ChristianMatch

Forum

Berichten van LEANNE226
Ga naar pagina Vorige 1 ... 62 63 64 65 66 67 68 ... 100 Volgende
ChristianMatch forum index » Berichten van LEANNE226
Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: woensdag 6 oktober 2010, 15:59
BerichtOnderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?

RENSKE067 schreef:
kopen nog wel? Geschokte, onthutste smiley
moet ik nog gaan betalen ook om blauwe enveloppen te krijgen die mij vervolgens ook weer geld kosten

zie ik eruit alsof ik dom ben? Gefrustreerde smiley Clown smiley

Je bent zeker niet een van die westerlingen?Pfffff heb ik weer,tref ik een slimme........
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: woensdag 6 oktober 2010, 14:24
BerichtOnderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?

Ik ben enorm blij met het feit dat de belastingdienst mij heel veel van die mooie korenblauwe enveloppen stuurt...........tis elke keer weer een hoogtepunt,dank u wel dank u wel dank u wel........

(wil iemand een internetwinkel kopen? Huilende smiley, smiley in tranen )
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: woensdag 6 oktober 2010, 12:00
BerichtOnderwerp: Sex voor het huwelijk

CHATULIEM619 schreef:
Eerlijk gezegd kan ik niet zoveel met deze opmerking. We hebben het over seksualiteit voor het huwelijk en ik geef aan dat seksualiteit ook gevolgen heeft voor je het wezen.

Dat begrijp ik maar seks heeft voor mij dus een andere betekenis dan voor jou.Het zou iets moeten zijn dat komt na het ontstaan van die diepe liefde waarin je je ziel en zaligheid blootgeeft waar jij het over hebt,naar mijn idee geef je dus eerst jezelf volledig voor je seks toelaat in een relatie,het hoort bij de verdieping,het is een toevoeging.
Het moment van toelaten is voor iedereen anders,de een vindt dat er ook een zegen over een huwelijk voor nodig is,de ander vindt de diepe liefde genoeg.Bijbels gezien vind ik het moeilijk omdat er daar vnl. gesproken wordt over seks door lust.

Het is moeilijk gevoelens te verwoorden,ik hoop dat het nu duidelijker is wat ik bedoel.
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: woensdag 6 oktober 2010, 11:26

CHATULIEM619 schreef:
Ik denk dat het geweten bij iedereen nog goed werkt, alleen mensen willen er vaak niet naar luisteren. Wat mensen vaak onderschatten is, dat als je seks met een ander hebt, je iets van jezelf geeft aan de ander. En als dat niet goed is, dan heeft dat gevolgen voor je geloofsleven. Seks is niet vrijblijvend. Seks heeft te maken met je hele persoon. Sommigen zijn zo gehard dat ze hun gevoelens uit kunnen schakelen, maar dan ben je al een heel stuk van je identiteit kwijt geraakt.
Het gemak waarmee er hier over gepraat wordt, gaat voorbij aan de essentie van seksualiteit. Je geeft jezelf, je opent je diepste gevoelens voor de ander, je bindt je geestelijk, lichamelijk en emotioneel aan de ander. Dat kan alleen maar als de relatie het waard is en je bereid bent je hele leven met de ander te delen.
Hier krijg ik af en toe het gevoel dat het een koffiegesprekje aan het worden is, alsof we over voetbal praten. (Libelle)

Volgens mij verwar je,zoals helaas zo vaak gebeurt,seks met liefde.Vul eens liefde in op de plaatsen waar je het woord seks gebruikt in je tekst.Zoals het er nu staat gaat seks boven liefde maar het is er slechts een ondergeschikt onderdeel van.Liefde zonder seks is mogelijk,seks zonder liefde is.........
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: woensdag 6 oktober 2010, 11:12

CHATULIEM619 schreef:
Voel je je vrij om anderen te vertellen dat je met iemand naar bed bent geweest. Dat je je vriendschap voor het huwelijk hebt omgezet in een sekuele relatie? Zodra je je schaamt voor datgene wat je gedaan hebt, zou je je moeten afvragen of het goed geweest is.

Ik weet niet hoe jouw relatie is met je familie/buren/vrienden/kerkleden maar zulke dingen zijn wat mij betreft prive hoor!Heeft niets met schaamte te maken maar meer met gezond verstand en privezaken gescheiden kunnen houden van algemene zaken.
Je beschaamt het vertrouwen van je partner als je zulke dingen in de openbaarheid gooit.
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: dinsdag 5 oktober 2010, 23:03
BerichtOnderwerp: kerstfeest is dichterbij dan je denkt!

MARIJAN072 schreef:
Waarom dat niet gewoon bij iemand thuis, die een ruime en gezellig woonkamer heeft? Daar moet je toch ook makkelijk 10 man kwijt kunnen. Een garage klinkt zo koud. Twijfelende smiley

Ik dacht geluiden gehoord te hebben als:picknick,goedkoop.......in die stijl
Kerst in een gezellige huiskamer lijkt mij persoonlijk ook een stuk beterKnipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: dinsdag 5 oktober 2010, 22:53
BerichtOnderwerp: inhoud

FRANKT627 schreef:
Was dat diezelfde man die je ooit telefoneerde met de vraag of je naam wist van dat vogeltje met dat rode borstje??? Lachende smiley

Frank

Boze smiley
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: dinsdag 5 oktober 2010, 22:11
BerichtOnderwerp: inhoud

ANITA324 schreef:
Vorige week had ik op de jaarbeurs een grapje gemaakt alleen die viel niet goed bij de persoon die spullen verkochte. ik lach helemaal dubbel maar die persoon kon niet lachen ik maakte een grapje over zijn haren zovan oja dan kan je daar ook mee epileren ofzo (want die man had helemaal tot bijna geen haar) Smiley met dichtgeplakte mond Clown smiley
Woei hij bleef kalm maar ik kon aan zijn gezicht zien dat het een zuur pruim gezicht trok ik dacht betalen en gelijk weg wezen anders krijg ik een boze man achter mij aan Verraste, verbaasde smiley Dus tactvol tja een grap maken ik zeg soms de gekste dingen dan kan ik beter mijn mond dicht houden. Smiley met dichtgeplakte mond

Ach ja Anita,is een vriend van mij ook gebeurd........er stond op de markt een kraam bomvol knopen........bakken met knopen,zakken met knopen......duizenden!
Vraagt die vriend:"Mag ik u wat vragen?"
"Natuurlijk meneeer"
Vriend":"verkoopt u ook misschien ook knopen?"........

Kon die man niet om lachen Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: dinsdag 5 oktober 2010, 18:50
BerichtOnderwerp: kerstfeest is dichterbij dan je denkt!

Waarom niet gewoon de garage van 1 van de leden versieren,heater er in en allemaal wat hapjes en drankjes meenemen ?In een standaard garage berg je zo een man of 10 toch?Desnoods neem je het huis er bij.......

Nu nog een zot vinden die zn garage cq huis aanbiedt Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: dinsdag 5 oktober 2010, 15:17
BerichtOnderwerp: Snoepje van de week

FRANKT627 schreef:
Leanne, heeft volgens mij in de marketing gezeten...of nog steeds Knipoog smiley

Ik geef toe dat ze wel een hele goede mensenkennis heeft... Lachende smiley
Maar als ze zo blijft doorgaan met complimenten en andere (juiste?) bevindingen komt mijn nederigheid wel erg in het gedrang hoor...en kan ik nooit meer de titel van Sint Frank verwerven... Engeltje smiley

Euh, kunnen we ons nu verder concentreren op Chat. Hij is immers een toffe peer... Knipoog smiley en ook mondig...

Frank

Ja laten we ons nu concentreren op Chat,het ouwe spul moet eerst op he Smiley met dichtgeplakte mond Knipoog smiley
Nog wat positieve punten van heer Chat:hij woont in een prachtige omgeving,is ongebonden en...........hij kan goed opschieten met kinderen.......

PR was het Frank,sponsorwerving,nu zit ik alleen nog in de verkoop,valt het op? Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: dinsdag 5 oktober 2010, 14:34
BerichtOnderwerp: wie kan goed raden cq.gokken?

PIETER649 schreef:
Ik hoop in de komende 24 uur de juiste uitslag te geven.... Knipoog smiley

1 hint ga ik nog wel geven... het wordt een joodse naam....

Heel veel sterkte voor jullie beiden,spannend!
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: dinsdag 5 oktober 2010, 13:45

FRANKT627 schreef:
Verraste, verbaasde smiley

Leanne, nu drijf je wel flink over hoor... Gefrustreerde smiley Volgens mij heb je een overvloed aan plaag-hormonen...kan je die op de andere topic niet inruilen voor iets anders... Knipoog smiley

Frank (helemaal ontdaan...)

Het is nu onderhand wel duidelijk waarom ik je voordraag,je bent:
gevoelig,mondig,nuchter,staat met beide benen in de wereld,bent intelligent.
Uiterlijk?De dames moeten zelf maar kijken naar je rustige blik en houding,die zegt genoeg..........

Ik plaag niet altijd hoor Frank Knipoog smiley

ik ken hem alleen van cm dames,jullie moeten zelf onderzoeken of mijn woorden kloppen!
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: dinsdag 5 oktober 2010, 08:24

FRANKT627 schreef:

Snoepjes en fruit en gedichten...het wordt hier hoe langer hoe vreemder... Geschokte, onthutste smiley ...

Frank

Doe er nog een bloemetje bij en de vrouwen vallen bij bosjes voor je Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: dinsdag 5 oktober 2010, 00:37

FRANKT627 schreef:
Met de enkele woorden Swahili die ik ken voel ik me erg gevleid door je gedicht Leanne...euh, het was toch aan mij gericht hé Lachende smiley

Frank

Tis Vlaams Frank Boze smiley

Het gedicht is voor jou maar bedoeld als aanzet voor de andere dames Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: dinsdag 5 oktober 2010, 00:24

HANNAH810 schreef:
doen we er een schepje bovenop leanne?
reclame;
-een snoeppieeeee
-om op te vreten........(vlees genoeg...... Knipoog smiley )
-ehhh....niet te pruimen.....o, nee, dat is niet waar; goed te pruimen.
-leanne; help eens een handje; t is al zo laat; mn fantasie laat me in de steek!!

Hedde gij genog aan een klein gedichtje?Tis al laat he.......

ken je evroagd ofdaj mi gern ziet,

je zei nink

ken je evroagd ofdaj mi schone vind,

je zei nink

ken je evroagdofdaj zo wenen ok ooit zo deure go,

je zei nink

Dus ek anezet...

ke begun lopen

moa je kwam achter en je nam me hand

ken ezeit dak je ni gern zagen,

want kzie je doodgern

ken ezeit dak je ni schone vin,

want kvin je e droom

ken ezeit dak ni zo wenen oj ooit zo deure go,

want kzo dood goan...
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: maandag 4 oktober 2010, 23:57

FRANKT627 schreef:
Oké Leanne, doe je suggestie. Ik sta open voor alles...als het maar lekker is Kwijlende smiley mijn tanden beginnen al te wateren...

Frank Knipoog smiley

Ik draag je alleen voor als snoepje van de week Frank Verlegen lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: maandag 4 oktober 2010, 23:52

FRANKT627 schreef:
Zo denk ik er ook over. Maar een peer is toch geen snoepje Smiley die vol vragen zit

Frank Knipoog smiley

Als het maar geen appel is want we weten allemaal hoeveel gedonder je dan krijgt Coole smiley met zonnebril

Ik sla het snoepje van de week over als jullie het niet erg vinden,ik wil wel een suggestie doen hoor:Frank Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: maandag 4 oktober 2010, 22:13
BerichtOnderwerp: kun je een atheist vertrouwen?

SMULPOTJE144 schreef:
Deze benaming is mij nog niet bekend, hoe moet ik dit zien...???

Antitheïsme (ook anti-theïsme) is het actief bestrijden van theïsme. Antitheïsten zijn van mening dat theïsme schadelijk is voor de theïst zelf, de maatschappij, de politiek, enzovoort en dat theïsme bestreden moet worden om deze schade te beperken.

Antitheïsme wordt ook wel militant atheïsme of atheïstisch evangelisme genoemd, zowel door theïsten als atheïsten.

Hoewel antitheïsme in de praktijk nauw verbonden is met atheïsme, is atheïsme geen noodzakelijke voorwaarde voor antitheïsme. Waar atheïsme een standpunt is inzake de waarheid van theïsme, is antitheïsme een standpunt inzake de schadelijkheid van theïsme. Een theïst die van mening is dat het geloof in God schadelijk is, is een antitheïst.

Het concept biedt een bruikbaar onderscheid tussen het filosofisch verwerpen van theïsme, en een vijandige houding ten opzichte van zulke geloven. Een duidelijk voorbeeld van een antitheïst is journalist Christopher Hitchens. In Letters to a Young Contrarian schrijft Hitchens:

Ik ben niet zozeer een atheïst maar vooral een antitheïst; Ik ben niet alleen van mening dat alle religies versies van dezelfde onwaarheid zijn, maar ook dat de invloed van kerken en het effect van religieus geloof schadelijk is.

Bron:Wikepedia
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: maandag 4 oktober 2010, 10:50
BerichtOnderwerp: danken en bidden

JOSINA022 schreef:
Jammer dat je zo reageert. Ik zal echt niet voor iedere mogelijke date vragen om gebed. En uiteraard zijn er mensen in mijn omgeving die voor mij bidden.

Ik voel mij hier dusdanig vertrouwd dat ik dacht het hier ook te kunnen vragen en gezien de overig reacties ben ik toch wel blij dat ik het gedaan heb.

Dat is het punt niet Josina,ik gun je ook van harte een geweldige relatie maar er zijn hier zoveel vragen om gebed,zeer legitieme redenen maar ook twijfelachtige en sorry.......maar dit is een datingsite en een algemeen gebed voor alle zoekende leden zou dus misschien beter zijn?
Het is en blijft een privézaak Knipoog smiley

Ik wens je/jullie heel veel succes!!!!!
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: maandag 4 oktober 2010, 09:54

WILLEMIJN232 schreef:
maar de vraag is toch of hij/zij te vertrouwen is? Smiley die vol vragen zit Verraste, verbaasde smiley

Euh.........pfffffffff..........waarmee?waarom?hoe?wat?waar?
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: maandag 4 oktober 2010, 09:48

HAICO485 schreef:
Wat denken jullie ?

Een atheist ontkent heel bewust het bestaan van God,niet elke ongelovige is een atheist.......

(nu klink ik al net zo vaag als jij Twijfelende smiley )
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: zondag 3 oktober 2010, 09:54
BerichtOnderwerp: kreet van de week

"Lost time can never been found"

Life is too short for drama & petty things, so laugh hard, love truly, and forgive quickly Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: zaterdag 2 oktober 2010, 18:58
BerichtOnderwerp: annette

CARIN303 schreef:
Op mijn werk hoor ik ook soms horror bevallingsverhalen maar nu waren er een nieuwe opa en oma die een kleinzoon kregen van 12 pond,dit om je moed in te praten Knipoog smiley

Mijn dochtertje begon in maatje 45 haha,tis nog een klein meidje,bijna 12,135 cm en 31 kilo......zo'n mooi fijn dingetje Verliefde smiley
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: zaterdag 2 oktober 2010, 18:55
BerichtOnderwerp: annette

ANNETTE792 schreef:
Zo, en toen was ik weer thuis Lachende smiley .

Dank je wel voor jullie medeleven.
Ik heb verplicht bedrust en maandag afspraak maken voor halverwege volgende week in het ziekenhuis om te kijken hoe we dan weer verder gaan. Voorlopig heb ik gelukkig een beetje slaap ingehaald, lopen lukt nog niet, maar schuifelen gelukkig wel. Pijn is weer uit te houden, dat gaat tot het geboren is nu eenmaal niet beter worden, dus we hopen dat ukkie een beetje op wil gaan schieten nu.

Lekker weer thuis! Nog even rust met zn viertjes en dan komt de grote dag......zo'n heerlijk klein wezentje in huis,lekker aanfrummelen met dat lutje dingkje.......zucht.........ik wil ook ...... Smiley met dichtgeplakte mond Knipoog smiley
Sterkte met de laatste loodjes!
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: zaterdag 2 oktober 2010, 09:45
BerichtOnderwerp: De jarige van vandaag...

Van harte gefeliciteerd Sweet! Maak er een leuke dag van Kussende smiley

Laatst aangepast door
LEANNE226
op zaterdag 2 oktober 2010, 09:45
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: vrijdag 1 oktober 2010, 23:26
BerichtOnderwerp: Ruilhoekje

FRANKT627 schreef:
Pfff, dat rare hoofd had ik al voordat ik zo Gefrustreerde smiley deed...
ik zal je een box opsturen hoor...zal me wel een duit kosten maar dan ben ik er van af. En ik hoef er niets voor in de plaats te hebben...tenzij je ergens een beetje geluk op overschot hebt...Potdorie, wat ben ik weer aan het klagen Smiley met dichtgeplakte mond

Frank

Mailen is goedkoper,ik stuur wel een beetje hoop terug......
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: vrijdag 1 oktober 2010, 23:20

FRANKT627 schreef:
Als je me ja adres geeft, Leanne, stuur ik TNT op je af met een grote doos Knipoog smiley

Frank Gefrustreerde smiley

Niet meer Gefrustreerde smiley Frank.......krijg je zo'n raar hoofd van........

Leanne van Oranje
noordeinde 64
2514GK Den Haag
Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: vrijdag 1 oktober 2010, 22:49

FRANKT627 schreef:
Ik heb hier een portie eenzaamheid en ellende...die mag je gratis hebben.

Gefrustreerde smiley Frank

Delen Frank?Ik heb geen ellende dus doe maar een portie Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: vrijdag 1 oktober 2010, 20:04
BerichtOnderwerp: Concurrentie

CARIEN982 schreef:
Woedende smiley

Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: vrijdag 1 oktober 2010, 17:37
BerichtOnderwerp: wie kan goed raden cq.gokken?

PIETER649 schreef:
haha.. ik lach me rot!! Lachende smiley
heb de laatste lijst uitgeprint voor Annette, heeft zij vanavond ook wat te lachen!

Ik wilde eerst nog n hint geven, maar dat doe ik lekker niet...
Het enige dat ik kwijt wil is: Leanne... die schitterende St.Bernhard op mn profielfoto heet al Emma en we gaan geen hondjes vernoemen Knipoog smiley

Vandaar dat Emma ineens in me op kwam Gefrustreerde smiley
Naar boven

ChristianMatch forum index » Berichten van LEANNE226
Ga naar pagina Vorige 1 ... 62 63 64 65 66 67 68 ... 100 Volgende
Pagina 65 van 100