Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 24 december 2011, 19:42
Onderwerp: Het slechtste moment van vandaag
|
|
|
COOTJE711 schreef: | Cootje houd zeker van een wijntje maar dan max 2 per dag weer 2 flessen gekregen vandaag Enne geen dagelijkse dosering.... Roken doet alleen de schoorsteen.... | O, ik dacht ook de banden van je auto
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 24 december 2011, 19:36
Onderwerp: A beautifull card for You
|
|
|
MARRY942 schreef: | Voor ons, ouweluitjes die met de Bijbel zijn opgegroeid , ja Visser, heb je gelijk...ik heb ook het liefst nog de oude vertaling.... Maar als ik zie hoeveel jeugd er in onze gemeente alleen al, gepakt wordt door de modernere versies...eventueel dan met een band erbij...hoe dat trekt...hoeveel meer er komen.....dan geef ik me over en sta lekker mee te jubelen! Ere zij God! |
Denk je nou echt dat dat komt door die band , of zo als jij het noemt de modernere versie? Ik geloof er niks van. Uit onderzoek is naar voren gekomen dat de jeugd gewoon de Waarheid wil horen. Niet meer en niet minder. en als die band niet aanwezig is in de kerk, zit er dan ook geen jeugd in de kerk? Visser die het maar liever bij het traditionele houdt en waar de kerk bijna moet worden uitgebreid omdat er zo'n groei te zien is.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 24 december 2011, 17:05
|
|
|
MARRY942 schreef: | Misschien dat er in de dikke Internet-van Dale wel een omschrijvinkje staat Visser....maar ben momenteel te lui om het voor je op te zoeken....errug he |
Nee hoor , geeft helemaal niks.
Doe voor mij maar gewoon het kerstvangelie uit Gods Woord i.p.v. het kerstevangelie uit een kerstbal.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 24 december 2011, 16:57
|
|
|
MARRY942 schreef: | Jullie zijn ook zo AAAAA-romanties he....zie de romantiek, het sprookjesachtige ervan! |
Wát is romantisch? Kan je daar een definitie van geven? Wat voor de één romantisch is , vindt een ander misschien wel niks aan. En wat die ander romantisch vindt , vindt de ander weer heeeeelemaaaaal niet romantisch.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 24 december 2011, 16:51
Onderwerp: WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1
|
|
|
....als je langskomt niet zoenen!
Heel CM belooft het je...... DAT ZULLEN WE ZEEEEKER NIET DOEN.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 24 december 2011, 16:43
Onderwerp: Wat heb je gedaan vandaag?
|
|
|
MARISKA601 schreef: | bescheidenheid siert de mens |
Kan je nagaan als we dat gezang hier moesten aanhoren. Pfffff, mot ur nie an dink'n.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 24 december 2011, 16:37
|
|
|
COOTJE711 schreef: | Wat niet is kan nog komen....... |
Als het zover komt dan hebben we goede reden om het abo acuut stop te zetten
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 24 december 2011, 16:30
Onderwerp: Het weer
|
|
|
HERMAN388 schreef: | Geeft niet Zeeland, je mag je auto bij Visser brengen, dat is zijn lievelingshobby, dus autowassen Ik breng volgende week mijn auto voor 31 december bij hem. |
Dat had je gedacht . Visser heeft wel andere hobby's. Maar weet je wat het is? Visser ZIET gewoon z'n werk.
De vriend van m'n buurmeisje kwam ook net aangereden met z'n auto , hij zegt ... ik zet hem er wel gelijk achter. Ik zeg ...prima jong , daar ligt de waterslang en daar een emmer , ga je gang. Op één voorwaarde , moet je mijn auto van binnen doen.
Visser die er op hoopt dat ie volgende week nog es toekomt aan z'n grote hobby
Laatst aangepast door
|
VISSER278
|
op zaterdag 24 december 2011, 16:33
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 24 december 2011, 16:24
|
|
|
MARRY942 schreef: | Whoooo Herman, dat wil je nie wete....
Ik zing effe: T is moeilijk bescheiden te blijven wanneer je zo knap bent als ik zo lief zo charmant en zo aardig, dat zie je in één ogenblik..... |
Wat een geluk dat die ingesproken tekst waar Frank van droomde , nog niet van toepassing is.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 24 december 2011, 15:27
Onderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
|
|
|
HERMAN388 schreef: | Lekker genieten met mijn lief want ze heeft 1 week vakantie |
Dubbele berichten Glaasje op
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 24 december 2011, 15:22
Onderwerp: Het weer
|
|
|
Lekker zonnetje. Goed weertje om nog even dit jaar de auto te wassen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 24 december 2011, 15:17
|
|
|
IKKE427 schreef: | Sorry hoor, echt raar...ik druk op ok en het bericht staat er dubbel op... |
Geft niks.... alle begin is moeilijk.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 24 december 2011, 10:06
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | OPEN EEN VOETBALTOPIC S.V.P.!!!!!!!!!!
Dit hoort niet onder het mooiste moment van de dag!!!!!!!!!! |
Het KAN zo'n mooie sport zijn.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 23 december 2011, 18:44
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Ik heb het wel gezien en gehoord. In de eerste journaals deden ze alsof er iets héél ergs was gebeurd. Dan bleek het over een dronken man te gaan die wat trappen van een keeper kreeg. Ondanks het feit dat die keeper werd wel aangevallen overdreef die ballenpakker enorm. Hij kreeg rood maar dat werd nadien ongedaan gemaakt. Dat kan dus allemaal als je ergens een zekere beroemdheid hebt bijeengesprokkeld. Mensen die zich zelf verdedigen tegenover enkele gasten die staan te zwaaien met een wapen, die eerst de boel kort en klein hebben geslagen en dan nog eens de bedoeling hadden om de mensen te beroven, hebben het veel moeilijker om er ongestraft vanaf te komen. |
Wat zou jij doen als je met je werk bezig bent en er komt zo'n halve zool die je van achteren een doodsschop wil geven? Visser, die vond dat Esteban nog best een paar trapjes meer had mogen geven.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 22 december 2011, 20:59
Onderwerp: Storingen
|
|
|
Sjonge , wat een geklaag. Is CM een uurtje uit de lucht geweest , al daaaaaaaaaagen geleden , en dan nu nog klagen hoe slechte kwaliteit pc men wel niet heeft.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 22 december 2011, 20:08
|
|
|
FRANKT627 schreef: | ja, dat was er ook maar die neem ik niet meer...ik heb ooit eens erg gemorst... |
Nou en???? Had ik pas ook , niet in de AH maar in de plaatselijke super. Had een doosje tompoucen gepakt en de volgende kwam ook mee ..... tompoucen uit het doosje , óp de vloer. Een..... doet de tompoucen weer netjes in het doosje en legt ze weer netjes terug in de stelling. Heb ze er toch maar even op gewezen dat er wel heeeel veel vieze schoenen door dat gangpad gegaan zijn op die morgen. Ze heeft ze toen toch maar weggegooid .
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 22 december 2011, 19:32
|
|
|
HANNAH810 schreef: | kies een biefstukje zonder peesjes (niet alle stukjes zijn even mals en goed bereid door de slager namelijk) kruid het vlees van te voren, zodat de smaak goed door het vlees kan trekken; zout nog niet gebruiken; dat trekt het vocht uit het vlees. doe ruim roomboter in de pan, en wanneer dit bruin is, en het schuim dus is weggetrokken leg je de biefstukken in de pan. "wandel" vier minuten met de biefstukjes door de pan, en ze zijn klaar. (je kunt door op het vlees te drukken een goede inschatting maken hoe gaar de biefstukken aan de binnenkant zijn; gaar vlees veert niet meer terug, en dan heb je "schoenzool-biefstuk) probeer de vier minuten dus aan te houden, mits het stuk biefstuk niet al te dik is. na vier minuten verandert namelijk de eiwit-stolling, en dat heeft effect op de malsheid.
kleine tip voor een lekker sausje; doe de biefstukken op een bordje en leg er een deksel of aluminiumfolie over om hen warm te houden. doe een paar lepels boursin in de pan tot deze zacht is geworden, en maak de saus op dikte met wat koffiemelk. wel gelijk opdienen, want er komt redelijk snel een velletje op. beetje champignons ernaast bakken en je kunt smullen!
veel plezier en gezelligheid, momo.
hannah.........slagersdochter |
Helemaal goed Hannah. Hoe was het nou ook alweer met die kaantjes?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 22 december 2011, 19:28
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Ik ben net terug van de AH...er lag kaas om te proeven, ook enkele vleesjes, koek was er ook en nog iets wat ik niet ken maar wel erg pikant was ...dus ik eet vandaag niet meer... |
En koffie en thee was er ook wel zeker? Makkelijk he , die appies
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 22 december 2011, 19:16
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Nee, in mijn woonplaats wordt men tenminste gewaarschuwd voor gladheid... |
En die uithaal van Esteban?? Geweldig he?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 22 december 2011, 18:47
|
|
|
MARRY942 schreef: | Mijn slechtste moment vandaag komt straks: Ik zou naar een supermooie kerstuitvoering gaan.... maarrrrr...ik hoest me eige helemaal de klere, dat kan ik die andere bezoekers niet aandoen, dusseh....bankhangen maar. (Zet wel een mooi kerst-cd tje op) |
Dat scheelt weer een tientje, misschien wel twee. Beetje offtopic dus wel.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 21 december 2011, 23:18
|
|
|
MARRY942 schreef: | Grace, laat dat maskertje van onwetenheid nou es vallen en kijk verder als je neusie lang is he.....er is zoveel dierenleed alleen al hier in nederland, laatstaan elders in de wereld. (enneh....ik dacht dat jij ook hondjes had?) Wij hebben tot taak Grace, om de schepping te onderhouden. En ik zat inderdaad krap toen ik werkloos was zonder inkomen Grace...maar ik werk nu weer 5 dagen per week...helaas nog niet fulltime, en dit is één van de eerste giften die ik (weer) kan doen...ben dr hartstikke blij mee! AMEN |
Als je nog meer giften wil doen????? Strijk nog maar eens over je hart, visser kan nog wel wat gebruiken.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 21 december 2011, 19:49
Onderwerp: kerst en nieuwjaarswensen
|
|
|
MARIANNE338 schreef: | Beste CM ers.....
Voor de laatste dagen van dit jaar...... Veel gezelligheid met elkaar.....
Voor de 365 dagen die daarna volgen.... Veel geluk, en weinig zorgen....
Herman en Marianne |
366
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 21 december 2011, 18:37
|
|
|
Vandaag kerstpakket ontvangen. Kan de voorraadkast weer aangevuld worden na dat ik vorige week een half kerstpakket van vorig jaar heb moeten weggooien. kerstpakket? Leuk , alleen jammer van die dingen die je nooit gebruikt of nooit eet.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 21 december 2011, 18:30
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Lekker verse dikke wormen moet je schoonwassen, dan in kokend water leggen...zo deden wij het tijdens de legerdienst. Het is heel voedzaam |
En was het lekker ook ?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 19 december 2011, 21:10
Onderwerp: Sucsesverhalen
|
|
|
MARRY942 schreef: | Er is hoop, hoop voor de toekomst.....(is een liedje, ik zing effe) |
Iedereen is gewaarschuwd.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 17 december 2011, 17:13
Onderwerp: Heb je wat te klagen, dan is dit jou kans
|
|
|
MARRY942 schreef: | Frank, je vat het niet.....om te vissen.....op wat dan ook.....heb je een hengel nodig...Visser, ik hoop voor je dat ze bijten in je aas, en dat je niet achter het net vist! |
Sja, ja, tsja , ja, .........die hoop koester ik al zo lang.
|
|
Naar boven |
|
|