Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 6 maart 2011, 21:13
Onderwerp: CM setjes (de schone lei)
|
|
|
GRACE585 schreef: | als reeds bekend cm-setje ook hier even het goede nieuws plaatsen gisteren op 5 maart ,op zijn verjaardag ,heeft deze kanjer sjaak 585 mij ten huwelijk gevraagd .natuurlijk was mijn antwoord positief JA! en ook mijn kinderen hebben met een volmondig JA geantwoord wij zullen dan ook nog deze zomer in het huwelijk treden op een nader te bepalen datum. |
WOW Grace Gefeliciteerd!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 3 maart 2011, 21:20
Onderwerp: kreet van de week
|
|
|
JASMYN704 schreef: | Precies wat ik ermee wilde zeggen. Wrok en boosheid vormen een obstakel tussen jou en God, toch?! |
Van wrok wordt je een wrak!!
Mary
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 2 maart 2011, 23:16
Onderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
|
|
|
MARTIN695 schreef: | Hallo Allemaal Vandaag heb ik een leuk hondje weer in mn tent gekregen vn 6 maanden oud prachtig want ik had 6 jaar geen hond meer maar het geeft wel weer een hoop plezier in je huis. Sjalom. Martin |
He Martin,
Leuk zeg, ik heb sinds een aantal weken ook een hondje in huis..een puppy die ik op mag voeden.......maar ik vind het toch leuk!!! Heel veel afleiding en veel liefde en plezier!
Geniet er van Martin
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 2 maart 2011, 21:12
Onderwerp: Het off-topic topic
|
|
|
Ik wel Marijan het bevalt me heel goed!!!
Mary
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 2 maart 2011, 16:13
Onderwerp: Het slechtste moment van vandaag
|
|
|
TRIJNIE671 schreef: | Dag 3 , zit thuis met oorontsteking erg pijnlijk , maar ja komt bij ben geen stilzitter , heb kuur gekregen gelukkig , moet mij deze week maar rustig houden , maar de dagen duren langgg , |
Balen Trijnie maar gelukkig hebben we CM....... Sterkte hoor en beterschap!!!
Mary
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 2 maart 2011, 16:10
|
|
|
MARYLIEN613 schreef: | Heel goed nieuws, onze broer is zo goed hersteld dat hij huiswaarts mag! nu 11 dagen is zijn toestand omgekeerd, en zo vlug gebeterd dat hij naar huis kan.
Dank aan God en aan alles die gebeden hebben! |
Wow Marylien, wat goed nieuws zeg!! Gefeliciteerd hoor!
Mary
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 2 maart 2011, 09:55
Onderwerp: Rol vader na echtscheiding
|
|
|
LISA610 schreef: | Om eerlijk te zijn vind ik het niet meer dan normaal dat de man meebetaald aan het levensonderhoud van zijn kroost, tenzij hij niet de middelen daartoe heeft, terwijl zijn ex-partner makkelijk in het levensonderhoud van haarzelf en de kinderen kan voorzien. Per slot van rekening zijn en blijven het ook zijn kinderen. Dus ja, als hij weigert mee te betalen aan het onderhoud van de kinderen terwijl hij daartoe wel de mogelijkheden heeft en zijn ex-vrouw rond moet komen van een inkomen op bijstandsniveau... dan vind ik dat hij zijn verantwoor-delijkheid absoluut niet neemt. Ik heb dit gelukkig nooit zelf mee hoeven maken, maar wel gezien bij een vriendin. Zij moest ieder dubbeltje omdraaien, terwijl hij de grote meneer uit hing. |
Inderdaad Lisa. Heel herkenbaar. Natuurlijk is elke situatie anders, en daar moet je naar kijken.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 2 maart 2011, 09:54
|
|
|
GRACE585 schreef: | even als voorbeeld als een vader gewoon een baan heeft en redelijk verdient maar het geld verbrast,enkel schulden bijmaakt en klaagt dat ie geen geld heeft maar de kids zien wel een koelkast ieder weekend vol bier ed dan getuigd dat mijns inziens als een vorm van onverantwoordelijk gedrag.en vind ik dat een vader zijn kinderen dingen onthoud waar hij wel verantwoordelijk voor is,zeker als de moeder met de kids van een uitkering rond moet komen het gaat om het princiepe vind ik |
En dat bedoel ik dus Grace.
Mary
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 1 maart 2011, 22:50
|
|
|
HENK710 schreef: | Maar wanneer is sprake van het nemen van verantwoordelijkheid? Wat als je merkt aan je kind dat er veel onrust in het hoofdje omgaat als ze naar vader toe gaat doordat er toch vooral vooraf al heimweegevoel gegeven wordt? Ben je dan verantwoord bezig als je dat op zijn beloop laat gaan? Of ben je verantwoord bezig als je dit over het kind heen via een rechtzaak wilt gaan uitspelen? Of toch als je kiest voor rust in het hoofd van het kind door het kind bij moeder te houden en enkel via brieven contact te houden? Wanneer is een vader in een dergelijke situatie verantwoord bezig? |
Henk mijn opmerking over verantwoordelijkheid nemen is puur gericht op het financiele gedeelte. Voor de rest ben ik het helemaal met je eens dat het super super ingewikkeld is. Geloof me ik begrijp je!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 1 maart 2011, 22:13
|
|
|
DREMPEL163 schreef: | Die dingen gebeuren helaas ook Leonard...en als er geen allimentatie is waarom wordt het kind dan de dupe? Kan een moeder niet goed voor haar kind zorgen zonder de centjes van vader? Denk een moeder kan financieel ook prima voor haar kind zorgen. |
Dat kan een moeder ook wel Drempel, maar de vader dient ook zijn verantwoordelijkheid te nemen!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 1 maart 2011, 19:41
Onderwerp: Niet verlengen
|
|
|
MARIJAN072 schreef: | Even iets positiefs op dit topic, 'k heb net weer voor een maand verlengd.
Hmm.....kan natuurlijk ook negatief uitgelegd worden. |
Goed bezig Marijan!!!
Mary
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 1 maart 2011, 12:52
|
|
|
VISSER278 schreef: | Chat, ik zou hier een heel verhaal kunnen opschrijven maar dat doe ik niet . Reden: dit forum is openbaar en IEDEREEN ( ook niet-leden) kunnen meelezen. |
He Visser bedankt dat je dat even meldt. Ik zou wel graag willen reageren maar even niet aan gedacht dat iedereen dit kan lezen. Dus hou ik me maar stil............
Mary
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 28 februari 2011, 15:17
Onderwerp: voorjaarswandeling
|
|
|
TRIJNIE671 schreef: | GEHUCHTEN??? zeg je dat over mijn geboorteplaats |
Haha Trijnie en het is nog wel zo'n prachtige plaats. Als jullie meegaan zul je nooit meer over gehucht spreken!
Mary
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 27 februari 2011, 17:43
|
|
|
Vanmorgen mochten we als gezin van GOD samenkomen en troost ontvangen in verband met het drama in Kenia.
Mary
Laatst aangepast door
|
MARY052
|
op zondag 27 februari 2011, 21:24
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 26 februari 2011, 21:55
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Toch mogen we de kracht van onze God niet onderschatten. Alleen God kan die genezing geven... Wat mij enorm dwars zit, is dat hij het achter de rug om gedaan heeft van anderen. Waarom heeft hij zijn strijd niet bekendgemaakt, waarom heeft hij zo'n huichelachtig leven geleid. |
Dat lijkt me logisch Chat.......dat is niet iets waar je trots op kunt zijn. En sommige daders vinden dat ook nog es dat ze niets verkeerd hebben gedaan.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 26 februari 2011, 20:27
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Wat mij irriteert is, dat de straf helemaal niet in verhouding staat met het misdrijf...slachtoffers hebben er jaren last van, hij is waarsch. met een jaartje vrij. |
Slachtoffers hebben vaak levenslang! Het is zo oneeerlijk!!!
Mary
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 25 februari 2011, 14:37
|
|
|
Vanmorgen via de gemeentemail van de kerk een verschrikkelijk bericht ontvangen. Een zendingsechtpaar van onze gemeente is vannacht in Kenia overvallen, waarbij hij doodgeschoten is, en zij verkracht. De kinderen zijn ongedeerd maar waren getuige van het drama.
Dit is niet te bevatten.
Mary
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 24 februari 2011, 13:54
|
|
|
He Leanne,
Jammer dat je weggaat. Ik wens je het allerbeste toe, onnder de Zegen van onze Hemelse Papa! Ga met HEM dan ga je goed!
Liefs Mary
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 23 februari 2011, 22:38
Onderwerp: Drachten
|
|
|
DRENTSE137 schreef: | En wat dachten jullie van de VBG in Groningen |
YEAH YEAH goed idee!!!
Mary
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 23 februari 2011, 20:05
|
|
|
MARYLIEN613 schreef: | ik heb opnieuw betaald, ben hier nog enkele maandjes |
Gezellig Marylien.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 22 februari 2011, 14:46
|
|
|
Balen Grace hopelijk valt het nog een beetje mee voor je!
Succes!
Groet Mary
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 22 februari 2011, 12:42
Onderwerp: De jarige van vandaag...
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Hey Chat,
Van Harte gefeliciteerd met je 50 ste verjaardag. Abraham he tja toch wel oud Maak er een fijne dag van.
Erika |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 22 februari 2011, 12:41
Onderwerp: De jarige van vandaag...
|
|
|
Hoi Chat,
Van harte gefeliciteerd met jouw verjaardag en ik wens je GODS Zegen voor de toekomst!
Groet Mary
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 19 februari 2011, 22:32
|
|
|
He Marylien,
Wens je heel veel sterkte en vind het best logisch dat je ontmoedigt raakt.
Heel veel sterkte hoor!
Mary
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 18 februari 2011, 17:34
Onderwerp: Lync score
|
|
|
LEONARD480 schreef: | Hoe hoog moet de lyncscore zijn om te kunnen trouwen |
Haha Leonard dat zou mooi zijn! (en gemakkelijk)
Mary
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 17 februari 2011, 15:20
Onderwerp: ben je werkelijk vrijgezel of alleenstaand?
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Heel herkenbaar, ook ik hinkte steeds van de ene op de andere been. En toch mag ik nu een hele lieve vriend hebben. En hij kwam op een moment dat ik er niet meer zoveel mee bezig was, maar meer met andere leuke contacten hier. Op een moment dat ik er niet op bedacht was.
Geef het over, laat het gaan en laat alles over je heen komen. Je zult van God krijgen dat wat je nodig hebt, alleen niet op onze tijd, maar op Zijn tijd.
José |
Mooi Josina!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 17 februari 2011, 15:19
|
|
|
MARYLIEN613 schreef: | Fijn Mary, wist dat meisje dat de opvang bij jou tijdelijk was? vindt je het ook niet moeilijk om ze dan af te staan? ik zou er mij aan hechten denk ik! |
Hannah en Marylien, bedankt voor je reactie's/ Ze wist dat ze tijdelijk bij me was, het is de dochter van mijn vriendin en ik ben er emotioneel te veel mee verbonden. Eind volgende week gaat ze over en dan is ze drie weken bij me geweest. Ik ga haar zeker erg missen maar weet dat het goed is zo!
Mary
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|