ChristianMatch

Forum

Berichten van SHANITA130
Ga naar pagina Vorige 1 ... 66 67 68 69 70 71 72 ... 235 Volgende
ChristianMatch forum index » Berichten van SHANITA130
Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: vrijdag 17 mei 2013, 15:41
BerichtOnderwerp: Vrijwilligers - werk?!......

CAROLINEA870 schreef:
Ode aan alle vrijwilligers!! Bij mijn werk, werk ik bijna elke dag met veel vrijwilligers. Erg mooi dat ze dit willen en kunnen doen!

Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: vrijdag 17 mei 2013, 15:36
BerichtOnderwerp: Vrouwen het initiatief nemen?

PETER535 schreef:
Beetje ouderwets hoor Shanita... van mij mag de vrouw prima initiatief nemen en contact zoeken.

Jagen vindt ik sowieso niet zo'n positief woord... verbindt ik meer met players, die in de kroeg jagen naar een scharrel.

Hai Peter,

Ja, ik begrijp je heel goed. Het was ook, half, een grapje, van daar :p erachter.

Aan de andere kant, ja, ik ben niet zo moedig aangelegd.

Ik ben veels te bang, dat als ik op iemand die ik leuk vind afstap, hier dus; een mail stuur, dat ik word afgewezen, ja, dat zit er bij mij dus ook achter. Huilende smiley, smiley in tranen Twijfelende smiley

Kijk, zit ik in een van me stamcafeetjes, ja, toen ik daar jaren geleden voor het eerst kwam ja, toen nam ik een blad, lekker lezen, vond het zelfs vervelend als iemand me, goed bedoeld, kwam storen, door een gesprekje te beginnen. Ik was dan net bezig met een interessant artikel en gaf wel vriendelijk antwoord enzo, maar ik dacht van ja 'je ziet toch dat ik aan het lezen ben'?
En ja dus lekker interessant stukkjes lezen, nu en dan es opkijken vanachter me blad en even observeren en rondkijken, dan weer lezen, ja, zo leerde ik mensen kennen.

Dus ja, na een tijdje ben ik ook bij groepjes gaan zitten, en ja dan zie je ook hoe die en die met die en die omgaat, je ziet hoe mensen tegen elkaar doen.
Dus ja, als ik dan een 'date 'met iemand had, ja, dan wist ik al veel, hoe die is, hoe die doet etc.
En daardoor was ik veel meer op me gemak, dan dat ik zou zijn, met iemand die ik best wel graag mag van CM, bijvoorbeeld, en dan zou daten, ja, ik heb 'm dan nooit eerder in real life gezien. Weet niet hoe ze houding in het algemeen is, welke grapjes hij maakt, waar die serieus in is.

Ik moet het dan doen, met de informatie die degene zelf op zijn profiel zet, en wat ik kan opmaken uit postings.

Dus ja, dat ik geen initiatief durf te nemen, is dus gewoon me eigen onzekerheid, die ik terecht, of onterecht heb, maar iig wel zo vóel.
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: vrijdag 17 mei 2013, 14:26
BerichtOnderwerp: CM Voorjaarsschoonmaak

Ik zal er, vanaf nu, nog veel meer als ik al deed, er héél goed opletten!!!

Lachende smiley

Laatst aangepast door
SHANITA130
op vrijdag 17 mei 2013, 17:04
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: vrijdag 17 mei 2013, 14:20
BerichtOnderwerp: gek van plinkjes en plonkjes op de pc

Bij "je instellingen";, onder je foto's staat:

Geluid bij persoon op vriendenlijst die inlogt: ja/nee
Geluid bij nieuwe mail: ja/nee

Dus dan kan je zelf aanvinken.

Ik ken dat, dat gepling en geplonk.

Ik heb het met iets anders, met Java, die ik gedownload heb van een privé site, nou krijg ik een paar keer per dag 'pling', en dan of ik dit en dat toestemming wil geven om met Java op me pc te komen, dan klik ik ja, dan krijg ik, dat Java moet worden geupdate, dan doe ik dat, krijg ik de melding dat Java al is geupdate.

Dat is al wéken zo Huilende smiley, smiley in tranen
Dus de oplossing: Java er afhalen en downloaden bij een Java site.

Ja, en dan wel alléén als ik net me pc aandoe, páár keer, dat gepling van die site waar ik Java vandaan had, bedoel ik, daarna niet meer.

Maar echt leuk is het niet Huilende smiley, smiley in tranen

Laatst aangepast door
SHANITA130
op vrijdag 17 mei 2013, 16:19
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: vrijdag 17 mei 2013, 14:10
BerichtOnderwerp: Klaagmuur

WILLEMIJN232 schreef:
We kunnen toch altijd blijven hopen? Hoop maakt dat we altijd nog vertrouwen op een goede afloop-ooit-......Op Zijn wijze en Zijn manier.....

Dat vind ik héél mooi gezegd, Willemijn! Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: vrijdag 17 mei 2013, 01:47
BerichtOnderwerp: Het Nieuwsch hoekje

Ik kwam, heel toevallig, Deze documentaire tegen op het net.

Ik weet niet wat ik ervan moet denken hoor... Smiley die vol vragen zit

Naar aanleiding van de onthullingen van Toos Nijenhuis is er op 7 mei een in Nederland gevestigde groep opgericht in samenwerking met Freedom Central en ITCCS. Zij zijn van plan om later dit jaar een zogenaamde Common Law Court Case te organiseren, waarbij de daders een dagvaarding zullen ontvangen en publiekelijk worden genoemd. Op zich een mooi initiatief, maar een dergelijke rechtszaak heeft helaas niet meer dan een symbolische waarde.

Bron: itccs

Smiley die vol vragen zit Smiley die vol vragen zit

Laatst aangepast door
SHANITA130
op vrijdag 17 mei 2013, 01:52
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: vrijdag 17 mei 2013, 01:39

PETRA373 schreef:
betekenis van haat:Haat is een sterke emotie, die wordt ervaren als een gevoel van afstoting tot iets of iemand (het object respectievelijk subject dat men haat) met een neiging tot het kwetsen of vernietigen van het onderwerp. Voorbeelden zijn mannenhaat (misandrie), vrouwenhaat (misogynie) en mensenhaat (misantropie).
In het dagelijks spraakgebruik wordt het woord "haat" vaak gebruikt om afschuw uit te drukken of gebruikt bij het mopperen, het heeft dan een minder zware en minder projectieve betekenis.
Inhoud [verbergen]
1 Haat in de psychologie
2 Haat in het boeddhisme
3 Haat en de wet in Nederland
4 Externe links
[bewerken]Haat in de psychologie

Volgens de psychologie komt haat voort uit een psychologische projectie van de eigen schaduwzijde op het object. Een schaduwzijde die bij zichzelf ontkend wordt en daardoor in het object ontdekt. Haat vertekent de werkelijkheid. Meestal is dat object dus iemand die juist die eigenschap mist en zuiver is. Daarom bestaat er dan een onvermogen om de werkelijkheid te zien en een onbewust weten dat men zelf schuld heeft aan dat verwijt aan die ander. Dat is dan het begin van haat.
Volgens Paul Ekman, hoogleraar psychologie aan de afdeling psychiatrie van de University of Calfornia Medical School, in zijn boek "Emotions revealed" (2004) is haat evenals blijvende wrok geen emotie, want daarvoor duren ze te lang. Ook geen stemming, omdat we weten waarom we haten of wrok koesteren, hetgeen bij een stemming meestal niet het geval is. Hij ziet wrok als een emotionele attitude [een bewust geloof of mening in combinatie met emotionele toon of gevoel en een neiging tot handelen] en haat als een emotionele gehechtheid. Beide zijn doortrokken van woede, maar zijn zelf geen woede.
Haat is volgens hem een blijvende, intense antipathie gepaard aan afschuw en minachting als gevolg van aangedaan leed. Haat is gericht op een persoon, terwijl wrok is verbonden aan een speciale grief of reeks van grieven. Haat knaagt en neemt de hater zodanig in beslag, dat hij gepreoccupeerd raakt met de gehate man of vrouw. Wrok knaagt ook, zit contant in het achterhoofd en neemt de geest voortdurend in beslag. Een persoon met wrok piekert buitensporig veel over het hem of haar aangedane wel of niet vermeende onrecht. Wrok en haat kunnen door versterkende omstandigheden escaleren tot spontane of doordachte wraakneming.

hebben wij haat van nature???? Volgens mij niet,als ik van nature haatgevoelens bij me zelf zou ontdekken zou ik echt na een spygoloog ofzo gaan.

Hai Petra,

Interessant!

Ja, daar kan je veel van leren he, als je dingen opzoekt, ja doe ik ook vaak..

Bedankt! Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: vrijdag 17 mei 2013, 01:37
BerichtOnderwerp: wat heb jij voor het laatst gekocht?

THOMAS968 schreef:
Ik heb een extra batterij gekocht voor de smartphone. Voor de liefhebbers: een Mophie juicepack Pro. Dat is een soort rubberen hoes om je telefoon heen waar een oplaadbare batterij in zit met uitsparingen voor de koptelefoon en dergelijke. Ik gebruik de iPhone ook als GPS maar dan wordt de iPhone intensief belast, dus de batterij is snel leeg. Dit ding moet 2500 mA extra kunnen leveren naast de ongeveer 1400 die in de iPhone standaard zit. Ben benieuwd. Ik bel en sms niet zoveel maar de internettoepassingen en allerlei programmaatjes gebruik ik des te meer. Fotograferen gaat voor de snelle kiekjes best goed, maar ja ook dan is er veel stroomgebruik. Nu maar hopen dat de fabrikant de beloftes waarmaakt. Ik wil eigenlijk een hele dag met GPS kunnen lopen en wat foto's maken, dat zou toch moeten kunnen nu. Iemand ervaring met zoiets?

Thomas.

Nee, ik heb geen smartphone....

Twijfelende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: vrijdag 17 mei 2013, 01:30
BerichtOnderwerp: wat heb jij voor het laatst gekocht?

Dit boek wil ik kopen:

Inhoud en informatie

Laatst aangepast door
SHANITA130
op vrijdag 17 mei 2013, 01:35
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: vrijdag 17 mei 2013, 01:20

LANFY127 schreef:
Dan heb je mij denk verkeerd begrepen! Ik houd heel erg veel van mezelf, en daardoor ook van andere mensen! En als je veel van jezelf houd is het ook niet moeilijk om van andere mensen te houden! En als andere mensen lelijk tegen je doen, dan haat ik ze niet, en al helemaal niet "van nature", dan probeer ik daar een oplossing voor te vinden! En als er geen oplossing komt, ja, dan ben ik er gewoon klaar mee! Ddww!

Denk niet.

Ik houd ook van mezelf. Ja, heb je naaste lief als jezelf.

Hoe kan dat als je geneigd tot alle kwaad bent, tov je medemens?

Quote:
En als andere mensen lelijk tegen je doen, dan haat ik ze niet, en al helemaal niet "van nature"

Idd.
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: vrijdag 17 mei 2013, 01:15
BerichtOnderwerp: Wat heb je gedaan vandaag?

Gelukkig!!!
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: vrijdag 17 mei 2013, 01:01

HEIDE936 schreef:
Natuurlijk moeten de vrouwen ook zelf iets doen?!..

Het kan niet zo zijn ,dat al mn knipogen op zijn binnen een uur
en m'n letterbak weer aan moet vullen...

En dat aan de overkant iemand met een Tje zit te kijken wat er allemaal gebeurd ?...

Oooooh, is een knipoog een initatief Smiley die vol vragen zit

Ja, ik ben of heel slim, of heel dom.... Engeltje smiley

Soms als ik met mensen zit en iemand verteld een goede grap, ja, iedereen lacht, ik niet want ik weet dan niet waarom, en dan als iedereen is uitgelachen en het allang over iets anders heeft, begin ik inene te lachen. Ja, dan heb ik een tijdje kunne denken en ineens snap ik hem.

Ja, vragen mensen waarom lach je...moet ik weer uitleggen, ja, heb een verlate reactie, ja, is echt ook zo. Niet áltijd... Knipoog smiley

Laatst aangepast door
SHANITA130
op vrijdag 17 mei 2013, 01:01
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: vrijdag 17 mei 2013, 00:55

CAROLINEA870 schreef:
Hoezo:P?

Mannen zijn Jagers, als een prooi zich aanbied, op ze af komt lopen, ja, waar is dan de fun van het jagen?

Dat wil ik ze niet ontnemen Knipoog smiley

:p
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: vrijdag 17 mei 2013, 00:51
BerichtOnderwerp: Wat heb je aan vandaag

Vandaag gewoon oud shirt, oude broek, ja, had een thuis blijf dagje, ik had last van 'depressie door slecht weer' zeer ernstig, dus ja afgebeld.

Morgen daarentegen, ja, ga ik op tijd op, en dus wel pleitte.
Knipoog smiley Ik haal mijn 'zelfdiscipline deel' en 'doe eindelijk es een keer wat deel' uit de kast.
En ja, niet alleen morgen, maar voorlopig, slapen mag 's nachts en niet overdag.

Een uitzondering kan, maar ja het is nu andersom, tis een uitzondering als ik wat doe, ja terwijl het tien dagen geleden ongeveer wel weer enige dagen goed ging.

Ja, hoeft maar iets tussen te komen en ik ben weer van slag.
Weer wat geleerd, dat ik me zo laat beïnvloeden gebeurd niet meer Knipoog smiley !!!
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: vrijdag 17 mei 2013, 00:43
BerichtOnderwerp: Wat heb je aan vandaag

Jaaa, Adidas Jackies zijn erg mooi! Kwijlende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: vrijdag 17 mei 2013, 00:33
BerichtOnderwerp: Bemoedigingen

Ja, herkenbaar ;)

Mijn ervaring is dat dat enkele dagen duurt, en ja, het weer, vergis je niet dat heeft echt wel invloed op mensen!
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: vrijdag 17 mei 2013, 00:28
BerichtOnderwerp: Kijken op profielen(2)

HEIDE936 schreef:
Ik bekijk het liefst alle profielen zowel van mannen als vrouwen of jeugd
Maar dat vooral ook uit belangstelling.

Verder kan ik de profielen in zoverre serieus nemen,wat mijn gevoel en verstand toelaat.

Als ik kijk is het ook uit belangstelling; ik ga geen leeftijden intypen en dan van alle resultaten het profiel bekijken.

Het is bij mij altijd zo, ik kijk als iemand, wie maakt niet, iets schrijft op het forum, ja, dan word ik benieuwd. Wat is dat voor iemand waar woont diegene, wat doet degene, ja sinds ik zag dat iemand die ik kon juist elke keer wel bij 'opleiding' en werk keek, ben ik dat zelf ook gaan doen, uit interesse.

En verder, graag, héél graag, of niet. Knipoog smiley

Maar ja, ik kan mij niet aan de indruk ontrekken dat veel mannen het heel wat van zichzelf vinden dat ze met jou, een date dus, af willen spreken.

Dat heb ik meegemaakt, gehoord en gezien, en zie ik nog wel.

Ik had, jaren geleden, dat iemand mij schreef of de foto's wel recent zijn, alsof ik de boel zou bedonderen door er foto's op te zetten van 10 jaar geleden oid. Dat kan wel, maar dan moet je dat erbij zetten.
En dat klonk echt zo van dat hij het niet uitsloot dat ik de boel bedonderde, met me foto's. Kan zijn dat degene in het verleden is bedonderd daarmee, vind het toch behoorlijk een aantijging....Je kan toch wel uit mijn posts opmaken dat ik geen fotos van 10-15 jaar gelden ga plaatsen en dan net doe ofdat ze van deze week zijn... Smiley die vol vragen zit

Ja, hij wou zelf dat ik in het vervolg datums bij me foto's ging zetten Boze smiley

Lekker voor het vertrouwen, als je mekaar nog niet eens hebt ontmoet... Boze smiley
Boze smiley

En ja, als ik, bijvoorbeeld he? ;), zie dat iemand behoorlijk boos wordt, waarvan ik denk, ach, wel begrijpelijk, negeren, ja, dan denk ik als tie op de een of andere date site al boos over kleine zaken wordt, hoe is dat dan persoonlijk? Smiley die vol vragen zit

Alhoewel boos zijn wel legitiem is, ja als iemand boos is kan je nooit zeggen, daar heb je geen reden toe, oid. Want dat gevoel van boosheid is op dat moment wel echt voor diegene.

Coole smiley met zonnebril

Ik had laatst in een veilig cafeetje, waar ik vaker kom, een man die dacht dat ik ongeveer 35 was. Toen ik zei dat ik geen kinderen kon krijgen, ja, toen schrok hij, ja, ik had de indruk, die man wou kinderen....want ik zag ook hoe die keek, toen ik zei dat ik ze niet kan krijgen. Het was wel een buitenlander, Italiaan dacht ik weet niet meer heel zeker, ja, die willen graag kinderen altijd is mijn ervaring, ja dat is daar in die landen ook een soort van statussymbool.

Ja, ik zei ook vaak dat ik geen kinderen wou, ja, maar ja daar heb ik mezelf wel behoorlijk mee gestoten, ja, men vond mij heel erg egoïstisch, ja dus uit zelfbescherming zeg ik nu wel dat ik het niet kan.

Laatst aangepast door
SHANITA130
op vrijdag 17 mei 2013, 17:28
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: donderdag 16 mei 2013, 23:32
BerichtOnderwerp: Humor mag best van God

Wonderlijk!
Lachende smiley

Ja, mooie vissen heb je he?

Ja, dan ga je toch spontaan geloven...wat is de wereld mooi Verliefde smiley

Een hele mooie vis met het hoofd van een kikker, zal ff kijken hoe die heet.

Ja..er staat tropische vis onder...tis ook een site voor kleuters.

Nou dan nog een paar...

Hier staat 'anemoonvis' onder, ja wel mooi, waar die in zwemt, dat is iets dat leeft toch ook, hoe heet dat ook alweer?

En koraal, dat leeft toch ook?

Steenkoralen

De kalkafscheidende poliepen vormen de basis van de steenkoralen, die ook wel rifbouwende koralen worden genoemd. De poliepen van steenkoralen bevatten altijd zes of een veelvoud van zes tentakels. Veel soorten steenkoralen komen aan hun voedsel door een samenleving met eencellige algen, de zoöxanthellen. Deze algen hebben licht nodig en dat verklaart waardoor ontwikkeling van steenkoralen meestal niet dieper plaatsvindt dan op 50 meter. Steenkoralen komen het best tot ontwikkeling bij een watertemperatuur die schommelt tussen 26 en 27 graden Celsius. Langdurige grote afwijkingen van deze temperatuur kunnen het einde van een koraalrif betekenen. De poliepen van steenkoralen planten zich voort door middel van seksuele reproductie. Hierbij wordt op bepaalde momenten binnen een bepaalde kolonie spermatozoa en eicellen tegelijk en massaal afgescheiden. Hierdoor kan het onderwaterzicht tijdelijk sterk afnemen.

Hoe is het mogelijk? En die blauwe ster, dat is de Blue Starfish.....

Nog ééntje...

De koraalduivel... Knipoog smiley

Laatst aangepast door
SHANITA130
op donderdag 16 mei 2013, 23:50
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: donderdag 16 mei 2013, 23:27
BerichtOnderwerp: Wanneer een date?...

HEIDE936 schreef:
Ik 50 keer
Maar toen wist ik nog niet dat ik aan het daten was?...
later hoorde ik..joh..die kan je gewoon mee tellen hoor....

Ja, hehe, dan heb ik ook duizenden keren gedeet.

Ik dacht dat er werd bedoeld, hier op CM.... Engeltje smiley

Verliefde smiley
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: donderdag 16 mei 2013, 23:24
BerichtOnderwerp: ga je mee? picknick/BBQ zaterdag 1 juni in ede op de heide

Hai Willem,

Ik heb net gemailt.

Nou wacht ik even op antwoord.

Laterz! Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: donderdag 16 mei 2013, 22:30
BerichtOnderwerp: Wanneer een date?...

Over drie á vier weken Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: donderdag 16 mei 2013, 22:27
BerichtOnderwerp: Kijken op profielen(2)

Het is bij mij de foto, de leeftijd, en eventueel dicht in de buurt...

Verder let ik nergens op...

Ja, op de stukjes die degene op het forum schrijft, ik zoek niet op profielen, ik kijk er welles op als ik degene van het forum ken.
Was verbaasd dat ik zag hoe iemand anders ook steeds keek bij 'Opleiding' en bij 'wat voor werk doe je'.

Een date gehad die wou met mij afspreken, toen zei ik kan niet heb al een date, en toen schreeft ie dat hij nog weleens mailt om te kijken of dat wat is geworden.

Nou dat werd niets, de man hield zich niet aan bepaalde afspraken, en ja, toen kapte ik af, toen zei die: 'zo kom je nooit "aan de man". Nou ja zeg: "aan de man"; we leven niet in de middeleeuwen....

Afijn die andere mailde en ja ben ik op in gegaan zijn nu goede vrienden.
En zo ben ik er dus achter gekomen, oa, dat 'vrienden zijn' wel degelijk kan tussen man en vrouw.

Ik heb meer vrienden, ging als kind eigenlijk al het allermeest met jongens om.

Wat ik weleens denk: zou een date/afspraak dat wel wat zou kunnen worden in de toekomst(vriendschap of relatie oid), het accepteren dat ik, ipv van een middagje met vriendin, een middagje met vriend ga......
Ja, met vriendin, ja, wordt wel geaccepteerd, waarom niet met vriend?

Kwestie van vertrouwen zou ik andersom wel/ook hebben. Lachende smiley

Laatst aangepast door
SHANITA130
op vrijdag 17 mei 2013, 16:25
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: donderdag 16 mei 2013, 21:22

Ik kijk wel uit...

Vooralsnog
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: donderdag 16 mei 2013, 21:19
BerichtOnderwerp: ga je mee? picknick/BBQ zaterdag 1 juni in ede op de heide

WILLEM618 schreef:
shanita; is het vervoer voor jou inmiddels geregeld?

Ik denk het wel, ik zal vanavond, anders morgenochtend vroeg eventjes mailen voor de zekerheid :) en kort te sluiten eventueel.

Laterz!

Laatst aangepast door
SHANITA130
op donderdag 16 mei 2013, 21:20
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: donderdag 16 mei 2013, 21:17

LANFY127 schreef:
Daar ben ik het maar half mee eens! Oke, God haten, van nature, is nog daar aan toe, maar mijn naaste te haten, nee, absoluut niet! Niet van nature, hoewel daar zeker een discussie over mogelijk is, maar over het algemeen heb ik mijn naaste lief als mijzelf! En als je jezelf liefhebt, dan is het geen enkel probleem om ook anderen, zoals je naasten, lief te hebben!

O Fijn! Lachende smiley

Je denkt net zo: van nature, als kind al hield ik erg van mensen :)

En nu nog, dus ik snap dat gezegde ook niet....

Ja, ik erger me wellus, maar ja, dat is weer iets heel anders, en ook weer voorbij na een tijdje, en doet ook me dag niet verpesten oid.

Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: donderdag 16 mei 2013, 21:14
BerichtOnderwerp: Klaagmuur

Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: donderdag 16 mei 2013, 20:34
BerichtOnderwerp: Het weer

Onophoudelijk neergutsende regen, een grijze en dreigende lucht, een gure noordwester en een warme januaritemperatuur in hartje zomer. Dat is zéker geen zomerweer waar we beter gehumeurd van worden. Dit kwakkelweer houdt nu al enkele weken aan, en is duidelijk niet van plan zich zonder slag of stoot gewonnen te geven. Meer en meer landgenoten lijden onder een ernstige zomerdip of zomerdepressie. Wat kunnen we er zélf aan doen om zo een zomerdepressie te snel af te zijn?

zo voorkomen we een zomerdepressie
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: donderdag 16 mei 2013, 20:27

CAROLINEA870 schreef:
Ja, maar daar is m'n moeder het niet mee eens (ik woon nog/weer even thuis)

O, ja dat heeft ook weer zo zijn voordeel Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: donderdag 16 mei 2013, 20:24

Ga maar rustig slapen...

Beetje oud nieuws, afgelopen najaar, maar nog wel actueel.
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: donderdag 16 mei 2013, 20:18

Ja, áltijd de telefoons uitzetten als je gaat slapen Knipoog smiley
Naar boven

ChristianMatch forum index » Berichten van SHANITA130
Ga naar pagina Vorige 1 ... 66 67 68 69 70 71 72 ... 235 Volgende
Pagina 69 van 235