Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 24 juni 2012, 19:12
Onderwerp: Huishoudelijke vragen mogen toch ook?
|
|
|
MARIANNE338 schreef: | Ja, het is een glazen vaas. Het idee staat me wel aan.....maarre.....die tabletjes gaan zeker niet per stuk??? Ikzelf gebruik ze nog niet |
Vaatwasser tabblet of ben je daar te jong voor?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 24 juni 2012, 19:06
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Oke op dit topic weten ze overal een oplossing voor zag ik
Ik heb een grote droogloopmat bij de achterdeur liggen, heel fijn voor de inloop, maarrrrrrr........ er komen zo gruwelijk veel pluisjes vanaf, als ik hem zuig zit mn zuigmond onder de pluizen.
Iemand hier een oplossing voor?? |
Heb je hem voor je hem de 1e keer goed droog gelopen?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 24 juni 2012, 18:22
|
|
|
FRANKT627 schreef: | ...ik vraag auteursrechten voor het gebruiken van mijn schrijfsels...dan kan ik ook eens maandagse zondagsschoenen kopen...pffff |
haha ©
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 24 juni 2012, 17:07
|
|
|
Vervolg: he he !! zo ik ben weer een beetje bijgekomen van het verslikken en van alle huishoudelijke probleempjes die er waren. Dus ging ik maar eens lekker naar buiten, maar eens even naar de stad om op zaterdag zondagse schoenen te kopen die ik maandag aan wilde doen. En vroeg aan de winkelbediende of ze ook zondagse schoenen voor me had. Ze keek me verbaast aan en zei dat moet je maar aan de predikant vragen! Huh vroeg ik predikant? Oooooooow ik had dr verkeerd verstaan ze zei predicaat. Hoe kwam ik nu bij predikant? Denk dat ik weer met mn gedachten bij mn opa zat. Die was getrouwd met de zus van een predikant. Dat was weer de zus van Tante kaat. (die scheen te claimen alles te weten. Die woonde op de heide en kon de meest bizarre emos te voorschijn toveren. Pf die heide mooi hoor. ik schrok op uit mn mijmeringen en stond weer midden in de schoenenzaak. Iemand zei tegen me hey!! Ik vroeg je wat!! Jij weet toch het antwoord! Ik schrok me een ongeluk!! Het was een oude man die ook schoenen wilde kopen, met een grote bos haar niet gijs of zwart maar gidszwart. Dus niet grijs zwartig maar gidszwart haar. De man begon een heel verhaal en begon me bijna zijn bedgeheimen te vertellen. Maar gelukkig liep hij al zoekend naar maandagse schoenen verder. Ik heb hem niet meer gezien. Ik dacht weer aan mn opa en zijn schuurtje met de spinnenwebben aan het plafond. En de spinnen die daar heerlijk rond konden lopen ver weg van allen dierenhaters die zon grote bedreiging voor ze vormden en hen probeerden te vernietigen uit te roeien te verwoesten!. En daar alle middelen voor in wilden zetten. Zoals spuitbussen met haarlak en dan hopeloos verdoofd verpletterd worden. nee dat deed mn opa niet die zei tegen me. spinnen? Ga toch fietsen, die doen niets en vangen vliegjes en ander klein grut!! Ik grinnikte in me zelf en dacht aan hem haha mn opa de spiderman. Soms kwam zijn war aard ff om de hoek kijken. Ik schrok van een harde stem die schreeuwde hey gaan we nog wat kopen?? Het was de verkoopster ze had een badmuts op gedaan. Geen idee waarom waarvoor of waartegen? Maar ze had gelijk! Ik moest schoenen zien te vinden. Misschien had ze haar vrouwelijke trekjes overboord gesmeten, en dacht ze ik ben vanaf nu nooit meer 'bezorgd'. Maar op mij maakte ze de indruk van!! oooh iieewww my biggest nightmare... buiten net voor de winkel hoorde ik iemand gillen heey!! Thats my sea lover!!!!! Ik dacht er het mijne van. Van al dat engels. ik keek weer verder en zag mooie aardbei rode schoenen. Was ik zomaar in het vrouwen gangpad terecht gekomen! Met al de bij behorende dingen. mandjes,mesjes, sperti, slagroom ,suiker, kiwi...kiwi zijn van die groene vruchten binnenin met die zwarte pitjes... Koekjes van eigen deeg, verder vooral een snufje zout... geen idee waarom dit allemaal in de schoenen winkel stonden! Maar ja sommige dingen hoef je ook niet te snappen zei mn opa altijd. Dus liep ik maar snel door het hele spulletje daar kon de rambam krijge. Ik was aan het eind van het gangpad en bij de gootsteen onstoppings middelen (caffeine vrij koffie dik, oploskoffie,) die stonden boven de HG roestverwijderaar en de cola . hehe daar was ik weer op de mannen afdeling en sloeg ik af. Ik voelde me niet echt fit dus ging ik maar weer naar huis zonder de zondagse schoenen die ik maandag wilde dragen. ik dacht laat ik maar op internet ga zoeken naar een probleem dat er was met lekstrepen op de stenen door de brieven bus. ik zou ook nog es de bestrating kunnen omdraaien en een kunststof brievenbus kopen, natuurlijk...... of gewoon het hele huis verkopen maar of dat financieel wel wat aantrekkelijker is?...............
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 24 juni 2012, 14:36
Onderwerp: Sex voor het huwelijk
|
|
|
het hoofstuk dat net aangerijkt werd heeft heel veel mooi verzen begint heel mooi
1 Blijft vast in de broederliefde.
En eindigt met de woorden :
25 De genade zij met u allen! Amen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 24 juni 2012, 12:47
Onderwerp: Humor
|
|
|
Stel nu dat je (Nick) naam hier op CM ECHTWEL-FLAPDROLl is! En je plaatst iets Vb:
ECHTWEL.-FLAPDROL schreef: Hai, ik zoek leuke respectvolle mensen hier op CM! zijn die er? Of Stel ik een vreemde vraag?
GEINTJE-MIJNNAAMISHAAS schreef: Ja wat denk je zelf!!! Flapdrol!!!!
ECHTWEL-.FLAPDROL schreef: Je mag mij wel bij de voornaam noemen hoor.
GEINTJE-MIJNNAAMISHAAS schrijft:
Okay!!! Respecteer ik jij mag mij ook wel bij mijn voornaam noemen!
Laatst aangepast door
|
YES356
|
op zondag 24 juni 2012, 12:48
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 24 juni 2012, 11:27
Onderwerp: Wist u datjes
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Ik vraag me af of Herman het zou kunnen weerstaan indien de kans op 'seks voor het huwelijk' zich bij hem zou voordoen. |
Sommige vragen blijven helaas vaak onbeantwoord
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 24 juni 2012, 09:47
Onderwerp: Gefeliciteerd!..
|
|
|
Van harte gefeliciteerd Josina!!!!
Ik hoop dat je er lekker van kan genieten vandaag!
En een gezegend Nieuwjaar!
Ik las dat je wel goed was maar niet gek! Tompoezen zijn best lekker
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 24 juni 2012, 00:22
|
|
|
STEENTJE178 schreef: | Maar ff ontopic......
Werkt koffiedik in je gootsteen idd ontstoppend, of juist verstoppend? (voor ik het zelf uitprobeer...... ) |
Ik zou het niet te dik maken!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 23 juni 2012, 23:49
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Frank doet z'n eigen rambam maar hoor, Steentje |
De rambam? leuke woorden!!! inspiri
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 23 juni 2012, 16:31
Onderwerp: Wist u datjes
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Tja, als je zo redeneert kan ik maar weer beter in de abdij gaan leven. Een strenge orde zoals de Karthuizers waar de stilte zo extreem is dat het pijn doet aan je oren en waar het genot van de eenzaamheid zelfs je er van weerhoudt om in een spiegel te kijken. |
hahha
Als die spiegel dan ook onder en boven spiegeld ipv allen links en rechts hoe zou je er dan uit zien?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 23 juni 2012, 07:57
Onderwerp: Het slechtste moment van vandaag
|
|
|
FRANKT627 schreef: | ...wij hebben een azerty toetsenbord...een normaal toetsenbord dus. Eigenlijk wordt het eens tijd dat de Hollanders ook normaal gaan doen. Ik geef al jaren hier het goede voorbeeld maar jullie zijn zo eigenwijs dat je niets wilt leren... |
ow azerty ow de laatse 9 woorden zijn zo mooi! (vanuit mijn ogen dan he! )
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 23 juni 2012, 00:08
|
|
|
HEIDE115 schreef: | maar niet grijs zwartig,gewoon GIDSzwart..denk erom jij | ow zit het ut hem in de kleur
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 23 juni 2012, 00:00
|
|
|
HEIDE115 schreef: | | ja lach maar jij!!! als of het zo makkelijk is op zaterdag zondagse schoenen te vinden
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 22 juni 2012, 23:52
|
|
|
VISSER278 schreef: | dus als ik het goed begrijp ...........voor vragen wat betreft huishouden , Yes heeft de oplossing? |
Neeeeeeee!! ik weet nix !Ik vind hier mijn antwoorden !!!! morgen wil ik schoenen gaan kopen maar ik weet nog niet welke!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 22 juni 2012, 22:11
|
|
|
Waar het topc mee begon: 1.Ik ben heel erg benieuwd wat de meeste mensen vinden van sex voor het huwelijk. (NIET WAT JE VIND DAT EEN ANDER WEL OF NIET MOET DOEN)
2. En als je voor sex voor het huwelijk waarom dan? (NIET WAT JIJ ER VAN DENKT VAN EEN ANDER, MAAR WAAROM JIJ HET ZOU WILLEN)
3.Kan je het dan zeg maar verantwoorden tegen over God? (OF JIJ DAT KAN OVER JE EIGEN WOORDEN,DADEN ,GEDACHTEN))
4. Ook wil ik weten hoe jullie over zelfbevrediging denken. (HOE JE DAAR ZELF MEE OMGAAT)
Staan mooie stukken geschreven intussen !!! Ik heb er wat ik er zelf van vind,tegenaan kijk, en mee om ga al eerder geschreven. Lees het graag hier hoe anderen er mee ook mee omgaan.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 22 juni 2012, 20:21
|
|
|
HERMAN968 schreef: | Gelijk heb je jo. Yes, hoe ga jij om met je Christen zijn en de sex die op je afkomt als je iemand leert kennen ? Ook grenzen ? |
Dat heb ik al eerder geschreven hier zoals je weet dus dat lijkt me duidelijk
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 22 juni 2012, 20:11
|
|
|
“Het is jammer dat er geen open en eerlijke discussie kan plaatsvinden zonder dat mensen 'andersdenkenden' meteen in een hokje stoppen.”
Deze zin las ik even terug als iedereen zich daar voor 100% voor in zet. Geloof ik dat er niet geturfd hoefde te worden.
Ik weet van veel mensen die alleen (nog maar) maar mee durven lezen. Die geen vragen durven stellen. Die bang zijn een reactie te geven. Omdat ze misschien geen Bijbelteksten paraat hebben. Of er juist bang voor zijn om er mee beschoten te worden. Ik ben het volkomen eens met de mening die hier al een duidelijk door iemand is neer geschreven dat daar GODS woord niet voor bedoeld is. En dit topic ook niet! Lees de eerst pagina nog maar eens waar dit eigenlijk over gaat. Als ik dan sommige paginas lees denk ik “waar gaat het over” ik hoop van harte dat we die pagina’s achter ons hebben nu!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 22 juni 2012, 17:44
Onderwerp: Onbewust een ander ………………………………
|
|
|
JANS221 schreef: | mooi topic, Yes!!! (Ik had je al prive-mail gestuurd!) |
Dank je Jans! is een lieve mail!!! Thnx
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 22 juni 2012, 17:10
|
|
|
HERMAN968 schreef: | [i]Zo kunne we het wel noeme Josina. Leute ![/i] |
Wat bedoel je precies Herman met deze zin en bedoel je die uit liefde en opbouwend? Geef op die ene vraag eens een antwoord! Wil je?
Ik heb ruim anderhalve dag de tijd genomen om oa de blauwe teksten van je te lezen. Die na mijn postings kwamen en nog meerdere.
En heb bij elk stukje bidden gedacht dit zal hij uit liefde en opbouwend bedoelen. Dat denk ik ook biddend bij dit stukje. Dat je het uit liefde en opbouwend bedoeld! Dus ben benieuwd naar je antwoord.
Mocht het niet liefdevol en opbouwend bedoeld zijn wil ik je vriendelijk en toch duidelijk verzoeken op te sodemieteren en ergens in een zandbak te gaan spelen oid.en hier dan verder niet een onderwerp te verstieren!!
YES die patatten best lekker vind
Laatst aangepast door
|
YES356
|
op vrijdag 22 juni 2012, 17:34
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 22 juni 2012, 16:07
|
|
|
Vervolg : Tjonge ja ik kon mijn kleedje inderdaad weggooien. En een nieuwe laten breien. Allerlei woorden schoten door mn hoofd. Het moest dan wel een kleedje met als basis wel een degelijke Senseoapparaattrillingneutraliserendkoffiekopjeonderzettatpijtbreiwerkpatroontje hebben
Maar ja wie maakt daar de tijd voor vroeg ik me af. En dacht weer aan mn oude opa.huh??. Hoe kwamen mn gedachten net als de vorige keer weer bij mn opa? Ik zag hem staan in zijn schuurtje met allerlei “rommel om zich heen om te klussen. Diverse dingen schoten door mn hoofd.. Haak brein aai bord uur hoe kwam ik aan die onsamenhangende woorden? Pfffff ik zette het ff op een rijtje: haakbreinaaiborduur. Oooow toen wist ik het weer! Ja ik moest een ander kleedje. Hey wat zag ik daar ineens een Belgische Fran©k mooi dat herinnerde me aan de goede oude tijd! De Fran©k zag er op het eerste gezicht (met zn smiley) een beetje somber en dof uit. Maar ik wist dat als je die munt doorzaagd die er van binnen heel mooi en glimmend uit ziet. Okay maar ik moest verder. Pakte een appel nam een hap en verslikte me!!! De buurvrouw vroeg gaat het goed?? ...... Ik sprak terug happend naar adem. mokt es stoemetaten en da deek vandaug deu trug oep Cm te komme... mau ( #$##@ !!!trapte ik de kat ook nog op haar staart) allee et kan nog mee valle...we zulle wel zien watet geft gelukkig begreep ze het pffffff. Dat was ff schrikken. Ik liep even helemaal naar buiten voor wat frisse lucht. En zag dat de buurvrouw de was buitenstebinnen met plastiek knijpers aan het ophangen was. Geen idee waarom ze dat deed. Ik wist wel dat ze flink pijn konden doen mijn opa deed dat wel eens bij me als ik weer eens wat had uitgespookt. Dan deed hij voor straf een wasknijper aan mijn oorlel dat waren van die mooie degelijke houten knijpers. Ik dacht dat hoef ik later bij mijn kleinkinderen niet te doen! Dat is nu kindermishandeling. Zon vlek blijft wel 3 dagen zitten. mn opa had wel meer rare dingen naar mijn idee hij zei dat er bijzondere dingen in zijn kast stonden in het schuurtje die kast die altijd op slot zat. En waar ik als kind dan juist van wilde weten wat er in zou zitten. Mn opa zei altijd dat er ooievaarskuitenvet, aardbeienladdertjes en een vergiet zonder gaatjes... en ook bougievonkjes in zaten. En een plinten trap om bij het bovenste schap te kunnen komen Maar ik zal het nooit weten of dat waar was. Man!!! Wat zat ik te mijmeren! Ik had een kleedjes probleem!! Ik hoeste nog een keer flink na van het verslikken in die appel ging weer naar binnen en wilde haast de groenteman uit Scheveningen er de schuld van geven. Ik ga net als de vorige keer maar weer eens ff google dacht ik omdat ik daar ook al mijn oplossing had gevonden voor mijn vorige huishoudelijke vraag. dus nu ging ik ff kijken voor een nieuw Senseoapparaattrillingneutraliserendkoffiekopjeonderzettatpijtbreiwerkpatroontje en kijken of iemand die zou kunnen maken. Ik ging maar weer zoeken onder HUISHOUDELIJKE VRAGEN.
Kom ik weer op dit topic uit en wordt me alles weer helemaal duidelijk. Als ik dit topic niet had??!!!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 22 juni 2012, 15:28
Onderwerp: Cristenlijke homo´s
|
|
|
XABIA794 schreef: | Nogmaals is het jammer dat je je steeds aangesproken voelt als we reageren op jou bijdrages. net zoals jij je mening geeft kan en mag ieder dat doen. De manier hoe je de dingen brengt komen vaak best oordelend over. vaak op een bepaald bijbelvers gericht, terwijl Gods Woord één geheel is. Zoals nu uit handelingen 8, lijkt het of je wilt vertellen dat je een 2de doop MOET hebben, de doop van de Heilige Geest. Dus dan moeten we veronderstellen dat je met de doop door water, er nog niet bent, of dat je dan nog een 2de doop nodig hebt? je eerst nog ZELF met vanalles moet afrekenen voor de Heilige Geest komt? Lijk je te zeggen dat de Heilige Geest pas komt als je vanalles hebt opgeruimd? Oprecht geloof, is voor mij een geloof dat God zelf in jou innerlijk herkent als zijnde oprecht Hem willen volgen. satan heeft alleen het geloof dat God er is, geen oprechtheid schuilt in de tegenstander, daarom is hij afvallig. Het vlees is mee gestorven aan het kruis. en de Geest is werkzaam in je, overtuigd je van goed en kwaad. (en dat is een groeiproces, wat je zelf ook toegeeft) Als we het hebben over zonde, dan sorry, maar dat heeft ieder van ons. en het is inderdaad ernstig oordelend als je een homo er wilt mee afrekenen, dat hij geen wedergeboren christen kan zijn. Want dan geef je ergens aan dat je ZELF MET JOU ZONDEN hebt afgerekend om herboren te kunnen zijn Zou het ook niet mogen dat ik bijvoorbeeld de interpretatie heb dat wanneer we een volgeling van Jezus worden, Hij met ons door de Geest als sturing, met ons op weg gaat, en ons zelf helpt met veranderingen en afleggen van hetgeen in ons leven in de weg staat? Sommige veranderingen nemen soms 10 jaar tijd in beslag, en ja, vaak doet God dingen in een oogwenk, maar ze zijn geen regel. (net zoals bij ziekte)
Het bijzonderste voorbeeld van Jezus is dat Hij voor de zondaars kwam. Hen niet oordeelde, en je Hem "mocht" volgen. Niet omdat we het zelf zouden kunnen, maar vanuit genade... met als hoogste doel, bouwen aan Zijn Koninkrijk. Heiliging komt door Hem zelf, niet door ons. En als we ons elke dag met ons VLEES moeten bezig houden (wetjes en regels en bijbelversstenen zoeken) dan heeft de Geest ook geen ruimte meer om aan het werk te gaan. |
Mooi stuk! Toen ik het las dacht ik meteen Jezus is JUIST voor die mensen gekomen De “zieken” de zwakken de hoeren de tollenaars…….. enz enz
Over “nette” Kerkmensen in die tijd had Hij een heel duidelijk oordeel! Ergens staat (yes vertaling) zij wie niet “ziek” zijn hebben geen dokter nodig.
Ik ben best wel “ziek
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 22 juni 2012, 14:57
Onderwerp: mooi, leuk of bijzonder lied
|
|
|
JOL252 schreef: | Deze raakt me elke keer weer diep... We zijn onderweg en er is nog zoveel te leren.. te geven.. te ontvangen. Zowel de ander de voeten wassen als het bij jou laten gebeuren.. woeps...
http://youtu.be/LWFBzXt81OE |
Wow wat een ontzettend mooi lied !
zowel de muziek de beelden maar voor al de tekst!!!!! Ik hoor wel eens “tranen trekkers” maar deze wekt tranen op! Heel mooi! En het gejuig op het eind klonk oor door in mijn hart
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 22 juni 2012, 14:20
|
|
|
Laat ik zelf de aftrap geven,
Als iemand zich gekwets voelt (of……. 1 van de andere dingen die hier boven staan), door wat ik op het forum heb geschreven. mail dat gerust naar me. Groet Yes
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 22 juni 2012, 14:19
|
|
|
Mijn intentie is: Dat mensen zich zelf veilig moeten kunnen voelen om op CM dingen te zeggen en te schrijven.
Onbewust en onbedoeld kan je door dingen te zeggen in de chatroom of te schrijven op het openbaar forum mensen persoonlijk kwetsen,in een moeilijke positie brengen,beschadigen. veroordelen. je kan dingen schrijven op het forum die een ander diep raken zonder dat je dat zelf weet!
Misschien wel om dat die ander niet wil of durft te reageren in een openbaar forum. Of de chatroom
Omdat de verzender soms niet kan weten wie er allemaal meelezen en er daardoor mensen met een verdriet,pijn, veroordeeld gevoel,teleurstelling,ect.ect kunnen blijven zitten. Lijkt me dit een mooie plek een aanzet te geven om tot een mogelijke oplossing te komen.
En het samen met de ander uit te spreken ( dus niet hier maar bv via een privé chat (mail) en er in eerste instantie de mogelijkheid te bieden.
1. Door te vragen of je misschien iemand met boven genoemde dingen hebt laten zitten.
2. De ander de mogelijkheid te bieden of een zetje in de rug te geven om ( in eerste instantie) daar naar jou toe privé kan en durft te vertellen. wat hem of haar (nog) dwarst zit of wat niet goed voelt.
Het Gaat dus om dingen die er onbewust voor jou, bij een ander kunnen liggen, en een ander direct persoonlijk negatief hebben geraakt.
Hopend en biddend op de zegen van God Yes
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 22 juni 2012, 13:47
Onderwerp: Het slechtste moment van vandaag
|
|
|
YES356 schreef: | Mijn slechtste! Wat ik vanavond heb meegemaakt op het forum Ik heb veel gebeden vanavond en hoop van God duidelijkheid te krijgen of ik morgen [b]mijn lidmaatschap van deze christelijke site voortijdig te laten beëindigen. Om zodoende ruimte te geven aan anderen om hum mening hier vrij te kunnen geven. En me te laten verwijderen op cm kan ik misschien voorkomen dat mooie onderwerpen na een posting van mij veranderen in afschuwelijke toestanden en daar door volledig hun doel gaan missen. Wie weet wat de morgen brengen zal. God weet het[/b] |
Bovenstaande (Vet gedrukte) ga ik dus niet doen! En heb de oplossing gevonden. aangereikt door de lieve mensen hier!!!! Dank!!
Ps Dit hoort niet onder het topic slechtste……. Exuus daar voor
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 22 juni 2012, 13:33
Onderwerp: Time out op het forum
|
|
|
HEIDE115 schreef: | Waar ben je Yes,k'had wat koffie voor je;)) |
Ik ben er weer ! En heb de oplossing gevonden. aangereikt door de lieve mensen hier!!!! Dank!!
En Heide!! Kom maar op met je bakkie
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 20 juni 2012, 23:45
Onderwerp: Time out op het forum
|
|
|
Ik voel mij gedrongen om onvrijwillig tijdelijk een time out te nemen!Tot er een oplossing komt. Om te voorkomen dat als ik iets post het zelfde gebeurd als onder het topic Sex voor het huwelijk. En dat wil ik perse niet! Gods zegen. Groetjes Yes
Laatst aangepast door
|
YES356
|
op woensdag 20 juni 2012, 23:46
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |