Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 5 december 2011, 22:29
Onderwerp: mooi, leuk of bijzonder lied
|
|
|
FRANKT627 schreef: | volgens mij heeft Floshke wat gepost terwijl ik weg was...dat doet me aan iemand denken uit Zeeland die ook zo'n rebel thuis heeft... |
Dan denk ik maar zo ... die rebel heeft mij soms nodig en Floshke heeft jou soms nodig.
Visser, die gisteren z'n hersens weer eens moest laten kraken over breukensommen die hij 30 jaar geleden geleerd heeft maar tóch goed onthouden heeft.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 5 december 2011, 19:43
Onderwerp: Het off-topic topic
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Visser je was ook dom...nooit vertellen op welke leeftijd het al begon!!! |
Ik weet het , ik weet het. Het staat hier in het verkeerde topic. Had bij "hoe eerlijk is mijn profiel"topic moeten staan.
Visser, dik??
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 5 december 2011, 19:36
Onderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
|
|
|
JOLAN931 schreef: | Haha nee, niet die nummer 4. Bij nader inzien was die gewoon te zwaar. Pfffft watje, ik had na het passen van die jurk, allebij de keren rugpijn, dus die mooie ging helaas niet door. Ik bedoelde, de jurk die we allemaal op nummer vier hadden gezet omdat het de minst mooie was van de vier. Maar inmiddels is die de mooiste omdat ik hem aan heb laten passen Ik kan geen foto neerzetten hè, want ook mister bruidegom kan meelezen |
Jolan , even wat anders : Wanneer hoop je te gaan trouwen?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 4 december 2011, 23:13
Onderwerp: Heb je wat te klagen, dan is dit jou kans
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Nog zo'n lekkerbek die eisen gaat stellen
Hoewel ik dat ook wel errug lekker vind...eerlijk delen? |
Nee hoor , het is gewoon een kwestie van probleem van Knijn oplossen. En daar wil ik graag aan mee helpen. Desnoods ruilen voor een kroppie sla?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 4 december 2011, 22:57
Onderwerp: Het off-topic topic
|
|
|
MIEKE364 schreef: | als je die zware dagen niet meer hebt ben je in je menopauze, tot die tijd ben je in de overgang en inderdaad, na je veertigste vertraagt de omzetting van je voedsel in lichaamsenergie en word je dikker althans de meeste mensen......minder balastvoer eten en meer bewegen houdt het 'groeien' wel wat tegen, hoor. |
kreeg ik op mn 30ste al last van
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 4 december 2011, 22:45
|
|
|
MARISKA601 schreef: | ik heb niets te klagen vandaag...
ik heb een voedselpakket mogen ontvangen...
daar dit teveel is voor mij...
en sommige producten niet lang houdbaar zijn...
daarom klaag ik maar...
en deel ik het met anderen...
|
He knijn.......die banketletter he, die lust ik wel .
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 4 december 2011, 22:25
Onderwerp: Het weer
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Sfeer misschien wel... |
Moet het wel donker zijn
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 4 december 2011, 22:22
Onderwerp: Ik ben Hetero.
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Ohhhhh; heeft hij ook een stapel donkere helpers bij zich? Een wit paard en een boot? En komt hij uit Spanje? |
Frank, troost je.....morgenavond zijn ze weer plijte
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 3 december 2011, 22:28
|
|
|
MARRY942 schreef: | Mijn broer is ook verpleegkundige....afwisselend één week dag- en één week nachtdienst.....Christelijk istie niet, hij komt in geen kerk (helaas).... Maar die gast verdient wel genoeg om 3 x per jaar op vakantie te gaan! En hij is de lieveling van al zijn patienten, popi-jopi.... (oefff ik geloof dat we off topic zitte....) |
Vooral als ie op vakantie is zeker?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 3 december 2011, 22:23
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Wat nie??? DE regen nie de lekkere dingen nie wat nieeeeeetttttt |
Het was heeeeel de middag droog. Ja oke, een beetje wind maar ook de zon. Helemaaaaaaal geen weer om binnen te zitten .
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 3 december 2011, 18:08
|
|
|
ERIKA129 schreef: |
Hoor de wind waait om ,mijn huisje, en de regen kletterd mee Echt weer om binnen te zitten met de kaarsjes aan en lekkere dingen bij de hand |
Eg nie.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 3 december 2011, 08:54
Onderwerp: film kijken
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Schijnbaar is die naam zo bekend...dat ik hem wist en ik ook gelezen heb dat hij door meer mensen zo aangesproken werd... En als je een foto plaats ziet iedereen je toch??? Verre van anoniem... Ook al heet je dan met je nickname....JORIS... Je foto zegt toch duidelijk dat je Kees bent uit Rotterdam hoor!!!!! |
Nee Zeeland , dat kan niet. Ik ben het helemaal met Crossroad en Chat eens. In een mail kan je iemand wel persoonlijk bij zijn/ haar naam noemen . Maar niet op een openbaar forum waar miljoenen mensen mee kunnen lezen. Er is ook nog zo iets als privacy he.
Visser , die het bij visser wil houden
Laatst aangepast door
|
VISSER278
|
op zaterdag 3 december 2011, 08:55
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 3 december 2011, 08:49
|
|
|
De meeste bladeren zijn van de bomen. De dag is nog vroeg , mu maar hopen dat er nog vele mooie momenten bijkomen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 3 december 2011, 08:47
|
|
|
Nou, van mij mag het wel wat minder hard gaan waaien. Anders wordt het écht uitwaaien vandaag aan het strand van Zoutelande. Maar een pluspuntje is wel dat buienradar aangeeft dat het vanaf 10 uur droog wordt. En nu maar hopen dat de vis wil bijten.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 2 december 2011, 12:52
|
|
|
GRACE585 schreef: | Donkere wolken doorklieven de blauwe lucht . een waterig zonnetje doet zijn best erdoor te komen maar helaas binnen halfuurtje vallen de eerst dikke waterdruppels op het schone land. in de polder duikt het vee bij elkaar voor een beetje beschutting de zwanen zwemmen statig door de brede sloten ,die hebben nergens last van een eenzame fietser racet naar school,zeiknat. de reiger vangt zijn vissies en ik; ik net op tijd binnen met mijn woefies,droog genietend aan de warme koffie met koek in een behaaglijk thuis
|
O, wat klinkt dat mooi. Visser gaat eerst maar eens wat doen in de tuin.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 1 december 2011, 22:42
Onderwerp: Het slechtste moment van vandaag
|
|
|
MARRY942 schreef: | Wat fijn he....dat Grace zo gelukkig is! Ik wens het jullie allen toe!!! |
Is je experia-box al aangesloten?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 1 december 2011, 22:39
|
|
|
YELNIN491 schreef: | moet je ff nadenk: UIEN!!!! |
Uien , peen, hutspot , spruiten???????????
Ja, hier waait het ook behoorlijk, net even een windvlaag .... je wilt het gewoon niet weten.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 1 december 2011, 21:37
Onderwerp: Het beste van YouTube
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Ja, lekker ding hè
Wil jij ook een keer met hem wandelen? Mag hoor! |
Je zal hem maar tegenover je hebben zitten aan tafel. Jij nog een paar spruitjes?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 1 december 2011, 20:39
Onderwerp: hoe eerlijk is je profiel??
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Ik ben in iedergeval zo als ik ben Dus mijn profiel klopt als een bus |
Nou , de mijne dus niet. Ten eerste m'n naam , ik heet dus echt geen Visser. Maar ... wat niet weet , wat niet deert he. En die meerkeuzevragen? Sja, als je niks invult is het ook weer niet goed.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 1 december 2011, 19:09
|
|
|
PIETER649 schreef: | lekker uienstampotje op zeker? |
Pieter , leg eens uit .... wat heeft dat nou met de wind te maken?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 1 december 2011, 19:03
|
|
|
SHANITA130 schreef: | Visser: Daar zijn we achter gekomen op 19 nov.
Heb je lang op me zitten wachten?
Oei...ja, had in het begin gezegd dat ik (misschien?) mee zou gaan. Nou sorry, k#$, heb je op me zitten wachten?
Heb die topic ook niet meer gevolgd van agenda.
Ik dacht, als er misschien vanuit wordt gegaan dat ik meega, vragen 'ze' dat nog een keer.....
Nou dan weet ik dat voor de volgende keer, echt k#$ voel ik me erover hoor....
Zie me naam staan op die lijsten....nu ik net keek.....
Nogmaals sorry... |
Excuses geaccepteerd hoor Shanita. En .......je was niet de enige hoor die niet kwam opdagen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 30 november 2011, 23:08
Onderwerp: En dan gaat het weer kerst worden....
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Ga jij slibtongetjes eten Visser? |
'k weet niet of ik er dán nóg in de vriezer heb.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 30 november 2011, 22:56
Onderwerp: En dan gaat het weer kerst worden....
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Zullen we het dan maar weer eens over Kerst hebben? Lijkt me veel zinvoller toe. |
Ja Chat....jammer dat het dit jaar weer precies in het weekend valt he?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 30 november 2011, 22:36
|
|
|
SHANITA130 schreef: | Hai Zeeland!
Ja, het lijkt veel tijd.
Maar ja, het was al over 8ten, moest eerst boodschappen doen, dan was het al ruim negen uur. Dan belt nog even een vriend, half tien. Dan al om 12 uur afgesproken met een vriend, die had vrij vandaag, zou ik even komen buurten(zo noemen ze dat hier), en meteen mijn fiets meenemen die daar nog ligt. Dan zou ik daar de hele middag blijven buurten, rond 5 uur thuis zijn. Ja, ik zeg altijd dat ik eventjes blijf als ik daarheen ga, en dan blijf ik altijd veel langer, vandaar.... Nou als mijn andere vriend dan om half 7 zou komen, zou ik het helemaal niet redden. Want dan zou ik alleen eventjes van half 10 tot half 12 hebben. en eventjes van 5 tot half 7.
Veels te kort, gezien de puinhoop die ik weer eens had laten oplopen in 2 a 3 weken.... Zelfs al zou hij om half 10 komen dan nog, ben ik de hele middag weggeweest, kan ik 's avonds op ruimen. Neehee, dát réd ik niet.
Dusz, even slim geweest, beide afspraken met beide vrienden verzet, dus had ik vandaag en heb ik vanavond ook tijd om op te ruimen en ben veel meer in de rust, als dat ik de hele middag had lopen buurten bij mijn ene vriend, en vooruitzicht van andere vriend ´s avonds.
Zo bedoel ik het. Ze zijn gelukkig gewent van mij dat ik de helft afzeg van afspraken. dus dat was gelukkig ook geen probleem.
Daar zijn we achter gekomen op 19 nov.
Ja, het helpt me, als ik iets heb, dat ik het opschrijf, en ik wéét dat mensen het lezen, en als ik dan ook nog es reakties krijg, ja, dan ga ik zelf ook veel meer nadenken van wát ik aan de situatie kan doen.
In dit geval had ik gewoon voor mij teveel op een dag geplant, hele huis opruimen, ´s middags op bezoek, en ´s avonds zou ik bezoek krijgen. |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 30 november 2011, 22:34
|
|
|
MARRY942 schreef: | Hihi...Visser je bent heerlijk optimistisch....maar ik vrees dat ik morgen....en overmorgen en en en....uit de lucht ben...maar ooit kom ik terug....t kan lang duren en t kan kort duren...maar ik kan heel nie sonder jullie |
Daar snap ik niks van
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 30 november 2011, 17:36
|
|
|
MARRY942 schreef: | Dank je Shanita....reken maar dat ik mijn best ga doen.... |
Morgenavond graag een uitgebreid verslag aub.
|
|
Naar boven |
|
|