Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 29 januari 2013, 21:58
Onderwerp: kreet van de week
|
|
|
FRANKT627 schreef: | ...een schatje en niet dat andere sch...woord...wacht maar tot ik je eens zie... |
als ik na de picknick ga, ga ik natuurlijk ingognito( vooral na vanavond
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 29 januari 2013, 21:55
Onderwerp: waar word jij nou blij van?
|
|
|
SHANITA130 schreef: | Ja weleens een keer van gehoord dat die het dan het drukst hebben....
Ja, het is een vakantie periode...
In die tijd gebeurde de meest afschuwelijke dingen.....in een ander land....
Idd, méé leren leven.... Ja, stomme(goedbedoelende opmerkingen), hoe kan ik nu.... ...een plekje in mijn hart geven.... En ja, 'wordt het niets eens tijd om het áchter je te laten..? Ja, dan had ik het toch allang gedaan als dat kon grote idioot!, ik ben toch al al bijna 41!
Nou jij bent ook behoorlijk intelligent Petra, ook al heb je dan geen opleiding, ook weer zoiets, mensen die intelligentie afmeten aan opleiding...
Heel goed gezegd, 'mee leren leven'.
ps: volgende keer als iemand zegt: 'Wordt het niet eens tijd om het achter je te laten?, ja, dan zeg ik wordt het niet eens tijd om je grote @#$ te houden? |
ha ha die laatste zin,heel verleidelijk om zoiets terug te zeggen,maar ik hield me altijd in, denkende ze bedoelen het goed. net zoals mijn zin een plek in je hart geven, ook verkeerd kan overkomen,voor mij hebben de dingen een plek in mijn hart, heb er mee geleerd te leven,moeilijk uitteleggen, maar ik heb makkelijk praten niet de dingen die je hebt meegemaakt meegemaakt.
liefs en inderdaad,mensen die inteligentie afmeten aan een opleiding....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 29 januari 2013, 21:35
|
|
|
FRANKT627 schreef: | ja en ik ben ook lief enzo... |
ja lieverd, je bent een echt lief scheetje, of was het goede woord nou schatje
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 29 januari 2013, 21:30
Onderwerp: Vergeving
|
|
|
JOL252 schreef: | Misschien om het definitieve afscheid, hoe gebroken en verstoord de relatie ook was, zo goed mogelijk af te ronden... ? |
Mijn broer overleed op zijn 30 ste, daar bij de kist kon ik de relatie afronden.(de broer die me misbruikte he) ging voor me moeder bij te staan, maar het deed mij goed, daar ronde ik de dingen af, beetje moeilijk uitteleggen....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 29 januari 2013, 21:22
Onderwerp: Huishoudelijke vragen mogen toch ook?
|
|
|
PIETER619 schreef: | "Extreme pessimisten staan klaar om de slechtste nieuws ooit te ontvangen, wat leidt tot het gevoel van hopeloosheid en hulpeloosheid in het leven. Iemand zei wel eens, “ik bereid me voor op het ergste wat me kan overkomen, zodoende zal ik nooit teleurgesteld zijn.” Zoals je ziet kan het bedenken van ergste dingen een manier zijn om met bepaalde situaties om te gaan."
mijn glas is half vol
En heb door wat Jezus heeft gedaan, een prachtig optimistisch vooruitzicht |
toch nog effe reageren opdit topic, die laatste zin die is mooi;
mijn glas is half vol en heb door wat jezus heeft gedaan,een prachtig otimistisch vooruitzicht mooi, ga hem opschrijven,dankje
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 29 januari 2013, 21:16
Onderwerp: Vergeving
|
|
|
SHANITA130 schreef: | Hai Lieve Petra,
Jou kennende weet ik dat je het goed bedoeld.
Hier was geen sprake van verdringing. Er waren en zijn meerdere die degene gedogen, en die hem totaal onverschillig laten.
Het verdringen van mijn kant was juist aardig en lief doen...'
Wat zich wreekte op andere manieren; boosheid naar mijn man...
Maar je zegt ook dat dat niet wil zeggen dat dat bij mij het geval is zie ik nu.
Dat vind ik tof; ja er zijn zoveel overeenkomsten en ook zoveel verschillen, wat bij de een normaal is, kan een ander zich weer niet voorstellen en andersom.
Liefs
S. die denkt dat het idd verstandiger is om bij mezelf te blijven wat voor de een opgaat gaat niet voor de ander op, ja, of het moeten van deze duidelijke dingen zijn van 'niet stelen', ja, daar zijn geen meerdere uitleggingen voor. |
goed gezegd, wat voor de een opgaat, gaat niet voor de ander op, bij jezelf blijven! en inderdaad schreef ik zoiets als dat ,dat niet wil zeggen dat het bij jou dat geval is. Ik luister altijd na andere meningen, denk erover na en blijf ook bij mezelf,sommigge dingen leer ik wat van,sommigge dingen totaal niet. liefs
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 29 januari 2013, 21:01
|
|
|
PIETER619 schreef: | Petra , ik heb me kostelijk vermaakt met jou gevoel voor humor, gewoon doorgaan, Vind het gewoon goed zo jij hier op het forum bezig bent, serieus waar het seieus moet zijn , en zo nu en dan even lekker de lach er in brengend. |
dankje lief van je en de anderen ook bedankt voor de lieve reacties, kan me voorstellen dat sommigge zich misschien storen aan mijn humor, humor gaat nu eenmaal over het leven, over mensen en wel er zijn hier verschillende mensen,niet iedereen heeft dezelfde humor.zal proberen wat voorzichtiger te zijn met schrijven. maar ik ben wie ik ben en ja ook ik heb me mindere dingen en me fouten, maar me humor is nooit bedoeld met kwade bedoelingen, ach ja ik houd er maar over op,word er verdrietig van en ga me op de leuke en mooie dingen maar richten,gelukkig heb ik humor, ben ik zo weer blij
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 29 januari 2013, 20:49
|
|
|
KEITH722 schreef: | "strikt genomen" wel thomas wij gaan hier uiterst strikt met elkaar om en als dat even niet lukt, is het ineens "een grap" en is het "humor" en "moeten we erom lachen"
wat ben ik toch EEUWIG blij niet met zulk vrouwvolk in zee te zijn gegaan, het moet vast mijn gezonde boerenverstand geweest zijn DAT me dáárvoor heeft weerhouden, ik kreeg mijn boerenverstand van God, God is goed en zeer te prijzen!! en heel het volk zegt:
AMEN!
neemt cursus motor-kettingzaag a |
zo al je reacties lezende, jammer dat je geen begrip kan opbrengen voor mensen die anders zijn als jou, je zo op je tenen getrapt bent door wat humor. Wat betreft al je oordelen over mij en anderen die hier wel es humor hebben, je denkt maar, gelukkig kan ik mezelf goed en meerdere cm ers die geen nieuwkomers zijn kennen me en waarderen me wel. moeilijk he anderen mensen met respect behandelen die anders als jou zijn, en omniet op hun neer te kijken, bood je nog wel je escuus aan en nog trap je na. ps,je mede cristenen zijn niet je vijanden hoor,maar je zusters en broeders, hoop dat je gauw weer rust in je hart krijgt en een andere kijk op je mede mens en gods zegen toegewenst, verder ga ik maar niet op je in, ben hier voor de gezelligheid. en voor de lieve mensen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 29 januari 2013, 18:43
|
|
|
KEITH722 schreef: | "petra", niks te gruwelijken, net als bijv. bezoeker Robbedoes205 raaskal je maar wat voor je uit en vul je zomaar van alles in zonder je ook maar een ógenblik te verdiepen in hoe het echt zit met het verantwoord omgaan met levensmiddelen (Sommige levensmiddelen kunnen als ze droog genoeg worden bewaard echt wel veel en veel langer mee, anders had ik het toch ook wel moeten proeven!!??, bovendien heb ik geen centje pijn gehad na het eten van de 3 porties van 190 gram elk!!)
Daarbij dring ik deze custard niet op aan mn visite, die krijgen echt wel iets waarvan de THT datum niet is verstreken!, ook alweer erg fout!, je erg "christelijke" oproep om niet bij mij te gaan eten is er dan ook een die voortkomt uit frustratie, haat of afgunst of alles tegelijk, hou daar mee op joh! verder jennen en uitlokken doe je trouwens maar met iemand anders, ik reageer niet meer op je, de groete a |
Jammer dat je het op deze manier oppakt, ziet als jennen ,uitlokken,haat , afgunst, frustratie. Ik schrijf altijd seriues op dit forum en ook wel eens met humor, eerlijk gezegd nog nooit zo,n reactie gehad,tot nu toe altijd positieve dat mensen konden lachen. Vooral dit topic, waar ik van het begin af aan veel bij ben geweest is er heel wat af gelachen. Dus het was gewoon met humor geschreven en ik ging er van uit dat iedereen die dit las wel zou begrijpen, dus me excuus als ik je met mijn woorden gekwetst hebt, was helemaal niet mijn bedoeling. Eerlijk gezegd ben je de eerste die mijn humor zo negatief oppakt, ben er zeer verbaasd over, maar zet me wel tot denken, mochten nog meer forum leden zich er aan storen , sorry petra die zich het echt niet bewust was, altijd nou net veel mails heb gehad, van mensen die me bedankten dat ik ze aan het lachen maakten, maar inderdaad, we zijn allemaal verschillend dus misschien moet ik me maar bij het seriueze houden en me humor niet mee nemen na het forum.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 29 januari 2013, 17:01
Onderwerp: Het weer
|
|
|
FRANKT627 schreef: | ...waarom ga in de regen bij het hek wachten? Je moet niet denken dat ik je kom verzorgen wanneer je ziek bent... |
zou het ook niet willen dat je dat kwam doen,jij me zeker soep geven dan met rattengif erin, word ik alleen maar nog zieker en misschien stond er wel een leuke man bij het hek he warom denk je dat al die moeders 10 minuten voor de school uit gaat bij het hek gaan staan? jaaaa daar staat een man tussen met zon muts en beetje ongeschoren, beetje criminele look maar oehhhh zo lekkerding toevallig staat hij altijd vlak bij mij we zijn er nog niet over uit, is hij getrouwd, gescheiden vage man,met stoere uitstraling , vast net uit de gevangenis.... toch zeer aantrekkelijk.
en nu over na het weer
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 29 januari 2013, 16:50
|
|
|
BERENDJAN590 schreef: | Hangt er van af in gespot of ingeblikt, vacuüm verpakt in gevroren. |
let jij nou maar op dat je die deur niet te veel opendoet van die bus, voor je straks ook niet meer vers bent, over onverse over de data dingen ,ik ga es eten maken
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 29 januari 2013, 16:42
|
|
|
aargh huishoud topic over onze cmers een zeeuw die kerststerren beweert te eten, miss zeeland die over de blaadjes aait en het moment van de waarheid dat onze zeeuwse visser die kerstster gewoon verzopen heeft( Zie je wel dat je nooit met hem moet gaan vissen, hij je kan verzuipen ) Erika die met kerst prut en peren in huis zet, ach ja ieder zo zijn eigen versiering oke ze is blond maar een vrouw zonder haar en overal lees ik een vrolijke belg door heen, wat die hier tussen doet vervolgens de horror keuken van keith met de gruwelijke beschrijving van custard vla zo,n 15 jaar oud die hij gaat eten ( oke dames nooit vla bij keith eten) en mensen die over de datum raken
oke ik ga maar weer es een seriues topic lezen,vreemd topic hier
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 29 januari 2013, 16:23
|
|
|
BERENDJAN590 schreef: | Er zullen zien Frank.
|
we kunnen natuurlijk ook vet in discussie gaan en ruzie gaan maken, ha ha maar nee dat was een serieuze reactie van mij na frank, omdat volgens mij mensen zich storen aan oftopic gaan. ma ja, alleen over het weer praten is best saai,dus heb me voor genomen weer es op het huishoud topic te gaan. heerlijk topic voor de onserieuze momenten
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 29 januari 2013, 16:13
|
|
|
THOMAS968 schreef: | Hoewel verspilling geen deugd is, overdrijf je nu toch wel, lijkt me. Ik heb geen groot huishoudelijk talent maar als ik zulke dingen lees dan lijkt me wat verser spul toch beter voor je. Stond er geen houdbaarheidsdatum op?
Thomas, redelijk geconserveerd. |
wat betekend geconserveerd nu weer? toch niet zoiets als dat je zelf over de datum bent?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 29 januari 2013, 15:59
|
|
|
BERENDJAN590 schreef: | Als je stadsdienst rijdt gaat de deur om de haver klap open en dicht. |
hier was het natuurlijk regen toen ik bij het hek stond te wachten. en nee frank zal verder niet op onze busdriver reageren voordat je vannacht weer niet kan slapen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 29 januari 2013, 15:45
|
|
|
BERENDJAN590 schreef: | Het droog maar bewolkt hier. Wel last van water kou |
in een bus
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 29 januari 2013, 15:44
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Ik ben al sinds 0230u wakker en sindsdien is het nog niet gestopt met regenen... |
als je nou vanaf 2.30 was begonnnen met bidden voor mooi weer hadden we misschien mooi weer gehad,je moet ook geen forums lezen met klef gedoe voordat je gaat slapen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 29 januari 2013, 11:54
Onderwerp: Redenen voor evangelische kerkverlating.
|
|
|
SHANITA130 schreef: | Stukje quote uit Petra haar stukje:
Hai Petra,
Ja, zo zie je maar weer; het zijn natuurlijk lang niet alle 'vrije groepen'.
Gelukkig maar.
Ik zelf heb zoveel nare ervaringen opgelopen ik kan er niet over praten nu.
Te moeilijk. /vandaar dingen overgenomen uit 'ooit evangelisch'. |
gewoon effe lieve knuffel voor je
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 29 januari 2013, 09:27
|
|
|
SHANITA130 schreef: | Lieve Petra,
Over Trin begin ik niet..
Vergeven is iets tussen God en mij, en niet meer iets wat MOET van de vrije groepen.
Ouweneel een fout gemaakt, ???? Die verkoop dvd's en geeft lezingen vol met leugens.... Dat is iets anders dan 'ook wel es een fout maken'.
En al zou ik wel bezig zijn met vergeven, zou ik deze dingen in de vrije groepen waar ik echt alles in herken niet op het forum mogen zetten dan? Ik hoop dat mensen in zien en er een verandering komt. En dat men na gaat denken.
De leiders in hun grote nieuwe auto's, in hun dure huizen, bedelen bij oa minima's voor hun tienden... Ik heb kerken zien groeien, leiders nieuwe auto's zien rijden zaken openen in de duurste straten van de stad, maar nog geen een keer, van nou we hebben 300.000 euro over we geven mensen met een uitkering die dat kunnen aantonen, ieder 100 of 1000 euro zoiets.
En tuurlijk, de 'voorgangers' die er goed van leven in hun op kavel gebouwde nieuwe huis, ja, die zeggen wel dat er leugens ronddwalen...
Maar als je ze nodig heb laten ze je vallen als een baksteen.
En als ik dan denk aan al dat geld wat ik gaf.... een klein fortuintje aan de H. te D. en toen ik ze nodig had(medicijnen) zei iemand die ik moest bellen na de intake dat ik het toch niet red. Punt.
Maar op dezelfde tijd stond in hun magazine's, 'niemand is hopeloos voor God en dus ook niet voor ons'. Dat magazine wat je toen gratis kreeg elke 2 maanden met een acceptgiro eraan, o, wat schreef ik een bedragen uit. Mijn man vroeg of ik me wel goed voelde, maar ja, 'ze doen zo'n goed werk, zei ik.... Ja, ja....
Voor mensen die het niet begrijpen, ik was een tijdje getrouwd met iemand met een goedlopende zaak. toen ik heel jong was en omdat ik wegging, want ik was teveel in de war, behoorlijk in de war zeg maar, wou ik geen alimentatie.
En ik hang die was uit. |
Van mij mag je alles op een forum zetten hoor, ha ha valt me mee dat je niet over trin begint, en ja de dingen die jij hier beschrijft kan ook niet, jammer dat je zulk soort mensen bent tegen gekomen die zich cristenen noemen. Hoop dat in de kerk waar je nu zit, goeie zitten. het is wel een feit dat in alle kerken verkeerde cristenen kunnen zitten. Van mij mag je ook over trin schrijven trouwens hoor,alleen is jammer dat je in mijn ogen bepaalde leugens daarover gelooft.Dus zal er dan wel op reageren van het is niet waar. Ik ben op me 20 ste ook na kerken geweest waar ik waanzinnig op afknapte, maar heb nu een fijne kerk, mensen zijn betrokken en ooit gaf iedereen me zelfs geld, toen ze hoorden ik met 7 kids en een uitkering leefde. terwijl ik zei, ik heb het niet nodig, red het hoor, koop er dan maar een leuk cadootje van voor je zelf zeiden ze, heb je verdiend, god houd van je, je mag zelf ook van je zelf houden. ik ging na huis met overal geld, in me tas en in me handen gepropt........ gewoon van allerlei mensen spontaan gegeven met een lieve knuffel doordat ze zo ontroerd waren door een getuigenis van 1 van me kinderen, dat god ons altijd voorziet. De voorganger zei,zoiets als 1 van onze leden het moeilijk heeft laten we elkaar helpen, en toen tegen iemand wat zit er nog in de kas voor de armen onder ons? dus ik zei hadden he, nu gaat het goed.Ik heb geen geld nodig, toch voelde velen zich geroepen om me geldt te geven. met de mededeling heb je het effe financieel goed, koop er wat leuks van.geef hier maar mee aan , dat ze niet overal hetzelfde zijn. Heb lang daarna ook mensen moeten zien t e overtuigen , ik red het , gaat nu goed dus nee, je hoeft me adres niet te weten om me boodschappen te bezorgen en nee, ik wil niet na je kapperszaak om me kinderen gratis te laten knippen. wat ben ik effe gezegend met zulke lieve cristenen om me heen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 29 januari 2013, 08:56
Onderwerp: waar word jij nou blij van?
|
|
|
SHANITA130 schreef: | Dat ik weet waardoor het enkele weken nog zó goed ging met me, en tijdens en na kerst helemaal ben ingestort, zo zeggen ze dat toch? Ja, kerst-oud en nieuw en ertussen, ja, blijft traumatisch, zeker door die lichtjes, ja word ik aan dingen herinnerd.
Gisteren door een gesprek met me ene behandelaar achter gekomen. Want me andere die bij me thuis komt pikte dat niet op. Die zat gezellig verheugend op de feestdagen te doen waardoor het nog erger werd.
Normaal lees en kijk ik de andere kant op, maar ja ze is te innig bij me betrokken zeg maar vandaar.
Ja, en sommigen zeggen ja, je moet het nou maar es achter je laten hoor.
Als ik niet zo intelligent was hád ik het niet overleefd.
Enfin, daar werd ik dus blij van. |
oh oh, sommigge behandelaars, wist je dat therapeuten en spygologen etc het drukst hebben rond de kerstdagen, als de familie dagen er aan komen? pff ik kon pas na 4 kerstfeesten weer normaal de kerstboom versieren , zonder trillende handen, omdat exje lief me een keer probeerde te wurgen bij de kerstboom, eerste jaar had ik gewoon een hekel aan alle kerstversieringen enzo die je overal tegenkwam, had zin om die stomme kerstman poppen die je ook overal zag en die ik nooit mooi had gevonden in elkaar te trappen, gelukkig hield ik me in. ha ha maar kan me voorstellen dat de gezelligge kerstfeestdagen voor jou moeilijk zijn. heel normaal dat je dan effe minder gaat shanita. achter laten, als of je dingen kan vergeten,nee, leren de dingen een plek in je hart te geven. OOk zo,n stomme opmerking van mensen goed bedoeld, niet wetende hoe het is, word het niet es tijd om dingen achter je te laten. En ja je bent intelligent Shanita, petra die voortaan gewoon vrolijk kerstfeest viert, maar de dingen achterlaten, nee , mee leren leven.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 28 januari 2013, 22:58
|
|
|
FRANKT627 schreef: | ...je kan ook privé chatten met BJ. Dan hoeven wij jullie klef gedoe niet te lezen... |
ach , of je nu lappen tekst leest over cynisme of klef gedoe
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 28 januari 2013, 22:54
|
|
|
ROOS575 schreef: | Gewoon aan cm doorgeven dat je je abbo perdirect stop wil zetten En een advertentie in de plaatselijke bouwkrant zetten |
nee blijf hier gewoon voor de leuke dingen, maar dat date gedoe beging ik gewoon niet aan, nog effe word het lente komen de straatwerkers weer tevoorschijn enzo
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 28 januari 2013, 22:08
|
|
|
MAMALOE463 schreef: | Zo vind ik ut ook Petra, Mijn kinderen en hun belang gaat voor alles! |
klopt ,dus wat moet je met mannen daten als ze heel ver weg wonen, vind so wie so een datingsite maar moeilijk gedoe, ha ha, beter kom je iemand effe in het echt tegen, in je omgeving, opgelost
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 28 januari 2013, 21:55
Onderwerp: Wat heb je gedaan vandaag?
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Moet je je wasmachine aanlopen dan |
nee het ding moet afpompen, wat hij niet doet steeds en zit niks in de afvoer
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 28 januari 2013, 21:51
|
|
|
MAMALOE463 schreef: | Hoe zeggen ze dat ook alweer?
Over water en wijn enzo |
ik zeg altijd belang kinderen gaan voor. ach wat doe ik ook op een datingsite
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 28 januari 2013, 21:42
Onderwerp: Wat heb je gedaan vandaag?
|
|
|
vandaag weer te veel op de pc tussendoor gezeten ik ga deze week es ont cm en en es nadenken, soms doe ik dat wel es nadenken, proberende volwassen te zijn etc....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 28 januari 2013, 21:03
|
|
|
ERIKA129 schreef: | doe nou nie zo moeilijk ga gewoon DATEN |
Warom zou ik gaan date met een man die me leuk lijkt als hij in zijn omgeving wil blijven wonen en ik wil ook in mijn omgeving blijven wonen? nee petra doet es verstandig en volwassen .
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 28 januari 2013, 20:20
|
|
|
ZOEKER064 schreef: | Is dit waar het topic over gaat? |
weet je, zitten mensen hier achter de pc, geen robots, dus vandaar word er wel es gedwaald op een topic naar offtopic, toch niet zo erg , vind dat zelfs soms heel mooi, wat er allemaal uit voort komt uit 1 topic
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|