Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 20 december 2011, 12:31
Onderwerp: Ben ik sexverslaafd
|
|
|
MOMO697 schreef: | ik ben niet verslaafd ik ben een liefhebber
maar als vrouw schijnt dat soms niet te mogen |
Oww, en waarom niet dan , mogen mannen alleen liefhebber er van zijn
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 20 december 2011, 12:14
Onderwerp: vreemdgaan
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Ik heb mijn reacties(weer)verwijderd,blijkbaar zijn de mensen op CM hier niet aan toe.Ik heb geprobeerd op een nette manier mijn bijdrage te leveren maar dat wordt niet in dank afgenomen. Ik hoop dat het in een eventuele relatie wel ter sprake komt en dat de mensen die wel behoefte hebben er over te praten ergens terecht kunnen. |
denk dat de reakties van jou niet het probleem waren hoor, maar die van anderen. Jammer dat je ze hebt verwijderd, maar het zij zo
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 20 december 2011, 12:08
Onderwerp: Storingen
|
|
|
ERIKA129 schreef: | JA ditto na die storing van gisteravond is het weer pet met mailen |
oww geen problemen met mailen, wel last van storingen, hopenlijk niet vandaag
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 20 december 2011, 11:59
Onderwerp: DE RODE BALK
|
|
|
TINK100 schreef: | toen ik net op cm was had ik er last van, maar daarna niet meer....en gisterenavond de hele avond...het werd zelfs zo erg daat ik niet ens meer kon inloggen...... en ik heb wel een goeie pc |
ja gisteravond was het weer pet met CM , had dezelfde problemen grrrr
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 19 december 2011, 21:02
Onderwerp: Het slechtste moment van vandaag
|
|
|
tandartsbezoek: wortelkanaal behandeling en zenuwkanaalbehandeling, met dank aan mijn vorige tandarts die de boel verprutst had, zit nu met een giga zere bovenkaak en een ontsteking. Hopen dat de medicijntjes helpen en we het redden tot eind januari.
gevalletje zal wel vallen onder: waar gewerkt wordt vallen spaanders
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 19 december 2011, 20:19
Onderwerp: Heb je wat te klagen, dan is dit jou kans
|
|
|
LOVEJEZUS310 schreef: | Yelnin,
Praat je altijd in een we vorm, daar hoor ik dan niet bij in ieder geval.
Het is simpel , ben op zoek naar Kingdom of Heaven men
http://www.youtube.com/watch?v=yXWSod_G9Tc&ob=av3n |
Yups ik praat vaak in de Wij-vorm, kan het niet helpen, heeft niet persoonlijk met jou te maken
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 19 december 2011, 12:27
|
|
|
LOVEJEZUS310 schreef: | Erika, Het is LZ.
Wat ik met een man zou willen.
Wat denk jij ervan.
|
Dat willen we helemaal niet weten
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 19 december 2011, 12:09
|
|
|
MOMO697 schreef: | Sneeuw onderweg?
Waar vandaan?
Waar naartoe? |
Billy heeft wat over geloof ik en die wil het graag delen met noordelingen, net of we daar op zitten te wachten
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 19 december 2011, 12:02
|
|
|
BILLY701 schreef: | Zelfs van dat bumperen krijg jij niet eens hoofdpijn |
pfff, wat ben je weer offtopic Billy
Dus ontopic, ik heb vandaag niets te klagen behalve dat de zon af en toe vervelend doet
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 19 december 2011, 11:48
|
|
|
COOTJE711 schreef: | heeeerlijk die zon! nu de sneeuw nog... |
Hee zeg dat niet , sneeuw mag wel ff tijdje wegblijven
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 19 december 2011, 11:45
Onderwerp: Het weer
|
|
|
Hier ook heerlijk zonnetje, hopenlijk blijft tie nu een tijdje
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 19 december 2011, 11:43
|
|
|
MOMO697 schreef: | klaag klaag, de zon schijnt in mn ogen, erg hinderlijk |
Had je dezelfde zon als ik, hier doet tie ook vervelend
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 16 december 2011, 20:42
Onderwerp: KERSTMAAL
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Neem een goed gevulde maat eenvoud en veel menselijkheid. Een kilo berouw om wat er in de wereld gebeurt aan liefde- loosheid en over wat je zelf niet goed hebt gedaan. Zoek ook wat goede wil en kruidt dat met eerlijkheid zodat de gezonde bittere smaak niet verloren gaat. Schraap je pretentie af, je egoisme en je mateloze zelfgenoeg- zaamheid. Wat over blijft is de kern van het maal: een schamele mens. In je comfortabele kast vind je nog wel wat pitten van geloof, een verborgen hoop en wat liefde. Ik wed dat je nog wat Christendom vindt, misschien ook nog een sterke vredeswil en een bitter protest tegen onrecht, honger en armoede. Misschien ontdek je ook nog wat verlangen naar medemense- lijkheid en heimwee naar iemand die Liefde is met een hoofdletter. Laat al die ingrediënten gaar worden, sudderen, want je weet: dat duurt eventjes. MAAR met Kerstmis kun je dan een mens aanbieden die sma kelijk en voedzaam is. Dan kunnen ook je medemensen weer bij je terecht en vraagt misschien iemand je van wie je dit recept hebt. Zeg dan in alle eenvoud: van Jezus Christus, wiens geboorte we over enkele weken vieren. Ik wens U een heilzame voorbereidingstijd |
Great!! Thnxxxx Zeeland, bepaald ons weer waar kerst echt over gaat
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 16 december 2011, 20:40
Onderwerp: KERSTMAAL
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Neem een goed gevulde maat eenvoud en veel menselijkheid. Een kilo berouw om wat er in de wereld gebeurt aan liefde- loosheid en over wat je zelf niet goed hebt gedaan. Zoek ook wat goede wil en kruidt dat met eerlijkheid zodat de gezonde bittere smaak niet verloren gaat. Schraap je pretentie af, je egoisme en je mateloze zelfgenoeg- zaamheid. Wat over blijft is de kern van het maal: een schamele mens. In je comfortabele kast vind je nog wel wat pitten van geloof, een verborgen hoop en wat liefde. Ik wed dat je nog wat Christendom vindt, misschien ook nog een sterke vredeswil en een bitter protest tegen onrecht, honger en armoede. Misschien ontdek je ook nog wat verlangen naar medemense- lijkheid en heimwee naar iemand die Liefde is met een hoofdletter. Laat al die ingrediënten gaar worden, sudderen, want je weet: dat duurt eventjes. MAAR met Kerstmis kun je dan een mens aanbieden die sma kelijk en voedzaam is. Dan kunnen ook je medemensen weer bij je terecht en vraagt misschien iemand je van wie je dit recept hebt. Zeg dan in alle eenvoud: van Jezus Christus, wiens geboorte we over enkele weken vieren. Ik wens U een heilzame voorbereidingstijd |
Laatst aangepast door
|
YELNIN491
|
op vrijdag 16 december 2011, 20:42
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 16 december 2011, 19:35
Onderwerp: Het slechtste moment van vandaag
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Aaaaaaa krijg bijna medelijden als ik hetzelf ook niet was |
ach, jij dan ook maar beterschap van een verkouden lotgenoot. Was één voordeel, ik mocht eerder naar huis, het was toch rustig en zieke mensjes werken toch niet echt he
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 16 december 2011, 19:32
Onderwerp: Ik ben Hetero.
|
|
|
GERRIT084 schreef: | Ik dus ook niet meer, was bij mij denk te vroeg in de morgen |
kee dan snappen we et
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 16 december 2011, 08:31
Onderwerp: Winterwandeling Drenthe Januari
|
|
|
MOMO697 schreef: | droog je tranen en kom es met een tegenvoorstel yelnin |
weekje later maybe
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 16 december 2011, 08:27
|
|
|
GERRIT084 schreef: | Even voor alle duidelijkheid dan: Homo,s de verkorte uitvoering van Homofielen, en lesbo,s als je dan zo kort van begrip bent, zal ik dan ook de uitvoerige beschrijving neer zetten van a.u.b en b.v. Hoewel die gewoon in het woorden boek staan. |
Waar reageer je met deze reaktie nu op dan, of is het nog te vroeg in de morgen dat ik het niet snap en begrijp
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 15 december 2011, 09:28
Onderwerp: Het off-topic topic
|
|
|
GRACE585 schreef: | ik ben toe aan een grote koffie
|
Lekker, doe ik mee
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 15 december 2011, 09:25
Onderwerp: Het weer
|
|
|
FRANKT627 schreef: | laat die witte kerst maar achterwege. Het is al triestige genoeg met al dat opgeklopt gedoe en vals sentiment en die stomme jingles bell liedjes in de AH of in welke winkel dan ook. Pfffff, een goede stortbui zoals nu is veel beter... |
Hou jij die stortbui vandaag daarzo, hebben wij het in elk geval droog zoals nu. Best aardig weer zo achter het glas, kijken hoe het strakkies is als we er door gaan
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 15 december 2011, 09:20
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Laat ze maar zeggen, momo. Homo's zijn ook mensen en waarom zouden wij, gewone mensen, hun het geluk en de liefde moeten verbieden? Geluk en liefde waar wij als hetero's ('normale mensen') ook zo erg op zoek naar zijn. Het betekent niet omdat je christen bent dat je ook dat je ook tolerant bent voor de andere mens. Ze verafschuwen de manier van 'homo-vrijen' maar ondertussen doen ze zelf wel bepaalde handelingen tijdens het vrijen...als je begrijpt wat ik bedoel. Het is veel makkelijker om over de anderen te oordelen dan je eigen daden eens te overschouwen.
Wat of wie is bro? |
dat is een afkorting van Broer
|
|
Naar boven |
|
|