Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 5 september 2010, 11:52
Onderwerp: Vertier ende jolijt in de chatbox
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Over wat je onder een goed gesprek verstaat Erika is natuurlijk heel persoonlijk en dat is maar goed ook...... Ik probeerde trouwens alleen maar aan te geven dat er een incrowdgroepje in de chatbox is die het erg gezellig met elkaar hebben.........en dat is prima maar voor anderen wel eens vervelend........ En het zegt toch al wat als je hier benoemd dat er eens een goed gesprek heeft plaatsgevonden? |
Ik ben er tegenwoordig niet veel meer maar het valt me wel op dat de mensen die op het forum roepen dat er serieuzer gesproken moet worden ook niet echt nuttig bijdragen in de chat en dát vind ik weer heel jammer. Er zit verschil tussen een goed(meningen uitwisselen?) en een waardevol gesprek(op persoonlijke toon,bemoediging),het eerste vind je er weinig,het tweede meer maar inderdaad niet als de box vol is.
Laten we niet vergeten dat er achter elke naam een verhaal zit,soms veel verdriet,dat komt niet tot uiting in de box want het is en blijft internet. Toen ik net op cm zat waren mijn dagen loodzwaar en vond ik in de box afleiding,heerlijk vond ik dat,mensen die plezier maakten,lachten,een knuffel uitdeelden,even wat anders aan mn hoofd.
En laten we eerlijk zijn,we missen een paar mensen in de box die voorheen de motor van de serieuze gesprekken waren
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 4 september 2010, 22:10
Onderwerp: Het slechtste moment van vandaag
|
|
|
JONATHAN890 schreef: | hmm.....mijn IQ ligt ergens op dat nivo...maar ik was ook van een te laag en plat nivo.... tja....gelukkig was/ben ik niet de enige die het een beetje jammer mailtje vond wat ik kreeg |
Mailtje???
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 4 september 2010, 13:32
|
|
|
RENSKE067 schreef: | mijn slechtste moment: dat ik inlog op cm en erachter kom dat mijn niveau te laag schijnt te zijn voor cm je moet dus een IQ hebben van hoger dan 142 om hier nog wat te zoeken te hebben wat zal het leeg worden hier beetje jammer dat je blijkbaar alleen lol mag hebben in vertier ende jolijt en op een afgebakend stuk op het forum we zijn of te heftig of te lollig tja ik ben nu eenmaal iemand van uitersten sorry chris maar de lol is er voor mij wel af op cm |
Ik kan best een saaie doos worden hoor Renske
Het is bijzonder aangenaam om nooit aan mannen te denken op verkeerden wijze,dan krijgt den huisvrouw hare werken gereed zodat den man nooit zijnen hoofd al schuddend hare kant uit zal bewegen maar na de aanschouwing van haar proper huishouden een bemoedigend knikje in hare richting zal werpen.....zij lacht hem dan blijmoedig toe,dankbaar voor zijnen aandacht,het poetsen is haar een genoegen.......
En nu back to reality,ik mot nl. nog wat bome omzaguh en de grasmaaier over mn veld ragguh
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 3 september 2010, 17:37
Onderwerp: Wel een TV in huis?
|
|
|
ZINGA672 schreef: | Ben het helemaal met je eens. Ik heb geen tv en het grappige is dat iedereen meteen denkt/vraagt of dit vanwege principiële (lees religieuze) redenen is. Nee dus. Ik vind er gewoon niets aan. Te lang stilzitten. GrZ! |
Ik heb tv's,ja meervoud(zo'n giga kamervullend ding,bleh),maar kijk eigenlijk nooit,ook vanwege dat stilzitten en........ik mag me gelukkig prijzen met een groot sociaal netwerk dus heb er(gelukkig)ook te weinig tijd voor. Dat wil trouwens niet zeggen dat de tv's hier nooit aanstaan........zoonlief kijkt uuuuuren eredivisie live(maar voetbalt zelf ook fanatiek hoor )Dochter kijkt ook zelden,die is het liefst bij haar dieren of baggert door een sloot,zit op toneelles etc......ik verbied het nooit maar dat is ook niet nodig(en denk nu niet dat ik brave kindertjes heb )
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 1 september 2010, 10:09
|
|
|
RENSKE067 schreef: | sorry mijn moeder ziet er inderdaad een stuk jonger uit |
Oke,ik trek wel iets cm-onwaardigs aan en naar die foto's moet jij de rest van je leven kijken
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 1 september 2010, 10:07
|
|
|
RENSKE067 schreef: | ik heb 2 oude taarten als getuige oke zo slim ben ik dus ook weer niet |
Ik wil NIET vergeleken worden met je moeder!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 1 september 2010, 10:00
Onderwerp: Het off-topic topic
|
|
|
RENSKE067 schreef: | bij sommigen twijfel ik daar sterk aan |
Ja ik ben een uitzondering,bij mij is het aangeboren
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 1 september 2010, 09:59
|
|
|
RENSKE067 schreef: | ik zoek nog een nieuwe getuige |
Jong,knap,lang en strak in het pak staat vast erg leuk naast mij op de foto
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 1 september 2010, 09:47
|
|
|
TESSYBEAR731 schreef: | Tsss...daar voel k toch helemaal niks van mens En dan...op een ouwe fiets moet je t leren, toch?!
|
Wijsheid komt met de jaren
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 1 september 2010, 09:43
|
|
|
RENSKE067 schreef: | ergens in oktober en verder .......................... zeg ik niks |
Maar als je er 100 euro voor over hebt kun je mij even mailen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 1 september 2010, 09:18
|
|
|
TESSYBEAR731 schreef: | (Als het goed is) word hier in 0181 vandaag de nieuwe C1000 geopend... Na het zien van de nieuwe reclame op tv ben ik daar dus de gehele dag te vinden
http://www.youtube.com/watch?v=q_xVyWrjoIU |
Hee jong ding,afblijven,mr.Big is niet voor jouw doelgroep maar voor de.........euh........rijpere vrouwen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 31 augustus 2010, 19:25
Onderwerp: Alleen voor vrouwen
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Zo'n man zoek ik nu! |
Hij is vast eeeeeeeeeerg lief
Jammer genoeg zijn er geen grijsbehaardemannenstrijkplankhoezen te koop Willemijn,is ook meer mijn smaak.......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 31 augustus 2010, 19:19
|
|
|
HANNAH810 schreef: | leanne; heb je nog een strijkhoesje voor willemijn? |
Niet helemaal..........
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 31 augustus 2010, 19:16
Onderwerp: Alleen voor mannen
|
|
|
CARIN303 schreef: | Ach Cross....we vergeven het je hoor! Je weet toch dat mannen niet zonder vrouwen kunnen, wij zijn van het multitasken,dus
en...praten en...typen en...overal verstand van hebben en...jullie mannen corrigeren Geeft niets hoor, zo op zn tijd vinden wij vrouwen het ook best gezellig dat jullie er mee bemoeien, vooral als het gaat over lampen ophangen,muren verven, afwassen en andere boeiende klusjes in huis |
Ik heb ondertussen braaf gedweild(en de afwas opgeruimd en stofgezogen)en wacht nu tot mn vloer droog is,het andere ras heeft schijnbaar postings zitten tellen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 31 augustus 2010, 18:31
|
|
|
Zo kan die wel weer
ik zag nl. net een topic over begeren........
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 31 augustus 2010, 18:30
|
|
|
HANNAH810 schreef: | misschien komen je strijkplankhoezen hier wel ineens bovendrijven, willemijn......... groetjes van hannes |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 31 augustus 2010, 18:07
|
|
|
HANNAH810 schreef: | je boodschap is me niet duidelijk erik, de opbouw van je zin klopt niet helemaal denk ik; of is het leanneke-geheimtaal? |
Tis eng Hannah maar ik begrijp Erik helemaal Ik hou van een geintje maar ik heb een keurig beroep Erik.............en voor kleine schapeboertjes ben ik niet bang
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 31 augustus 2010, 17:14
|
|
|
CARIN303 schreef: | Whoops....wil ik een reactie schrijven over bovenstaande man ( kwijl....) vergeet ik er een tekst bij te zetten
Wat heerlijk om zo te gaan strijken, ik kijk en bewonder en hij strijkt,zucht.....eh, waar hadden we het eigenlijk over? |
Nou euh......je moet goed kijken naar zn houding,is heel leerzaam........de krachtige rechterhand aan de bout,de steun die hij heeft aan zn linkerhand(let goed op die bi- en triceps!),de lichtgebogen nek,geconcentreerde blik.......tikje gedraaide torso,rechte rug,aangespannen bi......... Zucht......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 31 augustus 2010, 14:43
|
|
|
GRIFFIN748 schreef: | ik heb het idee dat Leanne het verschil niet helemaal weet tussen opwindend en opwindbaar...
't zullen de fladderaars wel zijn...
|
Ik ben een opgewonden standje
Gr.Leandros
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 31 augustus 2010, 08:08
Onderwerp: met een groep gaan vasten/bidden !!
|
|
|
Ik heb ook even zitten surfen maar groepsaccomodaties zijn duuuuuuur..........
Dan is een 8-persoons huisje misschien een betere optie,dan kom je excl. eten ongeveer op 45 euro pp,niet gek voor 3 dagen toch?Ik denk dat je niet goedkoper kunt. http://www.bungalows.nl
Een echtpaar uit onze kerkgemeenschap verhuurd hun voormalige boerderij(zeer eenvoudig onderkomen)wel eens maar dat is in Friesland,beetje te ver weg denk ik?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 30 augustus 2010, 17:50
|
|
|
SAMENZIJN153 schreef: | Ik heb eens even rustig bekeken en gelezen ..wanneer er staat alleen voor mannen dan reageren er ook vrouwen..nu vraag ik me af hebben die vrouwen een mannen karakter??omdat ze reageren ...maar het geeft ook weer dat sommige vrouwen niet gehoorzaam kunnen zijn..of zelf geen respect tonen kunnen ,of gewoon kakelen als een kip zonder kop..die vrouwen vallen wat mij betrefd dan door de mand en laten zien hoe hun karater is.Als er een vrouw zich nu aangesproken voeld zou ik zeggen:niet reageren vrouwen! denk even niet aan je ego. Dit is alleen voor mannen . Ik heb respect voor die vrouwen die hier niet op reageren,zal wel moeilijk zijn voor hun ben ik bang. we zullen zien! |
Ik ben erg gehoorzaam en reageer dus niet!!!!!!!
"Laat de gedachten van een man nooit afdwalen, ze zijn te klein om alleen gelaten te worden"
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 30 augustus 2010, 16:39
|
|
|
RENSKE067 schreef: | voetbalcarierre is in één klap voorbij na bijna 19 jaar wil mijn lichaam niet meer wat mijn hoofd wil |
Je moet nog langer mee dan vandaag,wees voorzichtig ...........
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 30 augustus 2010, 15:31
|
|
|
HANNAH810 schreef: | overigens is mijn hoofd nu ene grote wattenbol, mn ogen zijn dik van de huilbui die er over heen kwam...................
|
Och meid,ga zitten,ik maak een bakje koffie en zet er een grote bak met chocoladetruffels bij............
Alles sal reg kom........
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 30 augustus 2010, 09:21
Onderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
|
|
|
Mijn mooiste moment:dat de kinderen na 8 weken vakantie eindelijk weer naar school kunnen YEEEEEEEEEEEEEEHAAAAAAAAA
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 29 augustus 2010, 17:44
Onderwerp: 9 oktober Ethiopisch eten in Veenendaal
|
|
|
CARIN303 schreef: | ik niet snap.... |
Er gaan al 10 mensen mee,Gift wil graag de elfde op het lijstje zijn denk ik
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 29 augustus 2010, 11:40
Onderwerp: Dagje strand Noordwijk, 28 augustus
|
|
|
Voor de meeste onder jullie (ahum )was het dus een geslaagd uitje,fijn!
Het wordt tijd voor een avondje in het noorden........stappen in Groningen maar weer?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 29 augustus 2010, 11:37
Onderwerp: Dagje strand Noordwijk, 28 augustus
|
|
|
MIEKJES285 schreef: | IK heb het meetingpoint wel gevonden,maar ja waar zitten ze dan??? dus na wat zoeken en kijken in diverse restaurants maar gewoon zelf een gezellig tentje opgezocht en heerlijk gegeten...en een gezellige avond gehad met vuurwerk...
volgende keer kan ik jullie hopelijk wel vinden...
groetjes miekjes |
In je eentje meid,nee toch hopelijk????Ik feliciteer je hier maar..........
van harte gefeliciteerd met je verjaardag!!!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 27 augustus 2010, 16:52
Onderwerp: CM setjes (de schone lei)
|
|
|
TESSYBEAR731 schreef: | Of gewoon even een poosje van CM wegblijven en het met je hoofd tussen je knieën uitzitten! |
Op die manier heb ik mijn kerel gevonden
|
|
Naar boven |
|
|