Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 17 januari 2012, 16:59
Onderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Welkom bij de cm verslaafden ehhhhhh is dat een mooi moment |
Je hebt gelijk......... Nou ja, elk voordeel heb z'n nadeel, toch?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 17 januari 2012, 16:49
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Hihi ik hing gisteren nat beddegoed buiten Binnen 15 min zo stijf als een plank na een uur binnen gehaald en gedroogd en het sliep me toch lekker vannacht Maar geef mij maar zo'n winter heerlijk |
Ja, heerlijk is dat, dat buitengevriesdroogde beddengoed Lekker, joh! Ik zou er spontaan es vroeg door naar bed gaan. (das best wel uitzonderlijk, sinds mijn CM-abo loopt )
Laatst aangepast door
|
STEENTJE178
|
op dinsdag 17 januari 2012, 16:50
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 17 januari 2012, 16:44
|
|
|
Heerlijk weertje vandaag weer!! Fris, maar vanochtend al een lekker zonnetje Beddengoed naar buiten, ramen buitenom gelapt, wandeling gemaakt, wat wil een mens nog meer, in januari??
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 16 januari 2012, 20:08
Onderwerp: WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1
|
|
|
PIETER649 schreef: | dubbele portie ook zeker? |
Heeft dat te maken met mijn dubbele posting? Tsja, hoe ik dat toch voor elkaar krijg??
Laatst aangepast door
|
STEENTJE178
|
op maandag 16 januari 2012, 20:10
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 16 januari 2012, 14:17
|
|
|
dubbel gepost
Laatst aangepast door
|
STEENTJE178
|
op maandag 16 januari 2012, 20:09
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 16 januari 2012, 14:15
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Ik kan het mis hebben maar volgens mij zijn er nog meer groenten dan zuurkool, boerenkool en spruitjes...het lijkt net wel of iedereen om de dag zijn menu afwisselt met slechts die drie groenten... |
Hahahaha, laat ik dan de uitzondering op de regel zijn: zuurkool en spruitjes zijn 2 van de 3 groenten die ik nooit uit mezelf zal eten. En ik eet ook niet iedere dag boerenkool...... Nee, morgen staat er lasagne met spinazie en gehakt op het menu.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 16 januari 2012, 13:58
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Slecht mens die niet goed voor zichzelf zorgt |
............ Leg uit!!!
(Ze zeggen toch: Haring in het land, dokter aan de kant? Het zal hem wel in die haring zitten )
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 16 januari 2012, 13:45
|
|
|
MARRY942 schreef: | Zodirekt een boterhammeke met zure haring....mmmmmm |
Hey Marry, dat is grappig. Hier tussen de middag ook
En vanavond staat er stamppot boerenkool op het menu
Het leven is zo gek nog niet
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 16 januari 2012, 13:42
Onderwerp: Het weer
|
|
|
Wat een heerlijk weertje weer!! Vanochtend alles onder een wit vliesdekentje, en nu met het zonnetje erbij. Heerlijk!!
(ik ga zo maar es aan de wandel, volgens mij)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 16 januari 2012, 00:05
Onderwerp: Moppen die je wil delen.....
|
|
|
FRANKT627 schreef: | ik vraag me af wat ik nog op dit forum doe...wat ik eigenlijk nog deze site doe...pfffff, ze worden hoelanger hoe niet-onstouter |
Heb jij dan niet gewoon een Nederlander-mop voor ons, als "tegenaanval"??? Misschien werkt dat wel beter?
tip: zoek een Belgenmop, vervang het woord Belg voor Nederlander, of wie dan ook maar, en het is een Nederlander-mop. Ff ter info, omdat ik niet weet of dit algemeen bekend mysterie ook al in België bekend is.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 15 januari 2012, 19:16
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Kunnen jullie deze onzin op de concurrentie-site neerzetten. Dan komt daar misschien een beetje leven in... |
Dan is het maar afwachten of we daar ook een Belg zullen treffen die net zo hapt op alles en iedereen als jij, Frank
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 15 januari 2012, 15:55
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Ach ach weer een moppen topic en wie is er weer de klos Juist de belg uit het gezelschap Een die uit het klooster komt en non wil worden Ik zal echt niet lachen echttttttttt niettttttttttttttt |
Dat is al een mop opzich........*grinnik*
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 13 januari 2012, 12:44
|
|
|
PAULDIJK025 schreef: | Hier kun je al je leuke, mooie, toffe, gave of ietswat harde moppen kwijt.....
Wit-zwart-wit-zwart-wit-zwart-wit-zwart-wit-zwart-wit-zwart... Wat is het? Een nonneke dat van de trap valt! |
Ehm..... is het dan niet: wit-zwart-wit-zwart-wit-zwart-wit-zwart-wit-zwart-wit-zwart-bont-en-blauw?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 13 januari 2012, 12:42
|
|
|
PAULDIJK025 schreef: | Hier kun je al je leuke, mooie, toffe, gave of ietswat harde moppen kwijt.....
Wit-zwart-wit-zwart-wit-zwart-wit-zwart-wit-zwart-wit-zwart... Wat is het? Een nonneke dat van de trap valt! |
Ehm..... is het dan niet: wit-zwart-wit-zwart-wit-zwart-wit-zwart-wit-zwart-wit-zwart-bont-en-blauw?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 13 januari 2012, 12:14
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Gekneusde ribben,rug,heup en arm maar gelukkig niks gebroken! | Ai, wat naar. Beterschap voor haar!!
En ehm.... idd superfijn dat vriendlief zo zorgzaam is voor zijn schoonmams-in-spe
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 13 januari 2012, 12:13
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Gekneusde ribben,rug,heup en arm maar gelukkig niks gebroken! | Ai, wat naar. Beterschap voor haar!!
En ehm.... idd superfijn dat vriendlief zo zorgzaam is voor zijn schoonmams-in-spe
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 13 januari 2012, 11:57
Onderwerp: Het slechtste moment van vandaag
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Het is vandaag vrijdag de 13de...occult of niet, ik blijf gewoon binnen. Een zwarte kat (gelukkig is Floshke niet zwart), een ladder waar je niet onderdoor mag en welke zaken heb je nog allemaal vermijd ik maar liever...Ik zal morgen wel naar de winkel rijden... |
Ach, vrijdag de 13e........ Al een aardig aantal van meegemaakt in 't leven, en nog nooit iets overkomen. Zal dus best wel een beetje meevallen :-P
En ach..... Als ik dan straks ff die zwarte kat van de buren gewoon niet knuffel, omdat ik dat anders ook niet doe, Niet onder de ladder van de buurman doorloop, omdat dat nu eenmaal nóóit handig is, De schoorsteenveger juist een handje geef, omdat hij wel het dak op durft, en ik niet, Rustig mijn bankzaken regel, omdat het stiekem vandaag wat rustiger is bij de bank, Niet op stoel 13 in het vliegtuig ga zitten, omdat ik voor vandaag geen vliegplannen heb, Binnen in huis mijn paraplu niet open doe, omdat je daarmee zo lastig door de deur komt, én het weer er simpelweg niet naar is, ach........wat zou me dan nog kunnen overkomen?
Of.......zal ik stiekem wel een klavertje vier in mijn schoen doen? Scheelt me misschien wel abonnementsgeld hierzo
Oh ja, ook nog een diepzinniger gedachte: één van de verklaringen is ook dat vrijdag de 13e een ongeluksdag is, omdat Christus op de vrijdag de 13e zou zijn gekruisigd. Nu, volgens mij is dat juist de grootste GELUKSdag ooit!
Wat nou, vrijdag de 13e een ongeluksdag??
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 10 januari 2012, 19:50
|
|
|
Rijst met babi pangang en komkommersalade. Lekkerrrrr (wel zelf samengesteld dan)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 10 januari 2012, 14:52
Onderwerp: De jarige van vandaag...
|
|
|
Gefeliciteerd met je verjaardag, Cootje! Heel veel fijne jaren erbij toegewenst, en voor vandaag natuurlijk ook een hele fijne dag.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 10 januari 2012, 14:52
Onderwerp: De jarige van vandaag...
|
|
|
Gefeliciteerd met je verjaardag, Cootje! Heel veel fijne jaren erbij toegewenst, en voor vandaag natuurlijk ook een hele fijne dag.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 9 januari 2012, 23:19
|
|
|
FRANKT627 schreef: | als het mager vlees is zal er weinig eigen vet zijn...dan kan je je gehakt van de pan krabben... |
Of een pan met goede anti-aanbaklaag kopen......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 9 januari 2012, 15:55
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Ik heb al gemerkt dat er veel gehakt (ofwel in de vorm van een bal of een worst) wordt gegeten. Ik weet dat het goedkoper is maar ook vettiger... |
En als je de bal gehakt, rundergehakt extra mager, ook nog es in zijn eigen vet braadt valt het met de vettigheid ook wel een beetje mee, toch?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 8 januari 2012, 14:44
|
|
|
Oef, heftig! Fijn dat er iets meer duidelijk lijkt te worden, hopelijk kunnen ze gauw de oorzaak definitief vaststellen en iets doen w.b. behandeling!! Dit lijkt me zo'n nare ervaring voor zo'n kind nog!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 8 januari 2012, 14:44
|
|
|
Oef, heftig! Fijn dat er iets meer duidelijk lijkt te worden, hopelijk kunnen ze gauw de oorzaak definitief vaststellen en iets doen w.b. behandeling!! Dit lijkt me zo'n nare ervaring voor zo'n kind nog!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 7 januari 2012, 23:42
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Als je denk dat je het even hebt gehad komt het volgende op je weg! Vanmorgen en gedeelte van de middag fijne samenkomst gehad met de hele familie, mijn neeftje wordt niet lekker zwager gaat met hem naar huis. Half uur later kent het jochie zijn ouders niet meer en roept om zijn broer, huisarts is geweest en opdrachten voerd tie niet goed uit, nu naar het ziekenhuis voor onderzoeken. Het is het kind van mijn zus en 13 jaar arts denkt aan migraine laten we hopen en bidden dat dit inderdaad zo is.
Nu thuis in spannende afwachting wat er komen gaat. |
Joh, wat spannend. Heel veel sterkte ermee!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 5 januari 2012, 19:59
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Vanmorgen gesprek gehad op mijn werk. Om maar kort te spreken de kogel is door de kerk hoe pijnlijk die voor mij ook is. Ik kan niet reintegreren in mijn eigen werk al hebben we het wel geprobeerd maar het blijkt dat de zorg wat mijn hart heeft lichamelijk te zwaar voor mij is. Ik wordt nu getest om te kijken waar mijn interesses liggen en of ik omgeschoold moet worden of wat dan ook. Een spannende tijd dus weer. maar nu toch wel verdrietig over dat ik niet meer mijn geliefde werk kan doen.
Ook al doet het pijn en verdriet ik weet dat ik dit niet alleen hoef te dragen. De Heere is altijd bij me en weet wat goed voor me is! |
Oh Erika, dat is ook wat voor je! Heel veel sterkte ermee, heel veel succes toegewenst met vervolgstappen, en wat fijn om te lezen bij Wie je je troost zoekt. En zúlt vinden!
|
|
Naar boven |
|
|