Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 20 juni 2011, 11:33
Onderwerp: Het slechtste moment van vandaag
|
|
|
TINK100 schreef: | met bijna migraine op het werk zitten, paracetamollen achterover, hopen dat ik op tijd ben.Nu even niet verroeren......rustig laten inwerken |
Is dat echt migraine ? Bij mij helpt paracetamol dan niet... Wens je beterschap, want hoofdpijn hebben is nooit leuk !
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 20 juni 2011, 10:58
Onderwerp: Frusty
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Ik kan je nog wel een aantal namen geven van mensen die dat vroeger ook deden. Zelfs dat is niet veranderd. |
eh, lezen Chat... ik ben degene die veranderd is...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 20 juni 2011, 10:53
Onderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
|
|
|
FRANKT627 schreef: | neen, ik help Sus gewoon even. Misschien wil ze er wel veel over kwijt maar durft ze niet zo goed. Dus wil ik haar helpen want sommige mensen hebben wel eens een zetje nodig |
Echt onzin Frank wat je nu schrijft... Beken het maar, je bent gewoon heel nieuwsgierig... !
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 20 juni 2011, 10:43
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Het is iets wat ik de laatste tijd vaker hoor. Maar is dat de laatste tijd zo veranderd? Sus je zit al jaren op de site, en opeens heb je een probleem met de toon op het forum?? In het verleden hebben we elkaar voldoende ruimte gegeven om onze mening te geven. Het lijkt nu alsof men gewoon daarvoor bang is geworden. Bij elk serieus onderwerp wordt al meteen gesmeten met termen als: je moet elkaar in je waarde laten of je mag elkaar niet oordelen... Opeens wordt elke afwijkende mening gezien als een oordeel over de persoon. Dit verstikt elk initiatief tot nadenken, want dan val je meteen buiten de groep. We zijn liever lief voor elkaar en houden onze mond, dan dat we durven te laten zien wat we denken. |
idd., C.M. is daarin niet veel veranderd, maar (nu komt het) ik wel...!! dus vandaar dat ik het liever dan deel met mensen die wel op een aangename manier kunnen discussieren.
Begrijp me goed, er zijn ook genoeg momenten dat het wel gaat, maar er zitten er soms tussen die dan de hele boel mijns inziens verzieken en dan krijg je vaak die slopende discussies. Soms zijn dat zelfs mensen met hele goede bedoelingen, maar die erg vaak met teksten lopen te slepen, da's nou niet echt mijn ding; teksten is oke, maar dan wil ik het wel graag onderbouwd zien. De manier waarop bevalt mij hier niet meer...
Het ligt trouwens bij mij niet aan bangheid of dat ik inhoudelijk niet op de zaken in wil gaan. Dat het mij niet meer bevalt heeft te maken met de manier waarop dat hier bij tijd en wijle blijkbaar moet gebeuren. Ik ben er alleen maar voor dat je als mens uitkomt voor jouw (unieke) mening, maar daarin mogen mensen wat mij betreft ook soms wat meer openstaan voor en met name luisteren naar wat een ander te vertellen heeft.
Enne... ik schreef het om aan te geven wat de reden is dat ik niet meer of nauwelijks over de serieuze dingen reageer.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 19 juni 2011, 21:10
Onderwerp: wie heeft er tips?
|
|
|
MARIA576 schreef: | Hallo Grace!
Bedankt voor je reaktie! Ten eerste, het is goed afgelopen omdat ik toevallig net met de hond buiten stond en het zag gebeuren. 'k Heb de jongeren erop aangesproken (met knikkende knieën moet ik zeggen..), maar er wilde twee jongens achter mijn dochter aan..en ik bedacht me dat ik dát niet kan voorkomen. De politie is op de hoogte. Verder...wat is een handalarm en waar koop ik dat? Die zelfverdedigingscursus is een goed idee, dat bespreek ik vanavond nog met haar. Probleem is wel dat het een van nature verlegen meisje is en idd. nogal bang voor dit soort 'gasten'....ze oogt dus al angstig..en ik weet niet hoe ik dát moet veranderen! Dank je Grace...ik ga dit zéker ook aan God voorleggen..want ik realiseer me hoe kwetsbaar zij is, en hoe kwetsbaar ik ben, ik kan dit niet alleen! |
Omdat je schrijft dat ze van nature een verlegen meisje is is een zelfverdedigingscursus helemaal zo'n slecht idee nog niet. Ik zat zelf ook te denken aan een assertiviteitscursus, waarin ze kan leren meer voor haarzelf op te komen. (Denk dat dat ook kan helpen om zelfverzekerder te zijn). Het 1ste wat in mij opkwam is haar een mobieltje geven zodat ze ten alle tijden kan bellen, maar misschien is het nog wel belangrijker dat ze wat zelfverzekerder wordt. Als ze er als een zelfverzekerde meid langsloopt en niet reageert lijkt me de kans wat kleiner dat zij het mikpunt is, al weet je natuurlijk nooit hoe en wat met die hangjongeren.
Wens je er in elk geval veel sterkte en wijsheid bij.
Laatst aangepast door
|
SUSANNAH475
|
op zondag 19 juni 2011, 21:13
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 19 juni 2011, 20:54
|
|
|
FRANKT627 schreef: | hou je vooral niet in om er meer over te vertellen, Sus. Je weet dat je ons alles kan vertellen Wie is die man ook alweer... |
haha, je bent zeker niet nieuwsgierig... Is gewoon een vriend hoor haha, die hier vroeger veel op C.M. zat...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 19 juni 2011, 20:40
|
|
|
THOMAS968 schreef: | Dat doen we natuurlijk niet. De serieuze discussie wordt nu eenmaal door een vrij gering aantal mensen gevoerd. Die laten het nu even afweten. Feit is wel dat de echte discussie heel erg goed gewaardeerd en gevolgd wordt door echt heel veel leden van CM. Doorgaans vindt men het boeiend en leerzaam en prettig dat verschillende standpunten worden afgewogen. Er zijn ook veel mensen die zelf niet meedoen of niet durven mee te doen. De toon in de discussie is soms ook wel fel en niet iedereen is daar tegen bestand. Voor sommigen is het ook onbegrijpelijk dat mensen standpunten kunnen hebben binnen het Christendom die anders zijn dan in de eigen kring. Het merendeel stelt de discussie echter wel op prijs, maar er moeten nu eenmaal mensen zijn die het willen en kunnen trekken. Persoonlijk zou ik het mooi vinden als wat nieuwere leden ook eens in de pen klommen. Oude discussies kun je ook nieuw leven inblazen. Zonder gemotiveerde mensen gaat het nu eenmaal niet.
Thomas, begint niet over Smurfen |
Idd. is dit wel de belangrijkste reden, waarom ik met name op de serieuze onderwerpen (m.n. over het geloof) niet meer of nauwelijks reageer... De toon is mij in veel gevallen te fel... er zijn er die het beter lijken te weten en mij daardoor het gevoel geven dat mijn mening niet altijd kan bestaan naast die van een ander.
Als iemand met goede argumenten komt kan ik daar zelf iets mee, of ik kan zeggen kan er niks mee, maar soms word je verhaal zo bekritiseerd dat ik wel eens denk hier, waarom op deze manier...??? Meningsverschillen hoeven niet altijd verkeerd te zijn. Ik deel mijn kennis en ervaring dan liever met iemand of een groep die wel open staat/ staan voor hoe ik erover denk... We kunnen met z'n allen nog zulke goede argumenten aandragen voor een discussie en in alle hevigheid de discussie voeren, maar als de liefde en het respect voor een ander ontbreekt vraag ik me wel eens af wat het nut is van de discussie.
Dat even als de reden waarom ik niet meer zo aktief meedoe hier met serieuze onderwerpen.
Laatst aangepast door
|
SUSANNAH475
|
op zondag 19 juni 2011, 20:42
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 19 juni 2011, 20:21
Onderwerp: Het Uiterlijk
|
|
|
TINK100 schreef: | maar met de techniek van tegenwoordig(= fotoshoppen) kun je een heel vertekend beeld krijgen....dus een foto zegt ook niet alles |
Ik vind dat als je gaat fotoshoppen je wel erg ver gaat... vind dat je dan niet helemaal eerlijk bent. Het gaat niet alleen om de foto, de uitstraling is zeker zo belangrijk en ik vind zelf dat je dat pas het beste kan weten als je de persoon in levende lijve hebt gezien.
(Dan zie je trouwens ook gelijk de mimiek, houding en hetgene wat aanzienlijk belangrijk is namelijk de non verbale communicatie en verder hoe je op elkaar reageert. Lijkt mij niet onbelangrijk).
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 19 juni 2011, 19:52
|
|
|
Het zit er weer op... heb na een jaar of 3 eindelijk degene in real life gezien waar ik al zolang mee chat en bel... vandaag mijn mooiste moment... tnx !
werd wel tijd hoor...
Laatst aangepast door
|
SUSANNAH475
|
op zondag 19 juni 2011, 19:53
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 18 juni 2011, 11:27
Onderwerp: strandwandeling 25 juni bij strand katwijk
|
|
|
SOFIE807 schreef: | Gezelligheid hoeft geen grote groep toch Pimpernel ... en al helemaal niet om te wandelen ... dus ik zou zeggen , ga op stap met degenen die meewillen of meekunnen |
Vind ik ook Sofie, als je het niet door laat gaan, haken mensen volgens mij alleen maar meer af de volgende keer...
Voor degene die mee willen lijkt het me heel vervelend een datum in je agenda vrij te houden en vervolgens horen dat het niet doorgaat... natuurlijk kan dat vanwege ziekte of ander overmacht, maar dit lijkt mij niet echt een reden... maar goed, dat is aan jullie.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 17 juni 2011, 20:26
Onderwerp: Wisten jullie dat......?
|
|
|
YELNIN491 schreef: | 't is niet eerlijk verdeeld in de wereld, jij worteltjes, wij alleen plensbuien |
misschien wel Venz buien...
Laatst aangepast door
|
SUSANNAH475
|
op vrijdag 17 juni 2011, 20:26
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 17 juni 2011, 20:04
Onderwerp: uitje in Groningen - vr 3 juni
|
|
|
JASMYN704 schreef: | Dankje Trijnie! Jammer dat je deze keer niet van de partij kunt zijn! |
Veel plezier allemaal, maak er een mooie avond van...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 17 juni 2011, 17:33
Onderwerp: Relatie door God gewild.
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Hoewel ik in principe geloof dat God mensen bij elkaar brengt, vind ik het moeilijk om dat in de praktijk te brengen. Het kan nl. ook werken als een belasting voor de relatie. Er zijn zelfs voorbeelden bekend, dat mensen helemaal niet van elkaar houden en dat de enige reden is, dat ze bij elkaar zijn, is omdat God dat wilde.
Ik vind dat een relatie gebaseerd moet zijn op onderlinge liefde. Als God mensen bij elkaar brengt, zou de onderlinge liefde moeten bloeien, groeien en tot ontwikkeling komen. En dan zou de liefde voor God verdiept worden. Je zou elkaar moeten steunen samen de Heer te volgen.
Verder is de wil van God geen garantie voor een blijvende relatie. Als God mensen bij elkaar voegt, dan is het nog steeds de verantwoording van de mensen zelf om deze liefde in stand te houden... |
Ik kwam dinsdag iemand tegen die dacht dat ik op zijn pad was gezonden... Hij had er voor gebeden. Hij vertelde me ff dat ik nog talrijk zou moeten worden door 2 kinderen te krijgen (van hem ??)... mijn argumenten waren blijkbaar niet goed genoeg, ik zou op God moeten vertrouwen en als ik niet voor een nageslacht zou zorgen zou ik geen goede christen zijn...
Hij zag het al helemaal voor zich, vroeg of ik het niet erg vond dat hij voor zichzelf zou beginnen... mij werd niet eens gevraagd of ik hem wel zag zitten... (en toen ik hem liet weten hoe ik erover dacht leek hij niet te willen luisteren)... hij liet zijn tel. nr. achter die ik gelijk in de prullebak heb gemikt... sorry hoor, maar op die manier blijf ik echt liever alleen !!
hmmm... van ver is toch lekkerder dan dat soort types van dichtbij... pfff
Laatst aangepast door
|
SUSANNAH475
|
op vrijdag 17 juni 2011, 17:37
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 16 juni 2011, 22:03
|
|
|
MARTIN695 schreef: | Ja maar niet geschoten is altijd mis hebben ze mij ooit een keer verteld Sjalom. Martin |
Da's waar... goeie instelling !
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 16 juni 2011, 21:42
|
|
|
MARTIN695 schreef: | Hallo Susanna
Je zou er een stokje onder kunnen zetten en dat valt niet op als de plank vol ligt. Sjalom. Martin |
Nice try, dan heb ik veel stokjes nodig, want het is een legkast en heeft wel een aantal planken... Maar bedankt voor de tip... ook al ben ik bang dat het niet veel helpt...
Laatst aangepast door
|
SUSANNAH475
|
op donderdag 16 juni 2011, 21:43
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 16 juni 2011, 21:41
|
|
|
FRANKT627 schreef: | altijd maar dat geplaag...waarom is iedereen niet ernstig zoals ik dat ben? |
oke, wist ik niet... ik ben iemand die wel kan lachen om mijn dingen, ook al zijn ze wel eens onhandig...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 16 juni 2011, 20:47
Onderwerp: kreet van de week
|
|
|
MARIO216 schreef: | People may forget what you said and People may forget what you did But people will never forget however you made them feel. |
mooi Mario !!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 16 juni 2011, 16:49
|
|
|
FRANKT627 schreef: | en als je nu eens eerst kijkt wat weg kan...dan hoef je maybe geen nieuwe kast te kopen...je kan dan nog gerust sparen hoor want de 25 februari ben ik jarig |
Helaas, de kast is echt aan vervanging toe... de kast is op meerdere plaatsen gewoon gebroken... De deur zwiept haast altijd open, want de deuren zitten er ook niet meer recht in... sparen dus...
Laatst aangepast door
|
SUSANNAH475
|
op donderdag 16 juni 2011, 16:50
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 16 juni 2011, 16:47
|
|
|
FRANKT627 schreef: | ja, lach er maar mee...iedereen kan toch eens verstrooid zijn...en het ergste is dat het al meerdere malen is gebeurd...dat is zoiets als die gestoten ezel en de steen...ik zal het zelf maar zeggen... |
hihi Frank, kun je niet tegen een plaagje ?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 16 juni 2011, 15:27
|
|
|
Mijn slechste moment is dat ik me realiseer hoezeer ik mijn geliefde tante Rie mis... zij was ergens mijn beste vriendin en een soort "mama" voor me en is in 1999 helaas overleden.
Moeilijk vind ik het als je juist de dierbare personen moet verliezen al ben ik wel weer dankbaar voor het feit dat ze een gelovige vrouw was... en ik daarom geloof dat ze (nu) bij God is. Ik ben haar zo dankbaar voor alles wat ze me in mijn leven heeft gegeven, met name de zorg, aandacht en liefde die ik zo hard nodig had... dat hoort dan misschien weer bij de mooiste momenten...
Laatst aangepast door
|
SUSANNAH475
|
op donderdag 16 juni 2011, 15:30
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 16 juni 2011, 15:23
|
|
|
FRANKT627 schreef: | alles of toch veel gaat fout vandaag. Ik verlies alles (maar soms vind ik het wel terug) ik vergeet veel, ik doe de dingen verkeerd, ik ben onrustig...en toen ik in de wagen zat werd mijn broek helemaal nat...was Floshke gisteren vergeten het raampje dicht te doen en met de regen was de autozetel helemaal doorweekt... |
Weer eens wat anders dan op een nat washandje gaan zitten...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 16 juni 2011, 15:14
|
|
|
TINK100 schreef: | Geef het een mooie plaats Martin, er is altijd wel een plekje voor te vinden. |
Ik wilde laatst ook mijn kledingkast opruimen, maar ontdekte al snel dat die kast aan vervanging toe is... als je ff teveel broeken erop legt, zakt de plank naar onderen... ook handig... ben er maar mee gestopt, want zo kwam er alleen maar meer chaos... eerst maar sparen voor een nieuwe kast, en dan maar opnieuw kijken wat weg kan...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 16 juni 2011, 15:09
Onderwerp: Dit vraag ik me af vandaag..
|
|
|
PEET760 schreef: | ga ik alvast maar een afspraak maken,gezien de wachtijden ben ik aan de beurt als mijn lidmaatschap in nov.afloopt |
bij Eleos duurt het een jaar waarschijnlijk...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 15 juni 2011, 21:05
Onderwerp: Verleidingen, het wordt me soms teveel.
|
|
|
HENNOCH902 schreef: | Hallo, ben nieuw hier. Hoe is het met jullie? met mij gaat het niet zo goed.
Ben 24 (mijn profiel zegt 25 maar dat is een fout) ging vanaf mijn 5e jaar iedere zondag naar de kerk tot mijn 14e jaar en de laatste 10 jaar misschien 4 of 5x geweest.
Wil er nu serieus voor gaan, een relatie met God opbouwen en steun zoeken uit omgeving met de juiste mensen. Dopen is iets wat nog gaat gebeuren, maar nu komt het..
Bijna 25 en de verleidingen beginnen mij te irriteren, wou graag zoals de andere zijn.. een vriendin en gewoon kunnen doen wat je wilt maar dat is zinloos en het verzadigd je niet. Het is beter om een vrouw te ontmoeten die in God gelooft en eert, die zijn namelijk stabieler. Soms wordt het me teveel waardoor de verleiding mij opeet, mas****eren is een zonde doordat je gedachtes niet puur zijn, dat maakt het fout. Heb dus geen ander keus en zal moeten trouwen maar dat doe je niet zomaar. Trouwen is niet iets wat je even doet, je zit er je leven lang aan vast en het is verstandig om de juiste partner te kiezen/vinden. Ben soms bang dat mocht me toekomstige vrouw in haar verleden dingen gedaan hebben dat het mij zal gaan ergeren. Je mag niet naar zondes kijken van de mens want zelf ben ik ook niet perfect, ze zeggen ook dat het innerlijk is wat telt maar het uiterlijk vind is voor mij wel belangrijk.
Een mooie vrouw heb je nooit alleen, heb dat gelezen op een van de forums hier. Ze hoeft ook niet mooi te zijn maar gewoon, normaal.
De verleidingen zijn overal, op straat, tv, internet en elke dag weer een gevecht en word er moe van.
Waarom is mij leven gegeven? Kon God mij nu maar naar zich toe nemen en dan was het voorbij. De wereld heeft mij niks te bieden want je neemt het toch niet mee alles is voor even.
Wat nu? kan jij als lezer mij misschien kracht geven om door te gaan? |
Oeps, een heel verhaal, lang niet alles ben ik het eens... maar ik vind het wel van moed getuigen dat je hier je verhaal durft neer te zetten...
Allereerst denk ik dat het voor jou van belang is dat je de betekenis van Hemelvaart ziet... Waarom ik dat voorbeeld neem is omdat ik me zo voor kan stellen dat de leerlingen van Jezus het daar ook moeilijk mee gehad moeten hebben. Immers Jezus was altijd bij hen, en nu ging Hij terug naar Zijn Vader. Maar het goede nieuws is dat Jezus in plaats van dat Hij bij mensen bleef iets terug kon geven, namelijk de Geest van God. Dat is de kracht die wij mensen blijkbaar zo nodig hebben om stand te kunnen houden in deze wereld, om verleidingen te kunnen weerstaan. Nergens in de bijbel lees je dat het gemakkelijk is, maar ik geloof ergens wel dat dit leven een opdracht is... en als het ons te moeilijk is, we dit God kenbaar mogen maken, opdat we uit Hem de kracht kunnen halen om door te gaan.
Dan nog iets... jij zegt in je bijdrage dat alles voor even is... Ik denk echter dat wat we hier doen dit ergens toe zal dienen... God heeft een ieder van ons talenten gegeven... iets dat bij onze persoonlijkheid past, iets wat we misschien nog uit moeten vinden als we niet precies weten wat onze talenten nu precies zijn. Ik geloof zelf dat God een plan heeft met een ieder van ons. Dat is ruimer denk ik dan sommigen denken, al wil ik daar nu niet verder inhoudelijk op ingaan... wat ik wel aan je wil meegeven is dat ik denk dat dat plan ook van nut kan zijn in het leven hierna... precies weet ik het niet, maar ik geloof zeker dat het niet voor niks is wat we hier en nu doen.
Over masturberen, ik vind dit persoonlijk geen zonde. Je zegt echter hier iets belangrijks bij, namelijk dat je denkt dat je gedachtes hier niet puur bij zijn en dat is wel iets om bij na te denken... Persoonlijk vind ik masturbatie geen zonde, maar ik denk als het bijv. in combinatie gebeurt met -ik noem maar iets-... een pornosite (, of met de gedachte van een getrouwd iemand), dan denk ik dat dit niet de bedoeling is...dan wordt het wel een ander verhaal. Je zou het dan bijv. bij God kunnen brengen, Hem vertellen hoe moeilijk je het ermee hebt... God wil altijd luisteren... ik geloof dat God het fijn vind als je alle dingen bij Hem brengt, de goede, maar ook de dingen waar je moeite mee hebt.
Over trouwen, ja dat doe je idd. niet zomaar... denk dat het voor jou nu belangrijk is dat je eerst je eigen leven op orde hebt, ik bedoel dat je zelf in leert zien wie je bent en wat je waard bent... op die basis kun je een ander liefhebben, ik geloof zelf dat dat een gave van God is, en mocht je de vrouw van je dromen tegenkomen, zie ik dat persoonlijk als een wonder van God. Ik heb voor mijzelf dat ik een gelovige partner zou willen... omdat ik daarmee het belangrijkste in mijn leven kan delen.
Die zin over "een mooie vrouw heb je nooit alleen" vind ik zelf pure onzin... Als het goed zit tussen jou en haar, als ze echt in haar hart om je geeft hoef je daar niet bang voor te zijn, dan zal ze 100% voor jou gaan, dat is wat ik ervan denk. Succes !!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 15 juni 2011, 20:23
|
|
|
HENNOCH902 schreef: | Je moet zijn van de geest niet van het lichaam. |
uhum, sorry hoor... of je wilt of niet... het uiterlijk is het eerste wat je ziet aan een mens... zegt dat jou dan helemaal niks ? Voor mij is uiterlijk ook verbonden aan uitstraling en daarin kun je al veel zien...
Het eerste wat in mij opkomt is dit... vraag je je nooit af waarom we als mens een lichaam hebben gekregen ? Als dit niet belangrijk zou zijn, waarom denk je dan dat God ons zo geschapen heeft ? Kijk, je kunt wel beweren dat je van de geest zou moeten zijn... het is altijd nog het gezicht en de uitstraling die je ziet als je bijv. met iemand gaat zoenen... dus ja, wat mij betreft is dat ook van belang...
Met uiterlijk alleen ben je er natuurlijk niet... het is zeker belangrijk hoe iemand van binnen is, en voor mij als christen is het zeker van belang dat de ander ook gelooft in Jezus/ God... Het lichaam hoort erbij... ik denk niet dat God zou willen dat je dat wegredeneert... en volgens mij is daar niks mis mee, zolang je dat in de juiste verhouding ziet met het innerlijke.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 15 juni 2011, 17:59
Onderwerp: Oud Zeer
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Een hele mooie uitspraak Yelnin...
Deze uitspraak die ik een poosje geleden hoorde blijft steeds bij me.. Ik moest een beslissing nemen....en wilde dat alleen doen.... Besefte dat het toch niet alleen kon...
Vader wilt U mij geven wat goed voor me is...en wegnemen wat NIET goed voor me is...
(Het ging over een nieuwe relatie)
Die vriend is er nog steeds...ik mag geloven dat we elkaar nog niet hoeven te missen!!! |
Toch vind ik dat je daarmee moet uitkijken... ik ken iemand die zijn relatie verbrak omdat hij dacht dat God het zo wilde... Zij had er heel veel verdriet van... Ik zeg niet dat het niet voor kan komen op deze manier, maar ik denk ook dat het belangrijk is, dat je niet achteraf denkt... het was helemaal niet van God... want als dat zo blijkt later, dan is het wel jouw menselijke keuze geweest...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 15 juni 2011, 17:52
|
|
|
TINK100 schreef: | ik denk maar zo: kijken mag, aankomen niet..... |
Als je bedoelt een intieme aanraking, ik vind dat dat zo logisch is dat je dat niet doet bij de vrouw of man van een ander dat dit niet eens een discussie is voor mij... doe je (of denk je) dat wel, dan is er blijkbaar toch iets niet goed met de liefde binnen die relatie... mijn mening...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 15 juni 2011, 17:46
|
|
|
FRANKIIE969 schreef: | Zo'n mooie vrouw maakt je denk ik zelf ook wel een klein beetje onzeker |
Eigenlijk is dat wel jammer vind ik... als het goed is ga je voor elkaar en dan maakt het toch niet meer uit of ze naar andere mannen kijkt... want als het goed is zal ze voor jou gaan, net zoals een man wel eens naar mooie vrouwen kijkt, maar het liefst toch weer thuiskomt bij zijn eigen vrouw...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 15 juni 2011, 17:03
Onderwerp: PC-problemen
|
|
|
FRANKT627 schreef: | bedoel je WII??? Dat is toch om te bewegen? Deed ik ook eens met de Decibels (de kinderen van mijn zus) en ik kreeg ferm op mijn donder |
W.I.E. wil volgens mij zeggen "Windows Internet Explorer"
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 15 juni 2011, 12:15
|
|
|
YELNIN491 schreef: | Het slechtste moment was vanmorgen toen ik met een duffe kop mijn tenen stootte tegen de trapkant en mijn teen brak. (yelnin, die bijna volleerd taper is ) |
Da's een nare val geweest dan Yelnin... beterschap !
|
|
Naar boven |
|
|