Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 20 oktober 2011, 18:54
Onderwerp: hoe eerlijk is je profiel??
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Voor mijn gevoel...gaan we wel erg ver...zie ik het verkeerd??? |
Het gaat nog steeds over het profiel of toch niet.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 20 oktober 2011, 18:15
|
|
|
SHANITA130 schreef: | Ja, en als iemand dan met een heel plausibele verklaring komt, van wáárom die het een en ander wel of niet heeft aangevinkt?
Was dat om te liegen en daar voordeel mee te doen?
Of is er een begrijpelijke verklaring voor.
Wat de een begrijpelijk vindt, is voor de ander niet begrijpelijk.
Bijvoorbeeld, als iemand getrouwd is geweest, en dat voelt niet als getrouwd geweest zijn. Bijvoorbeeld, omdat het ´moest´ van de kerk, omdat men wel met elkaar sliep of had geslapen.
Omdat samenwonen niet werd getolereerd.
Of als men veel te snel is getrouwd, en niet alles kon overzien, zoals een objectieve buitenstaander dat soms beter kan. En alsnog alles misliep na verloop van tijd, terwijl de liefde er ´an sich´ wel was.
Of mensen die veel te jong trouwen en kinderen nemen of krijgen.
Of die door ouders werden gemanipuleerd om te trouwen...
Of om de verkeerde reden zijn gaan trouwen, om nooit meer alleen te hoeven zijn.
Enzovoort. |
Voorbode, ik zal wel verwijten krijgen dat ik het met een auto vergelijk, maar doe het toch Je koopt een nieuwe auto, rijd er 999.9 km mee. Je zet hem voor de deur, je kijkt er 2 jaar niet meer naar om,wordt wakker, kijkt naar buiten, en denkt, jakkies wat staat daar nu, die mot i niet meer. Je zet hem in de krant. Te koop nieuwe auto, geen km mee gerede. Denk jij nu waarlijk dat iemand onder deze conditie hem moet hebben Ze stappen er in, en er weer uit, en zeggen keurig netjes ik mot hem niet, u heeft.....gelogen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 20 oktober 2011, 11:34
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Maar nu ff een andere vraag waar ik erg veel moeite mee had om in te vullen: de kinderwens... ik heb nee ingevuld omdat er geen kinderen meer kunnen komen, maar de wens is er wel. Moet ik dan toch "ja" invullen en dan later uitleggen? |
Je kan wel, ja invullen als je het bv op prijs zou stellen dat die ander kinderen heeft, in ieder geval geen bezwaar. Nee geen kinderen, kan je e.v.t later wel verklaren.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 20 oktober 2011, 11:29
Onderwerp: WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1
|
|
|
ANNETTE050 schreef: | Heb je mijn recept al geprobeerd.... (zie dit topic, vrijdag 14 oktober) |
Het lijkt mij best lekker, als het aan mij lag ging er overal knooflook in, en sambal, alleen bij die laatste ben ik een week van het pad
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 20 oktober 2011, 10:09
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Een kind van 3 zeker niet... Ik was ook gescheiden...Was??? Zo zie ik dat nog steeds...ik ben het dus... En omdat ik zeker weet dat het voor sommige mannen toch misschien moeilijk ik...wil ik dat ze dat weten... Het is namelijk wel heel anders als je ziet staan ....weduwnaar...gescheiden...of vrijgezel... |
Precies. Als ik op een profiel kom, dat mij wel aanspreekt, met foto en bv alleenstaande. Je mailt een poosje, en dan plots wordt je mee gedeeld mijn oudste (zoon dochter) heeft verkering en ..... sorrie maar dan haak ik af. Waarom, das simpel, als je al van af het begin, begint met een leugentje om best wil, omdat het jou zo uitkomt, welke zekerheid bied dat dan voor de toekomst. Dit is heel anders als iemand tegenkomen op straat, daar loop je niet met een bord voor, met je hele sores er op. Hier bied men zich aan hoe je bent, en wat je wil, en wat je te bieden hebt. En er zijn er die geen kinderen hebben, of ze om wat voor reden niet krijgen kunnen. Die loop je dan ook mis, dus het heeft zijn voor en tegen om echt eerlijk te zijn.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 20 oktober 2011, 09:31
|
|
|
GERRIT084 schreef: | Speciaal voor lekkerbekkies. 1 hele beenham 500gram, witlof gegaard in roomboter met runderboillon, witlof met ham en kaas, en gevulde aardappeltjes, ligt gefruit. Je mot alleen geen lid van weet watjers zijn, want de calorieen vliegen je om de oren Maaaaaarrrrrrrrrrr lekker, lekker. Tis net of een kudde engeltjes op je tong ppppIssssen |
En vandaag weer precies het zelfde het is en blijft lekker
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 19 oktober 2011, 21:43
Onderwerp: Moeten we bang zijn voor boze geesten?
|
|
|
GERRIT084 schreef: | Ik was dus in de bonen Ik bedoelde Christelijk gereformeerde kerk |
recetefekatsie...........was vergeten is maar 1 gladverkeerde bij de pkn sorrie
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 19 oktober 2011, 20:26
|
|
|
ANNETTE050 schreef: | Dat klinkt lekker.... maar wat versta je onder gevulde aardappeltjes... |
gevulde aardappeltjes Die dingen zijn altijd gevuld toch,
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 19 oktober 2011, 19:08
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Tssssss das niet varieren he |
Speciaal voor lekkerbekkies. 1 hele beenham 500gram, witlof gegaard in roomboter met runderboillon, witlof met ham en kaas, en gevulde aardappeltjes, ligt gefruit. Je mot alleen geen lid van weet watjers zijn, want de calorieen vliegen je om de oren Maaaaaarrrrrrrrrrr lekker, lekker. Tis net of een kudde engeltjes op je tong ppppIssssen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 19 oktober 2011, 12:41
Onderwerp: slavernij
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Ik denk dat Gerrit meer de normvervaging bedoelt waar we in de maatschappij last van hebben. |
Mooier kon ik het niet uitdrukken, dank u
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 19 oktober 2011, 12:09
Onderwerp: Trouwen
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Eerlijk gezegd vind ik dit topic zo gek nog niet. Wel vind ik een aantal reacties vreemd. Juist op een site als deze komen we hopelijk allemaal eens in aanraking met dit probleem. En het is best wel goed van elkaar te leren. Toen ik een relatie had, wilden we ook snel trouwen. In elk geval binnen een jaar. En het bleek toch niet zo te werken. We waren beiden jaren alleen geweest, en niet eens ongeluikkig alleen, en dan opeens alles delen, is dat gewoon heel moeilijk |
Tot de dag van vandaag ben ik nog nooit zo ver gekomen, jaren geleden even een kortstondige relatie, en dat was het dan. Het woordje trouwen was toen 1x gevallen, maar mijns inziens, was ik daar nog niet aan toe. Nu velen jaren later, was dat van toen een wijs besluit geweest. Maar als ik al een raad van iemand, of de ervaring zou moeten vragen. Is dat zeker niet op cm, dan ga ik liever naar een stel toe dat minimaal 40 jaar getrouwt is. En hoewel die volgens mij steeds dunner worden, zal trouwen voor mij geen optie meer zijn. (is niet veroordelend bedoeld) Maar is meer mijn inzicht van het heden. Maar ook dat kan verkeren.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 18 oktober 2011, 21:36
|
|
|
Opbouwen van een relatie, das pas trouwen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 18 oktober 2011, 21:34
Onderwerp: wie gaat naar het speeddate in amersfoort 19 november 2011
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Het gaat erom wie er WEL gaan!! Beetje opletten mensen Maarre ik denk dat de meeste mensen liever het niet willen weten dat ze gaan en dat die mensen daarom niet antwoorden. |
Wel, ik ook niet
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 18 oktober 2011, 21:31
Onderwerp: niet altijd een antwword op mail
|
|
|
EEDJEE483 schreef: | Ik irriteer me hier ook al een tijdje aan en heb al eens eerder op een dergelijk onderwerp gereageerd. Weet je, iedereen doet zich voor als Christen. En prima, want ik ben het ook. Alleen schijnbaar heeft niet iedereen geleerd wat respect hebben voor elkaar betekent. Het niet beantwoorden van iemands mail. Ik heb al, zonder dat ik echt geinteresseerd ben in iemand, wel eens iemand gecomplimenteerd of ergens op een profieltekst gereageerd, maar gewoon geen antwoord. Sorry hoor, maar dat komt arrogant op me over. (niet verwarren met dat het ook arrogant is aub!) Stel je nou toch eens voor dat je veelvuldig bidt, zoekend bent naar genezing, hulp of kracht van God. En je krijgt voortdurend geen reactie? God laat niets van zich horen? Dan verlies je toch een mate van vertrouwen, nietwaar? Waarom geef je elkaar niet gewoon een antwoord, zonder dat er meteen een relatie aan verbonden zit.... Wees toch eens volwassen met elkaar! |
Dat zegt dan genoeg van die ander, is eigenlijk ook een antwoord
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 18 oktober 2011, 21:27
Onderwerp: mop
|
|
|
De koning van Egypte die had een ding dat wipte Tussen benen en zijn gat ra ra, wat is dat.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 18 oktober 2011, 17:40
|
|
|
SHANITA130 schreef: | Het lijkt een poll, voor een onderzoek ofzo, waar je één van de vier mogelijkheden mag aanvinken. | Doe maar niet, eindicht vast weer op P....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 17 oktober 2011, 19:18
|
|
|
Ik denk zo vlug mogelijk, als ik er al aan begin, wil ik het toch minimaal 25 jaar volhouden
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 16 oktober 2011, 15:56
Onderwerp: kreet van de week
|
|
|
Rutte is poeslief Wij willen iets Wilders
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 16 oktober 2011, 15:52
Onderwerp: Was het überhaupt wat vandaag?
|
|
|
Ik denk dat het overal op forum toch wel gedaan wordt het er uit gooien dan
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 16 oktober 2011, 15:20
|
|
|
SHANITA130 schreef: | Raar he, steeds de vergelijking met criminelen, als men het over homo's heeft.
|
Het is maar een voorbeeld, het was voor een een mens gewoon een wens, om eens veel geld te bezitten. Die wens werd een dwang, een roof volgde, en nu zit hij in het gevang. Waarom eigenlijk? Dat zelfde (zonder gevangenis) geld voor een homofiel of lesbie. Het verlangen is het niet, maar meer het bedrijven van, en dat wordt veroordeeld. Dus de seksualiteit, dat kan namelijk wel een verslaving worden, maar daar heb ik het niet over. In mijn kennissenkring barst het van de homofielen, behandel ik ze anders, beslist niet. Voor mij zijn het geen homofielen, maar gewoon mensen, voor hen is het best wel een probleem. Voor mij niet. Maar het is wel gek, dat je het vergelijk bij hen wel kan plaatsen. En zij het wel begrijpen. En eigenlijk zeggen zij, ik zit ook gevangen, in een andere gedachtenwereld.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 16 oktober 2011, 14:36
Onderwerp: Heeft de dominee gelijk?
|
|
|
GERRIT084 schreef: | Dat is jou mening, slaat kant nog wal, je gaat nu invullen wat ik denk, nou ik denk het niet, ik geloof niet wat mij uitkomt. Ik gaf enkel mijn mening, . | Hoe ik er over denk
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 16 oktober 2011, 11:53
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Jammer dat je geen antwoord geeft op mijn vraag: ik heb zelfs(!) jou lief.......... Ben toch wel benieuwd waar dat zelfs vandaan komt..... |
Gewoon onder de noemer mede mens, dus eigenlijk heel bijzonder medemens.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 16 oktober 2011, 11:49
Onderwerp: Heeft de dominee gelijk?
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Nogmaals, het is één zin die Herman zo gehoord heeft......dus vul er nu niet een heel verhaal mee.....totaal zinloos....of je bent goedgelovig en gelooft alles, vooral als het je wel uiitkomt..... | Dat is jou mening, slaat kant nog wal, je gaat nu invullen wat ik denk, nou ik denk het niet, ik geloof niet wat mij uitkomt. Ik gaf enkel mijn mening, .
Laatst aangepast door
|
GERRIT084
|
op zondag 16 oktober 2011, 14:35
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 16 oktober 2011, 11:27
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Ik heb mijn mede mens lief, zelfs jou ook. En wat jij prive uitspookt, dat is jou verantwoording, trouwens daar vraag ik ook niet naar. Ik wil het niet eens weten. Maar als God zegt dat iets niet goed is, ga ik niet zeggen dat het wel goed is, dat de wereld er voor kiest, moet de wereld weten
Je kent me niet eens?????? Maar dus wel gelijk een mening????? En gelijk, ik heb zelfs-juist dat woord-zelfs...dat suggereert iets? Wat bedoel je daarmee? Jij suggereert dat God bepaalde dingen zegt, ik denk daar duidelijk anders over.......prima toch? |
prima Ik suggereer niks Ik lees en beleef, maar denk dat het een manier van beleving is, nou, dan hebben wij niet de zelfde beleving dus
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 16 oktober 2011, 11:19
|
|
|
THOMAS968 schreef: | Gaat het niet wat ver om homoseksuelen te vergelijken met criminelen die in de gevangenis zitten? Voor criminaliteit kies je, voor homoseksueel zijn niet. Jij hebt er ook niet voor gekozen hetero te zijn. En een crimineel doet per definitie anderen kwaad. doet een homoseksueel dat ook omdat hij anders geschapen is? Een hetero is toch ook geen crimineel omdat er in de heterowereld vrouwenhandel voorkomt?
Thomas |
Het gaat om het, mag wel mag niet, en ik zet niemand op 1 lijn. Maar er is een wezenlijk verschil tussen een homofiel/lesbo en seksualiteit, das de behoefte. Dus moeten wij ons altijd aan onze behoefte toegeven, beslist niet. Als homo seksualiteit mag, zou hoerenlopen voor een vrijgezel ook mogen. Seksualiteit is een behoefte, net als geld kan zijn.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 16 oktober 2011, 11:14
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Je draaft wel een beetje door Gerrit......Heb U naaste lief zoals U zelf.....ook uw homofiele medemens........ | Ik heb mijn mede mens lief, zelfs jou ook. En wat jij prive uitspookt, dat is jou verantwoording, trouwens daar vraag ik ook niet naar. Ik wil het niet eens weten. Maar als God zegt dat iets niet goed is, ga ik niet zeggen dat het wel goed is, dat de wereld er voor kiest, moet de wereld weten. Maar het is tegenwoordig wel zo, dat de mening van de wereld telt, en niet die van God. Ik zal nooit een homofiel persoon veroordelen, maar algemeen homofolie wel. Nou ja veroordelen gaat wat ver, maar ik zet ze ook weer niet in de knuffelzone. En natuurlijk heeft iemand die zo is, er zelf niet om gevraagd. Maar ga je er je zelf aan toegeven, of ga je jezelf onthouden. En tegenwoordig wordt dat veelel gekoppeld aan seksualiteit, laat mij nu weten dat het niet levensbehoefte nr 01 is.
|
|
Naar boven |
|
|