Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 27 september 2011, 20:22
Onderwerp: slapeloosheid
|
|
|
COOTJE711 schreef: | vertel.... ik hoor graag smeuiige details.... |
Uuuuh...beter maar niet hier doen, zou een ander nog op rare ideeën kunnen brengen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 27 september 2011, 20:18
|
|
|
COOTJE711 schreef: | ik lach met een traan... Vanmiddag voelde ik me rond de 80 bij het opstaan........ |
Kan het mij levendig voorstellen, heb het toch wel een klein beetje met je te doen hoor Ben je uit de nacht of moet je straks weer?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 27 september 2011, 20:17
|
|
|
COOTJE711 schreef: | okee zal je zorgplan bijwerken Is Morfine zwaar genoeg? of liever een ehhh....
@josina: inderdaad meestal zijn dat de grootste zeuren oftewel meest kritisch... ( behalve ikzelf dan) |
Ok, ok..ik geef toe..ik was niet de meest gemakkelijke patiënt
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 27 september 2011, 19:51
Onderwerp: Het slechtste moment van vandaag
|
|
|
HERMAN388 schreef: | dan maar gratis vertalen |
Nou zeg...lief zijn kost 'm geen cent en hij krijgt er nog een vertaling bij ook, wat wil ie nou nog meer?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 27 september 2011, 19:47
Onderwerp: Lichtje
|
|
|
FRANKT627 schreef: | We lezen het wel bij de Cm-setjes...als daar een gedicht van Inktvis verschijnt weten we hoe laat het is... |
Zullen dat topic maar goed in de gaten gaan houden
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 27 september 2011, 19:46
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Ja komen ze snel achter hoor een simpele opmerking van je zet ze aan het denken |
haha, idd
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 27 september 2011, 19:39
Onderwerp: Lichtje
|
|
|
ANNE589 schreef: | We horen het vast nog wel, want je schijnt het beide niet te kunnen verbergen. |
O ja, is dat zo?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 27 september 2011, 19:28
|
|
|
COOTJE711 schreef: | Maak ik ook eens iets mee in de 34 jaar.... Ipv dat er medeleven is..... wordt er de spot mee gedreven....
Cootje die er ook stiekem om lacht |
De spot? Nee joh, we lachen met je mee
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 27 september 2011, 19:24
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Ehhhhhhhhhh ze zeggen van wel ja |
Haha, ik heb mij nog aardig in kunnen houden in het ziekenhuis En toch kwamen ze er al snel achter dat ik zelf ook in de zorg werk...ik snap er niets van
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 27 september 2011, 19:12
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Tja normaal halverwege de nacht he maarre ik wil die slaappil!!!!! Wisselligging ben ik zelf goed in draai te veel |
Hellup...patiënt wordt veeleisend De meest lastige klantjes zijn degene die zelf in de zorg werken hè?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 27 september 2011, 19:04
|
|
|
COOTJE711 schreef: | och... zeg maar hoelaat ik je wisselligging moet komen geven.... |
Wel inclusief verschoning hè?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 27 september 2011, 18:21
Onderwerp: operatie
|
|
|
HERMAN388 schreef: | Rustig aan met je herstel.
Ik krijg veel hulp van mijn kinderen voor huishuiding en eten maken. Over 2 weken terugkomen of gripsvrij of nog 1 keer in het gips voor 6 weken daarna revalideren. Er is geen kracht meer van dit hand na ruim 4 maanden in het gips. Na vele bewegingen raakte de rechter arm snel moe en gaat tintelen. Veel rust betekent sneller herstel. |
Ik hoop voor je dat je over 2 weken gipsvrij door het leven mag! En ondertussen idd rust nemen!
Ik heb gelukkig ook veel hulp met het bijhouden van mijn flatje. Tillen en bukken lukt bijna niet. En ook autorijden is nog niet aan de orde.
Maar ik heb zulke lieve vrienden om mij heen, dat ik bijna niets hoef te vragen. Ze regelen het onderling en iom mijn vader.
Vind het wel verschrikkelijk om zo afhankelijk te moeten zijn. Voor een tijdje ging het wel, maar naarmate het langer duurt, hoe moeilijker ik het vind.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 27 september 2011, 17:02
|
|
|
HERMAN388 schreef: | Wel wakker blijven op de fiets hè |
en er iig wel op blijven zitten
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 27 september 2011, 14:46
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Neen, want aan jou vroeg ik om de brief in het Portugees te vertalen. Gaat er een lichtje branden? |
ja, da's waar, sorry
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 27 september 2011, 13:13
Onderwerp: operatie
|
|
|
HERMAN388 schreef: | Hoe is het verder na 1 week? |
Het gaat, moet echt heel rustig aan doen. Ik merk dat ik al snel teveel doe, krijg dan behoorlijke pijn in mijn buik. Ben dan ook erg moe.
Niettemin merk ik wel dat het vooruitgaat, zij het dan héél langzaam. Maar het feit dat het de goede kant op gaat is wel heel erg fijn!
Hoe gaat het met jou nu?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 27 september 2011, 10:03
|
|
|
FRANKT627 schreef: | waarom ben je nu boos??? |
Brief...Spaans...vertalen...gaat er een lichtje branden?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 27 september 2011, 08:13
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Ach, Cootje is wel best lief hoor maar men kan haar eigenlijk niets alleen laten doen. Ze is nog zo jong...Ze ging wel een brief voor me laten vertalen in het Spaans. Lief is ze dus wel |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 26 september 2011, 20:29
Onderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
|
|
|
TINK100 schreef: | een telefoontje krijgen dat ik in mjin huisje kan blijven wonen!!! |
Toppie! Gefeliciteerd!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 26 september 2011, 19:26
Onderwerp: Misleiding door satan
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Hoe zie jij dat dan voor ogen, is mijn vraag. |
Ik heb inmiddels helaas moeten ervaren dat er mensen zijn die naar buiten toe aangeven zich een kind van God te voelen en Jezus als hun Verlosser zien, maar achter de "dichte gordijnen" er een ander leven op nahouden en dan dingen doen die niet fijn zijn om te weten.
De vraag mijnerzijds is dan ook: kijkt God echt alleen maar naar hoe iemands relatie met Hem is en niet naar de daden van iemand?
Ik kan dat niet geloven. Ik geloof echt dat wanneer iemand sterft en voor Gods troon komt te staan, God ook kijkt naar het leven dat iemand geleid heeft. Maar wat God dan beslist...tja, da's niet aan mij.
Laatst aangepast door
|
JOSINA022
|
op maandag 26 september 2011, 19:30
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 26 september 2011, 19:22
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Gelukkig Josina maar wat was het dan wel? |
Het was wel een protesteren van het hart, onduidelijk is waarom. Maar wel goed in de gaten houden dus.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 26 september 2011, 19:18
Onderwerp: Oproep om een christen te redden van de dood !!!!!!!!!!!
|
|
|
MARCOWAAL200 schreef: | Het is weer een tijdje geleden maar hier heb ik weer een vervolg over Ronela.
+++++++++++++
Hallo allemaal
Joke Schild belde net, zij was vandaag bij Roneela geweest. Aanstaande dinsdagmorgen komt het hoger beroep van Roneela voor . Ze mag daar zelf voor de rechter in het engels spreken. De lijst met bewijs stukken dat ze gevaar loopt in Pakistan, is groter geworden Dus dat is positief. Joke en haar voorganger, die er ook bij was, hebben samen met Roneela avondmaal gevierd. De voorganger had stukjes brood en een flesje water meegenomen daar hebben ze 3 plastic bekers gevraagd en zo onder het toeziend oog van een bewaker, avondmaal gevierd.
Roneela zit nu al 3 maanden onschuldig in de gevangenis. Het bidden van Roneela met vele anderen is doorgedrongen tot de directeur van de gevangenis en die heeft het verboden. Dus bidden ze nu in groepjes van 2 op de gang. De satan wil het bidden stoppen maar het gaat gewoon door : God laat zich niet stoppen
Joke en haar man gaan deze week naar Pakistan. en aan het einde van de reis gaan ze de familie van Roneela bezoeken. en ze hopen dan te kunnen vertellen dat Roneela in Nederland mag blijven Laten we daarvoor bidden.
groeten Ad en Regine |
Dank je wel weer voor deze update! Ook hier gaat het bidden door!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 26 september 2011, 18:07
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Ik zie de relatie met God iets als een relatie met een partner. En als je echt van de ander houdt, doe je gewoon bepaalde dingen niet. En als je ze wel doet, voel je je automatisch schuldig tegenover de ander. En net zoals in een relatie moet je daaraan werken. En net zoals in een relatie voel je vanzelf aan waar de ander niet blij mee is. Maar een relatie is niet zomaar over als je eens een keer iets verkeerd doet. |
Mooi gezegd en ik wilde dat dat bij iedereen zo zou werken. Helaas laat de praktijk meer dan genoeg andere voorbeelden zien.
Laatst aangepast door
|
JOSINA022
|
op maandag 26 september 2011, 18:09
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 26 september 2011, 17:37
Onderwerp: Niet het perfecte plaatje
|
|
|
ARJAN024 schreef: | Hoe sta je tegenover dat iemand niet helemaal aan je eigen verwachtingen voldoet? Bijv. dat hij steviger is gebouwt dan je wil? Of "iets" onder de leden heeft? Zou je hem/haar voor repecteren? Zou je bijvoorbaat op iemand afknappen als hij/zij iets heeft of "raar" uitziet?
Wat vint jij belangrijker. Uitelijk of hoe een persoon echt is. |
Het uiterlijk e.d. doet er voor mij niet echt wat toe. Belangrijk voor mij is hoe iemand als persoon is.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 26 september 2011, 17:14
|
|
|
Dat het er op leek dat mijn vader weer een hartinfarct had, maar dat het, op dit moment, vals alarm lijkt te zijn.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 26 september 2011, 16:59
Onderwerp: Het weer
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Ja dubbel, ik kan het niet genoeg beklemtonen...leer nu toch eens iets te waarderen... |
Ja pa
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 26 september 2011, 16:24
Onderwerp: Het weer
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Ben ik dan geen zonnetje??? Je kan me haast elke dag op het forum lezen... |
En dan ook nog dubbel Bang dat je over het hoofd gezien wordt?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 26 september 2011, 16:21
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Wat is dat nu voor redenatie Mariska? Het gaat in mijn beleving helemaal niet om wat je doet of gedaan hebt. Het gaat erom om je je een kind van God weet. En dat is alleen mogelijk als je Hem als Heer hebt aanvaard. Denk je dat God een dagboek van je bijhoudt met wat je elke dag doet? Er is maar één vraag, die God je stelt als je in de hemel komt: heb je Mijn Zoon aanvaard als je Verlosser? |
Maar wat wanneer je idd zegt dat je Jezus als je Verlosser aanvaard hebt, maar er ondertussen maar op los leeft, dingen doet waar God verdriet van heeft?
Ok, je kunt dan om vergeving vragen en dankzij de genade krijg je die ook, maar dat betekent toch niet dat je daarna weer op de oude voet verder kunt gaan?
Ik denk dat het wel degelijk meespeelt hoe jij je leven geleefd hebt, of jouw leven tot eer en glorie van God geweest is.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 26 september 2011, 10:53
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Ikke doe het dr niet na |
Ik ook niet hoor en al helemaal niet naast mijn werk Des te leuker om te zien dat iemand anders het wel lukt!
|
|
Naar boven |
|
|