ChristianMatch

Forum

Berichten van ROELANDE345
Ga naar pagina Vorige 1 ... 68 69 70 71 72 73 74 ... 85 Volgende
ChristianMatch forum index » Berichten van ROELANDE345
Auteur Bericht
ROELANDE345 (65)

BerichtGeplaatst: donderdag 12 juli 2012, 14:12
BerichtOnderwerp: huisvrouw...

is toch een beschermd ras Huisvrouw?
Bijna uitgestorven toch?
Knipoog smiley Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROELANDE345 (65)

BerichtGeplaatst: donderdag 12 juli 2012, 14:04
BerichtOnderwerp: Alleen voor vrouwen......(anders zeuren de mannen weer)

Ja zo ist Erika
Niets nieuws onder de zon.
toen God in genesis zij dat Hij voor een hulp ging maken die bij Adam paste, gaf dat meteen al aan wie van de twee het meest hulpbehoevend is
Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ROELANDE345 (65)

BerichtGeplaatst: donderdag 12 juli 2012, 13:42
BerichtOnderwerp: Het weer

ZEELAND736 schreef:
Ikke hep wel gedaan...maar zodra het dreigt hep se een afdakkie...

ja jij wel Boze smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ROELANDE345 (65)

BerichtGeplaatst: donderdag 12 juli 2012, 13:40
BerichtOnderwerp: Ouweneel zuigt Eindtijd uit z'n duim...

SHANITA130 schreef:
Ja, daar ben ik nu, jaren later door schade en schande ook achter....

Want wat sommige mensen voor geld doen....het enige dat ze uiteindelijk nog interesseert is het geld..anders ga je niet zoals ouweneel hele feiten uit je duim zuigen cq lopen verzinnen. Gewoon liegen en dan doorgaan als integere christenen.....

Een ding weet ik zeker Shanita Wat Frank Ouweneel drijft is echt niet geld. Hij komt als je hem uitnodigt om te spreken gewoon voor niks, onkosten vergoeding. Tenminste bij ons in de gemeente ik ken hem echt al jaren (40ong)heb een aantal keer met hem gesproken. Hoewel ik absoluut geen fan van hem ben heb ik toch sterk de indruk dat hij wil leven tot Gods eer. En dat hij zelf geloofd wat hij zegt. Volgens mij is het iemand die nogal gecompliceerd in elkaar zit. Van Willem weet ik zeker dat het een integer persoon is die probeert te leven naar Gods eer. En ook hij komt voor noppes!. Benny Hinn ken ik niet maar ook hij heeft boeken geschreven waar zeer waardevolle dingen instaan. Dus tis wat Xabia zei niet het kind met het badwater weggooien.
Naar boven

Auteur Bericht
ROELANDE345 (65)

BerichtGeplaatst: donderdag 12 juli 2012, 12:58
BerichtOnderwerp: Het weer

Vanmorgen 11.00u Hang ik mn was nu wel of niet buiten
wel-niet-wel niet-wel-niet
12.00u ; wel
13.00u NIET Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley
Boze smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ROELANDE345 (65)

BerichtGeplaatst: donderdag 12 juli 2012, 12:44
BerichtOnderwerp: Humor

ZEELAND736 schreef:
Heerlijk toch...tof dat een 3jarige nog even van de vloer is....

ja haha hij is altijd de hele nacht van de vloer. Tenminste das de bedoeling Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ROELANDE345 (65)

BerichtGeplaatst: donderdag 12 juli 2012, 12:42

SHANITA130 schreef:
Teleurgesteld is nog zacht uitgedrukt, toen ik pas gelovig was geloofde ik alles. Ouweneel, Zijlstra, Benny Hinn etc.

Heb daar hele bedragen aan uitgegeven.
Boeken, dvd's video's toen nog...

Dan hoorde en las ik dat dit niet klopt dat niet klopt, ja, voel me behoorlijk g.....

Je moet niet op de boodschappenjongen vertrouwen maar op de Boodschapper! Zelf onderzoek doen naar wat gezegd wordt voor je alles gelooft, maar ook niet alles weggooien omdat de boodschap hier en daar niet klopt. Blijft mensen werk he. Het is beter bij de Here te schuilen dan op edelen te vertrouwen staat al in de psalmen
Naar boven

Auteur Bericht
ROELANDE345 (65)

BerichtGeplaatst: donderdag 12 juli 2012, 12:15

SHANITA130 schreef:
Ik ken ook mensen die genezen zijn.

Zelfs ongelovigen mensen die kanker hadden.

Zelfs meer dan drie...

Als je de Vader vraagt om een brood geeft Hij je zeker toch geen steen

ken je dat liedje?
Als ik God om iets vraag en ik krijg dat, dan aanvaart ik het als komende van Hem. Ga ik niet er allerlei andere verklaringen voor zoeken.
Maar ik begrijp dat jij teleurgesteld bent in dit soort dingen?
Naar boven

Auteur Bericht
ROELANDE345 (65)

BerichtGeplaatst: donderdag 12 juli 2012, 12:01

SHANITA130 schreef:
Ik weet dat zo'n journalist objectief is, worden er echt mensen genezen op de lange termijn schrijven ze dat ook.

Naar de dvd's die Zijlstra verkoopt, met de zogenaamde genezingen, die waren van heel korte duur, daar is onderzoek naar gedaan. Dat was op een eo-actualiteiten programma.
Iedereen op die dvd's, die in de dienst waren 'genezen', daar zijn ze na een tijdje bij die mensen langs geweest en iedereen was nog even ziek en zieker dan daarvoor.
En op de vraag waarom ze dan nog op die dvd's stonden, de mensen die zogenaamd waren genezen, gaf Zijlstra ontwijkende antwoorden.

Kijk, het werkt psychologisch. Door dat bidden en overgave, kunnen mensen zich tijdelijk eventjes beter voelen, en dan gaat Zijlstra roepen dat ze zijn genezen.
Of het zijn ziektes die vanzelf ook wel over waren gegaan.

Of ziektes die een psychiater ook zou kunnen genezen...dus Lichamelijke ziektes met een psychische oorsprong. iedereen die wat menselijke warmte voelt en wat aandacht krijgt zou daarvan genezen.

Enfin, ik hou d'r over op, ik zoek die linken wel even op, vandaag of morgen.
Dus ik ondezoek het zelf.

Smiley die vol vragen zit
Ik ken persoonlijk wat mensen , 3 om precies te zijn die langer en korter geleden genezen zijn in een dienst van Zijlstra. En die dat nog steeds zijn!
(Overigens ken ik ook mensen die dat gewoon in hun eigen dienst genezen zijn) gewoon aantoonbaar met medisch bewijs Is natuurlijk ook helemaal niet gek als we bedenken dat God de gene is die geneest en niet Jan Zijlstra of wie dan ook

Laatst aangepast door
ROELANDE345
op donderdag 12 juli 2012, 12:09
Naar boven

Auteur Bericht
ROELANDE345 (65)

BerichtGeplaatst: donderdag 12 juli 2012, 11:34

Het domein van de slang is niet geschreven door Frank Ouweneel maar door Wim Ouweneel,( zn broer)
Naar boven

Auteur Bericht
ROELANDE345 (65)

BerichtGeplaatst: donderdag 12 juli 2012, 11:25

mn kleinzoon (net 3)was heel resoluut bij het in bed stoppen; Nee ik hoef Woefwoef niet ik ben groot. De knuffel mocht zelfs niet in de slaapkamer blijven een paar keer geprobeerd maar het mocht echt niet. Toen maar afgesproken dat de knuffel in de gang zou slapen vlak bij zijn kamertje en dat hij hem mocht gaan pakken als hij hem miste. De slaapkamerdeur was nog maar net dicht of hij ging al weer open. Twee benauwde oogjes keken om het hoekje; even Woefwoef pakken.
Hij was toch iets minder groot als ie zelf dacht
Naar boven

Auteur Bericht
ROELANDE345 (65)

BerichtGeplaatst: donderdag 12 juli 2012, 11:16

[quote=YES356]Ik denk dat je gelijk hebt!!!! En M. de zus van F. gelijk heeft !!!!!
Bv.

ERIKA129 schreef:

Nou ik ben een heel volgzame vrouw Clown smiley dus zal op verzoek van een overgelopen belse man naar brabant Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt een topic openen waar vrouwen mogen klagen , mopperen en ervaringen uitwisselen en elkaar tips kunnen geven over..... juist VROUWENKWAALTJES!

Smiley met dichtgeplakte mond dus mannen weg hierrrrrrrrrrrrrrrrrrrr Knipoog smiley

Normaal doe ik op dit topic altijd ff Smiley met dichtgeplakte mond Verraste, verbaasde smiley Geschokte, onthutste smiley Smiley met dichtgeplakte mond maan nu doe ik ff Smiley met dichtgeplakte mond Verraste, verbaasde smiley Geschokte, onthutste smiley zondr mn Smiley met dichtgeplakte mond Hoewel ik weet dat dit uiterst ongewenst en tegen de regels in lijkt te zijn hier is hier!!

Mijn ervaring is dat als vrouwen ff iets mompelen of iets tussen haakjes zetten.
Dat dat vaak juist het belangrijkste is wat ze willen zeggen. Of dat ze iets zeggen en juist het tegenovergestelde willen bereiken of willen ontvangen ,dan je als Mars afstammeling in eerst instantie leest of hoort! !

En aangezien vrouwen van Venus komen en mannen van Mars! Lees ik als man dus vaak dingen precies het tegenovergestelde, uit de opmerkingen of vragen die een vrouw heeft.

Dus probeer niet meteen reageren als afstammeling van Mars. Maar ga eerst ff naar Venus dan overdenken! Proberen te begrijpen. Wat best een hele moeilijke taak is voor een man.
En dan mogelijk reageren! Je moet dan best ff snel een hele reis maken. Je zit op aarde komt van mars, moet je ff naar Venus,vervolgens weer naar de aarde en reageren op een voormalige bewoner van Venus!

Ik heb net die reis ff gemaakt! En toen ff de dingen tussen haakjes gezet en vet gemaakt, na mijn bezoek aan Venus.

Dan lees ik het dus zo!

Nou ik ben een heel volgzame vrouw Clown smiley ( soms onnavolgbare) dus zal op verzoek(bevel) van een overgelopen belse man Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt naar brabant ( waar ze zich normaal gesproken geen snars van aantrekt) een topic openen waar vrouwen mogen klagen , mopperen en ervaringen uitwisselen ( lachen, giebelen, en praten,zeuren over oa mannen) en elkaar tips kunnen geven over..... juist VROUWENKWAALTJES! (Mannenkwaaltjes)

dus mannen weg hierrrrrrrrrrrrrrrrrrrr Knipoog smiley ( Dus mannen kom hierrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr)

In de naam va het topic staat tussen haakjes Anders zeuren de mannen weer. mannen (kom als aub meepraten)

Dat is dus bv die belangrijke info die vaak gemompeld word of tussen haakjes word gezet waar ik het over had straks.

Mag ik de de EX Venus bewoners uitnodigen even een reisje met me naar mars te maken??? OK leuk!! Fijn dat jullie dat willen!!!

de opmerking: VROUWEN!!!!!!! Dit wordt vaak door de afstammelingen van Venus uitgelegd als zeurend of veroordelend!!!

Sluit je ogen en zeg dan fluisterend echt heel heel heel zacht!!! maar wel voor je zelf hoorbaar VROUWEN!!!!!!! Hou de tong die bij als je de N heeeeeeeeeeeeeeeel zachtjes uit spreekt en (als het goed is)net achter je voortanden tegen je verhemelte zit ,daar vast met je mond dicht!!!!!! ( ik weet dat dat moeilijk is maar jullie kunnen het!!)Hou dit ff vol!! doe dan in 1x snel je mond open en tegelijk je tong naar beneden!! Maar blijf dat zelfdel geluid maken!!! OPEN NU JE OGEN!!!

oeps zou die ons door hebben?

Verraste, verbaasde smiley Verraste, verbaasde smiley Verraste, verbaasde smiley Verraste, verbaasde smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ROELANDE345 (65)

BerichtGeplaatst: donderdag 12 juli 2012, 11:09
BerichtOnderwerp: Dit vraag ik me af vandaag..

ZEELAND736 schreef:
Ik heb er drie(kussens)
Niet 1 is er goed, maar de combinatie van bepaalde stand...lukt het me...
Ooit al eens het aanbod gehad van een fysio waarbij ik een heel duur kussen mocht uitproberen....(nog steeds veel nek en schouderklachten)
Ook dat haalde het niet...
Heb al eens van een kenner gehoord dat het gros van de mensen...""worstelt"" met een kussen...
Ik heb de moed opgegeven en leer er mee leven...

je moet ook niet worstelen met je kussen

Gefrustreerde smiley

gewoon je hoofd er op leggen Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ROELANDE345 (65)

BerichtGeplaatst: donderdag 12 juli 2012, 11:07

Begrijp niet zo goed waarom hier nu al voor de tweede keer een topic wordt geopend speciaal om een leraar/voorganger in de christelijke wereld totaal af te branden. Deze mensen zitten niet op CM, kunnen zich ook niet verdedigen. We kunnen allemaal naar de site van goedgelovig of elders op internet gaan als we kritiek op dit soort mensen willen lezen. Hoeft van mij niet op CM
Naar boven

Auteur Bericht
ROELANDE345 (65)

BerichtGeplaatst: donderdag 12 juli 2012, 10:58
BerichtOnderwerp: Wat heb je gedaan vandaag?

QSJE546 schreef:
VANDAAG EEN VRIENDIN GEASSISTEERD MET HET BEHANGEN VAN DE EERSTE KAMER IN MIJN HUISJE,IS ECHT PRACHTIG GEWORDEN DUS BEN SUPER BLIJ!!
dAT GEEFT HOOP VOOR DE REST VAN HET HUIS Lachende smiley

jOYLIFE,ONTZETTEND BEDANKT!!!!!

leuk zo'n vriendin, moet je zuinig op zijn!

ik heb er ook zo eentje
Naar boven

Auteur Bericht
ROELANDE345 (65)

BerichtGeplaatst: donderdag 12 juli 2012, 10:55

ANNA415 schreef:
Net een dieet mag je maar 3 fricadelellen ipv 5 op een dag Geschokte, onthutste smiley

3 fricandellen Smiley die vol vragen zit
Dan komen die dingen toch je neus en je oren uit Kotsende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ROELANDE345 (65)

BerichtGeplaatst: donderdag 12 juli 2012, 10:52
BerichtOnderwerp: Wist u datjes

HANNAH810 schreef:
ik ben mijn koffers nog aan het inpakken om op vakantie te gaan; dus nee; nog niets geen "slaap lekker allemaaaaaaaal" Geschokte, onthutste smiley

fijne vakantie Hannah
Naar boven

Auteur Bericht
ROELANDE345 (65)

BerichtGeplaatst: woensdag 11 juli 2012, 23:12
BerichtOnderwerp: Wat heb je gedaan vandaag?

LEANNE226 schreef:
Om half 9 thuiskomen uit mn werk......moe onderuit zakken met wat eten en dan ineens.......staan er 2 man op de stoep om te helpen met het verwijderen van de oude vloer........erg lief bedoeld hoor maar ik hou van georganiseerd werken,zij trokken de troep er uit,schoven mn kasten op plekken waar ze niet horen te staan(ik loop er steeds tegenaan),dozen overal,stukken tapijt en groene platen door de hele benedenverdieping(ik breek mn po...euh benen bijna) ........ Geschokte, onthutste smiley
Nu zit ik tussen de troep,ik durf niet te bewegen want dan ga ik weer op een spijker staan Huilende smiley, smiley in tranen

Het besef dat ik eigenlijk best een controlfreak ben schokt me meer dan de rotzooi.......is dat nou iets dat ik moet veranderen of moet ik met mezelf leren leven?Knipoog smiley

hihi volgens mij moet je zo snel mogelijk de troep opruimen
Naar boven

Auteur Bericht
ROELANDE345 (65)

BerichtGeplaatst: woensdag 11 juli 2012, 20:56
BerichtOnderwerp: Dagelijkse bemoediging.

MARIO216 schreef:
Woensdag 11 Juli, Psalm 84: 1-9; Zelfs vindt de mus een huis.

In nogal wat dorpen en steden is een wijk met straten genoemd naar vogels. Vaak heet zo’n wijk dan ook de Vogelbuurt. Je treft er de Kievitstraat, de Lijsterlaan, de Leeuwerikstraat en de Sperwerhof – maar een Mussenplein? Zo’n onooglijk musje vernoem je niet, het is te petieterig om in beeld te komen.
Hoe vertroostend dat de psalm van vandaag nu juist de mus wél een plaats geeft, een ereplaats zelfs. De zwaluw, maar nog vóór de zwaluw uit: de mus, zij mogen in deze psalm de voorbeelden zijn van wat er gebeurt wanneer iemand naar het Godshuis gaat. Je komt thuis! Zoals zelfs het kleinste musje wel hier of daar een nestje vinden kan en de zwaluw onder de een of andere dakgoot allicht iets fabriceren kan dat op een woning lijkt, zó vindt de pelgrim op weg naar Jeruzalem uiteindelijk een woonplaats in het heiligdom. Bij God kun je thuiskomen!
Soms vraagt een mens zich af: ben ik wel goed genoeg voor de Eeuwige? Ziet de hemel mij wel staan? Ben ik niet te onbeduidend, te miezerig voor die grote God? De psalm windt er geen doekjes om. Je mag er zijn, hoe klein, hoe onbetekenend je ook bent. Jezus zei zelfs dat een mens als een musje, nog geen halve stuiver waard, kostbaar is bij God. De hemelse Vader telt zelfs je hoofdharen – kun je nagaan!

Het heil dat uw altaar omgeeft
beschermt en koestert al wat leeft.
De mus, de zwaluw vindt een woning.
Haar jongen zijn in veiligheid.
Mij is een schuilplaats toebereid
in het paleis van U, mijn Koning.
Heil hen die toeven aan uw hof
en steeds zich wijden aan uw lof.

Heel mooi
Naar boven

Auteur Bericht
ROELANDE345 (65)

BerichtGeplaatst: woensdag 11 juli 2012, 20:54
BerichtOnderwerp: Huishoudelijke vragen mogen toch ook?

FRANKT627 schreef:
Verraste, verbaasde smiley ...je gaat me toch niet zeggen dat je al gescheiden was voor je trouwde zeker...ik begrijp er echt hoe minder van...

ja hihi de gedachten van Petra zijn ook niet echt te volgen misschien moet je met allebei gaan wokken. kun je kiezen Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ROELANDE345 (65)

BerichtGeplaatst: woensdag 11 juli 2012, 20:46

FRANKT627 schreef:
Roelande slaapt eigenlijk in de keuken...ze wilt immers niets laten bederven...

nu bederf jij alles Frank Boze smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ROELANDE345 (65)

BerichtGeplaatst: woensdag 11 juli 2012, 20:44
BerichtOnderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?

FRANKT627 schreef:
Boze smiley ...en die van Shanita wel??? Ahum, eigenlijk zijn Shanita en ik dan een match...zou ze eens met me willen gaan wokken? Kwijlende smiley

jaha goed idee Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ROELANDE345 (65)

BerichtGeplaatst: woensdag 11 juli 2012, 20:06
BerichtOnderwerp: Christelijke films

ZEELAND736 schreef:
Hahah...ik begrijp je wel...
Voor vroeger zal dat een film geweest zijn...net tegen het randje....

Er gaat wel een hele mooie strekking vanuit....

Google maar even....echt een aanrader...

“De Doornvogels” is een prachtige vierdelige Australische serie, opgenomen in 1983 en voor het eerst uitgezonden op de televisie in 1984. De Doornvogels is heerlijk meeslepend verhaal over liefde, haat, geluk, ambities, katholieke geloof, celibaat, jaloezie, drama en onbegrip.

Richard Chamberlain speelt in De Doornvogels de jonge, ambitieuze pastoor Ralph de Briccasart, die voor de charmes valt van de jonge Meggie Cleary (Rachel Ward). Deze Meggie Cleary is het nichtje van Mary Carson (Barbara Stanwyck), eigenaresse van een grote schapenfarm Drogheda in Australië, waar pastoor De Briccasart als huisvriend en pastoor geregeld over de vloer komt. Meggie wint snel het vertrouwen van pastoor De Briccasart en zij is ervan overtuigd, dat hij met haar gaat trouwen als ze later groter is.

mm geloof ik geen film voor mij
Naar boven

Auteur Bericht
ROELANDE345 (65)

BerichtGeplaatst: woensdag 11 juli 2012, 20:05

PETRA944 schreef:
ja ja,maar 1 je doet het raam open en stap2 je gaat op de vensterbank zitten 3 je peuk opsteken dan rook je toch niet in je slaapkamer Smiley die vol vragen zit

Verraste, verbaasde smiley klinkt gevaarlijk
Naar boven

Auteur Bericht
ROELANDE345 (65)

BerichtGeplaatst: woensdag 11 juli 2012, 20:02

VISSER278 schreef:
Jaja , en Roelande heeft zeker ook nog een koelkast naast haar bed staan mocht ze dorst hebben.
En .... regel 1 in het huis van visser...... er wordt op de slaapkamers NIET gerookt.

nee wel een flesje met water Lachende smiley

en ik rook natuurlijk niet das veel te lastig dan moet ik inderdaad helemaal uit bed en zelfs naar buiten want in mijn huis mag je binnen niet roken. Nee k blijf lekker in mn bedje
Naar boven

Auteur Bericht
ROELANDE345 (65)

BerichtGeplaatst: woensdag 11 juli 2012, 19:59
BerichtOnderwerp: kreet van de week

PETRA944 schreef:
ha ha ha ha, vrees dat je gelijk hebt,
frank hou vol.... laat jeniet ontmoediggen, er zijn veeel meer vrouwen dan mannen op cm volgens mij. das trouwens best oneerlijk Boze smiley

ja ik heb het ff gecheckt de stand is op dit moment 904 mannen en 1075 vrouwen. We komen er 171 tekort

Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen
Naar boven

Auteur Bericht
ROELANDE345 (65)

BerichtGeplaatst: woensdag 11 juli 2012, 19:57

ZEELAND736 schreef:
Goede vraag...maar....ik rook weer....en brood gaat er moeilijk in...koffie wel...
Dus??? Juist.............

koffie voor je weer verder gaat met slapen
Verraste, verbaasde smiley Smiley die vol vragen zit
Naar boven

Auteur Bericht
ROELANDE345 (65)

BerichtGeplaatst: woensdag 11 juli 2012, 19:46

ANNA415 schreef:
2 blondjes met elkaar aan de klets.
Zegt de ene: ik heb gisteren een zwangerschaps test gedaan
De andere: waren de vragen moeilijk?

Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ROELANDE345 (65)

BerichtGeplaatst: woensdag 11 juli 2012, 19:43

VISSER278 schreef:
Dat is maar net waar je het meest behoefte aan hebt .....of eerst de peuk of eerst de boterham of cm

ik eet dan altijd een banaan, die heb ik al mee naar mn slaapkamer genomen net zoals mn Iphoon waarop ik dan ff cm kan checken in bed en dan weer verder Slapende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ROELANDE345 (65)

BerichtGeplaatst: woensdag 11 juli 2012, 19:38
BerichtOnderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?

SHANITA130 schreef:
Jij bedoelde Verraste, verbaasde smiley dat jij dacht dat ik zou kunnen zeggen dat ik eens een dagje had zonder uren op Cm te zitten.... Knipoog smiley , door te zeggen: ' Verraste, verbaasde smiley ...ik dacht dat je zou zeggen dat je eens een dagje had zonder er uren op te zitten... Knipoog smiley

Dat vond ik geinig: Knipoog smiley Lachende smiley

Terwijl ik zei: Nou, ik héb weleens een dagje gehad hoor, dat ik er wel úren opzat hier Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

En daarna zei je weer: 'Gefrustreerde smiley ...ik bedoelde dat je dan niet uren op CM zou zitten...ach, laat maar...pffff waarom tik ik nog steeds wat...

Dus jij bedoelde eigenlijk, denk ik, dat ik niet uren op cm zou zitten als ik weer serieus aan het lezen sla...denk ik Lachende smiley

Duz ik zei: ik heb weleens een dagje dat ik er uren opzit...

Jij zei dat je dacht dat ik bedoelde dat ik bedoelde dat ik welleens een dagje had zónder uren erop te zitten...

Geinige woordspeling...en ook wel waar hoor, de laatste paar maanden Knipoog smiley Twijfelende smiley Coole smiley met zonnebril Het doet me goed, ook onderling mailen met enkele 'zusters in de Here' hier.... Coole smiley met zonnebril

Mzzl!

Prediker zei het al: alles onder de zon is onuitsprekelijk vermoeiend! Geschokte, onthutste smiley

Knipoog smiley

Laatst aangepast door
ROELANDE345
op woensdag 11 juli 2012, 19:39
Naar boven

ChristianMatch forum index » Berichten van ROELANDE345
Ga naar pagina Vorige 1 ... 68 69 70 71 72 73 74 ... 85 Volgende
Pagina 71 van 85