Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 20 maart 2010, 19:44
Onderwerp: Het off-topic topic
|
|
|
TALIET435 schreef: | ik wacht op de zomurrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr |
Hey Taliet ! ! Welkom back ! maar uuuh ... "Niet wachten op de lente want dan komt ie niet" stond ooit in mijn poeziealbum ... wachten op de zomer ?? nee joh, niet doen ... lente kan zo mooi zijn, waterig zonnetje, bloesem ... planten die weer in bloei staan ... en in mei (is nog lente ) kan het al behoorlijk warm zijn hoor ...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 20 maart 2010, 19:37
Onderwerp: Stappen in Arnhem vrijdag 19 maart
|
|
|
MARIJAN072 schreef: | Bedankt voor het organiseren van deze avond, Haas! Ik vond het gezellig. Erg leuk om mensen, die je virtueel kent, in het echt te ontmoeten.
En Sussanah, ik heb je ontdekt op de foto van 23 jaar geleden. Volgens mij lig je vooraan. Je bent weinig veranderd hoor!
Nog een tip voor Chat en Cross, bestuderen jullie voor de volgende keer eerst de verkeersregels? Of zijn de regels in het noorden van land anders? Het waren zeker gezellige ritten. De dropjes smaakten ook goed. |
Allereerst dank jullie Haas en Aernoudt voor het organiseren, was leuk om ook weer nieuwe gezichten te zien Hahaha Marijan ... volgens mij ben ik inmiddels heel wat veranderd hoor ... ... kun je die foto naar mij mailen ? waar sta jij dan ? ik sta (zit g'loof ik ) idd. vooraan ... uuuh liggen zei je ???
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 20 maart 2010, 19:29
|
|
|
MARIJAN072 schreef: | Ik ga mee hoor en heb er zin in! Tot morgen allemaal!
En Bob , ik hoor wel hoe laat je bij me bent hè. |
Bob ??
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 17 maart 2010, 22:48
Onderwerp: rells hoekie
|
|
|
GRACE585 schreef: | hannah is bij mij geweest jill hahahaha hannah beetje van slag, komt van al het geplaag dan weet ze t ff niet meer |
hihihi ... moet hier ff om lachen hoor ....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 17 maart 2010, 21:37
Onderwerp: Deo Volente = leven of niet leven???
|
|
|
JILL658 schreef: | God wil er voor ons zijn en niet wij voor God.................
Jezus en God de Vader dienen ons, wij kunnen niks verdienen........ |
Ik snap er ook al geen hout van ...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 17 maart 2010, 21:32
Onderwerp: Waar Alfaromeo niet van houd.
|
|
|
ALFAROMEO918 schreef: | Op een andere site,was ik Ome Rein.
Gewoon mijn naam werd afgekort,van Rinus naar Rein.
Ome klinkt ook gezeligger vind ik. Maar terzake.
Ik hou niet van wandelen. Ik hou niet van sporten. Ik hou niet van langzaam autobestuurders,M/V. Ik hou niet van Snobs. Ik hou niet van verre Vacanties. Ik hou niet van Caravans. Ik hou niet van Stokvis. Ik hou niet van verbale intimidatie. Ik hou niet van Indoctrunatie. Ik hou niet van Absrtacte kunst. Ik hou niet van profileren. Ik hou niet van van de Boekenweek. Ik hou niet van Soaps.
Enzovoort.
Bij de Volgende Toppic,laat ik horen,waar mijn Hart,wel warm voor is. Liefs. |
Je brengt me op een idee ... ik heb weer een vraag ... namelijk waar iemand NIET van houdt ... (altijd interessant om te weten toch ? )
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 17 maart 2010, 21:22
|
|
|
JILL658 schreef: | Dat is zo geregeld............... gewoon gemeentepils drinkennnnnnnnnn dat kost geen cent............. |
Denk dat ik dat ook maar ga doen ... lekker goedkoop Of zou je ook een thermoskan koffie mee kunnen nemen ... ? hahaha
Laatst aangepast door
|
SUSANNAH475
|
op woensdag 17 maart 2010, 21:23
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 17 maart 2010, 19:42
|
|
|
[quote=HANNAH810]
Leuk he Hannah, anderen plagen ...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 17 maart 2010, 19:29
Onderwerp: beëindiging relatie, scheiding, schuldgevoel, hoe verder?
|
|
|
JILL658 schreef: | Niet alleen mannen hebben deze eigenschap ook vrouwen, hoor.
Maar gewoon een luisterend oor en een arm om iemand heen is meer waard dan vele woorden............
Jill |
haha ... moet dan opeens denken aan mijn zus ... die lijkt soms net een man ... hihi ... komt dan met goed bedoelde adviezen, waar ik helemaal niet op zit te wachten ... heb dan eigenlijk liever dat ze gewoon luistert en mijn verhaal aanhoort .... heb dat haar wel vertelt hoor dus ze doet haar best als ik een advies wil, vraag ik er denk ik wel om .... Maar zo zie je maar, zowel mannen als vrouwen hebben deze eigenschap ...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 16 maart 2010, 22:39
|
|
|
MARISKA601 schreef: | de mannen in rokken .... |
haha ... was geintje Mariska ..., je kent me toch ?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 16 maart 2010, 22:28
Onderwerp: 13 maart stappen in Groningen...
|
|
|
INKA401 schreef: | en wanneer in het westen? |
Dacht dat jouw vriendin uit het Oosten kwam ...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 16 maart 2010, 20:45
Onderwerp: Een deugdelijke vrouw!
|
|
|
MARGREET107 schreef: | Misschien is die schoonheidsbehandeling die Esther doormaakte wel symbolisch, bijvoorbeeld dat je innerlijk klaar gemaakt wordt door God voor je partner |
Was dat niet omdat Esther een belangrijke taak had ? Ze moest toch de koning voor zich zien te winnen ?? En daarmee het Joodse volk redden uiteindelijk ?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 16 maart 2010, 20:31
Onderwerp: Gezellige feestdagen!?
|
|
|
IMRE695 schreef: | Altijd weer een vraag: wat doen we met de Paasdagen, behalve 1 of 2 of 3 keer naar de kerk gaan?? |
Ik hoop dat er op de BBC weer die oh zo mooie, indrukwekkende film wordt uitgezonden "Jesus, the Passion". (Dat is overigens niet dezelfde als de overbekende "The Passion"). Misschien dat er wel een DVD ergens ligt, denk dat de verleiding dan wel groot is om die te kopen, vind die zo mooi.
Persoonlijk heb ik maar weinig met al die paasartikelen in de winkel. Wat voor christelijks zit daar dan eigenlijk in ? Nieuw leven ofzo ?? Nee, ik geloof dat Pasen het feest is van de opstanding van Jezus en wat er allemaal in de winkels ligt en het gedoe erom heen hoeft voor mij niet zo.
Het wordt voor mij ook misschien wel een bijzondere Pasen want mijn oudste broer uit Rio de Janeiro komt over ... als ik hem met Pasen niet zie wordt het de week erop ... spannend ...
Laatst aangepast door
|
SUSANNAH475
|
op dinsdag 16 maart 2010, 20:35
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 16 maart 2010, 20:15
|
|
|
CARIEN982 schreef: | Ja Susannah, ik bedoel onze dansleraar, die ons de klompendans zou leren. Is nooit iets van gekomen, ik had wel nieuwe klompen gekocht, van die mooie echte Hollandse klompen. |
haha oke dan ... Hoefde je niet te vertellen hoor ... maar kon het niet laten om te reageren .... hihi Misschien kun je iets organiseren bij topic "agenda" ... en dan een klompenleraar laten komen natuurlijk Misschien is de kabouterdans op klompen iets voor je ...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 16 maart 2010, 20:12
|
|
|
JILL658 schreef: | Ik heb nog wel een boksbal, wil je het even lenen,Sus..........
Jill |
hahaha .... lache, jammer dat ik dit stukkie nu pas lees Ja was wel een goeie geweest
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 16 maart 2010, 20:08
|
|
|
HENK710 schreef: | Oranje is veelal gelinkt aan de VVD als je naar de politieke partijen kijkt. Er is wel een kans dat VVD aan regeren toekomt, mogelijk in elk geval samen met PVV. Maar dan moet er nog wat aan zetels bij voor een meerderheid. Ben wel benieuwd of de PvdA met een dergelijke combinatie in zee wenst te gaan... Want CDA en D'66 vallen in elk geval af als kandidaten vanuit hun niet-met-PVV-willen-regeren, waarbij CDA ook nog eens uitgekeken is op PvdA na de laatste val... |
VVD en PVV ??? wat een ramp ...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 16 maart 2010, 20:03
Onderwerp: Je gaat ineens dood.
|
|
|
MAR907 schreef: | Dank jewel voor de bemoediging
Inderdaad gaat de liefde voorbij de dood. De keerzijde van de dood is: de ware liefde welke de Here Jezus in zijn verlossings werk heeft volbracht. Daarmee heeft de dood zijn kracht verloren. En dan te bedenken dat Hij er zelf bewust voor gekozen heeft om voor ons door de dood heen tegaan. Ik zou haast willen zeggen dat is ook "zelfmoord". Hij deed dat omdat Zijn Vader de mensen waarlijk lief heeft.
|
Hoi Mar,
Vind het erg voor je dat je zoiets hebt moeten meemaken. Maar als je het hebt over Jezus en zelfdoding, moet zeggen dat ik dat toch wel wat tever vind gaan. Zelfdoding is heel triest natuurlijk, zeker voor de nabestaanden en ik geloof niet dat iemand zoiets zomaar doet... meestal zit er wel een pijnlijke reden achter ... Jezus' dood vind ik een niet vergelijkbare situatie ... God (Jezus) deed dat voor ons ... omdat dat de enige oplossing was dat God en mens(-en) weer verenigd werden ... voor mij is dat een ultieme daad van liefde.
Zelfdoding heeft denk ik in veel gevallen te maken hoe een persoon in het leven staat en wat diegene heeft meegemaakt en misschien nog meemaakt. Maar uuuh ... volgens mij dwaal ik nu wel heel erg van het onderwerp af ... het ging over Deo Volente ... dat betekent toch "Zo de Here wil" ? ... maar is dat ook zo ???
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 16 maart 2010, 19:49
|
|
|
MARISKA601 schreef: | lijkt me geinig als de mannen in rokken verschijnen en de vrouwen in broeken. |
Hoezo geinig ? Heb 's winters vaak een broek aan hoor ...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 15 maart 2010, 23:05
|
|
|
RENSKE067 schreef: | waarvan??? |
Sorry, kan ik niet zeggen ...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 15 maart 2010, 23:01
|
|
|
Ik baal ff van iets ....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 15 maart 2010, 16:27
|
|
|
CARIEN982 schreef: | Tuurlijk is het wederzijds Marijan, ik vind het erg gezellig met jou hoor.
En weetje?
Hij is weer terug bij OZNJ heb ik vernomen uit een hele betrouwbare bron! |
Hij ?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 14 maart 2010, 20:58
Onderwerp: verbeter punten op cm
|
|
|
ROBBEDOES873 schreef: | Ergens snap ik het hele verhaal groepjes vorming niet... Want ik zie nergens groepjes vorming of wat dan ook maar... En al helemaal niet dat mensen bij een bepaald kamp willen horen of dat er bij worden gehaald... Beetje jammer dat dit dan wel gezien wordt. Overal waar mensen zijn zul je hebben dat sommige mensen je wel liggen en anderen niet, en er zullen altijd mensen zijn die je in meer of mindere mate liggen. Dan is er niet sprake van groepsvorming... Dan zijn het gewoon mensen die elkaar liggen... En net als wat Arjan ookal aangaf, ik zie dat kliekjes vormen niet zo gebeuren.... En wat mezelf betreft ik hoor niet bij een kliekje, ik ben geen kliekje en ik ben gewoon mezelf.... Niet altijd handig in men uitspraken en ook niet altijd even netjes, maar doe dat omdat ik ik ben... |
Mooi verwoord Doessie ... Ik wil er nog wat aan toevoegen ... weet nog dat ik in december 2008 een mail kreeg van een vrouw die het idee had van groepjesvorming, maar ik heb haar gezegd dat ze welkom was op de Christmas Party die destijds gehouden werd ... dat heeft ze gedaan en ze hoort er helemaal bij. Het komt misschien over soms als groepjesvorming, maar ik hoop binnen C.M. maar 1 groep te zien, namelijk de groep van mensen die gelooft in het offer van Jezus Christus, dat is toch uiteindelijk wat ons samenbindt ... of niet dan ? En ja ... ik ervaar zelf ook dat ik met de een beter op kan schieten dan de ander of dat je met sommige mensen meer gemeen hebt dan anderen ... volgens mij is dat gezond, dat heeft elk mens. Eerlijk gezegd Chat vind ik jouw verhaal over groepsvorming erg negatief ...wat ik al eerder schreef .... volgens mij is er ruimte voor een ieder, maar dat wil nog niet zeggen dat je het dan ook eens bent met een ieder...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 14 maart 2010, 20:46
Onderwerp: Voor jou!
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Lieve Susannah,ik wens je zoveel kracht toe dat je zelfvertrouwen en eigenwaarde dusdanig mag groeien dat je je gesterkt voelt in je mening over/van het juiste Godsbeeld. Die groei gaat met stapjes,neem de tijd,neem de rust........ |
tnx Leanne ! !
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 14 maart 2010, 20:42
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Ik begrijp dat ik hier even mag zeuren ......
Ga ik even zeuren over het volgende:
Er worden veel dingen door CM georganiseerd; Tangoworkshop voor twintigers en dertigers. Speeddate van 25 tot 45 jaar. Singlevakantie van 35 tot 45 jaar.
Ik ben 54! Ik ben bijna bang dat er voor mijn leeftijdscategorie een busreisje georganiseerd gaat worden!
Willemijn |
haha ... een mens is zo oud als hij zich voelt hee ... 'k Denk echter niet dat ze die leeftijd toelaten ... helaas Willemijn Moet eerlijk zeggen dat ik die grens van 45 jaar niet snap, iemand wel ?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 14 maart 2010, 17:58
|
|
|
SOLAFIDE630 schreef: | ja......maar Sus heeft een speciaal probleem met haar Godsbeeld, dacht ik te hebben gelezen al geruime tijd geleden....en dat is voor haar natuurlijk moeilijk dan....... |
Dat heb je goed Sola, gelukkig ervaar ik Gods liefde in mijn leven, maar sommige dingen vat ik anders op dan het bedoeld is. Met name als ik het niet met een mening of iets eens ben, komt de mening van de ander (of het beeld dat ik daar bij dan krijg) heel sterk naar voren, soms zo sterk dat mijn eigen mening, mijn eigen denkwijze daarover naar de achtergrond verschuifd; en ja dan komt idd. soms de angst dat het beeld wat ik normaal gesproken van God heb verandert in dat verkeerde godsbeeld.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 14 maart 2010, 17:47
|
|
|
WILMA729 schreef: | Een mooi gedicht. Mij spreekt het aan. En Suuus, je hoeft het niet alleen uit te vogelen. God weet best hoe jij je voelt. Hij kent je, en neemt je bij de hand, al voel je dat niet elke dag. |
Aaaah Wilma, wat zeg je dat toch mooi Thanks !!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 14 maart 2010, 17:46
|
|
|
HANNAH810 schreef: | vogeltjes vliegen naar Boven, suus!! |
I know Hannah ...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 12 maart 2010, 20:05
Onderwerp: 13 maart stappen in Groningen...
|
|
|
JILL658 schreef: | Volgende week zaterdag dan Inka in Arnhem? Pieter en Annette komen ook
Jiil |
Hee Jill, wel opletten he, het stappen in Arnhem is op vrijdag toch, en niet op zaterdag ... Ik heb i.e.g. vrijdag 19 maart staan
|
|
Naar boven |
|
|