Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 31 juli 2012, 10:40
Onderwerp: Het slechtste moment van vandaag
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Wakker worden lekker je deur even openzetten, om vervolgens een penetrante lucht je huis binnen te krijgen die een kater weer eens op mijn deur en kozijnen heeft achtergelaten
Waarom doen die krengen dat mijn poezen zijn meisjes af om het maar zo te zeggen valt niks meer bij te halen |
Misschien eens een goed gesprek met die kater? Hij snapt het duidelijk niet
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 31 juli 2012, 00:05
Onderwerp: WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1
|
|
|
VISSER278 schreef: | je zou natuurlijk ook biefstuk kunnen pakken ipv. riblappen . Of ben ik nu een beetje aan het vloeken? |
Biefstuk voor sudderlappen gebruiken kan natuurlijk wel, maar ik zou het zonde vinden hoor
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 30 juli 2012, 23:50
Onderwerp: WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Nee dat is het ook niet.......appeltje en uitje toevoegen heb ik ook al geprobeerd........het lukt me gewoon niet meer. |
Is je vlees niet te mager?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 30 juli 2012, 23:44
Onderwerp: Tóch maar liever een kind
|
|
|
SHANITA130 schreef: | Moet je eens kijken hoe jij TG allemaal benoemt hebt.
Ik heb het al gewijzigd hoor, niet voor jou, voor mezelf maar ja waar gaat het om dat velen vaak, niet alleen ik natuurlijk gelukkig, ja of juist weer niet, worden lasig gevallen door seksueel gefrustreerde mannen. dit keer was de reden dat ik ff terug lachte. Ik dacht ff beleefd te zijn misschien denkt ie dat ik hem ken ofzo, dat denk ik dan. Komt zo'n vent meteen naast me lopen zich eigen opdringen op een nare manier.
Andere keren kan het zijn, dat ik gewoon met een glimlach opstraat loop, en toevallig een richtng van iemand uitkijk, en die dat dan ook verkeerd interprteteerd, en gewoon vrijpostig naast me gaat lopen en me vanalles gaat vragen of tie me al jaren kent.
Ben er zo klaar mee, anderen vrouwen en meiden ook natuurlijk. Want het is een algemeen bekend verschijnsel. Zeker als je alleen loopt...
En al ik zo iemand an een l#$ noem, ja, dat is dan natuurlijk helemaal niet te begrijpen, want dat is véél belangrijker dan dat vrouwen op straat regelmatig worden lastiggevalen.
En ik kan me voorstellen dat zo'n Tallguy daar ook niet op zit te wachten, op deze zeer 'lollige' woordgrapjes, op een serieuze link, want je werkt dan wel mee, want het getuigt zeker niet van respect met name voor de vrouw.
Kijk, Tallguy had moeite met regulering van zijn boosheid, maar was zeker niet dom. Dus ik kan mij heel goed voorstellen dat op verzoeken van mensen waarvan ik er ook een was die ochtend toen hij B. dreigde, om Tallguy te verwijderen dat de redactie daar aanvanelijk niet op in ging, omdat er ook iets anders speelde, namelijk niet ingaan op een serieuze posting, en in plaats daarvan met zo'n "leuke woordgrap" komen. Ten koste van de vrouw in het algemeen en geheel off topic. Ik kan mij heel goed voorstellen dat TG daar ff heel erg woedend over werd.
Later moest de redactie wel, omdat er veels te veel werd gepost, en de kwaliteit verloren ging door de kwaniteit.
En verder, maak ik me er niet druk om, iedereen moet zijn eigen verantwoorden.
Heb wel iets anders te doen. |
Wat heeft dit in vredesnaam met Bart te maken
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 30 juli 2012, 18:07
Onderwerp: Tegel
|
|
|
HERMAN388 schreef: | |
pardon
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 30 juli 2012, 18:06
Onderwerp: Zelfverloochening
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Daarom heb ik in mijn bijdrages ook gesteld dat zelfverloochening heel vaak door een ander gebruikt wordt om je te manipuleren. En dan is het niet vanuit liefde maar uit dwang..Kijk, ik ben het topic niet begonnen en ik vind er ook wel degelijk gevaarlijke kanten aan zitten. Daarom zijn er zoveel mitsen en maars. Ik vind ook niet dat je iemand moet verplichten tot zelfverloochening, want dan is het manipulatie. |
nee maar daarom staat er ook verloochene ZICHZELF niet een ander
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 30 juli 2012, 13:04
Onderwerp: Huishoudelijke vragen mogen toch ook?
|
|
|
ANNA415 schreef: | Toch wel een rare benaming: oude vrijster. Je bent oud en je ?
|
ja oude niet vrijster is een betere term Haha
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 30 juli 2012, 10:03
Onderwerp: Tegel
|
|
|
Deze kom ik regelmatig bij ouderen tegen
GASTEN BRENGEN VREUGDE AAN IS´T NIET BIJ ´T KOMEN DAN WEL BIJ HET GAAN
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 30 juli 2012, 09:20
Onderwerp: Bidden
|
|
|
FORTKNOX004 schreef: | Hoe bidden jullie? Heb je een bepaalde indeling van je gebed, of zeg je juist datgene wat er in je opkomt? Voor wie bid je? Waarom bid je?
Ik heb vaak het "probleem"dat ik afdwaal tijdens het bidden, waardoor ik soms dingen vergeet waar voor ik wou willen bidden/ danken. Ik vind het vaak lastig om voor mezelf te bidden, ik bedoel , ik bid liever voor anderen. Herkennen jullie dit, en hoe ga je er dan mee om?
Alvast dank!
vanavond een heel kort gebed gebeden : Kom! |
Mooi onderwerp Fortnox, zat net zelf te denken hoe hier iets over op het forum te zetten. De afgelopen 2 jaar heb ik eigenlijk niet zoveel meer gebeden, alleen korte gebeden zo tussendoor en voor het eten enzo. Wilde dit weer meer op gaan pakken en ben gister begonnen hier over na te denken. Vroeger (voor die 2 jaar) was bidden gewoon mn hart uitstorten bij God. Ik had geen schema geen volgorde bad gewoon voor waar ik op dat moment aan dacht en bad ook voor anderen maar vooral in nabije kring. Gek genoeg heb ik toen een studie over bidden gedaan waarin ik leerde dat je niet zomaar moest gaan bidden. Dat je eerst God moet prijzen dan Hem danken, een soort gebedsvolgorde waardoor bidden veel effectiever zou worden. waarna ik dus geen tijd meer nam voor bidden. Een soort averechts effect dus. Heb nu het verlangen om dat wel weer te doen, maar hoe? Maakt het inderdaad uit hoe je bid. luistert God eerder naar een gebed dat klinkt als een klok, waarin je Hem eerst prijst en dankt enz. dan naar een door mij gestameld gebed? En waarom zou je eigenlijk nog bidden als God toch al alles weet. is ook zo'n vraag Verandert God van mening door gebed, zoals we in de Bijbel vinden bij o.a. Mozes . Beantwoord God mijn gebed, ikzelf heb een hele lijst van dingen die ik op gebed gekregen heb. Maar ja er zijn ook mensen die dat zo weg kunnen redeneren. Helpt gebed mij persoonlijk als een soort meditatie? En hoe lang ga je dan bidden als je daar tijd voor apart zet, ik hoor wel eens van mensen die een uur bidden of langer. dat vind ik ontzettend knap. Mijn gedachten dwalen al heel snel af. Heb mezelf voorgenomen omdat voorlopig eens een kwartier te doen per dag. Een kwartier speciaal voor gebed nadat ik Bijbel gelezen heb. Ben benieuwd hoe dat gaat. Ik heb een klein opschrijfboekje en daar zet ik in de loop van de dag gebedspunten in. Dat kan echt van alles zijn van een oorlog in een ver land, de slechte relatie van mn zus met haar kind tot mn pijnlijke tenen. En dan spiek ik tijdens het bidden even af en toe om niks te vergeten En gaat er nog iemand op zn knieën tijdens het bidden= of is dat veel te ouderwets
Laatst aangepast door
|
ROELANDE345
|
op maandag 30 juli 2012, 11:06
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 29 juli 2012, 22:27
|
|
|
HEIDE115 schreef: | Dat thee water t'zelfde was als koffie water..heb eg nooit gewete |
Das een hele openbaring
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 29 juli 2012, 21:22
Onderwerp: Alleen voor ECHTE MANNEN!
|
|
|
CANADIAN073 schreef: | Als je zo oud bent als woud dan heb je vanzelf borsthaar of niet meer |
Ach ja ff de grasmaaier erover dan he
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 29 juli 2012, 21:17
|
|
|
CANADIAN073 schreef: | Jullie vergeten 1 ding .
Er word altijd gezegd: 'waar haar zit, zit liefde'.
|
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 29 juli 2012, 21:14
Onderwerp: Dit vraag ik me af vandaag..
|
|
|
ANNA415 schreef: | Nee ik val niet op kale apen |
Nou ja zeg!!!!! Als ze haar op hun borst hebben dan vind je ze En als ze geen haar op hun hoofd hebben een kale aap
Wat wil je nu
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 29 juli 2012, 21:11
Onderwerp: welk boek lees jij momenteel?
|
|
|
ANOUSKA714 schreef: | zelf ben ik het boek:' De feesten van Israël' aan het lezen van Evert van der Poll. Ik weet niet zoveel af van die feesten. Natuurlijk staan ze in de bijbel, maar ik had nooit uitgezocht hoe het nou allemaal zat. |
ja dat boek heb ik ook eens gelezen. Stelde Evert daarin niet dat wij die feestdagen moeten houden?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 29 juli 2012, 16:34
|
|
|
PETRA944 schreef: | een echte man eet veel vlees, zet ze aan de barbeque en ze zijn blij houd van vissen laat minstens 5 scheten per dag heeftzo,n ding weetjewel is nuchter, geen last van hormonen houd van auto,s , actie, vinden ook de weg, beter georienteerd in de weg vinden. stopt aas in tubberware bakjes..... hebben iets zucht waar wij vrouwen van gaan zwemelen hun mannelijke charme zou niet weten hoe anders te omschrijven heeftandere dingen in zijn boodschappenkar dan wij vrouwen bij de supermarkt. ruikt lekker na aftershave...mits die 5 sch.....niet overheersen als hij kookt, vaak beter als wij vrouwen ha ha ben benieuwd hoe anderen echte mannen omschrijven |
heeft 2 sterke armen waar je helemaal in weg kunt kruipen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 29 juli 2012, 15:31
Onderwerp: Zelfverloochening
|
|
|
voor mij betekent je zelf verloochenen, dat je de dingen die je voor jezelf belangrijk vind om te doen laat omdat God je iets vraagt te doen. Zoals Jona die deed dit dus duidelijk niet toen God hem naar Nineve wilde laten gaan. Hij liet z eigen agenda voorgaan. Het betekent niet denk ik dat je je eigen zijn moet ontkennen Je kruis opnemen de dingen dragen die je te dragen hebt gekregen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 29 juli 2012, 15:10
Onderwerp: Wat ik zou willen (wensen en gedachte's)
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Het maakt mij niet lui, het helpt mij om mijn woorden en gevoelens te verduidelijken en te ondersteunen. |
Ja precies Josina en daar zijn ze ook voor natuurlijk!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 28 juli 2012, 21:55
|
|
|
PETRA944 schreef: | mijn ervaring is dat het over die tuperware bakjes gaat, de vrouwen die daarzitten echt niet zelf hun jam maken, maar hele duure bakjes kopen. en daar gaat het de hele avond over ,over die bakjes, als jaren lange huisvrouwe zijnde, kan ik nog steeds enthousiast worden als ik een andere kleur afwasborstel koop of die leuke witte emmer met rose bloemetjes, maar een hele avond over bakjes? en natuurlijk voel je je verplicht omookzo,n bakje te kopen als iedereen dat doet |
Bij ons op de rommelmarkt eigenlijk kerkpleinmarkt heb je er hele kramen van vol liggen. En ook als je daar iets koopt heb je er levenslang garantie op heb ik me laten vertellen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 28 juli 2012, 21:27
Onderwerp: Mijn schooltijd..
|
|
|
leuk al die herinneringen! Heb zelf 2 jaar in een soort noodgebouw gezeten, die ruimte was eigenlijk te klein voor zo'n grote klas. Je zat echt op elkaars lip maar zowel bij erge kou en hitte kregen wij veel eerder vrij dan de rest van de school. dat vonden wij natuurlijk erg leuk. Onze school stond vlak naast een grote speeltuin daar mocht je alleen in als je er lid van was. Dat waren wij! Dus ik speelde altijd met mn zusjes daar tot de bel ging dan renden we snel naar de heg om de school en kropen door het gat naar binnen als er even niemand keer en gingen snel in de rij staan. Laatst was ik met mn oudste zus een weekendje weg en zijn wij er nog wezen kijken. Alles was nog precies hetzelfde!! Alleen het noodgebouw was weg en de heg was vervangen door een hek
Laatst aangepast door
|
ROELANDE345
|
op zaterdag 28 juli 2012, 21:29
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 28 juli 2012, 20:41
Onderwerp: Alleen voor de MANNEN!!
|
|
|
VISSER278 schreef: | Bij ons vragen ze alleen of je de tuinman een keer wil helpen . En als dank krijg je dan een uitnodiging voor de ouderen - en alleenstaandenmiddag/avond |
Haha jij ook al? Ik kreeg een uitnodiging voor het alleengaande uitje, ik kon niet en zag later op de foto dat de jongste minstens 70 was!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 28 juli 2012, 18:02
Onderwerp: Alleen voor de MANNEN!!
|
|
|
SHANITA130 schreef: | Ja, De Gereformeerden Vrijgemaakt bij ons hebben elke week mannenbijbelstudies, waar dus alleen mannen komen |
Bij ons hebben ze 1 keer in de maand een mannenontbijt op zaterdagochtend
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 28 juli 2012, 18:01
Onderwerp: Wat ik zou willen (wensen en gedachte's)
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Wat ik zou willen zien is dat het woordje "maar" minder gebruikt wordt.
"wie niet open durft te zijn heeft iets te verbergen" |
Is een waar woord Leanne is alleen de vraag of dat verkeerd is
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 28 juli 2012, 17:57
Onderwerp: Mijn schooltijd..
|
|
|
HEIDE115 schreef: | wat dachten jullie van reis om de wereld met Gym.
kennen jullie dat ook? al spullen die er waren werden dan uitgestald bijna geen plek meer te zien van de vloer.
en dan 1 iemand die iedreen moest tikken nou die had met sommigen wat moeite om te pakken te krijgen zegmaar;)
zelf vond ik het leuk om dan in de touwen te gaan klimmen en boven aan naar de andere touwen toe..kmoet er nu niet meer aan denken geloof ik
|
Ja inderdaad apenkooien! Dat vond ik altijd geweldig leuk. touwklimmen en dan zwieren naar de andere touwen en overstappen!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 28 juli 2012, 14:24
Onderwerp: Humor
|
|
|
Zit een grote spin op de muur, ik gil (voor de grap). Mn kleinzoon zegt niet bang zijn oma, pappa en ik zijn bij je!
Laatst aangepast door
|
ROELANDE345
|
op zaterdag 28 juli 2012, 14:25
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 28 juli 2012, 09:39
Onderwerp: Tóch maar liever een kind
|
|
|
[quote=SHANITA130]Op de eerste pagina van dit topic
En wat ik dan gelijk ook nog eventjes kwijt wou, in het "alleen voor vrouwen topic", vind ik het niet netjes van B. om te antwoorden op deze vraag:
B.:
ja ik!!
bij mij in bed kruipen... maar dat hoeven jullie niet te weten, alleen de jonge dames.
Dat voel ík aan als een belediging, je wéét dat de overgrote meerderheid van de vrouwen die reageren op het forum boven de 40 is, En iedereen daarvan is jong geweest... En heeft geen behoefte om van een man van 30 te horen dat ie alleen jonge vrouwen in zijn bed wil...
Dat wordt al vaak voorgespiegeld in de reklame en tv, dat alleen jong mooi en goed is.
Dat voel ik niet als een belediging hoor Shanita, het is volgens mij gewoon een beetje plagend bedoelt. En ik denk en voel helemaal niet dat alleen jong en mooi goed is.Vind mezelf echt niet minder nu ik 53 ben. Ouder worden hoort bij het leven en heeft ook zn voordelen. Het lijkt mij vrij normaal als een knul van 30 een vrouw wil die ong. zijn leeftijd is. Zou me pas zorgen maken als hij er anders over zou denken.
Roelande die absoluut geen behoefte heeft aan een man van 30, al dat gedweil achter die oren
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 28 juli 2012, 09:27
Onderwerp: Het weer
|
|
|
ANNA415 schreef: | NAT HIER |
Het heeft hier zo te zien vannacht heerlijk geregend, heb er niets van gemerkt. Ook niet van eventueel onweer, maar mn tuin is weer heerlijk opgefrist En straks komt weer de zon
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|