Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 8 augustus 2012, 17:06
Onderwerp: Alleen voor vrouwen......(anders zeuren de mannen weer)
|
|
|
ROELANDE345 schreef: | wat zijn eelske meiden |
Effe gegoogled We zijn overdreven en aanstellerige vrouwen even vertaald uit het Gronings!
En verder pff waar maak je je druk om Chat net wat Josina al zegt serieuse en lol topics gaan hand in hand samen op dit forum, mooi toch Er zijn zat serieuse topics en de ene dag voel je je daar goed voor om te reageren een ander dag niet,sommige mensen hebben dagen dat ze zich minder voelen is dat zo moeilijk te begrijpen?? Ik vind het prima gaan zo en nogmaals als je je aan een topic stoor lees je dat topic niet!!!
Erika die topics niet leest als ze zich er niet in wil mengen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 8 augustus 2012, 12:12
Onderwerp: God grijpt in...
|
|
|
MAMALOE463 schreef: | God grijpt niet altijd in, het kan ook te laat zijn en dat je meerdere waarschuwingen hebt gehad maar er geen acht op hebt geslagen.
Persoonlijk heb ik zeven jaar lang erop los geleefd en vele waarschuwingen gehad en de Heere redde mij x op x, op het nippertje gered, zwaar auto ongeluk gehad, ik had geen schrammetje en dacht dat ik een engeltje op mijn schouder had, maar God was het die over mij waakte, Hij had nog geen lust gehad in mijn dood, maar ik zag Hem niet. Daarna bijna overleden door een doorgedraaide Turkse man die mij als zijn bezit zag, dat dacht hij, en op het allerlaatste moment gered door een aantal agenten, weer had God geen lust gehad in mijn dood, en dit was het moment dat Hij mijn ogen opende en ik de wereld hoe ik de wereld diende, los moest laten, dat was geen eigen eer, nee, God greep in, maar het kan ook te laat zijn dat Hij je loslaat, maar daar kan je het niet op aan laten komen. Van dichtbij heb ik ook gezien dat iemand erop los leefde terwijl hij het van huis uit anders mee had gekregen qua geloof, maar een fataal auto ongeluk maakte een eind aan zijn leven. |
Een heftig verhaal mamaloe maar God laat NOOIT los!!! "Hij laat nooit los want zijn hand begon o levensbron wil bijstand zenden"!!! Al denken wij soms of vaak Heere waar bent U ik heb U zo nodig waarom moet mij dit overkomen dan nog laat Hij jou nooit los!! alleen zien wij het vaak niet zo!!
Laatst aangepast door
|
ERIKA129
|
op woensdag 8 augustus 2012, 12:18
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 8 augustus 2012, 10:11
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | het libelle niveau wel, maar toen beschreef men het op een andere manier... |
Daarom is dit topic Chat!! Zodat jij je niet aan ons niveau hoeft te storen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 7 augustus 2012, 18:04
Onderwerp: Het slechtste moment van vandaag
|
|
|
Dacht mooie stage plaats te hebben voor mn opleiding Helaas miscommunicatie ze mogen geen assistentes opleiden moet nu dus op zoek naar een andere opleiding/stage plaats ach ja er konden nog wel meer tegenwallers bij
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 7 augustus 2012, 12:53
Onderwerp: etentje Duitsland
|
|
|
MARIO216 schreef: | Heb toch echt zelf mijn rekening betaald. |
Ja dat scheelt
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 7 augustus 2012, 12:52
Onderwerp: Het weer
|
|
|
JANS221 schreef: | Vanuit het westen opklaringen.........zelfs uit het westen kan iets goeds komen.....het is droog hier
(en vanaf volgende week weer warmer......laat ik dan een weekje vrij zijn) |
Tja al het goede weer maar ook al het slechte weer komt uit het westen Maar ik ga ook voor volgende week wil graag mn verjaardag buiten houden
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 7 augustus 2012, 12:04
|
|
|
ROELANDE345 schreef: | Het is echt stralend weer |
het komt met stralen naar beneden ja hihi
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 7 augustus 2012, 11:52
|
|
|
VISSER278 schreef: | IS HET GEEN MOOI WEER DAN? |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 7 augustus 2012, 11:51
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Het is om te |
Mag ik meedoen wat een jankweer
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 7 augustus 2012, 09:46
Onderwerp: etentje Duitsland
|
|
|
MARIO216 schreef: | Ben dan op vakantie |
Das mooi want jij at toen zo gruwelijk veel
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 7 augustus 2012, 09:38
Onderwerp: Karaoke in Amersfoort
|
|
|
LEONARD480 schreef: | Bang dat de ruiten sneuvelen Erika...haha
Leonardo480 komt wel!! |
Als je zo gaat doen ga ik kijken of ik toch kan Er is wat tussen gekomen maar dat kan maar zo weer veranderen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 7 augustus 2012, 09:35
Onderwerp: Huishoudelijke vragen mogen toch ook?
|
|
|
HEIDE115 schreef: | Oke'ik let op m'n geld!
Maar om de stofzuiger zak weer leeg te trekken ,gaat me net iets te ver. En ik ga mijn mes niet aan 1 kant gebruiken,omdat die dan misschien langer meegaat.
fijne dag,
cm vriend heide |
OP de vroege morgen dulke doordenkers erneer te zetten vriend Heide Pfffffffff ik slaap nog half hoor
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 6 augustus 2012, 21:20
Onderwerp: Karaoke in Amersfoort
|
|
|
We gaan op herhaling: Op zaterdag 29 september zullen we beginnen bij café de Boa's in Amersfoort. Het Smartlappencafë....Groenmarkt 7 te Amersfoort. Aanvang 20.00 uur.
Vul de lijst maar aan:
Chatuliem619 Pieter649 Annette Erika129
- Erika ik kan niet!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 6 augustus 2012, 19:32
|
|
|
VISSER278 schreef: | Hier is het droog en zonnig , maar dat zijn we wel gewend.
Ben ik blij dat ik vandaag toch niet naar Utrecht verhuisd ben.
Visser kan dan wel een zeeuw zijn maar is er niet geboren en ook niet in utrecht :-p |
Hum... vandaar dat wij dus net opeens onweer hadden en regen terwijl we dat steeds niet hadden
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 6 augustus 2012, 19:15
Onderwerp: Olympische Spelen
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Dat zijn heus niet alleen de sporters hoor....wat denk je van al die bestuurders met die giga bonussen die ze krijgen bij vertrek? Die giga gouden handdrukken? |
Vind ik net zo goed absurd ja!!! Dan maar een calvinist
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 6 augustus 2012, 17:07
|
|
|
VISSER278 schreef: | Zou jij het doen als je miljoenen op je bankrekening had staan? |
Daarom!!!!!!!!!!!!!!!! Zijn die bedragen te zot voor woorden
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 6 augustus 2012, 17:05
|
|
|
VISSER278 schreef: | En hoe vaak heb jij hier al verkondigd dat je NIET in Utrecht woont? |
Bij mijn weten nooit!!! Want ik woon in de provincie Utrecht!! Dus geen idee waar dat staat Denk dat je het door elkaar haald met dat ik niet in Gelderland woon want dat is vaak gezegt en tja das maar een dorp verderop Ikke is een geboren en getogen dame uit de provincie Utrecht Waar het momenteel erg nat is
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 6 augustus 2012, 17:03
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Idd, er gaat heel veel geld in om. Dat is echter over een paar jaar afgelopen. Dan zijn alle teams verplicht geen schulden meer te hebben. Het vreemde is nl. dat ploegen als Real Madrid gewoon hele hoge schulden mogen hebben. Drie jaar geleden heeft RM in één week 180 miljoen euro hebben uitgegeven aan twee spelers: Ronaldo en Kaka... Verder ging men er vroeger van uit dat de spelers een salaris voor het leven moesten verdienen. Iets waar een normale werknemer in 35 jaar verdient, moesten zijn in 10 jaar verdienen. Daarom kregen ze een hoger jaarsalaris dan gebruikelijk was. Dat was de achterliggende reden, het is nu echter uit de klauwen gelopen. Verder doet een aantal spelers iets terug voor de maatschappij. Johan Cruijff is heel actief met zijn Cruiff coarts, dat voetbal teruggeeft aan de jeugd in kansarme wijken. Clarence Seedorf is bezig met Suriname en heeft daar tal van projecten op touw gezet. Edwin van der Sar heeft ook een nieuwe organisatie opgericht. Bovendien zet Oranje zich in voor kinderen met een spierziekte. Bij iedere wedstrijd van Ajax hebben ze een aantal plaatsen gereserveerd voor mensen met een rolstoel en veel spelers gaan na afloop juist naar hen toe. Het is dus niet zo dat deze sporters alleen met zichzelf bezig zijn en als geldwolven bezig zijn, ze zijn ook wel degelijk maatschappelijk betrokken. |
Je hoord mij ook niet zeggen dat ze niks goed doen!!! Ik weet wat Johan Kruijff doet en er zijn zeer zeker meer spelers die dat doen, maar dat neemt niet weg dat het gewoon absurd blijft!! Er zijn beroepen die zeer zwaar zijn en men moet doorwerken tot 67 jaar! Voetballers zijn met wat 35jaar?? klaar en eigenlijk te oud!! Nou ga dan alsnog gewoon werken! Worden ze echt niet minder van!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 6 augustus 2012, 13:13
Onderwerp: ga je mee picknicken/BBQ zaterdag 4 aug in ede op de heide?
|
|
|
PETRA944 schreef: | ik vind ze gewoon eng stel dat ze een kind aanvallen, heb vroeger in ede gewoond en ook een tijdje midden in de bossen in otterlo gewoond,, zo moet je op bepaalde tijden niet lopen waar everzwijnen zijn als ze net kleintjes hebben, dan kunnen ze echt heftig reageren, nu zetten we ons in om wolven niet te laten uitsterven, prima in een afgesloten gebied maar overal in de bossen? ooit liep ik tegen avondschemering in de bossen en er liep een hond, maar twijfelde of het soms een wolf was bedreigend om mij en me kinderen heen , was echt eng, hij liep rond in rondjes om ons heen met een blik als of hij ieder moment eentje ging aanvallen.ook ging hij angstaanjagend huilen. was echt bang dat hij een van me kinderen wou grijpen. en dat is precies waar ik bang voor ben als we te veel wolven ooit weer in de bossen krijgen. als je zo,n beest bedreigend tegenover je ziet staan ben je echt effe bang. het blijven jagers. ben in dat stuk bos nooit meer gaan wandelen.En had een ouder meisje bij met haar vriend,een grote jongen, echt iedereen was harstikke bang, stilte en een beest wat bedreigend naar je kijkt, om je heen loopt. ha ha was echt maf, toen we in de auto waren en rustig door het bos reden, liep hij nog mee, ging op een gegeven moment recht voor me auto staan en in het licht van me koplampen, weerkaatsten zijn ogen ook nog licht, werd het nog enger, had bijna gas gegeven dat ik dacht ik rijd hem gewoon dood. maar nee niet gedaan hoor.... dat was d elaatste keer ik tegen de avond in het bos ging, deed het altijd omdat het leuk was dat alle dieren dan te voorschijn kwamen. |
Daar waar de picknick is kan wild niet komen het stuk is afgezet en heeft wildroosters!!! Weer geen excuus om niet te komen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 6 augustus 2012, 12:52
Onderwerp: Dit vraag ik me af vandaag..
|
|
|
STEENTJE178 schreef: | En hier nog eentje........
En zie daat: een nieuwe Rolling Stone |
Whaaaaaaa hahaha
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 6 augustus 2012, 12:52
|
|
|
STEENTJE178 schreef: | Laat maar, Erika. Visser is ECHT de weg kwijt, zoals ook nu weer blijkt |
Ach wanneer niet
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 6 augustus 2012, 12:51
|
|
|
STEENTJE178 schreef: | Hahahahahaha, mijn laatste contact met (echte) Duitsers zorgde er anders ook wel voor dat ik het niet in mijn hoofd zal halen ook nog eens naar dat land van bier en braadworst te vertrekken....
Nee, laat mij maar in mijn landje van Berenburger en bruin brood. Beterrrrrrr
Dus bij deze: Pieter beloofd! |
Tja ik blijf ook wel in dit land wonen Maarre mot eerlijk zeggen het eten bij ome pieter is wel errugggggg lekker
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 6 augustus 2012, 12:48
|
|
|
De sporten op zich heb ik geen problemen mee, olympische spelen ook niet vind het zelf ook leuk om bepaalde takken van sport te kijken. Maar waar ik wel veel moeite mee heb is het grove geld dat ermee verdient wordt!! Vooral voetbal ik vind het schandalig als je hoord wat er betaald wordt bij een transfer dan denk ik doe daar eens wat anders mee!!! Geef dat geld aan de kansarme kinderen zodat die ook een sport kunnen doen!! Daar kan ik me dus echt kwaad om maken
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 6 augustus 2012, 12:41
Onderwerp: ga je mee picknicken/BBQ zaterdag 4 aug in ede op de heide?
|
|
|
ANNETTE792 schreef: | ja dus, toen ik vorige week met mn benen op tafel zat omdat er een of ander groot insect onder de tuintafel liep weigerde hij er gewoon ff op te gaan staan maar scheptje het beest op met een tijdschrift om het vervolgens een meter verder weer neer te zetten. Ik ben een voorstander van gewoon platstampen |
Euh hoor (lees)ik hier een echtelijke twist
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 6 augustus 2012, 12:40
Onderwerp: kreet van de week
|
|
|
DJES101 schreef: | God leidt ons..
God leidt ons vaak langs kronkelwegen. Wij trekken graag een rechte lijn. Maar komen dan obstakels tegen ...die wij niet zien of .....een ravijn. Maar God ziet wel vanuit de Hoge "t gevaar dat ons te wachten staat. Dan wordt ons pad vaak omgebogen. Wat tegen onze wil in gaat....
Zo heeft God met een ieders leven, Zijn plan en Hij weet ook het best wat Hij aan elk van ons moet geven. Ons commentaar is soms....protest. Wij klagen,zijn ontevreden en dragen "t als een zware last. Maar alles werkt,ten goede mede. Dat zegt Gods Woord,dus houd dat vast.
Wij moeten één ding nooit vergeten. Al gaat het door de diepte heen. Wij mogen altijd zeker weten ook dan laat God ons niet alleen. Het zal ons nooit tot nadeel strekken 't is alles wijsheid wat Hij doet. En later zullen wij ontdekken, Uiteindelijk kwam het.....toch nog goed |
Alsof je het er net voor mij neerzet!!! Thanks erg mooi
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 6 augustus 2012, 12:39
Onderwerp: Dit vraag ik me af vandaag..
|
|
|
ROELANDE345 schreef: | ja inderdaad!! en dan ook in ruime hoeveelheden
|
Asteblieft niet zeg dan kenne ze me gaan rollen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 6 augustus 2012, 12:37
|
|
|
VISSER278 schreef: | Ik weet er maar één maar dat is geen utrecht volgens Erika..... kwintelooien. Daar kom ik ieder jaar een keer. Maar die bergen daar vind ik veel imposanter dan dat modderbad. O ja , de zuiderzee en de friese meren , of ligt dat ook niet in Utrecht? |
Huh Kwintelooyen geen Utrecht hoe kom je daar nu weer bij Dat is wel de Utrechtse heuvelrug domme zeeuw
|
|
Naar boven |
|
|