarschijnlijk moeilijk te volgen maar wie weet is er iemand die begrijpt wat ik bedoel en anders moet ik de rugzak maar eens opentrekken Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: zondag 1 augustus 2010, 02:22
BerichtOnderwerp: Voor de dames die het toch niet kunnen laten!

Dames,laten we het eens hebben over toegepaste exacte wetenschappen zoals de chemische technologie of gaan we over op een discussie over genetische manipulatie?

waar die tweede hersencel al niet goed voor is Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: zaterdag 31 juli 2010, 22:43

MARIO216 schreef:
Jammer he Knipoog smiley

Heb je nog meer vragen? Engeltje smiley
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: zaterdag 31 juli 2010, 22:36

MARIO216 schreef:
Ze heeft het door...ach ik geef je gelijk

werkt altijd

Ohhhhhhhhhhh dat is gemeen!!! Ik kwam net lekker op gang Duiveltje smiley
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: zaterdag 31 juli 2010, 22:30

MARIO216 schreef:
Het is een totaal paket, zucht Boze smiley vrouwen en pc's. Kijk maar eens bij alle programma's.

Heeft meneer het over windows live messenger?Das geen pakket hoor.......

vrouwen hebben altijd gelijk,vrouwen hebben altijd gelijk,vrouwen hebben a......
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: zaterdag 31 juli 2010, 22:24

MARIO216 schreef:
Heb de Beta-versie eraf gehaald en opnieuw Windows Live geïnstalleerd Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Mannen......zucht.......met movie maker monteer je filmpjes,met windows live kun je chatten.......
Geef je over! Boze smiley
Naar boven

ChristianMatch forum index » Berichten van LEANNE226
Ga naar pagina Vorige 1 ... 69 70 71 72 73 74 75 ... 100 Volgende
Pagina 72 van 100