ChristianMatch

Forum

Berichten van GERRIT084
Ga naar pagina Vorige 1 ... 62 63 64 65 66 67 68 ... 74 Volgende
ChristianMatch forum index » Berichten van GERRIT084
Auteur Bericht
GERRIT084 (65)

BerichtGeplaatst: zaterdag 29 oktober 2011, 16:22
BerichtOnderwerp: doop en uitverkiezing.

ANNETTE050 schreef:
Feiten: de doop is een teken, ingesteld door de Here Jeuzs.
het teken dat je samen met Jezus gestorven en opgestaan bent.
Het woord 'baptizo', dat in het N.T. gebruikt wordt betekend 'onderdompeling'! De doop door besprenkeling is nergens in de Bijbel te vinden.

Ik vind al die nieuwe belevingen en vertalingen maar niks.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GERRIT084 (65)

BerichtGeplaatst: vrijdag 28 oktober 2011, 22:17
BerichtOnderwerp: Welke partij stem je op en waarom?

THOMAS968 schreef:
Toen Duisenberg de gulden aan de mark koppelde en de economieen meer en meer samensmolten, was dat al zo. Met de Euro al helemaal. Wat mij betreft is daar niks mis mee. Economisch zijn we al lang een Bundesland.

Thomas, heeft dit ook nooit aan zijn grootvader verteld.

Heb jij zijn fiets nog gezien, Pieter?

Op 3 letters na, zit dat land al in mijn achternaam verwerkt, en werd ik er vroeger mee geasosieerd (toen werd ik er Huilende smiley, smiley in tranen van) nu Verlegen lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084 (65)

BerichtGeplaatst: vrijdag 28 oktober 2011, 21:40

PIETER649 schreef:
welja joh, wij draaien nu toch ook al op voor het grootste gedeelte van die ellende in zuid-europa, dan maken die paar hollandertjes meer of minder ook geen fluit meer uit Boze smiley

(als jullie maar niet denken dat het hier luilekkerlnd is, je zult hier gewoon keihard moeten werken, je eigen broek moeten ophouden en zeer vlot moeten integreren )

Jullie hebben nou toch je zin Smiley die vol vragen zit een groot Duitsland, okee het heet nog europa, en we hebbe de eu nog, maar nog effe en we betale met marken.
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084 (65)

BerichtGeplaatst: vrijdag 28 oktober 2011, 21:11

PIETER649 schreef:
als de SP aan het bewind zou komen in jullie bananenrepubliekje, verwacht ik eerder dat de gemeente hier om opvangplaatsen voor vluchtelingen zal gaan vragen Geschokte, onthutste smiley

hetzelfde is overigens heel goed mogelijk als den SGP aan den macht zou komen Verraste, verbaasde smiley

Geen slecht plan dus Geschokte, onthutste smiley alles naar ons oosterburen Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084 (65)

BerichtGeplaatst: vrijdag 28 oktober 2011, 21:08
BerichtOnderwerp: De man vervult niet zijn rol

EVA685 schreef:
Maar ook geldt....vrouwen hebt u man lief Twijfelende smiley Knipoog smiley

Wat waren de vrouwen van vroeger toch wijs he. Verlegen lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084 (65)

BerichtGeplaatst: vrijdag 28 oktober 2011, 21:02

GERRIT084 schreef:
Tja ze motte nu wel, door hun gaat het hele feest door in de kamer, okee dan die ene maar zonder de G. Coole smiley met zonnebril

Maar das ook niks, moet ik straks weer aan de grens gaan staan met een spandoek Welkom terug Verlegen lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084 (65)

BerichtGeplaatst: vrijdag 28 oktober 2011, 21:00

PIETER649 schreef:
ik wil je droom niet verstoren Gerrit... Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
maarre... de SGP heeft wel degelijk VOOR gestemd om Mauro uit te zetten.

Tja ze motte nu wel, door hun gaat het hele feest door in de kamer, okee dan die ene maar zonder de G. Coole smiley met zonnebril
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084 (65)

BerichtGeplaatst: vrijdag 28 oktober 2011, 18:56

THOMAS968 schreef:
Dit gaat wat ver. Toen ik gedoopt werd, zal ik een paar weken geweest zijn. Mooi feest voor de familie, Beppe helemaal vertederd en zo. Ik kende als babysmurf waarschijnlijk als grootste verlangen de melk van mijn moeder. Mijn ouders hebben zich echter wel aan de doopbelofte gehouden. Ik kan het me niet herinneren maar ik ben er zeker van dat ik niet aan jouw eis voldeed.

Thomas, ben ik nu niet gedoopt?

Natuurlijk wel Woedende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084 (65)

BerichtGeplaatst: vrijdag 28 oktober 2011, 18:48

COOTJE711 schreef:
Zo deze topic weer eens afgestoft..... Het is wel geen stem tijd maar toch......

Mariska, deze opmerking vind ik onzin. Bijna iedere SGP vrouw stemt gewoon zelf of anders wordt er uit praktisch oogpunt voor hen gestemd.
Een hele enkele uitzondering heeft jou genoemd standpunt.
SGP ken ik juist als dè vrouwvriendelijke partij. Denk aan het standpunten; gezin en prostitutie....

Een ander punt is dat het grootste gedeelte vind dat de vrouw niet in de regering hoort als tweede kamerlid of gemeenteraadslid.
Dit kan me geen reet schelen en ga er ook geen ruzie over maken.

Wat ik wèl vind dat het tot nu toe de meest betrouwbare parlementariërs zijn en neem me petje af want reken dat het niet makkelijk is als christen om consequent en met verstand in de politiek te zitten!!!

Cootje een echte sgp fan!! Lachende smiley

Mijn stem gaat de volgende keer ook naar de sgp, wrom? Simpel, dat geval waar ik nu op had gestemd, stuurt net de verkeerde terug naar huis. Iemand die zonder dat hij, een reintergratie cursus heeft gedaan, beter Limburgs praat als iemand die er vandaan komt, en er geboren is. Zelfs een Hollander kan hem verstaan.
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084 (65)

BerichtGeplaatst: vrijdag 28 oktober 2011, 18:40
BerichtOnderwerp: Hersenoperatie op tv

COOTJE711 schreef:
Absoluut kundig om wat er gebeurd en vaak ook goed als er mensen meegeholpen worden.

Mensen moeten ergens mee vermaakt worden om het uit te zenden... Boze smiley Knipoog smiley

Ja, en in deze ook, het schijnt dat ze de hersenen hebben vermaakt Zieke smiley
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084 (65)

BerichtGeplaatst: vrijdag 28 oktober 2011, 12:18

CHATULIEM619 schreef:
Seksuele geaardheid is bij ons nog steeds een reden niet te trouwen.

Met alle respect, maar ik zet toch wel wat kantekeningen bij een hoop uitspraken die er op forum gesteld worden. Eerst wordt er aangegeven dat jullie niet onder of vanuit de wet leven, maar uit die van de genade. En jullie niet angstig zijn voor de zonde, omdat je uit de genade leeft. Dan is mijn vraag, geld dit dan niet voor je homoseksuele of anders levende mede mens. Die voor zich zelf, ook gedoopt wenst te worden, ongeacht wat zijn zonden ook zijn mogen. Vooralsnog zegend de mens niet maar God. Als voorganger/dominee vraag je aan God om een persoon te zegenen of op te nemen als zijn kind. En volgens mij weet God meer dan alle voorgangers/dominees en weet ik veel nog meer. Dus Hij vraagt ook aan jullie geen voorselectie. Hij maakt zelf wel uit wie te zegenen en wie niet.

Laatst aangepast door
GERRIT084
op vrijdag 28 oktober 2011, 12:27
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084 (65)

BerichtGeplaatst: vrijdag 28 oktober 2011, 11:51

ERIKA129 schreef:
Heeft niks met mijn haarkleur te maken Woedende smiley
Mannen kunnen ook ervan leren hoe hopeloos hun hersens soms zijn Clown smiley Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Kan best zijn, maar wij hebben ze tenminste Engeltje smiley
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084 (65)

BerichtGeplaatst: vrijdag 28 oktober 2011, 11:43

ERIKA129 schreef:
Geschokte, onthutste smiley Ik dacht voor mannen Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Geschokte, onthutste smiley volgens mij wisten ze het vooraf al, stond in gidsen en kranten he Geschokte, onthutste smiley hersen operatie bij een man Lachende smiley
Geeft niet hoor, wat was de kleuren variant ook weer, van je haar Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084 (65)

BerichtGeplaatst: vrijdag 28 oktober 2011, 09:48

COOTJE711 schreef:
sensatie noemen ze dit toch met een moeilijk woord Smiley die vol vragen zit Smiley met dichtgeplakte mond

Hoezo sensatie Smiley die vol vragen zit wellicht was het een leerprojeckt voor vrouwen, om te zien hoe hersens er uit zien Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084 (65)

BerichtGeplaatst: vrijdag 28 oktober 2011, 09:34

MARIAN519 schreef:
Ik volg het even niet meer?

Het ging hier toch over doop en uitverkeizing?
Is de seksuele geaardheid een reden om niet gedoopt te worden?

Het lijkt mij juist van wel, in de hoop voor de gedoopte dat hij celibair verder gaat leven, zonder die seksueleigenschap, dan alleen vienden voor het leven.
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084 (65)

BerichtGeplaatst: vrijdag 28 oktober 2011, 09:14
BerichtOnderwerp: Sex voor het huwelijk

MARIAN519 schreef:
En dit valt allemaal onder sex voor het huwelijk? Clown smiley wowsie... Gefrustreerde smiley
tell me...wat heeft dit dan met een huwelijk te maken? Smiley die vol vragen zit Smiley met dichtgeplakte mond

Ik denk een soort van droogzwemmen! Gefrustreerde smiley voor dat je verdrinkt, in een soort van, het water staat me tot de str.. keel huwlijk Zieke smiley
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084 (65)

BerichtGeplaatst: donderdag 27 oktober 2011, 22:20
BerichtOnderwerp: Heeft de dominee gelijk?

MARISKA601 schreef:
het topic heet: heeft de dominee gelijk?
het gaat er meer op lijken dat er iemand anders gelijk wilt hebben.

en men gaat hier absoluut off topic.

Das toch ook een soort, dominee Smiley die vol vragen zit
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084 (65)

BerichtGeplaatst: donderdag 27 oktober 2011, 18:39
BerichtOnderwerp: Heeft de dominee gelijk?

CHATULIEM619 schreef:
Er is nog een ander topic over dit onderwerp: welke rol je opvoeding speelt voor de rest van je leven. En iedereen wordt op een bepaalde manier gevormd. Je stelt me een persoonlike vraag, ben jij mishandeld door je vader? En dan kan ik zeggen, de korte tijd dat ik hem gekend heb, heeft hij mij nooit mishandeld. Ik heb altijd een hele goede band gehad met hem.
Wat ik probeer duidelijk te maken, is, dat je doelbewust bezig bent de evangelische beweging in een kwaad daglicht te stellen en daar ga ik tegen in. De video's die je hier toont, zijn bewust geplaatst om anderen te laten zien hoe extreem "wij" zijn. Ik probeer je er voortdurend op te wijzen, dat dit zeer extreme voorbeelden zijn, en dan ga je mij persoonlijk aanvallen. En niet mij alleen, iedereen die het niet met je eens is, krijgt een sneer. Je hebt geinsinueerd dat ik seksverslaafd was en nu insinueer je weer, dat ik door mijn vader mishandeld ben. Je hebt een vreemde vorm van discussiëren Shanita.

Volgens mij heb ik het al eens gezegd, maar ik kan haar reactie enigsinds wel een beetje voorstellen. Ik wel, niet iedereen heeft een goede band met zijn/haar vader gehad. Ik wel, maar om God te vergelijken met mijn aardse vader, niet echt. Vind ik trouwens ook geen vergelijk, misschien ligt dat ook een beetje in delijn van je geestelijke opvoeding. En ook niet alle trauma,s zijn het zelfde, de een verwerk je sneller dan de ander, en er zijn er die je nooit verwerkt. Een beetje begrip naar elkaar mag ook wel eens, en sommige dingen moet wij ook niet te persoonlijk opvatten. Ik heb het ook gedaan, en had ook weinig tot geen begrip voor anderen. Zeker of ook richting u, wand zelfs die rotopmerking van mij aan jou adres begin dit jaar zit mij vaak nog dwars. Voor mij is God, ten alle tijden God.
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084 (65)

BerichtGeplaatst: donderdag 27 oktober 2011, 18:08
BerichtOnderwerp: Donor week

SHANITA130 schreef:
Hoi, ben het met heel veel met je eens, bijna alles.

Over die klasse behandelingen. ik kan mij nog herinneren, dat zo'n jaar of 20 geleden, dan had je particulier verzekerd en ziekenfonds.
Ja, en het was algemeen bekend dat 'particuliere verzekerden beter werden behandeld. Want die moesten bijvoorbeeld bij elke huisartsenbezoek betalen. de ziekenfonds patiënten, daar kregen huisartsen een bepaald bedrag per jaar voor. Of ze nu nooit kwamen, of heel vaak. En ook, als je dan naar een ziekenhuis werd doorverwezen voor een eenvoudig hartfilmpje, kon je als particulier verzekerde zo eventjes 500 gulden vooruit betalen aan het ziekenhuis.
En als ziekenfondsverzekerde hoefde je helemaal niets te betalen.

Als het toen zo was, waarom zou dat nu niet zo zijn? Of erger nog.
Worden Amerikaanse toestanden, denk ik.

Ik heb ook iets uit de media gehoord, dat arme mensen in Brazilië werden ontvoerd naar een ziekenhuis en daar wakker werden met een litteken, daar waar de nier(en) zit(ten). En dan konden ze weer gaan. Kregen dus niets vergoed. Ja, een verslaggever schreef dat, jaren geleden eens gelezen, weet niet eens meer welk blad. zo een blad als de Times, zoiets.

Ik ben ook geen voorstander van donatie. Redenen zijn die je beschrijft hier.

Ja, of als het zo zal worden als in Denemarken, ja, dan is er de kans dat ik het uit luiheid zo zal laten. Ik heb het niet zo op met administratie en formulieren invullen.

Waar het mij hoofdzakelijk omgaat is, dat iedereen in zijn/haar waarden moet worden gelaten. Ook als je er nu niet voor kiest, niet gelijk laten registreren. Wat ook weer zijn nadelen kent, stel ik laat mij registreren als; niet beschikbaar voor donor afgifte. Sta je in de computer geregistreerd, je krijgt een ongeluk mijn familie weet na een laatste gesprek dat ik wel voor ben. Nu hebben ze iets nodig, en mijn familie zegt doe het maar, moet er waarschijnlijk een rechter aan te pas komen, om mijn registratie ongedaan te maken. En dan is de tijd verstreken en zijn ze wel telaat. En net wat jij dus ook aangeeft, geen vertrouwen, ook niet in de administratie, of in mijn geval juist niet in deze.
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084 (65)

BerichtGeplaatst: donderdag 27 oktober 2011, 17:50
BerichtOnderwerp: Sex voor het huwelijk

BRIGIT826 schreef:
ik ben er 3 tegen gekomen terwijl ik pas net volledig lid ben geworden en dan ga ik toch m'n bedenkingen krijgen bij deze site

Dat ligt niet aan de site, maar meer aan ut gedrag vant haantje Smiley met dichtgeplakte mond
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084 (65)

BerichtGeplaatst: donderdag 27 oktober 2011, 14:13

WILLEMIJN232 schreef:
Je mag me op mijn woord geloven dat ik wel weet waar ik het over heb hoor......je kan me gerust een ervaringsdeskundige noemen.....en zeker niet ongenuanceerd.....
Ik merk dat jij gewoon niet anders wilt denken...en dat is heel wat anders dan voor andere meningen open staan, laat staan er over denken dat het niet zo is als jij wel denkt.......en ik weet uit de praktijk dat het wel zo is als dat ik het vertel.......

Ik geloof best dat jij overtuigt bent, van jou ervaring, maar ik ken u niet. En het blijft voor mij allemaal vaag, en zolang het vaag blijft, blijf ik twijfelen. De ervaringen van u, of die ik hoor uit de media, nemen mijn twijfels echt niet weg. Wat de goede bedoelingen ook zijn. Ik ben niet achtelijk, en zie nog steeds de verschillende klasse behandelingen. Zelfs bij de dorpsdokter, en het streek ziekenhuis. Als je aanzien hebt, sta je boven aan de lijst voor behandeling, en moet ik dan alleen de goedbedoelde meningen aanhoren ter bevordering van de wetenschap? Beslist niet, over me dead boddy. En voorzeker die laatste niet.
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084 (65)

BerichtGeplaatst: woensdag 26 oktober 2011, 23:51
BerichtOnderwerp: WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1

ERIKA129 schreef:
Doperwten of te wel rolsodemieters Smiley met dichtgeplakte mond met piepers en een zelf gebakken vissie Kwijlende smiley

Kijk eens aan Geschokte, onthutste smiley toch nog verstandig geworden Smiley die vol vragen zit
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084 (65)

BerichtGeplaatst: woensdag 26 oktober 2011, 23:45

WILLEMIJN232 schreef:
Nou Gerrit, je hebt er wel allemaal meningen over die je een beetje ongenuanceerd op het forum deponeert.......terwijl je iets hebt van 'horen zeggen'.......

Heb jij al iets gedoneerd dan, of ben jij nu ook iets aan het door geven wat anderen al lang hebben gedaan?
En waarom zou ik de mening, of nieuws uit de media niet moeten geloven? En wat jij en anderen zeggen, wel als betrouwbaar en eerlijk moeten accepteren. Voor mij is dat ook wat jij nu doet ook, ongenuanceerd, iets doorgeven.
En zo gaat het uitlopen in een ongenuanceerd, ik heb gelijk debat. Dan rest mij nog 1 ding, ik ben nog steeds niet, overtuigt van een veilig registratie systeem, ter bevordering van het donorschap.
Ik houd het nog steeds op, mijn familie weet, wat mijn laatste wens is, en verder ga ik niet.
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084 (65)

BerichtGeplaatst: woensdag 26 oktober 2011, 21:16

ANNETTE050 schreef:
k Vind het raar, reality t.v. heeft zijn grenzen.
Dit is voor kijkers sensatie, terwijl het voor die man heel anders is.
Ook raar dat de opererende artsen tijdens de operatie vragen kunnen beantwoorden...hopelijk heeft die man een koptelefoon op met een rustgevend muziekje.
Een bevalling vind ik ook verkeerde reality t.v.

Een bevalling lijkt mij ook niet echt rustgevend.
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084 (65)

BerichtGeplaatst: woensdag 26 oktober 2011, 20:44

RENATE619 schreef:
Ik vind het prettig dat je op het onderwerp reageerd, maar daarbij vind ik wel dat een ander ook de ruimte moet krijgen om te kunnen reageren. Ongeacht zijn/haar kennis van de geschiedenis ervan. Graag wat respect voor de ander!

Maar van dat wederzijdse respect kan ik van jou kant eigenlijk ook bitter weinig vinden. Ten eerste gaf ik aan (nog) geen voorstander te zijn van donor worden, en al helemaal niet (later) te laten registreren dat ik niet wilde. Vervolgens moest ik met feiten komen, dan doe je het, en is het ook niet goed. Wellicht heb je die progamma,s niet gezien, of helemaal geen weet dat het ooit uitgezonden is. Maar dat neemt niet weg dat ik dus helemaal uit me nek praat. En dat andere, over de zwervers is in een actualiteiten progamma geweest. Niet van de EO of family7, maar er zitten ook andere wereldse zenders op je tv.
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084 (65)

BerichtGeplaatst: woensdag 26 oktober 2011, 13:19

En dan nog zo,n simpel voorbeeld is, de spermabank, indertijd werd je priveci gewaarborgd. Lekker waarborg was dat, we hebben in het verleden al progamma,s gehad op tv, donorbaby zoekt biologische vader.
In Amerika zijn al zwervers vermoord, die stonden geregistreerd bij de bloedbanken, met hun bloedgroep. Die men later langs de weg vond, waar organen waren verdwenen. Wie weet wie ze hier al langs de weg gevonden hebben, waar het zelfde bij is gebeurd. Een half jaar geleden vonden ze hier in de buurt ook een dode langs het spoor. Niemand weet wie hij was, konden ze niet meer zien, doodsoorzaak onbekend. Dan mogen jullie mij scepties vinden, kan best zijn, maar in iedergeval voorzichtig.
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084 (65)

BerichtGeplaatst: dinsdag 25 oktober 2011, 20:33

WILLEMIJN232 schreef:
Ik ken je inderdaad niet, maar-schreef ik gisteren ook al- je komt niet echt over als een positief mens meer als een mopperpot........
Jij ziet de nadelen, je kan ook anders kijken en denken wat fijn dat ik zoiets voor mijn medemens kan doen....... Engeltje smiley

Dat mag jij vinden, daar kan ik niet tegenin gaan, dat vindt jij.

Laatst aangepast door
GERRIT084
op dinsdag 25 oktober 2011, 20:35
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084 (65)

BerichtGeplaatst: dinsdag 25 oktober 2011, 19:53

WILLEMIJN232 schreef:
Jij vind dat hij geen ongelijk heeft.....dat is heel wat anders....
Ik vind het dieptriest wat je schrijft en absoluut niet onderbouwd......

Weet je wat het is, die mensen die nu allemaal zo blaten zijn -als ze ziek zijn en een donor nodig hebben- altijd ineens van mening verandert......en blazen dan een stuk minder hard van de toren.....
He tis altijd makkelijk om vanuit een gezonde positie een mening te hebben en te ventileren ....maar grenzen worden aardig verlegd als het jezelf betreft.....

Dat zijn geheel jou woorden, jij kent mij niet, dus je weet ook niets over mijn lichamelijke toestand, laat staan mijn geestelijke. En dat donor gebeuren moet je maar eens terug lezen, ik ga niet in herhaling. En terug komende op de 2e w.o, er zijn zat voorbeelden te lezen en kijken over dit hele gebeuren. En citaten uit boeken en films heb ik nog nooit gebruikt, en ga het hier niet uit een zetten. En wie de moeite in het verleden over het verleden nooit heeft genomen of overgeslagen. Moet zeker ook geen commentaar geven, als het terspraken komt.
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084 (65)

BerichtGeplaatst: dinsdag 25 oktober 2011, 19:07

MARIJKE736 schreef:
@ Gerrit: Het lijkt er lichtelijk op dat je geen donor zou willen zijn Knipoog smiley De vraag van Renate is of je je mening ook hebt laten registeren. Ze pleit niet voor donorschap maar vooral voor registreren van mening.

Ik ben het met Renate eens dat het belangrijk is om zelf te laten weten wat je wilt en het niet over te laten aan je nabestaanden. Ik denk dat veel mensen het moeilijk vinden om hier een keuze in te maken en hun mening daarom niet laten registreren.

Ik ben het met die stelling totaal niet eens om me te laten registreren, of ik het nu wel wil, of niet wil. Als je geen donorcodicil draagt, lijkt mij het meest voor de hand liggend. En mijn nabestaanden weten ook zonder codecil wat ik wil, en niet wil. En het is al vaker gebeurd, dat iemand een codecil om had waar in stond dat bij hartstilstand geen reanimatie wilde, het toch werd gedaan. Waarvan de instanties als commentaar op gaven, wij zijn er om mensen te redden, en niet laten sterven. Wat heeft een wilsbeschikking dan voor zin. Ze gaan toch uit van wat hen het beste lijkt.
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084 (65)

BerichtGeplaatst: dinsdag 25 oktober 2011, 18:58

WILLEMIJN232 schreef:
Dan kom je er wel makkelijk mee weg he? Je weet maar nooit wat ze doen en dan zelfs referen aan de Tweede wereldoorlog.......zo kan je alles recht breien Chatuliem.....Had ik eigenlijk van jou niet verwacht...
Ik hoop van harte dat jij niet eens een donor nodig hebt.......waarschijnlijk praat je dan wel anders.......

Infeiten heeft Chatuliem helemaal geen ongelijk, mede dankzij het nazi regiem, en daarvoor hoeven wij echt niet dankbaar te zijn, en J.Mengele is de wetenschap heel wat teweten gekomen. En profiteren heel wat wetenschappen, van de elende van anderen, die het wel met hun dood hebben moeten bekopen.
Naar boven

ChristianMatch forum index » Berichten van GERRIT084
Ga naar pagina Vorige 1 ... 62 63 64 65 66 67 68 ... 74 Volgende
Pagina 65 van 74