ChristianMatch

Forum

Berichten van LEANNE226
Ga naar pagina Vorige 1 ... 61 62 63 64 65 66 67 ... 100 Volgende
ChristianMatch forum index » Berichten van LEANNE226
Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: zaterdag 16 oktober 2010, 14:53
BerichtOnderwerp: Renske en Bull.........

(Je bent vast niet blij met mn topic maar het moet nu onderhand wel meid Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt)

Op 15-10--2010 getrouwd!!!!!!!!
Renske & Bull
Van harte gefeliciteerd!!!!!!!

Jullie waren zoooooooo mooi en zoooooooo verliefd Lachende smiley
Mijn dank voor het feit dat ik een rol mocht spelen.........toen Renske als schitterende bruid aan de hand van haar zoontje de kerk in kwam kwamen de tranen..........

En jaaaaaaaaaa Bull,het feest was mooi en tof,hoef je geen 100x te vragen Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Heel veel geluk en liefde gewenst!(en ieniemienie kleertjes Clown smiley )

PS:sorry moest de tekst 2x schrijven,het was eeeeerrug laat vannacht Knipoog smiley

Laatst aangepast door
LEANNE226
op zaterdag 16 oktober 2010, 14:55
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: vrijdag 15 oktober 2010, 11:22
BerichtOnderwerp: Uit eten in Rotterdam!

HANNAH810 schreef:
het is op een rituele manier geslacht jolan;
op dezelfde manier als vroeger de germanen ook hun vee slachtten....
het is niet opgedragen aan allah of zo iets, voor zover ik weet smaakt het ook heeeeeeeerlijk.....

Het is zeker wel opgedragen Hannah,tijdens het snijden moet gezegd worden:Bismillah, Allahu Akbar (In naam van Allah, de grootste).
Maar Tess heeft gelijk,het hoort hier niet en eigenlijk is het geen eigen onderwerp waard toch?Knipoog smiley

Veel plezier Rotterdamgangers!(enneh,lekker eten hoorKnipoog smiley)

Laatst aangepast door
LEANNE226
op vrijdag 15 oktober 2010, 11:23
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: vrijdag 15 oktober 2010, 08:14

ZINGA672 schreef:
Vertel? Wat moet ik me daar bij voorstellen?

"De belangrijkste voorwaarde van Halal slachten zijn:
Dat het dier rein van oorsprong moet zijn, waaraan het dier ook moet voldoen aan de universele en morele gezondheidswaarde.
Het dier dient humaan waardig behandeld te worden, tevens dient het dier levend te zijn tijdens het slachten en dient de naam van ALLAH (de schepper van het heelal en het leven) genoemd te worden over het dier. Het dier wordt door een enkele snee in de hals geslacht door een Moslim bekwame slachter. Tevens dient het dier voldoende tijd te krijgen om uit te bloeden voordat men verder gaat met verdere verwerking."

Het lijkt er op dat Halal de norm wordt.........zelfs in het restaurant van de Tweede kamer werd/wordt het geserveerd.Nou zal het mij worst zijn wat iedereen(en ik) eet maar gezien sommige discussies op CM over de Islam lijkt het me niet verkeerd te beseffen wat je eet Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: donderdag 14 oktober 2010, 17:03
BerichtOnderwerp: kerstfeest is dichterbij dan je denkt!

CHATULIEM619 schreef:
Laten we het bij één activiteit houden, waarbij iedereen kan komen. Het staat je vrij mensen uit te nodigen, maar dan zal er ongetwijfeld een aantal mensen teleurgesteld worden.
Bij de vorige CM kerstparty kwamen er meer dan 50 man. Zelf ga ik ervan uit dat er snel 30 man zullen komen. De richtprijs is 30 euro per persoon, daar zou het van moeten kunnen. Hoe meer mensen komen, hoe goedkoper het wordt. Dus, als de huur van de zaal meevalt, kunnen we ook goedkoper werken.

30 euro pp.???Voor dat geld kun je ook in een restaurant een zaal met buffet bestellen,voor die prijs zit zelfs het drinken er bij in........(zolang je niet teveel zui...Knipoog smiley)

btw.is het een kerstVIERING of een kerstPARTY?

En.....sommige mensen willen graag gezelschap met de kerstdagen......wat gaan we daar aan doen?Ons huis openstellen?Ik heb nog geen idee wat ik ga doen met de kerstdagen......
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: donderdag 14 oktober 2010, 12:08

GRIFFIN748 schreef:
*refo-modus aan*
ik vraag me af of je als christen hier wel mag gaan eten.
*refo-modus uit*

Euh......er staat wel dit "Al ons vlees is halal"........dat is geen diervriendelijke slachtmethode......

ja ik ga weer af Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: donderdag 14 oktober 2010, 09:41
BerichtOnderwerp: Sex voor het huwelijk

GERT856 schreef:
Voor/na Lachende smiley met blinkend witte tanden maakt het wat uit dan Smiley die vol vragen zit we weten waar het vandaan komt Clown smiley

Tja als je dan toch gezondigd hebt wil je het liefst de schuld kunnen leggen bij die wellustige,langbenige,rondborstige blondine die je verleidt heeft.........

sure,dream on Gertje Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: donderdag 14 oktober 2010, 08:12
BerichtOnderwerp: De jarige van vandaag...

Roos,van harte gefeliciteerd!!!!!!

Ik wens je heeeeeeeeeel veel gezondheid toe en heel veel geluk met W en je kindertjes! Kussende smiley Kussende smiley Kussende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: donderdag 14 oktober 2010, 08:10

Hannah,van harte gefeliciteerd!!!!!!

Ik wens je veel liefde en warmte toe in je toekomst ! Kussende smiley Kussende smiley Kussende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: woensdag 13 oktober 2010, 19:38
BerichtOnderwerp: Sex voor het huwelijk

DANIELLA263 schreef:
Jezus zegt het zo :
5 Een man zal zijn vader en moeder verlaten om te trouwen. Hij en zijn vrouw zijn dan aan elkaar verbonden.
6 Zij zijn één. Niet langer twee, maar één. En geen mens mag scheiden wat God heeft samengebracht.

Je hebt vele vertalingen van de bijbel,dit zijn er ook 2 van:
[5] En hij vervolgde: ‘Daarom zal een man zijn vader en moeder verlaten en zich hechten aan zijn vrouw, en die twee zullen één worden; [6] ze zijn dan niet langer twee, maar één
en
[5] En dat Hij gezegd heeft: Daarom zal een mens zijn vader en moeder verlaten en zich hechten aan zijn vrouw, en die twee zullen één zijn? [6] Ze zijn dus niet meer twee, maar één
In deze vertalingen wordt het woord trouwen dus niet gebruikt.......

Jullie kennen waarschijnlijk wel het verhaal van Jacob, Lea en Rachel. Jacob ontdekte dat hij met Lea getrouwd was nadat hij de volgende ochtend wakker werd naast haar. Ik maak hieruit op dat het moment waarop je seks hebt het moment is waarop je één wordt voor God En dat je dat als mens niet meer kunt scheiden.
Een slecht voorbeeld,niet alleen werd Jacob bedonderd door zn schoonvader die hem de lelijke dochter in de maag splitste maar hij wilde zn andere dochter er nog bij geven ook.......Jacob bracht trouwens pas de nacht met haar door na het huwelijksfeest dus was hij voor de gemeenschap getrouwd en niet vanwege de seks.

Ik haal hier seks voor het huwelijk en scheiden door elkaar. Omdat je waarschijnlijk wanneer je verliefd bent op iemand en je seks hebt met iemand je er van uit gaat die je liefde voor altijd zal blijven bestaan. Toch zul je in geval van problemen gemakkelijker met elkaar breken als je nog niet getrouwd bent. En zul je meer gemotiveerd zijn om aan je relatie te werken als je getrouwd bent.
Ik begrijp je redenatie niet goed,scheiden is minder erg dan seks voor het huwelijk omdat je dan getrouwd bent geweest?

Er werd ook gevraagd : Wat versta je onder seks ? Hoe ver kan je gaan.
Ik denk dat het heel onverstandig is om elkaar op te winden als je geen seks wil hebben. Misschien is het dan zelfs niet verstandig om te zoenen op een afgelegen plek. Het gaat er niet om wat mag, wanneer is het zonde, maar hoe kan ik mezelf het beste beschermen door Gods bedoeling voor mij waar te maken.
Het lijkt mij,let wel=mijn mening Knipoog smiley ,niet Gods bedoeling dat er gefrustreerde mensen rondlopen die trouwen om de seks,dat is vragen om problemen,seksuele problemen die pas na het trouwen aan het licht komen kunnen een huwelijk breken..........rustig aan een sterke relatie opbouwen op alle fronten(jaha ALLE frontenKnipoog smiley),een relatie die stormen kan doorstaan is een beter doel,het één lijkt mij niet zondiger dan het ander.....

En nee,dit zijn geen smoesjes,kom met duidelijke bewijzen dat het zondig is en pas dan overdenk ik mijn mening opnieuw Knipoog smiley

Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: woensdag 13 oktober 2010, 15:28

Is het olde wiefke joarig? Lachende smiley

Van harte gefeliciteerd Carin!!!!!!! Kussende smiley Kussende smiley Kussende smiley
Dat je een heuuuuuul ald wiefke mag worden!

Ook voor de anderen die deze dag hun verjaardag vieren ....van harte! Kussende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: dinsdag 12 oktober 2010, 08:12
BerichtOnderwerp: TIPS

MARISKA601 schreef:
Mensen die je op je lijst van geblokkeerden heb staan zie je
niet meer in de chatbox.

Dus dan weet je eigenlijk niet wie er in de chatbox zijn?Lijkt me lastig.....
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: dinsdag 12 oktober 2010, 07:32
BerichtOnderwerp: Het off-topic topic

.......

Lieverd 1:lieverd wakker worden.......ik roep je maar 1x.....ben je al wakker??.....kom er nu af!buskaart,geld,mobiel?....okeoke.......cornflakes,thee,je moet eten hoor,schiet op,bus,tas,sneekers,verslag,excursie,brief van school?waar?wat nu weer,nee nu geen tv meer aan,schiet op,ren,ik breng je niet,vriend,hoi,doei,hou van jou....

Lieverd 2:goeiemorgen poesje......ben je dr af??......trek nou gewoon wat aan!fiets,licht,project,hoe laat,zo vroeg dus,koek,brood,overblijven,doe je haar nou,word eens een echte meid,dan niet,krijg je nooit verkering,blijf ik met je zitten,oke ik plaag al niet meer!doe die tv nou uit,trek niet weer die ouwe schoenen aan,kus,sleutel,doei snoes,mem houdt van je.....

Hehe,koffie!!!! Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: maandag 11 oktober 2010, 17:07
BerichtOnderwerp: The ties that bind...

Herkenbaar,met sommige familieleden heb ik weinig tot geen contact (o.a. vanwege borderline)maar ik zorg er voor dat er na het contact dat er wel is geen wrevel tussen ons is en ik laat de deur altijd open in de hoop dat.........
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: zondag 10 oktober 2010, 18:06
BerichtOnderwerp: Esther 10-10-'10

Gefeliciteerd!!!!!!!!

Het is vast een prachtig en lief kind(met zo'n moeder Knipoog smiley )

Hopelijk hersteld Annette voorspoedig zodat ze volop kan gaan genieten.
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: zondag 10 oktober 2010, 12:38

FRANKT627 schreef:
Zoek de 7 verschillen Smiley die vol vragen zit

Frank Smiley met dichtgeplakte mond

Kon jij er ook niet van slapen Frank? Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: zondag 10 oktober 2010, 12:36
BerichtOnderwerp: onze héérlijke PUBERTJES ...

MARIJAN072 schreef:
We zouden een top 10 kunnen samenstellen. Degene met de meeste levenservaring staat op nummer 1. Zet mij dan maar onderaan, daar voel ik me prima bij. Knipoog smiley Dat wat ik meegemaakt heb, wil ik liever niet uitvergroten. De hoeveelheid levenservaring, is namelijk geen status-symbool voor mij.

Hmm.......volwassenen zijn soms net pubers! Twijfelende smiley Smiley die vol vragen zit Verraste, verbaasde smiley Knipoog smiley

Marijan, vertoont af en toe ook pubergedrag hoor Lachende smiley

Het is toch prachtig als mensen advies kunnen geven vanuit hun eigen achtergrond?
Tess die weet hoe het is om moeilijkheden te hebben in je puberteit,Zinga vanuit haar werk met jongeren,Willemijn vanuit haar ervaringen......dat is een mooie combinatie dacht ik zo!Het is geen wedstrijd Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: vrijdag 8 oktober 2010, 23:36
BerichtOnderwerp: PC-problemen

FRANKT627 schreef:
Een mokke is een vrouw...je bent echt wel op de hoogte van de Vlaamse taal. Ik krijg steeds meer de indruk dat je ook Belgisch bent...

Of de Vlaamse mokkes vlugger bleiten weet ik niet...de Nederlandse mokkes (vooral de Brabantse) zijn wel liever... Clown smiley

Frank

google Smiley met dichtgeplakte mond
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: vrijdag 8 oktober 2010, 23:31

FRANKT627 schreef:
Frank (die wel iets met Nederlanders heeft...vraag me nu ook weer niet waarom Knipoog smiley )

Ze bleiten minder rap dan de Belgen en het zijn schone moksjes Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: vrijdag 8 oktober 2010, 23:03

FRANKT627 schreef:
Stofzuigen, dweilen, ramen zemen...dat noemt men kuisen in het Vlaams. Een schone man of vrouw kan betekenen dat iemand mooi is. Of het kan ook betekenen dat iemand proper is. Gewassen en netjes.

Een struis iemand is iemand die iets dikker is dan hij of zij moet zijn. Niet overdreven dik dus.

Hé Leanne, heb jij iets met de Vlaamse taal? Aangezien je gedicht van de week en nu weer op deze topic.

Frank (erg Belg Lachende smiley )

Allez,hoe kunde gij da nou vragen menneke? Ik weinje yn Fryslan,ik ha alle dagen mei fremde talen te meitsjen.......of zoietsKnipoog smiley

Kuis is bij ons iets totaal anders he.......
ik heb niks mét Belgen maar er ook niks tegen Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: vrijdag 8 oktober 2010, 22:55

FRANKT627 schreef:
Dus Leanne, je wilt voor elke computer een man!? Is het echt alleen om die computers te doen??? Moeten die mannen ook "schoon" zijn, zoals Suus het beschreef? Want schoon in het Vlaams betekend immers is "niet vuil". Alhoewel ik denk dat Suus met schoon "mooi" bedoelde. Allez, schoon aan de buitenkant dan.

Frank

Tis toch "kuis" in het Vlaams?Dus 5 struise kuise kerels Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: vrijdag 8 oktober 2010, 17:38

SUSANNAH475 schreef:
handig he' die mannen... Lachende smiley
Eigenlijk zou je als je een computer koopt in de winkel, er gelijk een man bij moeten krijgen... Clown smiley .....als de computer het dan begeeft of niet werkt zoals jij wil, heb je altijd nog die man die hem aan de praat kan krijgen of er wel iets mee kan... Knipoog smiley

Ik heb 4 laptops en een desktop.......dan zou ik al 5 kerels in huis hebben........ Verraste, verbaasde smiley Coole smiley met zonnebril
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: vrijdag 8 oktober 2010, 17:34

FRANKT627 schreef:
Zinga, het kan ook zijn dat Leanne dit bedoelt... Knipoog smiley

Frank

Zie je wel,het is besmettelijk Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: vrijdag 8 oktober 2010, 15:12

Geef mij je hand
Geef mij ze allebei
En zeg me dan heel even
Je kunt niet leven
zonder mij

Kwam zomaar over de mail,it made my day Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: vrijdag 8 oktober 2010, 09:53

RENSKE067 schreef:
onze expert heeft weer gesproken
leanne kent volgens mij alle leuke kerels van cm niet allemaal,wel veel Lachende smiley
alleen wel vreemd dat ze haar drent dan weer van een andere site moet halen Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Even wat "lekkers" bij de "buren" gehaald he Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: vrijdag 8 oktober 2010, 09:26

TESSYBEAR731 schreef:
Oh Wow!! ennehh...in welk stukje lucht zit dat dan precies verstopt?
De lucht is oneindig groot, weet je! Engeltje smiley

In de CM lucht,er zijn hier zoveel leuke,lieve,wijze,grappige,trouwe,zorgzame,lekkere,oprechte,warme,eerlijke,lange/korte en attente mannen.........zal ik wat nummertjes doormailen? Engeltje smiley
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: vrijdag 8 oktober 2010, 09:15

CARIEN982 schreef:
Goedemorgen Leanne,

een beetje triest.......hoe kom je dr bij? Smiley die vol vragen zit
het zonnetje schijnt hier zo heerlijk...tsja das Brabant(s) weer Clown smiley Clown smiley

Die zon krijgen wij morgen,eg woar!
Frieze nachten zijn lang Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: vrijdag 8 oktober 2010, 08:36

GOOOOOOOOOOOOOODMORNING! Lachende smiley

Beetje triest weer maar morgen is het weekend en blijft het droog.
En ik voel het....looooooooooove is in the air voor jullie Kussende smiley Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: vrijdag 8 oktober 2010, 08:31
BerichtOnderwerp: mooi, leuk of bijzonder lied

Voor iedereen die komend weekend gaat daten,om alvast in de juiste stemming te komen Knipoog smiley

http://www.youtube.com/watch?v=V4PMSjUbg88&translated=1

en natuurlijk voor een heel speciaal iemand Verliefde smiley
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: donderdag 7 oktober 2010, 19:23
BerichtOnderwerp: onze héérlijke PUBERTJES ...

ZINGA672 schreef:
Hoi Inka,

Ik heb ze zelf niet, maar k werk er wel mee. En, hoewel ik jouw zoon natuurlijk niet ken, is het probleemgedrag in 9 van de 10x een vraag om aandacht... en aandacht.... Oh... en liefde.

GrZing!

Oef,die is hard Zing.......is toch een vingertje richting Inka ook al zul je het misschien niet zo bedoelen?

Ik maak zo'n situatie nu van dichtbij mee,vader moet werken,de mentor laat niets horen,schoolinspectie dreigt maar zet hun dreigementen niet door........alles heeft vader er bijgehaald,politie,dorpswacht,therapeuten,een psych......allemaal zeggen ze:tis zo sneu dat hij zn moeder verloren is,hij heeft meer liefde en aandacht nodig.......pffffff
Zijn vader neemt heel vaak vrij om hem op te vangen,praat met hem,doet dingen met hem maar verbetering is er niet,het vertrouwen is volledig weg.

Geef een puber 1 vinger en hij neemt je hele hand om hem noooooooit meer terug te geven Twijfelende smiley In manipulatie zijn ze enorm goed dus wie zegt dat het liefde/aandacht verhaal daar niet bij hoort???Slim zijn ze......

En by the way:ik werk vanuit huis maar mijn eigen puber is geen haar beter......gelukkig heeft die nog geen erge dingen uitgevreten maar je staat met je rug tegen de muur als het wel gebeurt.(ik hou echt onzettend veel van hem hoor,dat krijgt hij regelmatig te horen Knipoog smiley )

Volhouden Inka,blijven praten,zeg dat je van hem houdt........nooit opgeven.
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: woensdag 6 oktober 2010, 18:40
BerichtOnderwerp: Einde forum deelname.

MARIEKE897 schreef:
Yep, we komen ze overal tegen, dus ook op CM Clown smiley

Vreemde lui op CM???? Meen je!!!???

Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven