Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 26 september 2011, 10:45
Onderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Dank jullie wel Ik zal het een beetje nuanceren,ik moét minimaal achten halen wil ik door mogen gaan........dus dat streberige heb ik absoluut even nodig |
Ok, ik begrijp je...maar ondertussen lukt het je wel en daar mag je best trots op zijn!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 26 september 2011, 09:24
Onderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Even opscheppen
2 tienen en 8 negens op certificaten,op de eindtoets een 8,3
(en nu maar hopen dat ik de volgende toetsenronde niet huilend bij "het slechtste moment" moet posten ) |
Wow, wat een mooie cijfers, mijn complimenten hoor!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 25 september 2011, 16:47
Onderwerp: ga je mee za 19 nov naar strand/restaurant in scheveningen?
|
|
|
NES158 schreef: | Ik heb ook wel zin om mee te gaan, heb alleen geen eigen vervoer. Dus als ik met iemand mee kan rijden zou dat fijn zijn. |
In principe (zoals het er nu voor staat) is het de bedoeling dat ik ook ga, dus wat mij betreft kun je meerijden.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 25 september 2011, 12:15
Onderwerp: einde lidmaatschap
|
|
|
MARIA576 schreef: | Morgen verloopt mijn abo hier....en ik heb besloten niet meer te verlengen want het is tijd voor andere dingen. Ik dank iedereen die een poosje met me is 'meegelopen' d.m.v bijdragen op het forum, schriftelijke of persoonlijke contacten. Het was goed. Ik heb veel gekregen om over na te denken en veel mooie contacten mogen opbouwen. Nogmaals: dank je (jullie) wel!
Pas goed op jezelf én elkaar, God's zegen toegewenst! |
Jammer, Maria, maar wel begrijpelijk!
Pas jij ook goed op jezelf en de mensen om je heen?
En uiteraard ook voor jou God's rijke en onmisbare zegen!
Liefs en een dikke , José
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 25 september 2011, 08:19
Onderwerp: De jarige van vandaag...
|
|
|
Steentje, ook van mij de hartelijke felicitaties!
Een fijne dag en Gods zegen voor het komende jaar toegewenst!
José
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 24 september 2011, 17:42
Onderwerp: Angst
|
|
|
TINK100 schreef: | ik niet meer...toch maar aan de pillen?? |
Heeft een lama verstand nodig dan?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 24 september 2011, 16:46
|
|
|
PIETER649 schreef: | Roady, ik vind dat jij hier een grens overschrijdt.
Hoe kun en durf jij als leek, als absoluut onwetende hier zulke dingen schrijven?? Medicijnen worden niet voor niets voorgeschreven en een oproep om die zo maar ineens te laten staan is behalve dom ook nog crimineel. Sta jij ook in voor de gevolgen? Of zal dat dan ook wel toevallig Gods wil geweest zijn?
Je zei eerder hier op forum dat jij ook bij die healingrooms kwam, fijn dat jij er baat bij hebt gehad hoor, maar in mijn ogen zijn het levensgevaarlijke gekken daar waar justitie eens goed naar moet kijken.
Van veel gebedsgenezers kun je twijfel hebben, ze zijn in ieder geval nog zo verstandig om hun sucsesnummers door te verwijzen naar een reguliere arts voor nacontrole. Mevr. Lont zegt gewoon 1 minuut na de genezing dat een HIV geinfecteerde zn medicijnen moet weggooien omdat het een gebrek aan geloof zou zijn om ze verder in te nemen.
10 dagen vasten is misschien goed voor mn lijn, maar heel slecht voor mn humeur... daarnaast overleef ik waarschijnlijk de periode geeneens zonder mn medicijnen. |
Ik had het niet beter kunnen verwoorden!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 24 september 2011, 14:45
|
|
|
ROADY641 schreef: | Neem maar van mij aan Mariska, ik heb me behoorlijk goed verdiept in deze materie. Ik ben zelf ook depressief geweest, en dat voor een flink aantal jaren. Ik weet dus goed waarover ik het heb.
Mensen wilden mij ook aan de medicijnen hebben, maar dat heb ik gelukkig altijd geweigerd. Het was niet makkelijk, maar met Jezus in mijn hart, heb ik al veel mogen overwinnen. Ook die dingen die mij depressief maakten en hielden heb ik mogen overwinnen. Ik ben nu dus niet depressief meer (en dat al gedurende flink wat jaren).
En kom bij mij niet aan dat iets "erfelijks" zou zijn. Dat vind ik de slapste smoes om niet jezelf te hoeven aanpakken.
"Als God wilde dat ik depressief door het leven moet gaan, dan had Hij het onmogelijk gemaakt dat die middelen zouden werken." Ik vind dat je hiermee de zaak omdraait. En de verantwoording bij God neerlegt. God zegt overal in Zijn Woord dat we op Hem moeten vertrouwen. Nergens in de bijbel lees ik dat God de mens naar de apotheker stuurt. Ik lees alleen maar dat God leven geeft, vrijheid belooft, voorspoed belooft, geluk geeft etc etc, mits (!!) we precies doen wat Hij zegt. Gehoorzaamheid is dus geboden.
"Ik zal ze mijn levenlang moeten slikken. Ik sta niet in voor de gevolgen als ik er mee zou stoppen."
Tja, als je dat jezelf maar genoeg ingeprent hebt, zul je er zeker nooit meer vanaf komen. Jezus zei toch: U zult geschieden naar uw geloof (=dat wat je gelooft...)
En die gevolgen? Dat klinkt voor mij ook alsof je niet zelf de verantwoording voor je daden neemt Mariska. We worden volgens mij allemaal opgeroepen om onszelf te beheersen.
Weet je? Als ik jouw stukje lees, dan ben ik er nog meer van overtuigd dat jij - als je WILT - van je medicijnen af kunt komen. Je kunt je natuurlijk ook prima achter verschuilen...
Ik ben van mening dat het namelijk een KEUZE is.
Ik besefte ook dat ik die keuze moest maken. Samen met God erdoorheen, ongeacht wat ik zou VOELEN? Of doen wat mensen me adviseerden? Ik ben nog altijd blij dat ik voor Hem gekozen heb...
Heb je er wel 's aan gedacht om 10 dagen te gaan bidden en vasten? Dat kan voor de nodige "doorbraak" zorgen ...
www.biddenenvasten.nl |
Roady, het is wetenschappelijk bewezen dat depressie erfelijk en fysiek aangelegd kan zijn. Dat is een feit en dat kunnen en mogen we niet onderschatten en daar kunnen en mogen we dus ook niet omheen!
En ik ben van mening dat God ook via medicijnen werkt. Je slikt toch ook antibiotica wanneer dat nodig zou moeten zijn? Wanneer God niet dmv artsen en medicijnen zou werken zou ik er nu wrs niet meer zijn geweest!
En waarom zou God wel via antibiotica etc, noem maar op, werken en niet via antidepressiva?
Laatst aangepast door
|
JOSINA022
|
op zaterdag 24 september 2011, 14:51
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 24 september 2011, 11:18
|
|
|
ROADY641 schreef: | Ik noemde een paar dingen algemeen hoe er op het forum wordt gereageerd...
Ik kom er prima uit hoor.... Je neemt iets aan dat niet waar is. En uiteraard zit ik in een "proces". Wie niet?
Ik legde alleen het linkje tussen angst en anti-depressiva. Dat mag toch?
Want de enige reden dat mensen dat spul slikken, is omdat ze de angst niet durven te ervaren.... Toch?
Het zal me niet verbazen dat er meer mensen zijn die dat spul slikken die gereageerd hebben op dit onderwerp. Het verklaart voor mij de soms felle reacties op dit onderwerp. Hoe harder iemand schreeuwt...
Ik sluit dit topic af met een stelling: Gooi je antidepressivum in de prullenbak, en ga doen wat Jezus van je vraagt. Dan ben je er zo weer boven op... |
Er zijn helaas ook mensen die een bepaald stofje in de hersenen missen en daardoor depressief zijn en dus anti-depressiva nodig hebben...iets geheel fysieks dus...
Bovendien hoeft een depressie niet samen te gaan met angst. Voor angst heb je nl weer andere medicijnen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 24 september 2011, 09:55
Onderwerp: ga je mee, picknicken (in ede op de heide) op 24 september?
|
|
|
ELOY997 schreef: | [color=8B0000]Beste PN'ers ook vanuit Maarssen een gezegende dag toegewenst.
Aan het weer zal het niet liggen, daar is genoeg gelijkgestemd voor gebeden. En die Minimumtemperatuur daar zullen jullie vanmiddag niet over in hoeven zitten. Toch wil ik jullie daar wel op wijzen want dit heeft meer met de picknick te maken dan jullie in eerste instantie zullen denken.
Als de schaduwen zich gaan lengen en de koude rillingen een enkeling zal doen sidderen dan zal er vuur gemaakt moeten worden voor diegene die het zo gezellig vinden dat ze nog niet aan het huiswaarts gaan willen denken. Een warm vuur dat met opzet niet heet genoeg zal zijn om de gehele mens te warmen maar slechts het vlees, toch zal ook door het eten van dat vlees dat andere deel gewarmd worden. [color=#FF0000]Maar pas op welk vlees er door de tang op uw bordje gelegd zal worden vooral voor de grotere eters onder u want als de drumsticks op zijn en de honger nog niet gestild is zullen ogen rond gaan en voor diegenen die nagelaten hebben voor een warm schapen vachtje te zorgen en daar met kippenvel in de naderende schemering zitten kan het zo gebeuren dat niet geheel onschuldig het volgende stuk vlees geslachtofofferd word. [/color]Desalniettemin zal het voor diegene die ogen hebben om te zien dat het tijd geworden is je spullen te pakken en huiswaarts te gaan een heel geslaagde picknick zijn, want ook de niet geheelonbelangrijke vettemientjes zullen hoogst waarschijnlijk rijkelijk aanwezig zijn, zoniet dan zal misschien een argeloze voorbijganger vanaf de heide een appeltje over het hek aan de in de bijna hof gelijkende staande Ede toewerpen. Helaas zal ik zelf niet aanwezig kunnen zijn dit schouwspel gade te slaan, ik heb mij toegeweid een elven tal puberende schaapjes te begeleiden en behoeden een balgelijkend voorwerp aan de in schaapskleding gaande wolfjes toe te spelen. [/color] |
Laatst aangepast door
|
JOSINA022
|
op zaterdag 24 september 2011, 09:56
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 24 september 2011, 09:53
Onderwerp: ga je mee, picknicken (in ede op de heide) op 24 september?
|
|
|
VISSER278 schreef: | Frank eet zóveel dat ie er op kan teren tot de volgende pn. Hij moet het morgen alleen wel doen zónder bolussen. Maar dan heeft ie wéér een goede reden om de dikste plak cake te pakken. |
Ik denk eerder de grootste kippenbout
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 23 september 2011, 20:34
Onderwerp: Het off-topic topic
|
|
|
VISSER278 schreef: | Het wordt tijd dat Judith gaat ingrijpen! |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 23 september 2011, 20:33
|
|
|
TINK100 schreef: | pffffffffffff gelukkig geen lama's meer maar rose jurkjes en blauwe matrozenpakjes..... |
Of het zijn lama's incognito
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 23 september 2011, 16:55
Onderwerp: Het slechtste moment van vandaag
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Dat ik met veel pijn(ontsteking op 2 plaatsen) terug gekomen ben van een korte midweek...
Dat ik de relatie die ik had...voorbij is... We daar veel over hebben gesproken...maar er toch veel tranen zijn geweest..voor ons allebei...en dat nog wel even zo zal zijn... Maar toch gaan we uit elkaar als mensen die het fijn hebben gevonden elkaar te hebben leren kennen..
Dat het nu even moeilijk is...maar we hopen en bidden om moed...lust en kracht om verder te gaan!!!! |
Hè wat naar nou. Heel veel sterkte, beterschap en ik zal voor jullie bidden!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 23 september 2011, 15:11
Onderwerp: ga je mee za 19 nov naar strand/restaurant in scheveningen?
|
|
|
SHANITA130 schreef: | Ik wil ook wel mee, omdat het pas in november is, dus niet gelijk over een paar dagen, kan ik dat wel inplannen.
Ik heb alleen geen auto op dit moment...
Hoe moet ik daar dan komen
En ook niet onbelangrijk...hoe moet ik terugkomen
Verder lijkt 't mij wel heel erg leuk |
Wanneer ik naar de lijst kijk, zitten er mensen tussen vanuit jouw regio. Misschien kun je wel meerijden?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 23 september 2011, 14:49
|
|
|
FRANKT627 schreef: | en daar moet jij mee lachen??? |
Ik wel, jij niet blijkbaar
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 23 september 2011, 13:22
Onderwerp: Misleiding door satan
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Och meid toch,die ervaring heeft je blik vertroebeld,zodra die mist en pijn optrekken zul je zien dat de meeste mannen hele leuke mensen zijn |
Dank je wel!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 23 september 2011, 12:58
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Denk je nu niet heel negatief over mannen?Waar jij het over hebt is iets dat zich tussen de oren afspeelt,iets dat er al zat en hooguit aangewakkerd werd,een normaal denkend mens zal niet onmiddelijk geil(excuse my language)worden bij de aanblik van de andere sekse,het maakt niet uit of je dan 3 cm blote borst kunt zien........
Hier in de kerk loopt iedereen er netjes bij(maar van mij mogen ze fleecetruien voor vrouwen verbannen,God heeft niet voor niets mannen en vrouwen verschillend geschapen ) |
Een normaal denkend mens idd niet...en dat is nu net iets dat idd mijn kijk naar mannen veranderd heeft op een negatieve manier, helaas.
Laatst aangepast door
|
JOSINA022
|
op vrijdag 23 september 2011, 13:02
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 23 september 2011, 12:41
|
|
|
CROSSROAD317 schreef: | matrozenpakjes .. roze .. brrr
ik moest denken aan een liedje, gaat wel over een soldaat, maar is ook op matrozen toe te passen
En dan zie ik F en V alias Peppie en Kokkie ...
http://www.youtube.com/watch?v=OYAxpI9cu2U
Probeer dan om achter enkele regels te zingen "zonder hemd zonder broek" |
Whahahaha
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 23 september 2011, 12:38
|
|
|
De discussie qua kleding ging over wat te dragen in de kerk en ik denk dat wanneer er een schaars geklede vrouw voor je zit, het je gedachten weg kan halen van datgene waar je daarvoor bent, nl God. en is dat niet wat de duivel wil?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 23 september 2011, 12:36
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Ik vind dat je gedachten een beetje met je op de loop gaan hoor..... Alles wat je niet bevalt kan je dan wel aan de duivel of aan satan of wie dan ook toeschrijven...... Een beetje realistisch denken kan ook geen kwaad af en toe....... Ga straks naar de sauna.....zal ook wel aanstootgevend zijn......Ik vind het gewoon heerlijk..... |
Misschien wel ja, ik realiseer mij dat er ook nog altijd eigen verantwoordelijkheid is. Maar ik heb heel erg recent het een en ander meegemaakt hieromtrent dat ik daardoor wel anders ben gaan denken
maar geniet gerust van van de sauna hoor
Laatst aangepast door
|
JOSINA022
|
op vrijdag 23 september 2011, 12:39
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 23 september 2011, 12:08
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Wat heeft de duivel er nu weer mee te maken???? Is gewoon een kwestie van normen en waarden die heel persoonlijk zijn ....... |
Ik leg even de combinatie tussen de titel en de vraag van dit topic en de discussie over kleding die gaande was.
Maar ik weet inmiddels wel wat schaars geklede dames met een man kan doen en ik geloof dat de duivel daar zeker een rol in kan spelen dat de duivel dat kan gebruiken om bij een man bepaalde gedachten te geven.
Maar het is uiteraard ook een kwestie van normen en waarden die ook heel persoonlijk kunnen zijn.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 23 september 2011, 11:25
|
|
|
Ik ben het ermee eens dat schaarse kleding een middel kan zijn van de duivel om zo te kunnen provoceren.
Maar gaat het niet om meer dan de kleding die we dragen? Is iemand die punkachtige kleding oid draagt minder waardevol voor God en waardevol voor de duivel?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 23 september 2011, 11:21
Onderwerp: slapeloosheid
|
|