Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 26 augustus 2012, 21:47
Onderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Heb je die dingen wel eens gezien?Na je veertigste is dat niet het meest charmante kledingstuk
Gelukkig kan ik zelf de achterkant niet zien  |
Euh Zijn die dingen ooit charmant geweest dan
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 26 augustus 2012, 21:46
Onderwerp: Het slechtste moment van vandaag
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Jullie zijn lief Ik heb vanmiddag die nieuwe momenten gemaakt,ik heb er al zoveel,zo lang van mijn moeder kunnen genieten.......dankbaarheid........
en toch doe ik steeds schietgebedjes om genezing omdat ze graag 100 wil worden |
Begrijpelijk!! Wie wil er niet als het goed is zo lang mogelijk zijn/haar ouders houden?
Sterkte ermee....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 26 augustus 2012, 21:44
Onderwerp: Twaalf september stemmen
|
|
|
ROELANDE345 schreef: | ja al weer afgezet  |
daarom maar niet eens aangezet
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 26 augustus 2012, 21:42
|
|
|
JOL252 schreef: |
zo het komt wel weer goed met me... even afreageren  |
Komt goed meissie
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 26 augustus 2012, 21:41
Onderwerp: Twaalf september stemmen
|
|
|
ROELANDE345 schreef: | oke dan maar kijken he |
Daar wordt je over het algemeen ook niet wijzer van Men stampt de een nog harder de grond in dan de ander... er worden bergen belooft maar niet nagekomen
Pfffffff tis een ratjetoe
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 26 augustus 2012, 21:38
Onderwerp: Dit vraag ik me af vandaag..
|
|
|
ANNA415 schreef: | Omdat ie geen koffie lust  |
Nah dan had ik het als nickname moeten nemen Tja laat ik nu geen nickname hebben
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 25 augustus 2012, 19:34
Onderwerp: Met elkaar afvallen?
|
|
|
MAMALOE463 schreef: | Ach dat is een kwestie van wennen en tanden op elkaar, en dat kunnen wij vrouwen  |
Ken ik best heeeeeel goed Maar in mijn lijf komen geen shakes meer Heb een poosje herbalife gedaan kost klauwen met geld en werdt er op een gegeven moment zo van... Nee laat mij maar weer proberen structuur, regelmaat en weer anders te gaan eten dan komt het vast wel goed
Enne ik eet zelden chocolade dus dat is het zeer zeker niet.. en niet omdat ik het niet lust maar als ik het heb ken dan nie stoppen moet het op en dat heb ik zelden met iets maar met chocolade
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 25 augustus 2012, 19:30
Onderwerp: Het weer
|
|
|
STEENTJE178 schreef: | Logisch......dat eerste had ge nie moeten zeggen nie....... Zo ziet ge wat ervan komt  |
Nah met dat ik het schreef werdt het al weer droog vremdig dat weer weer eens.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 25 augustus 2012, 19:28
Onderwerp: rijkdom
|
|
|
CARMEN073 schreef: | 2 teksten in Openbaringen spreken over rijkdom:
Op 2: 9 "Ik weet uw verdrukking en armoede, hoewel gij rijk zijt..." Op 3: 17 " Omdat gij zegt: Ik ben rijk en ik heb mij verrijkt en heb aan niets gebrek, en gij weet niet, dat gij zijt de ellendige en jammerlijke en arme en blinde en naakte, raad Ik u aan van Mij te kopen goud, dat in het vuur gelouterd is, opdat gij rijk moogt worden, en witte klederen, opdat gij die aandoet en de schande uwer naaktheid niet zichtbaar worde; en ogenzalf om uw oogleden te bestrijken, opdat gij zien moogt."
(Ik weet het; ik mag geen bijbelteksten aan elkaar plakken, maar anders wordt ut zo'n lap tekst. Het tussenliggende stuk zit ergens achter in je bijbel.
In de 1e tekst spreekt Jezus tegen mensen die hoewel in materiele zaken arm, in geestelijke zaken rijk zijn. In de 2e tekst lijkt het omgekeerde aan de hand te zijn.
Wat ik mij afvraag is, vooropgesteld dat je geestelijke rijkdom apprecieert, hoe verkrijg je die? Welke keuzes maak je in het leven van iedere dag waarbij je denkt aan je (toekomstige) geestelijke rijkdom? Waar en voor wie leef je eigenlijk?
Of; om met CM taal te spreken: welke doelen of dromen streef je na in je leven? |
Mooi topic... Maar moet er even rustig mijn gedachten over laten gaan..
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 25 augustus 2012, 19:27
|
|
|
STEENTJE178 schreef: | Wow..... daar wordt je dan stil van,idd. Voor het meisje is het feest aangebroken, maar voor de "achterblijvers" lijkt me dit zo zwaar, zo niet te begrijpen, het past zo niet in onze denkplaatjes.... Hopelijk is haar getuigenis een grote troost voor de mensen die ze moest achterlaten. Sterkte en Troost toegewenst voor iedereen om haar heen. (dus zeker ook voor jou, Erika ) |
Ze was een grote troost voor haar ouders en zus... Ouders en zus waren ook rustig, je kon merken dat er tuurlijk verdriet en verlies is maar ze weten zich gedragen en dat hun dochter veilig in Jezus armen is en wat is het mooi en goed om dat te weten!! En idd ook een troost voor mij! Als volwassene was ik wel eens jaloers op dat meisje hoe ze zo kon leven en geloven een voorbeeld voor velen... JE zag het ook hoe ze er bij lag.. met een mooie glimlach om dr mond....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 25 augustus 2012, 18:13
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Hedde gij nattigheid gehad dan Ikke tot op heden niks komma nul Maar euh aan andere kant van het dorp een hoosbui Ik woon echt aan de goede kant  |
Euh correctie Het hoost
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 25 augustus 2012, 18:13
|
|
|
Slechtste moment of moeilijkste Zo te moeten gaan condoleren bij een 17 jarig meisje dat de strijd tegen kanker heeft verloren!
Twee jaar geleden de ziekte geconstateerd... ze droeg het zo sterk en dapper doorging alles zonder klachten... Een meisje dat vertrouwde op haar Heer en wist dat wat er gebeurde goed was! Ze mocht getuigen en kon daardoor haar ouders en zus tot hulp zijn in het feit dat zij moest gaan sterven... Hoe mooi maar ook hoe onnoemelijk zwaar!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 25 augustus 2012, 18:08
|
|
|
ROELANDE345 schreef: | Denk dat ze het weer van het midden van het land voorspeld hebben
 |
Hedde gij nattigheid gehad dan Ikke tot op heden niks komma nul Maar euh aan andere kant van het dorp een hoosbui Ik woon echt aan de goede kant
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 25 augustus 2012, 13:00
Onderwerp: Alleen voor vrouwen......(anders zeuren de mannen weer)
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Tja, dan zijn er nog een paar vraagjes over. Hoe hoog is haar bankrekening bv....Is ze bereid te verhuizen... |
Enne waarom moet ZIJ verhuizen en niet hij???
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 25 augustus 2012, 12:18
Onderwerp: Alleen voor vrouwen......(anders zeuren de mannen weer)
|
|
|
ROELANDE345 schreef: | maar.......vrouwen horen toch in de keuken  |
tssss er zijn mannen die dat willen ja maar dat is dan dus niet mijn potje/pannetje hoor ik wil wel een man die ook eens lekker in de potten roerd
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 25 augustus 2012, 12:15
|
|
|
ROELANDE345 schreef: | oh ja vreselijk was dat altijd als er weer eens een luizen had. Die tijd heb ik gehad gelukkig sterkte ermee |
Ieuw hou op krijg altijd al jeuk als het over die beessies gaat Mijn slechtste moment?? hum eerder slechte dagen nek en schouder spieren doen zo'n pijn dat ik steeds hoofdpijn krijg Maar goed zal ook wel weer een eind aan komme zegge we maar
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 25 augustus 2012, 12:13
Onderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
|
|
|
STEENTJE178 schreef: | Ga je nu al weer weg dan??  |
Weet je steen... Ze kan nie met ons en nie zonder ons
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 24 augustus 2012, 17:16
Onderwerp: WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Is voor mij juist beter!!! Zou dolgraag naar Preston Palace of de Bonte Wever gaan....maar voor mij een gevaarlijke plaats...(maar gun dat je wel hoor) Precies een plekkie voor mij!!!! Maar ik ken mezelf...dan gaan alle remmen los... Alleen al het idee dat ik in de avond ZOMAAR...aan het softijs kan.... Vanavond hier....uitsmijterdag...en zolang mijn voorraadkast maar geen lopend buffet is komt het wel goed... |
Nou weet je ik kom ook van alles aan dat weet je...' maar ben echt nauwelijks aangekomen.... gewoon elke dag lekker zwemmen en baantjes trekken verbrand je calo en rietje weer
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 24 augustus 2012, 10:13
|
|
|
MAMALOE463 schreef: | Goedzo dat zijn wijze woorden! En natuurlijk zul je ook hierin je dipjes en zwakke momenten hebben, maar daarin moet je ook niet te streng zijn voor jezelf, ti's moeilijk maar je gaat het redden, dat heb je gezien met die 20 kilo die je bent kwijt geraakt, topprestatie  |
Ja dat was het maar nu weer zien te proberen helppppppppppp
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 24 augustus 2012, 10:11
|
|
|
VISSER278 schreef: | Hoe was het ook alweer ...goeie raad is duur?
Nou , ik volg het van harte op hoor . Ik gun em weer een hele goeie vakantie.  |
JE mag best gewoon toegeven dat je geen zin meer hebt om te fietsen en dat dat ding weer op stal gaat voor een jaar
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 24 augustus 2012, 10:10
|
|
|
Pffffffff na een paar dagen lekker relaxen weer geconfronteerd worden met fagelijkse leven was vouwen en strijken boodschappen doen en bedenken wat te eten mn koppie is leeg heb geloof geen fantasie meer
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 24 augustus 2012, 10:07
Onderwerp: WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1
|
|
|
NA een paar dagen vakantie en gewoon steeds kijken wat er van je gading was bij het buffet weer zelf bedenken wat ik ga eten pfff wat een tegenvallerrrrrrrr
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 23 augustus 2012, 21:28
|
|
|
MAMALOE463 schreef: | Erika, even een vraagje, heb jij je weleens laten testen op je schildklieren of dat die goed functioneren? Ik heb zelf altijd in de zorg gewerkt, maar had daar bij mezelf nooit aan gedacht, heb hetzelfde probleem gehad als jij, ik sportte als een gek, en ook zware sporten, krachttraining e.d en hardlopen, spinning, maar ik viel geen grammetje af helemaal niets, toen adviseerde de sportleraar om me te laten testen op de schildklieren, dat had ik gedaan, maar daar kwam ook niets bijzonders uit de bus. Later bleek dus dat mijn medicijnen die ik een halfjaar daarvoor had geslikt, de boosdoener waren, die leggen je stofwisseling nagenoeg stil en dat kan wel tot een jaar duren voordat dat weer goed komt. Vandaar dat ik nu met Cambridge bezig ben, want dat is het enige voor mij om van dat plateau af te komen, als ik die 6 à 7 kilo maar kwijt ben, dan lukt het mij welweer met sporten erbij want ik sport bijna iedere dag. |
Mijn schildklier is denk in mijn leven al keer of tien onderzocht! Een maand geleden nog met gelijk allemaal andere stofjes, daar komt niks uit alles is goed... en toch is afvallen een heel groot probleem... Maar ik ga het wel weer winnen hoor!! Heb de afgelopen 1.5 jaar al zoveel overwonnen en gewonnen dat ik deze strijd ook weer aan kan gaan maar zwaar gaat het worden!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 23 augustus 2012, 20:13
|
|
|
ANNA415 schreef: | Dat heet migraine  |
ja weet het zit nog op maar voor hoelang geen idee
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 23 augustus 2012, 19:41
|
|
|
Waarom een mens pijn in zijn hoofd krijgt zodra die lekker gaat ontspannen in de vakantie Soms wilde ik dat we reserve lichaamsdelen hadden
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 23 augustus 2012, 19:40
|
|
|
MARISKA601 schreef: | het slechtste moment voor heel cm:
ik ben er weer;) |
Denk je alles gehad te hebben kom je terug van vakantie is maris er weer
Welkom Maris en gedraag je he
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 23 augustus 2012, 19:36
Onderwerp: Vakantie 2012
|
|
|
Net terug van 4 dagen de bonte wever in Assen Nu al heimwee erna moet zelf weer eten koken,wassen, afwassen en bedenken wat te eten ach ja het leven is hard
|
|
Naar boven |
|
|